Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pivovary hrají o hokejové fandy. V největších kampaních za deset let

Zatímco hokejisté se přetahují o puk na širokém kluzišti, pivovary zápolí o zákazníky na o poznání užším hřišti. O pozornost diváka se letos uchází několik velkých značek. Do kampaní, které jsou největší od dob minulého šampionátu, vkládají miliony korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

I58m28r52i59c72h 15S45u65c18h69a98r90s13k31ý 8806273245911

Nejhorší reklamu jakou jsem viděl byla Nauč Fina Pít Kyselý Ostravar Rv:-P

+1/0
7.5.2015 17:05

P81e79t60r 74B70á26r80t97a 4538201471

Líbí se mi ta pravopisná chyba v hlavním sloganu reklamy za miliony pro Prazdroj. Děti na základní škole za to dostávají horší známky z diktátu. Kdybyste Prazdroji a reklamko nevěděli, která to je a kde, tak si zopakujte rozdíl mezi naši a naší. :-)

0/0
7.5.2015 12:48

T23o54m31á39š 90V49e66s28e70l26ý 5365758580939

kdyby radši místo do reklamy investovali do surovin a přestali ředit a urychlovat...

+1/0
6.5.2015 12:03

V72l69a37s88t46i85m58i66l 85S62v75o24b83o57d35a 7783748615354

Tak oni to mají dobře spočítané. Pro ně je prostě lepší nabízet patoky skrz hloupý marketing, než dělat dobré pivo.

Nebo nabízet průměrné pivo se zcela nesmyslnou cenou 24 Kč za 0,5 litru (Pilsner v lahvi).

Je to prostě zneužívání hloupých a líných zákazníků v přímém přenosu.

Ředění je pak podle mě spíše provozní záležitost. Marketing jim zajistil takovou poptávku, že by jim na ni nestačili varny, kdyby to vařili na originální stupňovitost.

Ať tak či tak, já kupuji piva pivovarů, které do hokejového marketingu nedaly ani korunu ;-).

+1/0
6.5.2015 15:48
Foto

Z28b94y25n76ě61k 22M80e23l98i53c74h55a13r 9125797965569

všem jmenovaným značkám se opravdový pivař vyhne velkým obloukem...

+3/0
6.5.2015 11:49

P52e18t16r 34B88ř56é67ť68a 62N75o65v19á91k 8910513736500

nejhorší pivo je žádný .....;-D

+2/0
6.5.2015 11:53

T39o98m57á92š 74V75e65s71e59l22ý 5215178720219

to nepochybně, ale tekutiny z těchto chemiček bych pivem nenazýval.

0/0
6.5.2015 12:04

P13e59t78r 35B65ř54é11ť39a 48N57o18v97á45k 8240133166600

pořád lepší aspoň tyhle značky, než kolu a jiné srágory.... ;-)

0/−1
6.5.2015 12:08

M33i80c62h71a80l 48H63i76r42k50a 4617386430563

;-DR^

0/0
6.5.2015 13:22

J60i88n64d62r58i23c66h 84K29o49l10a60r 7100830765403

Přitom jsou k nicemu, protoze lidi, pokud se budou chtit divat spolecne v hospudce, pujdou do te, co chodili uz driv, nebo do te, kde najdou televizi. Nebudou se rozhodovat podle toho, ktera reklama se jim libila vic. Pritom zvysena spotreba piva je diky mistrovstvi zarucena. Velmi dobrej tah reklamnich agentur, jak vysosat z pivovaru lehce prasule.

+1/0
6.5.2015 10:30

P50e68t52r 61R86o36h20á49n31e21k 1253579337136

Tak to rozhodně neni pravda, že je to k ničemu. Člověk si to ani neuvědomuje, ale reklama má na všechny opravdu velký vliv. Ne nadarmo jsou nejvíc prodávaná piva, která jsou nejvíc vidět v reklamách. A neplatí to jen u piv, ale úplně všude, třeba samsung, aplle a takhle bych mohl pokračovat u všech odvětví...

+1/0
6.5.2015 12:16

J49i10n14d11r56i19c80h 61K54o92l93a48r 7600220715303

Netvrdim to obecne, ale v tomto pripade si myslim, ze se pomer spotrebovanych piv nezmeni ... celkove mnozstvi vsak ano. Takze se zvysi zisky, reklamky se poplacaji po ramenou, ale i bez nich by to bylo momentalne stejne. Ale kdo vi, beru to ze sveho pohledu.

0/0
6.5.2015 12:46

P48e78t10r 11R10o92h85á81n68e34k 1783249417476

Poměr piv se samozřejmě změní, jelikož jsou oni partneři na stadionech a ve fanzonách a během těch 14 dní těch staticíce lidí toho vypije opravdu hodně, nehledě na to, že to bude mít i ten obecný dopad. Přeci jen sledovanost miliard lidí neni úplně zanedbatelný a v našich podmínkách zcela jedinečný.

0/0
6.5.2015 14:02

J96i19n61d25r98i98c55h 98K37o66l58a88r 7230580665483

Ovsem to neni dopad reklamy, ale tech partnerskych vztahu. Jinak samozrejme souhlas s vasi pripominkou.

0/0
6.5.2015 21:23

L74u96k76a10s 71P46r56i31k13r56y24l 9321415328398

Prosim o nazyvani veci pravymi jmeny. Ani v jednom pripade se nejedna o pivo nybrz o europivo. A kecy o vynikajici tankove plzni od sab milleru si nechte od cesty....

+2/0
6.5.2015 9:14

M66i29c16h94a84l 85H45i23r71k74a 4487506420523

Tak článek o pivovarech je na světě, teď ještě článek o dobrém pivu. ;-)

+2/0
6.5.2015 8:53

M21i78l36a24n 30Š59e81l46i40g74a 7601614403223

Ja piju uz jen piva z mensich pivovaru, predevsim Matusku. Nekdo muze namitat, ze je to drahy, ale jestli si mam dat za stejne penize jedno dobre pivo, nebo dva patoky, tak se vzdycky rozhodnu pro prvni moznost.

+4/0
6.5.2015 8:51

L52u84d33ě67k 15H37l91á68v16k63a 2815614395838

Krušovice ? To není pivo. To je jen výplach trubek. Člověk aby to pil konečníkem.Rv

+5/−4
6.5.2015 8:20

V15í35t 33B94e23n78e90š 4764860172208

Můžu Vám říct, že oproti tomu, co točí přímo v O2 aréně, jsou Krušky, přestože je jindy rozhodně nevyhledávám, balzám na chuťové buňky. Ten Staropramen v hale chutná jak mýdlová voda. To je opravdu k zblití. Pokud byste někdo na hokej v Praze šli, určitě se aspoň na jedno zastavte Na Staré ráně, naproti metru. Tanková P12 je tam skvostná R^

0/−3
6.5.2015 8:43

L72u57k29a88s 41N44e32m55e32c 7699860502804

A takove lidi oni potrebuji.

+1/0
6.5.2015 9:00

R45u15d59o52l71f 72P42e67k29á96r41e14k 9512641489603

... to bude spíš P11

+1/0
6.5.2015 9:19

P31a75t97r26i56k 42H78r72a78d74i28l 9589162174240

Plzen neni 12 a jestli je z tanku nebo lahvová je uplne jedno.

0/0
16.5.2015 19:11

M27i84l51a59n 17Č28e48r14n24ý 5733519529592

€patoky nechlastat!

+10/0
6.5.2015 8:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.