- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Oba noví dopravci se vydali na trať Praha - Ostrava s politikou nízkých cen a do obsazeného trhu. Na trati Praha - Ostrava je daný počet cestujících. České dráhy to zvládaly i bez dalších dopravců. Nevydělá nikdo. Jen spousta ostudy. Nechat někoho jen vyzobávat třešničky na dortu není ta správná státní dopravní politika. Je třeba zajistit dopravní obslužnost plošně. Možná by bylo dobré se poučit ve vyspělých evropských zemích, např. Švýcarsku, Německu a dalších.
Kazdy spravny sotous z CD nebo MD vi, ze se vyzobavaji ROZINKY, nikoliv jakesi tresnicky!!!
kdybych měl ty peníze co leoš,určitě bych nezačal podnikat na železnici v osobní dopravě,prodělá na to i gatě.
p.Sůra s tím vlakem lžete!
http://www.cd.cz/spojeni/Route.aspx?trainnumber=120&date=
asi si neumíte jako novinář vyhledat vlak EC 120 Hradčany a podáváte tím vaším odkazem nepravdivé a neobjektivní informace.
Leosova klasika na jednu korunu vybranou za jízdné tři koruny prodělat.
Když jezdí v extrému od 60 kč Praha-Ostrava tak se není čemu divit že prodělává, sice těch jízdenek bylo jen pár a v blbých časech ale byly.
Měl by si uvědomit že za kilo jak je ted minimální cena jezdit nemůže aniž by ho to nedovedlo k bankrotu.
900 tisíc pasažérů není špatné, ale mělo by to být ještě lepší. Ale Pendolíno mělo v době monopolu milion, což vzhledem k velikosti souprav je možná horší výsledek. Problémem je pro novou soupravu cena za kterou se jezdí.. Leo si naběhl jednosystémovým strojem.. Jsou tam 3, Pendolíno šlo drsně s cenou dolů.. Takže za 810 kové drncáky na neopravené nekonkurenceschopné trati co jezdí 40 km/h se platí víc než za Pendolíno :-)
Cena pití je v Leu proti Jančurovi dost vysoká - Leo stále to nepochopil sílu toho nástroje :-) Ve výsledku je pak Regio o dost levnější.
Pokud má být nějaká konkurence, tak hlavě v nedotovaných tratích - Co nejméně dotací. A co nejmenší náklady za km u sždc. Soutěže na dotované trati typem smlouvy na 15 let se mi moc nelíbí.
Ps a to dráhy mají 7 souprav Pendolín a Leo jen 5.
To jsou zase kydy, veřejná doprava nemá být dělaná pro zisk (když je, tak je to samozřejmě fajn), ale hlavně pro zajištění dopravní obslužnosti bodu A s bodem B
...už chápu rozdíl mezi matematikou a ekonomikou a nedejbůh politikou...
Proč by omezovali provoz? O té opravě ví defakto rok předem, narozdíl od té srážky. Takže od někoho sehnat náhradní soupravu s počtem míst co má Flirt asi nebude moc velký problém, pokud nejsou totálně neschopní. Navíc už zjistili, že pokud jim vypadne jedna jednotka, ihned může následovat druhá.
ČD má vozů dost a pokud Leoš zaplatí, tak rivalita půjde stranou
Není se čemu divit. Leo má prostě příměstskou jednotku, která je pro cesty nad 100 km nepohodlná. Co do pohodlí a jízdních vlastností je Pendolino mnohem lepší. Třída Premium je dobrá, ale zbytek za moc nestojí.
když clovek jezdi v nejakych méně frekventovanych casech, tak se i ty sedacky daji vydrzet, když mate celou ctyrku pro sebe. a casove to nekdy vychazi skoro jako pendolino.
Leo Express a Pendolino co do pohodlí nelze srovnat (myslím 1.třídu). Od té doby, co jsem okusil cestovat v Leo, ač je pendolino o kapku rychlejší, cestuji nejraději s Leo. A o personálu ani nemluvě.
1.trida v Pendolinu se tak oznacuje podle me jen kvůli novinam a obcerstveni zdarma (pokud tam ještě je, uz jsem tim dlouho necestoval), jinak je to jen prebarvena dvojka.