Diskuze

Konec běhu do letadel. Poslední velký dopravce začne přidělovat místa

Jeden ze symbolů nízkonákladových leteckých společností v Evropě končí. Chaotické nastupování do letadla bez předem přiděleného místa ruší od půlky května i Wizz Air. Dosud byl posledním z velkých hráčů na evropském nebi, který nechával lidi sednout si, kam chtějí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kdyz u protinozcu zacal letat Jetstar jako lowcost Qantasu, mista se nepridelovala a do letadle se bezelo zabrat sedadla.

Nejvycuranejsi pasazeri Jetstar byli Cinane, kteri se tradicne usadili pres dve sedadla a tvrdili, ze to maji pro pribuzneho/kolegu. Byli to take predevsim oni, kteri trvali na tahani velkych kufru do letadla, aby usetrili za podaci poplatek zavazadel a zabirali tim cele skrinky.

Nastvani spolucestujici vypraveli cele famy o buranskem a sobeckem chovani Cinanu.

Letam normalne s Qantasem a s Jetstar nebo Virgin pouze tehdy, kdyz je to na posledni chvili a v Qantasu zbyvaji jen ta nejdrazsi sedadla. Kdyz jsem prvne letel s JS, uz se poucili a sedadla pridelovali predem, takze o ne nebyla rvacka s Cinany, ale ty jejich velke kufry do letadla jsem videl.

0 0
možnosti

hahahaha v Evropě je možné všechno ... i dobytčí letadla.

Úroveň cestování na nule. Hurá pro letenky skoro zadarmo...

Dík nechci, jsem Amík, chci své pohodlí, své místo, péči letušek o moje pohodlné cestování. Nejsem dobytek. Rád si za to zaplatím u (pokud možno) renomované slušné letecké společnosti s vyloučením všech charterů (pokud možno i aeroklubu ČSA). Nelétám každý den, ale občas.

0 1
možnosti

v Australii se sedadla prideluji i v lowcostech a letusky se o pasazery staraji i v nich. Nic necivilizovaneho, jak si predstavujes.

Pasazer lowcostu ma na vyber jestli si koupi neco k jidlu/piti na letisti pred odletem, v letadle od ochotnych letusek nebo let precka a koupi si neco na druhe strane. Ja davam zasadne prednost letat s narodni aerolinkou Qantasem na domacich linkach, ale tech par letu ktere jsem absolvoval s Jetstar nebo Virgin Australia protoze nic jineho nebylo, bylo nanejvys civilizovanych.

0 0
možnosti

Já s nástupem bez přidělených míst nikdy neměl problém a opravdu mi to přišlo rychlejší než nástup s 'místenkami' - protože když se nastupuje prstem a jen vepředu, nejprv nastoupí lidi co mají místa vpředu do uličky, pak ti vpředu u okna a pak se začnou hrnout ti, co sedí vzadu, jsou z toho opravdu nehezké zácpy. Ale na dobu pobytu letadla na zemi má nejspíš minimální dopad, jestli nástup trvá 7 nebo 15 minut.

Mimochodem, zrovna včera jsem letěl s Wideroe a ti nástup bez přiděleného místa mají a přitom to rozhodně není nízkonákladovka ;-) a bylo to velmi kultivované (a rychlé). Jenže to byl stroj pro 40 lidí a zaplněný byl cca. z půlky... (btw. ti nelétají nikde v rovníkové Africe, nýbrž regionální spoje v Norsku - čili je to něco jako jet v Česku dálkovým autobusem)

0 0
možnosti

To nastupování se dá urychlit přednástupním seřazením podle míst, jsou na to i nějaké výzkumy a zrychlí se to na dvojnásobek, ale za sto chce komandéra před nástupem.

1 0
možnosti

Nedovedu si představit, že bych létal s nízkonákladovkou. Když už musím použít hromadnou přepravu, chci mít pohodlí od A do Z, od pohodlného nákupu jízdenky z domu, přes výběr sedadla, odbavení zavazadla, občerstvení a další služby až po příjemné prostředí. Dělám to tak u vlaků i autobusů, tak proč bych měl ze svého pohodlí slevovat u letadla?

