Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pivovary hrají o hokejové fandy. V největších kampaních za deset let

Zatímco hokejisté se přetahují o puk na širokém kluzišti, pivovary zápolí o zákazníky na o poznání užším hřišti. O pozornost diváka se letos uchází několik velkých značek. Do kampaní, které jsou největší od dob minulého šampionátu, vkládají miliony korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

I28m83r62i78c81h 50S13u22c35h22a84r43s75k70ý 8946333455651

Nejhorší reklamu jakou jsem viděl byla Nauč Fina Pít Kyselý Ostravar Rv:-P

+1/0
7.5.2015 17:05

P19e43t56r 45B95á59r17t22a 4828521641

Líbí se mi ta pravopisná chyba v hlavním sloganu reklamy za miliony pro Prazdroj. Děti na základní škole za to dostávají horší známky z diktátu. Kdybyste Prazdroji a reklamko nevěděli, která to je a kde, tak si zopakujte rozdíl mezi naši a naší. :-)

0/0
7.5.2015 12:48

T33o84m22á64š 55V79e40s32e78l89ý 5455338610479

kdyby radši místo do reklamy investovali do surovin a přestali ředit a urychlovat...

+1/0
6.5.2015 12:03

V30l46a12s27t78i75m95i15l 68S73v75o70b47o65d28a 7733378305684

Tak oni to mají dobře spočítané. Pro ně je prostě lepší nabízet patoky skrz hloupý marketing, než dělat dobré pivo.

Nebo nabízet průměrné pivo se zcela nesmyslnou cenou 24 Kč za 0,5 litru (Pilsner v lahvi).

Je to prostě zneužívání hloupých a líných zákazníků v přímém přenosu.

Ředění je pak podle mě spíše provozní záležitost. Marketing jim zajistil takovou poptávku, že by jim na ni nestačili varny, kdyby to vařili na originální stupňovitost.

Ať tak či tak, já kupuji piva pivovarů, které do hokejového marketingu nedaly ani korunu ;-).

+1/0
6.5.2015 15:48
Foto

Z69b61y60n57ě62k 16M48e52l15i43c39h53a20r 9225447225869

všem jmenovaným značkám se opravdový pivař vyhne velkým obloukem...

+3/0
6.5.2015 11:49

P75e79t35r 85B82ř37é79ť52a 89N79o18v91á65k 8600253176120

nejhorší pivo je žádný .....;-D

+2/0
6.5.2015 11:53

T91o76m67á85š 53V63e71s37e52l10ý 5355438320609

to nepochybně, ale tekutiny z těchto chemiček bych pivem nenazýval.

0/0
6.5.2015 12:04

P35e31t16r 86B61ř50é43ť82a 78N32o77v19á25k 8670433226770

pořád lepší aspoň tyhle značky, než kolu a jiné srágory.... ;-)

0/−1
6.5.2015 12:08

M78i37c13h19a51l 44H28i89r35k70a 4237556830793

;-DR^

0/0
6.5.2015 13:22

J27i55n57d57r65i43c53h 37K54o61l58a92r 7880620755533

Přitom jsou k nicemu, protoze lidi, pokud se budou chtit divat spolecne v hospudce, pujdou do te, co chodili uz driv, nebo do te, kde najdou televizi. Nebudou se rozhodovat podle toho, ktera reklama se jim libila vic. Pritom zvysena spotreba piva je diky mistrovstvi zarucena. Velmi dobrej tah reklamnich agentur, jak vysosat z pivovaru lehce prasule.

+1/0
6.5.2015 10:30

P56e68t18r 86R57o63h93á56n26e78k 1703679717246

Tak to rozhodně neni pravda, že je to k ničemu. Člověk si to ani neuvědomuje, ale reklama má na všechny opravdu velký vliv. Ne nadarmo jsou nejvíc prodávaná piva, která jsou nejvíc vidět v reklamách. A neplatí to jen u piv, ale úplně všude, třeba samsung, aplle a takhle bych mohl pokračovat u všech odvětví...

+1/0
6.5.2015 12:16

J71i69n32d47r97i91c68h 20K85o55l43a35r 7980570565923

Netvrdim to obecne, ale v tomto pripade si myslim, ze se pomer spotrebovanych piv nezmeni ... celkove mnozstvi vsak ano. Takze se zvysi zisky, reklamky se poplacaji po ramenou, ale i bez nich by to bylo momentalne stejne. Ale kdo vi, beru to ze sveho pohledu.

0/0
6.5.2015 12:46

P51e39t36r 59R26o66h85á74n91e68k 1913629107496

Poměr piv se samozřejmě změní, jelikož jsou oni partneři na stadionech a ve fanzonách a během těch 14 dní těch staticíce lidí toho vypije opravdu hodně, nehledě na to, že to bude mít i ten obecný dopad. Přeci jen sledovanost miliard lidí neni úplně zanedbatelný a v našich podmínkách zcela jedinečný.

0/0
6.5.2015 14:02

J63i81n69d82r47i85c33h 65K24o76l61a86r 7570320405243

Ovsem to neni dopad reklamy, ale tech partnerskych vztahu. Jinak samozrejme souhlas s vasi pripominkou.

0/0
6.5.2015 21:23

L38u94k98a69s 85P29r38i44k63r55y12l 9451715158328

Prosim o nazyvani veci pravymi jmeny. Ani v jednom pripade se nejedna o pivo nybrz o europivo. A kecy o vynikajici tankove plzni od sab milleru si nechte od cesty....

+2/0
6.5.2015 9:14

M76i57c84h16a78l 52H39i74r19k16a 4277726210813

Tak článek o pivovarech je na světě, teď ještě článek o dobrém pivu. ;-)

+2/0
6.5.2015 8:53

M64i79l37a52n 61Š54e62l66i11g79a 7771624403473

Ja piju uz jen piva z mensich pivovaru, predevsim Matusku. Nekdo muze namitat, ze je to drahy, ale jestli si mam dat za stejne penize jedno dobre pivo, nebo dva patoky, tak se vzdycky rozhodnu pro prvni moznost.

+4/0
6.5.2015 8:51

L82u40d31ě29k 51H71l38á19v10k47a 2335444845658

Krušovice ? To není pivo. To je jen výplach trubek. Člověk aby to pil konečníkem.Rv

+5/−4
6.5.2015 8:20

V34í59t 78B12e64n32e81š 4904320182298

Můžu Vám říct, že oproti tomu, co točí přímo v O2 aréně, jsou Krušky, přestože je jindy rozhodně nevyhledávám, balzám na chuťové buňky. Ten Staropramen v hale chutná jak mýdlová voda. To je opravdu k zblití. Pokud byste někdo na hokej v Praze šli, určitě se aspoň na jedno zastavte Na Staré ráně, naproti metru. Tanková P12 je tam skvostná R^

0/−3
6.5.2015 8:43

L53u77k24a89s 82N36e10m89e97c 7369350752954

A takove lidi oni potrebuji.

+1/0
6.5.2015 9:00

R53u69d20o35l69f 37P14e37k19á76r11e76k 9292981599753

... to bude spíš P11

+1/0
6.5.2015 9:19

P24a11t49r97i21k 31H28r60a94d19i63l 9969432944660

Plzen neni 12 a jestli je z tanku nebo lahvová je uplne jedno.

0/0
16.5.2015 19:11

M96i34l12a16n 21Č62e71r64n62ý 5793259259672

€patoky nechlastat!

+10/0
6.5.2015 8:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.