Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Němečtí strojvůdci budou opět stávkovat, protest omezí i spoje do Česka

Němečtí strojvůdci svolali kvůli sporu s vedením železničního dopravce Deutsche Bahn další stávku. Odborový svaz strojvůdců v neděli večer oznámil, že v nákladní dopravě se vlaky zastaví v pondělí v 15 hodin, v osobní v úterý ve dvě hodiny ráno. Protest postihne i spoje do Česka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D87a69v89i14d 95B74o26u14c63h63a38l 8439880749

Dobrá zpráva. Nic nepoškodí dráhy více, než řádění rudých odborářů. A cestující se na koleje vrací jen velmi, velmi těžko...

+1/0
3.5.2015 23:53

P23e38t97r 30T18o95m73e85k 7570183401416

Ať si stávkují, jak dlouho chtějí. Já se do Německa v nejbližší době nechystám. Je to tam moc drahé.;-D

0/0
3.5.2015 21:43

R90o69m60a57n 67P49o58l44á72č58e90k 5926939225

Docela jsem zvědavý jak dlouho si tohle nechají DB líbit...

Dyt to musí být šílené ztráty na jízdném, které firma určitě pocítí...

+2/0
3.5.2015 21:37

M48i82r14o18s24l54a15v 88Z63i71k89m36u85n30d 7879113214803

Zřejmě je to levnější než zvýšení mezd v rámci zkrácení pracovní doby ...

+1/0
4.5.2015 7:44

I72v64o 83Z56d53e15b94o88r83s53k11ý 3643471140361

Kamiony na koleje.

+2/0
3.5.2015 21:37

M95i57c90h81a48l 93K85r35e12j16č88í 1676410621383

Kéž by!

+1/0
3.5.2015 21:50

D56a71v46i20d 29B38o38u91c38h97a22l 8359690609

A zboží už se opravdu nedočkáme...

+1/−1
3.5.2015 23:46

V86i97k34t84o10r 89N71á95r29o72ž86n85ý 3389802498

Takové události jako tato stávka budou mít výsledek obrácený...náklad , který by jinak jel po kolejích , pojede po silnici...

Mám pocit , že odborářům připadá množství jedoucích kamionů po silnici příliš malé a proto jej chtějí zvýšit :-)

+1/0
3.5.2015 22:12

M64a47r63e35k 55G96a39j27d36a 4843964666642

To je neekologické, proč proti tomu zelení nebojují?

+2/0
3.5.2015 21:12

J61á82c36h67y26m 73S25k17á63l82a 5404729651594

Vyházet tu verbež a nabrat spolehlivé férové lidi.

+1/−1
3.5.2015 21:07

T51o73m32á42š 10F57u52k 2730601576987

Foukej do lejna fialek nevykřešeš.......

+1/0
3.5.2015 21:59

M24i63r56o80s96l98a13v 32Z17i44k45m46u28n69d 7649653414103

Otázka je kolik lidí bude tuhle práci ochotno dělat, musí splňovat přísné zdravotní podmínky, zvládnout náročné psychotesty ... a pak minimálně roční příprava, jak teoretická tak praktická ... Dneska přijmete, možná za rok ho můžete pustit posunovat, za další rok na trať ...

S pilotním průkazem na malé letadélko taky nemůžete řídit Airbus nebo Boeing ...

0/0
4.5.2015 12:30

K63a32r62e88l 47J87e53r14o51n95ý19m 6229869317776

Odbory jsou morem společnosti, dnes už odbory nezastupují zaměstnance, ale hrají si své politické hrátky kde který zneužívají svého postavení...

+6/0
3.5.2015 20:49

V68i12k20t67o36r 65N82á37r49o58ž24n15ý 3369132728

Já to vidím trochu jinak. Jsou firmy , kde jsou odbory nutností...kde vznikly kvůli špatným pracovním podmínkám a tyto se díky ním postupně zlepšily.

A pak jsou firmy , kde se mají zaměstnanci po všech stránkách dobře. A řada lidí , která se má dobře vymýšlí kraviny...toť celé....

+3/0
3.5.2015 22:14

D44a91v20i73d 95B34o45u34c25h68a36l 8929570169

Odbory jsou ve skutečnosti produktem mafie, která jejich prostřednictvím získala nástroj, jak vydírat firmy. O nic jiného nešlo. Pokud jde o zlepšování podmínek - kdyby to tak bylo, už dávno by odbory nebyly třeba. A nezapomínejme, že typickým koncem odborového bosse ve slušní společnosti byl hrob v základech nějaké budovy, kam jej uložili jeho ovečky. Typickým koncem odborového bosse u nás, je vysoký politický post v řadách oranžových komunistů.

No a připomeňme, mimo jiné, i památky českého šéfa odborů Měkoty, který ochotně zmanipuloval své stádo tak, aby on a jeho kumpáni mohli pěkně vytunelovat MUS:

ceskapozice.lidovky.cz

+2/0
3.5.2015 23:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.