1 3
možnosti

Zjevne jste nikdy nizkonakladovkou neletel. To, co pisete, v nizkonakladovce dostanete taky. Teda neco z toho, co pisete, treba pohodli, nezazijete ani u normalnich aerolinek. Letani s nizkonakladovkama je desne z jinych duvodu.

0 0
možnosti

sakra, už nebude žádná sranda ;-D

0 0
možnosti

Ten systém ma smysl v situaci kdy se lide uměji chovat jako dospělí a ne jako děti ktere si hrajou hru kdo bude mit lepší místo, letěl jsem takto a uz fakt ne děkuji. Také ji mi jedno kde sedím při hodinovém letu, ale stále by to mělo byt kultivovaně.

0 0
možnosti

lide se rvou do letadla ne kvuli mistu, ale kvuli kufrum, jelikoz kdyz budete mezi poslednimi, tak vam proste vezmou kufr u gatu a daji ho mezi naklad a pak musite cekat na letisti, specialne v rime 30 minut, takze je lepsi byt mezi prvnimi, aby jste si dala kufr nad sebe kde sedite, naposldy jsem letla s easyjetem a byla jsem mezi poslednimi, takze proste museli vzit pasazerum 20 kufru, tak jsem nastoupila do kufru vzteky bez sebe, jelikoz v rime cekat na kufr je 30-45 minut bezna doba a pak me misto u okenka, kde je ten emergy vychod, a mela jsem kabelku, na sedadli kde jsem sedela tak nebylo misto tak mi stevard rekl, ze mi musi vzit kabelku a bundu dat  jinam, tak jsem zacala rvat, ze to tedy ne, ze proste nechci tady sedet, tak sel dopredu ke kolegyni a rekl, ze si mam sednout do druhe rady, tak jsem tam sedela krasne sama bez pruzeni, to same udelal take jeden kluk, ze nechtel sedet bez sveho kufru nad hlavou, tak ho tam posadili taky, takze staci,kdyz udelate vletadle scenu a sedite na rezervovanych mistech, no samozrejnme v rime u linych italu jsem musela cekat 30 minut na kufr

0 9
možnosti

delat scenu v letadle.....tak to uz je trochu moc. Presne kvůli tomu se pokud možno vyhybam lowcostum....kvůli lidem, jako jste vy.

3 0
možnosti

Při diskuzi o lowcostech a potřebě platit za kde co (zavazadlo, přednostní nástup, pití, jídlo,...) jen čekám, kdy některá evropská společnost začne zavádět systém ceny letenky jako jedny aerolinky v Pacifiku. Kilo hmoty na daném letu stojí 4,25$. Před nástupem si cestující stoupne se svými zavazadly na váhu a zná cenu, za kterou poletí. Dítě za málo, američan za hodně. Zbalím-li si do pinglu kostku železa a polovinu fitcentra, tak se prohnu. A aerolinky neřeší velikost zavazadel ani americké turisty, kteří normálně potřebují dvě letenky. Vážíš, zaplatíš. Podle reakcí jim vůbec nevadí, že se hmotnější cestovatelé přesunuli ke konkurenci, oni tím pádem létají při plném letadle s menšími náklady.

Pravda je že tady by koupě letenky a odbavení z domova fungovalo omezeně - dotyčný by musel asi něco přeplatit, aby se nemuselo při nástupu zdržovat doplácením.

1 0
možnosti

P35e39t19r 46V78l23c12e23k

5. 5. 2015 9:28

Vždyť u těchto letů je sezení v letadle často kratší než sezení na letišti před odletem, v letadle stačí, když si sednu a že nemusím stát.......pokud sedím, je to v podstatě jedno, kde :-)

4 0
možnosti

To se přece dělá. Pokud se nastupuje více dveřmi zároveň, tak letušky směrují cestující podle toho, jakou mají na boarding pasu řadu ...

0 0
možnosti