Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Němečtí strojvůdci budou opět stávkovat, protest omezí i spoje do Česka

Němečtí strojvůdci svolali kvůli sporu s vedením železničního dopravce Deutsche Bahn další stávku. Odborový svaz strojvůdců v neděli večer oznámil, že v nákladní dopravě se vlaky zastaví v pondělí v 15 hodin, v osobní v úterý ve dvě hodiny ráno. Protest postihne i spoje do Česka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D95a46v73i76d 34B63o80u87c12h50a47l 8579100969

Dobrá zpráva. Nic nepoškodí dráhy více, než řádění rudých odborářů. A cestující se na koleje vrací jen velmi, velmi těžko...

+1/0
3.5.2015 23:53

P44e21t54r 38T43o10m86e44k 7850173141696

Ať si stávkují, jak dlouho chtějí. Já se do Německa v nejbližší době nechystám. Je to tam moc drahé.;-D

0/0
3.5.2015 21:43

R52o92m65a52n 29P31o36l51á43č44e29k 5676859865

Docela jsem zvědavý jak dlouho si tohle nechají DB líbit...

Dyt to musí být šílené ztráty na jízdném, které firma určitě pocítí...

+2/0
3.5.2015 21:37

M95i46r88o81s69l58a31v 80Z32i25k73m55u25n75d 7359203384683

Zřejmě je to levnější než zvýšení mezd v rámci zkrácení pracovní doby ...

+1/0
4.5.2015 7:44

I17v80o 69Z24d45e81b28o21r16s65k62ý 3243531670511

Kamiony na koleje.

+2/0
3.5.2015 21:37

M46i63c97h62a26l 58K82r87e30j76č90í 1966130541113

Kéž by!

+1/0
3.5.2015 21:50

D41a14v75i21d 86B26o71u59c63h69a70l 8629910689

A zboží už se opravdu nedočkáme...

+1/−1
3.5.2015 23:46

V65i78k56t32o18r 61N77á71r92o79ž85n28ý 3599912338

Takové události jako tato stávka budou mít výsledek obrácený...náklad , který by jinak jel po kolejích , pojede po silnici...

Mám pocit , že odborářům připadá množství jedoucích kamionů po silnici příliš malé a proto jej chtějí zvýšit :-)

+1/0
3.5.2015 22:12

M48a78r73e19k 74G60a85j12d65a 4513784856982

To je neekologické, proč proti tomu zelení nebojují?

+2/0
3.5.2015 21:12

J37á91c62h65y23m 32S51k29á68l87a 5504769381474

Vyházet tu verbež a nabrat spolehlivé férové lidi.

+1/−1
3.5.2015 21:07

T33o88m92á36š 33F48u21k 2840951606877

Foukej do lejna fialek nevykřešeš.......

+1/0
3.5.2015 21:59

M41i81r62o22s15l53a31v 62Z49i79k39m24u71n95d 7189723634593

Otázka je kolik lidí bude tuhle práci ochotno dělat, musí splňovat přísné zdravotní podmínky, zvládnout náročné psychotesty ... a pak minimálně roční příprava, jak teoretická tak praktická ... Dneska přijmete, možná za rok ho můžete pustit posunovat, za další rok na trať ...

S pilotním průkazem na malé letadélko taky nemůžete řídit Airbus nebo Boeing ...

0/0
4.5.2015 12:30

K37a95r79e36l 36J96e19r38o28n39ý74m 6239409407746

Odbory jsou morem společnosti, dnes už odbory nezastupují zaměstnance, ale hrají si své politické hrátky kde který zneužívají svého postavení...

+6/0
3.5.2015 20:49

V34i41k68t38o24r 25N65á87r36o58ž17n19ý 3279952288

Já to vidím trochu jinak. Jsou firmy , kde jsou odbory nutností...kde vznikly kvůli špatným pracovním podmínkám a tyto se díky ním postupně zlepšily.

A pak jsou firmy , kde se mají zaměstnanci po všech stránkách dobře. A řada lidí , která se má dobře vymýšlí kraviny...toť celé....

+3/0
3.5.2015 22:14

D60a84v60i56d 10B80o60u14c84h52a83l 8859230569

Odbory jsou ve skutečnosti produktem mafie, která jejich prostřednictvím získala nástroj, jak vydírat firmy. O nic jiného nešlo. Pokud jde o zlepšování podmínek - kdyby to tak bylo, už dávno by odbory nebyly třeba. A nezapomínejme, že typickým koncem odborového bosse ve slušní společnosti byl hrob v základech nějaké budovy, kam jej uložili jeho ovečky. Typickým koncem odborového bosse u nás, je vysoký politický post v řadách oranžových komunistů.

No a připomeňme, mimo jiné, i památky českého šéfa odborů Měkoty, který ochotně zmanipuloval své stádo tak, aby on a jeho kumpáni mohli pěkně vytunelovat MUS:

ceskapozice.lidovky.cz

+2/0
3.5.2015 23:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.