Diskuze

A380 je výjimečný stroj, ale bez člověka se neobejde, líčí český pilot

Světové nebe brázdí přibližně 150 obřích dvouposchoďových letadel Airbus A380, ovšem do kokpitu se za 10 let provozu vypracoval jediný Čech, 44letý David Hecl. „Mám velké osobní přání létat s A380 do Ruzyně pravidelně,“ říká v rozhovoru pro Víkend MF DNES pilot, který „velrybu“ řídí u aerolinek Emirates.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

no,je to borecR^-takových více a bude líp

0 1
možnosti
Foto

J78i74ř55í 96L68i61b42e51r

3. 5. 2015 19:12

Takových lidí si vážím. Něco umějí, a dobře. Prospívají svojí šikovností nám ostatním. Což se o Ovarovi říct nedá... :-(

4 5
možnosti
OU
GK

Jj, opravdu dobry stroj. Dnes jsem se s nim vratil z SFO. LH, hodne mista, tiche a dokonaly servis jak se na nemeckou spolecnost slusi.

1 0
možnosti
AK

Rozdíl mezi dronem a tímto je jen těch 400 lidí na palubě. A dron občas někde jen tak spadne a nic se neděje. Jenže na palubě nezabije nikoho a na zemi i v nejhorším případě způsobí relativně malou škodu.

2 8
možnosti
MM

to je ale hodne neajpny prispevekRvRvRv

6 2
možnosti
EB

To není český... pilot, ale pilot (původem) z Česka! Zaměňujete neustále příslovečné určení místa s (nacionálním až (nebezpečně) nacionalistickým) přívlastkem... ;-€

1 21
možnosti
LM

Nebezpeční jsou spíše různí Blažkové, aktivisté aspol.

19 1
možnosti
RK

Ta fotka je fotomontáž?

1 3
možnosti
OI

V A380 uceňuju i přes obrovský množství pasažérů dostatečný místo mezi sedadly, s mými 196 cm to bývá občas problém.

4 2
možnosti
SP

Nejde ani tak o typ letadla, ale jak si to tam která letecká společnost poručí naskládat.

10 0
možnosti
KP

Kdyz lelkuji v prostoru za pilotni kabinou, tam kde se chodime projit pri dlouhem letu a letusky nosi obcerstveni pilotum, se podivuji proc nas tak prohlizeji na letisti, kdyz  trenovany borec (unosce) by k pilotum vnikl bez problemu.

0 0
možnosti
OU
DK

na zaklade ceho mate ten pocit?

8 0
možnosti
MM

poznamku "Zkrátka nádhera. Máme tam spoustu místa a letoun je tak tichý, že kolikrát slyšíme, jak se baví cestující v první řadě za zavřenými dveřmi kokpitu. Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/cesky-pilot-airbusu-a380-rozhovor-d4c-/eko-doprava.aspx?c=A150430_132220_eko-doprava_rny";

povazuji za trosku prehnanou.

 V A380 Emirates se hned vedle dveri do kokpitu nachazeji 3 zachodky a mezi nimi male schudky vedouci na plosinu foyeru. Tam konci z druhe strany take velke schodiste do 1.patra letadla s oddelenimi prvni tridy a business. Foyer je prakticky neustale pouzivany palubnim personalem i pasazery z economy, kteri tudy chodi na zachody, chodi se do foyeru protahovat / cvicit behem dlouheho letu a take se bavit mezi sebou. Zvlast pri tech dlouhych 14 hodinovych letech!

A380, Verze 1, ktera obvykle leta na zminovanych spojenich do Australie,  ma odstup od kokpitu zvlast velky, protoze mezi nim a zacatkem kabiny pro pasazery je prepazka se dvema dalsimi zachody. Viz plan letadla

http://www.seatguru.com/airlines/Emirates_Airlines/Emirates_Airlines_Airbus_A380.php

Aby piloti v kokpitu mohli slyset o cem si povidaji pasazeri v prvni rade economy, museli by zanedbat hluk ze zachodu z obou stran foyeru i konverzaci ve foyeru  a slyset az co je za dalsi prepazkou.

A380, verze 2 prvni radu sedadel vic priblizuje kokpitu, viz

http://www.seatguru.com/airlines/Emirates_Airlines/Emirates_Airlines_Airbus_A380_B.php

protoze vynechava druhou prepazku se zachody, ale presto je mezi nimi a kokpitem foyer a 3 zachody.

 Rekl bych, ze konverzaci pasazeru je mozne slyset do kokpitu pouze ve verzi 2 a v dobe, kdy plati narizeni zapnout pasy a pasazeri ani nikdo jiny nepobiha po foyeru.

0 7
možnosti
MM

jinak rozhovor dobry a zajimavy. R^

Manzelcina kamoska ma manzela -kapitana Emirates, ktery take leta s A380, casto na lince Dubaj- Sydney - Auckland.

4 0
možnosti