- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To, ze BUD predezene PRG jeste letos je totalni blabol, kdyz si zjistite presne statistiky, ale v pristim roce by se jim to mohlo teoreticky podarit, za predpokladu, ze PRG nebude temer rust nebo jen tak tak malo jako je tomu v tuto chvili. To je, ale jen teorie, protoze vzhledem k tomu jake zasadni se chystaji zmeny i v dalkovych letech v pristim a tomto roce v PRG o tom dost pochybuji, i kdyz chapu, ze by to bylo zbozne prani Madaru.
Podle čeho je to blábol? jaké zásadní dálkové linky se budou v Praze otevírat? Letiště Praha očekává růst 3%, Budapešť roste letos + 12% a čeká celoročně nejméně 10%.
Každý soukromník vydělává na sebe a prodělek platí ze svého. Státní firma vydělává na sebe, své přeplacené manažéry, na politiky, kteří ji ovládají a tak neni divu, že stát jako majitel neustále dosypává penize za prodělek. Čím víc státních firem, tím líp pro politiky, kteŕí mohou do nich dosadit své příbuzné a známé, kteří pak za to sypou firemní peníze do politických kasiček a kapes politiků.
No jistě - voda od Veolie je daleko levnější a kvalitnější než kdyby VAK provozoval Magistrát!!
V žádném případě!!
Správné pravicové řešení je pole prodat, grunt zadlužit a peníze prošustorvat!!
Zatimco levicove reseni je zcela odlisne: pole ponechat statu, grunt zadlužit a peníze prošustrovat.
Záchrana ČSA kde prvním krokem bylo rozprodání letecké flotily?
To je stejné jako produkování nové zaoceánské lodě které někdo zapomněl udělat kýl. Nebo jet vlakem u kterého místo lokomotivy jsou dva tažní pivovarští valaši.
ČAS mělo jednu z největších agentských sítí ale nikdy neměla odpovídající počet letadel povětšinou pouze přeprodávala lety ostatních tzv ve spolupráci. V okamžiku kdy přišla o blízký východ (70-tá léta) utrpěla první velkou ztrátu kterou ale nikdy nenahradila změnou strategie. Dlouho ji živilo výjimečné postavení mezi východoevropskými společnostmi kdy směla létat do US ostatní ne. To ale také skončilo. Spojování se s Air France tedy z teritoriální konkurencí byla pak už zjevná pitomost.
Problém je, že vedení ČSA je politické odkladiště pro známé politiků.
Jak je možné, že ředitel neuměl anglicky a musel se angličtinu doučovat při "zaměstnání"
Vedení je vždy pouze zaplnění systémového místa. Dělat mají ti o stupeň níž.
Malév zkrachoval možná pro neschopnost vedení, ČSA dostalo Luftjardu, který je potopil. Maďaři se poučili a vedení vyhodili, Češi zvolili kolegy Luftjardy do vedení státu. Tak to se státem dopadne možná stejně. K tomu ještě přejmenování letiště.
Krach madarskych aerolinek pomohl tem aerolinkam. Miliardy z penez ceskych danovych poplatniku zase pomohli mnohym mafianum z CSSD
A taky z ODS, TOP 09, KSČM, KDU-ČSL,...
Je Ruzyně ještě pořád nejdražším letištěm v Evropě, kde je pivo dražší, než na Oktoberfestu?
Možná holt název Praha nestačí jako bianco šek k oškubávání cestujících a letiště by mělo vsadit na opravdové služby za odpovídající cenu...
Bohužel. Ona celá Praha je synonymem zlatokopectví. Zatímco v Prase před orlojem dáte za třetinku piva 3,50€ (99 Kč) a za "velké" - ne půllitr, ale 0,4! - skoro 5€ (129?), ve Vídni tyhle ceny nemáte ani na Stephanplatz či Graben. Schniztel und Erdäpfelsalat - v Prase na letišti za "výhodných" 350 Kč (13€), ve Vídni na letišti za stejnou cenu, na novém Hbf za POLOVINU(!!!), a opravdu šťavnatý originál přes celý talíř. A mohl bych pokračovat. Pokud můžu, tak odjinud než z Vídně nelétám.
Když firma nefunguje, mají vyházet odpovědný management. Ne to bezhlavě dotovat ze státní kasy. Když to prodají a soukromý subjekt prosperuje, na rozdíl od státního, tak je chyba ve vedení.