- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Specialized vyrábělo kolo Globe Live 3 http://bicycletimesmag.com/userfiles/globe1.jpg s Alfine nábojovou přehazovačkou od Shimana, kotoučové brzdy, košík vpředu zakomponovaný do rámu kola, řemenový pohon. cena cca 32.000,- to co vidím zde od "nového" Favoritu je jen vytahování peněz. 55 tisíc za co? Za elitu co má prachy, ale výrobek ceně neodpovídá...
cena kola favorit v 80. letech ca 1400kč...to dnes odpovídá cca 20000Kč....
Mám Favorita (jednoho z posledních z Rokycan z roku 1997 ...tehdy stál ca 5000kč...což by dnes odpovídalo ceně ca 10000kč...proč tedy 55 000?:-)
Když to i tak lidi kupují podle toho co říká majitel proč to tak neprodávat. Ale s tím vývojem nevím jediný co dělá kolo kolem je rám, zbytek jsou komponenty ostatních výrobců, pochybuji že vyvinuli vlastní elektronickou přehazovačku apod.
Teď mám 2 Favority. Ovšem podpultově, U Kobylků, jsem dostal jen Esku. V mládí.
Na chvilku mi to přišlo jako fajn zpráva, že má někdo seriozní záměr vzkřísit tradiční značku..
Tohle mi jako seriozní dlouhodobý záměr ale moc nepřipadá. Ambiciozní a zajímavý snad ano... Ale reálný?
Rád bych se mýlil. Pravda, nevím jak velká je cílová skupina takových extravagantních kupců..
Zajímavé je ale uvědomit si, jaké že to za toho socialismu byly vlastně ceny...když se vztáhnou k tehdejším platům.
Kolo je pěkné ale podle kravaťáckého newspeaku jde opravdu hlavně o podnikatelský záměr než o nějaké křísení značky....:-P
škoda, že jde pouze o záměr podnikavce
Pane Galoviči, to vaše kolo Favorit má z favoritu pouze značku a to je moc málo.
Taky jsem měl jedno kolo, tzv. "západní", co je tu vychvalujete. Holandské, s přehazovačkou uvnitř náboje zadního kola. Honil jsem vodu a každý ho očumoval. Do chvíle, než se ta přehazovačka rozbila. Zatímco u favorita bych ji lehce vyměnil, tady jsem kolo hodil do šrotu
Taky jsem si koupil kolo s řazením v náboji, nestrašte. Má to 8 rychlostí a co jsem koukal tak nová střeva vyjdou na 500kč to zas není tolik. Prodává se to v jednom kuse tzn. vymontuje se osička s ozubenýma kolečkama a hodí se tam nová.
haha, podnikání ve slovenském stylu .
Z původním favoritem to nemá nic společného kromě značky a za 55kkč? To si koupím silničku od Canyon Ultimate CF SL 9.0 karbonové za 60800kč
nebo kovové endurance za 41kkč
ale taky si muzes koupit nejakyho cruisera za jeste vetsi penize...