- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Marná sláva, vytáhnout mobil je otázka vteřiny, člověk mrkne i na notifikace... Nemusí si sundávat hodinky, když se sprchuje... Do divadla si asi začnu brát šusťákovky a funkční tričko, kdybych se nahodou trochu potil. Je to praktické, aspoň se nabudu doma trápit s nějakou debilní, anachronickou kravatou. Burgry u mekáče vezmu, přece se nebudu o přestávce tlačit ve frontě na chlebíčky a dvojku vína. Jdu si to přece užít, ne?
Pro můj osobní spotřební koš (nevylučuji, že někdo to má jinak) je Billa nejdražším obchodem u nás, chodím tam akorát pro akční zboží a to ani ne vždy (celkem často se stává, že i v akce, je dražší, než jinde normálně).
A ty jejich účtenky - to je hrůza. Dlouhé kilometr, vyznat se v tom nedá :(
To je tak, když zákaznice zmasírovaná podvodama poprvé nakupuje na kartu Billa a když do pokladny strčej špatně placenou podavačku sehnanou mimo EU...
Na náměstí Republiky sedí v Bille v pokladně Ruska. Česky moc neumí, Rusy obsluhuje v ruštině, mám k ní těžkou averzi...
Posledně jsem si všiml, že rozebírala proč je nějaká zákaznice smutná... Pěkně si s ní popovídala. Ona si tady normálně otevřela mezinárodní psychologickou poradnu.
(Budu muset opět korigovat své předsudky. V Bille se mi to stává často - fungující personál. Což podle mě svědčí o lépe placených lidech, než je průměr.)
Billa má pověst, že je drahá. Chodíme nakupovat do jednoho města za Prahou, kde jsou Penny a Billa proti sobě, a nic jiného. Pak malé obchody, soukromníci, Vietnamci, tržnice. Kvalita různorodá. Ceny všem určuje Penny. Soukromníci jsou zpravidla dražší.
Penny má příšernou zeleninu, příšerné uzeniny, menší výběr, lepší potraviny vůbec nevede. Většina lidí chodí sem, takže akční zboží je hned pryč. Fungují tady známí, takže prodavačky často rozeberou akční zboží pro sebe a své rodiny a pro své známé, ještě než vůbec otevřou prodejnu. Slast.
Součástí Penny je maso Novák, které zrovna tady z průměru Penny moc nevybočuje - roky mě třeba štvalo, že nebrali platební karty. (Koukám, že nabírají spoustu lidí v celém Česku. Kdo hledáte místo...)
Billa dělá akce, které sledují místní senioři a umí zde nakoupit. Tak to s tou cenou není tak špatné. K tomu kvalitnější zelenina, kvalitnější maso, kvalitnější pečivo, kvalitnější výběr ve všem zboží... Kdo hledá specialitky, do Penny fakt nemusí. Billa je městský obchod, který tady pozvedá úroveň zaostalé vesnice, která by jinak znala jen bídu, svrab a neštovice z Penny.
A pak, místní Billa (i Penny) mají bednu pro socky. Jak mají malý obrat, je zde plno zajímavého zboží s 30% slevou. To v Praze neznám. Dost často ve zdejší Bille ukořistím solidní potraviny ve slevě. To mě boháče vždy potěší.
Takže Billa v ospalé díře za Prahou plní vlastně i sociálně-kulturní osvětovou funkci. Úplný národní buditel.
A já bych někdy za "nekalou novinařinu" označil využívání "ilustračních fotek" např. právě na iDnes... :-) I když v poslední době ještě horší jsou titulky článků, které říkají úplně něco jiného, než potom článek...
Titulek musí přitáhnout masy, tudíž je použití kontroverze, emoce, nebo "magického" slůvka (skvěkle funguje třeba jágr, cikán/rom, muslim, sleva, průměrný plat, americké/ruské manévry, zeman,...). Fotka v článku zabere místo písmenkům a hlavně upoutá vizuelně. I když je článek vlastně o částku na účtence, je lepší dát fotku Billy, než nějaké účtenky, nebo nedej bože noname herečky, jak simuluje čertící se paní v bille.
Idnes není seriózní medium, aby bylo nutné respektovat kdejaké zpravodajské pořádky. Je to lehké, odpočinkové čtení a pokud k tomu někdo přistupuje s vyšší váhou, než si portál zaslouží, bývá po zásluze zklamán.
Myslím si, že tak jak to funguje je akorát.
Může mi někdo říct, o čem ten článek vlastně má být? A jak s tím vůbec souvisí ten nadpis
To, že pokladní nevěděla, že sleva se odečte na konci, byla chyba, to vědět měla. Spousta super- a hyper- má ale jinou vadu: kupuju 1 výrobek, na účtence najdu DVA. Při větším nákupu se to blbě odhaluje. Chyba je určitě v 1/3 nákupů. Blbé je, když se mi to stane v okamžiku, kdy neberu velký nákup, ale kupuju jen ten jeden výrobek.
To chce volit pokladní, které se neklepou ruce. Mávnete čárovým kódem a je to hned.
Ale je fakt, že v některých prodejnách to vypadá, že jsou na to pokladní přímo proškolené - nenápadně podsouvat zákazníkům na účet i zboží, co nenakoupili. Vždy se dá při reklamaci říct, že se stala chybka. (Při tom množství ukradeného zboží bych se nedivil, že obchody hledají cestu jak vyrovnat skóre.)
Mě zase pravidelně dostávají v Albertu a Hypernově akce 1+1. Jdu, vidím "Pepsi 2l za 20Kč!" a až na kase, když zaplatím 40Kč, zjistím, že jsem měl koupit dvě.
(Posledně jsem 1+1 zahlédl snad i v Penny. Prudiči...)
O co jde? Sleva tam byla, ale načetla se až na konci tak kde je problém? Stejně fungoval i kupon ze Shellky v Bille...
Kolikpak asi dostala paní za článek? 500kč?
Ne dostala poukaz na pralinky ;)
No ale na obrázku je napsáno že foto je ilustračí, takže
To je sice hezké, ale když vidím na obrázku svou oblíbenou bonboniéru a u ní tu monumentálně graficky vyvedenou slevu, tak je i v zájmu Billy, abych pro ní nešel zbytečně (a na tom by nic nezměnilo ani zvětšení toho nápisu "ilustrační obrázek").
Houno se stalo, tak ho aspon rozmazem;-)