- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
každé kurvítko lze nějak zdůvodnit, ekologií, bezpečností, kvalitou, pak je to spor znalců a vítězí ten lépe placený znalec od výrobce
Nj kazítko (crash ingeneering) kvůli tomu jsem přestal dělat ve škodovce (tedy nejen kvůli tomu) jsou na většině plastových a spoustě kovových mechanicky namáhaných dílů, není pravda že je problém je odhalit. Ten kdo takové díly vyvíjí nebo s nimi dělá moc dobře ví kde jsou a kdy se díl rozpadne, nic nového. Sami si můžeme za to že zanikly normy které pevnost a tím mnohdy životnost dílů zaručovaly.
Já vím, že nechcete být sprostí, ale tomu kazítku se oficiálně říká "kurvírko"
Tak snad vas prispevek admin nesmaze, protoze to neni sproste slovo, ale oficialni prumyslova terminologie
Znamená to zákaz bezolovnatých pájek??? To je kur ví tko #1!!!!
"Poslanci slovenské vládní strany Směr-SD chtějí zákonem zakázat, aby výrobci a prodejci instalovali do výrobků součástky, které mohou zkrátit jejich životnost. Samotná existence takzvaných „kazítek“ přitom není nic, co by bylo jakkoliv prokázáno."
to právě může být ten problém. Pokud neprokážou existenci takových věcí tak je nemohou zakazovat. Snaha sice chvályhodná ale jen obtížně realizovatelná
Takže se nebude přidávat biosložka do paliv?
Na pro zakaznika zbytecnych kazitkach v spotrebnim zbozi je kapitalizmus zalozeny. To by se muselo resit asi nejakym zitelnym minimem pro lidi aby mohli svobodne vyrabet dlouhotrvajici produkty a kazitka byla zakazana. Ty chemikalie v potravinach by se asi ale mohly resit i dnes ... tam se jedna pokud vim pouze o pohodli a zisk obchodniku.
Kamarád pracoval u Bosch-e jako dealer. Klienti po něm chtěli "nářadí které vydrží tolik, jako za starých časů". Jednou to přednesl na školení, odpověď byla skvělá "Pro nás není problém kvalitu vyrobit, ale zeptejte se sám sebe, co budete za 2 či 3 roky prodávat ?"
Jiný můj kamarád má vrtačku NAREX, ne v plastu, ale v původním hliníku, či co to je za materiál. Otlučená, oklepaná - stále funguje. Bez oprav a v podstatě bez údržby. Rozebraná za celou svou životnost nebyla !!
Šéf vašeho kamaráda má pravdu - jak zaměstnat lidi, když by jejich výrobek vydržel několik desítek let? Je to děsivé, nezodpovědné (vůči přírodě) ale ekonomicky nezbytné - Bez prodeje zboží nebudou mít lidi ve výrobě a prodeji práci a tím pádem nebudou mít peníze aby si mohli něco koupit.
Milá redakce, tajemné "kazítko" má již dávno zavedené jméno, a to "kurvítko". Nejde o vulgaritu. Netřeba se za to stydět. Nazývejme věci pravými jmény .
Jinak co se týče důkazů, to je samozřejmě nejhorší. Mnoho takovýcho kurvítek nelze prokázat bez přístupu k projektové/návrhové dokumentaci, kterou vám zahraniční výrobce samozřejmě nevydá. Výjimkou jsou tiskárny, kde softwarové zablokování prokázáno bylo ale zase na druhou stranu se setkalo s výmluvou že jde o ochranu zbytku tiskárny před zničením v případě opotřebení tiskové hlavyy (tryska se ucpe, přehřeje, zapálí....) takže stejně smolík
Nepodcenujte socialisty. Pokud vyrobce nedoda kompletni projektovou dokumentaci vcetne odborniku, kteri by ji urednikum vysvetlili, tak se proste prodej toho vyrobku zakaze a je to :)
Mno to jsem zvědavý. Díky ekonormám musí být povinně v autě DPF a EGR. Pro snižování emisí CO2 vyrábíme motory, které po 100-150 tis. km potřebují generálku, takže jde do šmelcu celé auto.
Kotel musí být vybaven tak, aby ... a jeho provoz bez elektřiny pak není možný. V případě výpadku elektřiny máte v zimě dům k ničemu.
Elektřinu vyrábíme tak, že způsobujeme přetížení sítě a časté výpadky.
To vše kvůli tomu, abychom byli ekologičtí ...
Emise CO2 ?? Mám starý vůz který má o něco horší emise než "nové" vozy. /přibližně 10%/. (Jezdím ekonomicky). Jak je to počítáno ?? Motor produkuje - a to je vše ? Chci se chovat ekologicky, ale pokud si započítám likvidaci starého vozu, výrobu nového a jiné --- prostě mi vyjde, že jsem mírně "neekologický", ale stále jsem ve svém chování ekologičtější než ten co po "x" letech koupí NOVÝ VŮZ. Pokud by se počítala, jak je dnes moderní říkat "ekologická stopa", bude trvat "x" let, než srovnám do nuly vyrobení ekologičtějšího vozu (emise, materiál, energie). A toto "x" by přesáhlo ( dle mého) životnost tohoto nového vozu.