- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takových lidí si vážím. Něco umějí, a dobře. Prospívají svojí šikovností nám ostatním. Což se o Ovarovi říct nedá...
Jj, opravdu dobry stroj. Dnes jsem se s nim vratil z SFO. LH, hodne mista, tiche a dokonaly servis jak se na nemeckou spolecnost slusi.
Rozdíl mezi dronem a tímto je jen těch 400 lidí na palubě. A dron občas někde jen tak spadne a nic se neděje. Jenže na palubě nezabije nikoho a na zemi i v nejhorším případě způsobí relativně malou škodu.
To není český... pilot, ale pilot (původem) z Česka! Zaměňujete neustále příslovečné určení místa s (nacionálním až (nebezpečně) nacionalistickým) přívlastkem...
Nebezpeční jsou spíše různí Blažkové, aktivisté aspol.
V A380 uceňuju i přes obrovský množství pasažérů dostatečný místo mezi sedadly, s mými 196 cm to bývá občas problém.
Nejde ani tak o typ letadla, ale jak si to tam která letecká společnost poručí naskládat.
Kdyz lelkuji v prostoru za pilotni kabinou, tam kde se chodime projit pri dlouhem letu a letusky nosi obcerstveni pilotum, se podivuji proc nas tak prohlizeji na letisti, kdyz trenovany borec (unosce) by k pilotum vnikl bez problemu.
poznamku "Zkrátka nádhera. Máme tam spoustu místa a letoun je tak tichý, že kolikrát slyšíme, jak se baví cestující v první řadě za zavřenými dveřmi kokpitu. Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/cesky-pilot-airbusu-a380-rozhovor-d4c-/eko-doprava.aspx?c=A150430_132220_eko-doprava_rny"
povazuji za trosku prehnanou.
V A380 Emirates se hned vedle dveri do kokpitu nachazeji 3 zachodky a mezi nimi male schudky vedouci na plosinu foyeru. Tam konci z druhe strany take velke schodiste do 1.patra letadla s oddelenimi prvni tridy a business. Foyer je prakticky neustale pouzivany palubnim personalem i pasazery z economy, kteri tudy chodi na zachody, chodi se do foyeru protahovat / cvicit behem dlouheho letu a take se bavit mezi sebou. Zvlast pri tech dlouhych 14 hodinovych letech!
A380, Verze 1, ktera obvykle leta na zminovanych spojenich do Australie, ma odstup od kokpitu zvlast velky, protoze mezi nim a zacatkem kabiny pro pasazery je prepazka se dvema dalsimi zachody. Viz plan letadla
http://www.seatguru.com/airlines/Emirates_Airlines/Emirates_Airlines_Airbus_A380.php
Aby piloti v kokpitu mohli slyset o cem si povidaji pasazeri v prvni rade economy, museli by zanedbat hluk ze zachodu z obou stran foyeru i konverzaci ve foyeru a slyset az co je za dalsi prepazkou.
A380, verze 2 prvni radu sedadel vic priblizuje kokpitu, viz
http://www.seatguru.com/airlines/Emirates_Airlines/Emirates_Airlines_Airbus_A380_B.php
protoze vynechava druhou prepazku se zachody, ale presto je mezi nimi a kokpitem foyer a 3 zachody.
Rekl bych, ze konverzaci pasazeru je mozne slyset do kokpitu pouze ve verzi 2 a v dobe, kdy plati narizeni zapnout pasy a pasazeri ani nikdo jiny nepobiha po foyeru.
jinak rozhovor dobry a zajimavy.
Manzelcina kamoska ma manzela -kapitana Emirates, ktery take leta s A380, casto na lince Dubaj- Sydney - Auckland.