Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pivovary hrají o hokejové fandy. V největších kampaních za deset let

Zatímco hokejisté se přetahují o puk na širokém kluzišti, pivovary zápolí o zákazníky na o poznání užším hřišti. O pozornost diváka se letos uchází několik velkých značek. Do kampaní, které jsou největší od dob minulého šampionátu, vkládají miliony korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

I67m87r70i78c86h 97S74u68c51h91a29r46s72k17ý 8236603305471

Nejhorší reklamu jakou jsem viděl byla Nauč Fina Pít Kyselý Ostravar Rv:-P

+1/0
7.5.2015 17:05

P81e75t92r 94B27á70r76t46a 4648871391

Líbí se mi ta pravopisná chyba v hlavním sloganu reklamy za miliony pro Prazdroj. Děti na základní škole za to dostávají horší známky z diktátu. Kdybyste Prazdroji a reklamko nevěděli, která to je a kde, tak si zopakujte rozdíl mezi naši a naší. :-)

0/0
7.5.2015 12:48

T80o57m34á53š 48V54e65s46e11l16ý 5135498270249

kdyby radši místo do reklamy investovali do surovin a přestali ředit a urychlovat...

+1/0
6.5.2015 12:03

V87l64a39s29t47i64m35i77l 92S24v38o33b49o26d92a 7423328195444

Tak oni to mají dobře spočítané. Pro ně je prostě lepší nabízet patoky skrz hloupý marketing, než dělat dobré pivo.

Nebo nabízet průměrné pivo se zcela nesmyslnou cenou 24 Kč za 0,5 litru (Pilsner v lahvi).

Je to prostě zneužívání hloupých a líných zákazníků v přímém přenosu.

Ředění je pak podle mě spíše provozní záležitost. Marketing jim zajistil takovou poptávku, že by jim na ni nestačili varny, kdyby to vařili na originální stupňovitost.

Ať tak či tak, já kupuji piva pivovarů, které do hokejového marketingu nedaly ani korunu ;-).

+1/0
6.5.2015 15:48
Foto

Z93b67y75n97ě27k 51M76e58l24i43c42h57a78r 9165627405569

všem jmenovaným značkám se opravdový pivař vyhne velkým obloukem...

+3/0
6.5.2015 11:49

P97e98t62r 61B86ř42é94ť29a 97N37o71v14á78k 8960683606330

nejhorší pivo je žádný .....;-D

+2/0
6.5.2015 11:53

T55o22m66á22š 77V70e15s21e43l59ý 5655598260869

to nepochybně, ale tekutiny z těchto chemiček bych pivem nenazýval.

0/0
6.5.2015 12:04

P85e46t43r 32B56ř81é10ť60a 72N55o10v88á78k 8720793276740

pořád lepší aspoň tyhle značky, než kolu a jiné srágory.... ;-)

0/−1
6.5.2015 12:08

M80i34c32h93a94l 28H77i37r93k51a 4287376750443

;-DR^

0/0
6.5.2015 13:22

J13i20n51d35r69i55c49h 85K60o71l82a65r 7660320975973

Přitom jsou k nicemu, protoze lidi, pokud se budou chtit divat spolecne v hospudce, pujdou do te, co chodili uz driv, nebo do te, kde najdou televizi. Nebudou se rozhodovat podle toho, ktera reklama se jim libila vic. Pritom zvysena spotreba piva je diky mistrovstvi zarucena. Velmi dobrej tah reklamnich agentur, jak vysosat z pivovaru lehce prasule.

+1/0
6.5.2015 10:30

P34e92t67r 77R40o37h32á91n67e67k 1163379157636

Tak to rozhodně neni pravda, že je to k ničemu. Člověk si to ani neuvědomuje, ale reklama má na všechny opravdu velký vliv. Ne nadarmo jsou nejvíc prodávaná piva, která jsou nejvíc vidět v reklamách. A neplatí to jen u piv, ale úplně všude, třeba samsung, aplle a takhle bych mohl pokračovat u všech odvětví...

+1/0
6.5.2015 12:16

J72i83n37d52r88i47c53h 13K33o76l87a30r 7620480375383

Netvrdim to obecne, ale v tomto pripade si myslim, ze se pomer spotrebovanych piv nezmeni ... celkove mnozstvi vsak ano. Takze se zvysi zisky, reklamky se poplacaji po ramenou, ale i bez nich by to bylo momentalne stejne. Ale kdo vi, beru to ze sveho pohledu.

0/0
6.5.2015 12:46

P95e79t39r 69R57o59h58á45n17e80k 1283839667626

Poměr piv se samozřejmě změní, jelikož jsou oni partneři na stadionech a ve fanzonách a během těch 14 dní těch staticíce lidí toho vypije opravdu hodně, nehledě na to, že to bude mít i ten obecný dopad. Přeci jen sledovanost miliard lidí neni úplně zanedbatelný a v našich podmínkách zcela jedinečný.

0/0
6.5.2015 14:02

J28i43n32d87r86i55c23h 76K83o53l94a10r 7260780565773

Ovsem to neni dopad reklamy, ale tech partnerskych vztahu. Jinak samozrejme souhlas s vasi pripominkou.

0/0
6.5.2015 21:23

L87u93k62a71s 87P76r67i57k13r23y48l 9291705708638

Prosim o nazyvani veci pravymi jmeny. Ani v jednom pripade se nejedna o pivo nybrz o europivo. A kecy o vynikajici tankove plzni od sab milleru si nechte od cesty....

+2/0
6.5.2015 9:14

M86i49c15h42a65l 42H74i92r24k60a 4217356440683

Tak článek o pivovarech je na světě, teď ještě článek o dobrém pivu. ;-)

+2/0
6.5.2015 8:53

M40i80l11a66n 29Š86e64l22i78g85a 7601854283733

Ja piju uz jen piva z mensich pivovaru, predevsim Matusku. Nekdo muze namitat, ze je to drahy, ale jestli si mam dat za stejne penize jedno dobre pivo, nebo dva patoky, tak se vzdycky rozhodnu pro prvni moznost.

+4/0
6.5.2015 8:51

L47u35d51ě16k 30H66l54á94v82k23a 2245124935788

Krušovice ? To není pivo. To je jen výplach trubek. Člověk aby to pil konečníkem.Rv

+5/−4
6.5.2015 8:20

V11í59t 61B42e97n26e32š 4214800982838

Můžu Vám říct, že oproti tomu, co točí přímo v O2 aréně, jsou Krušky, přestože je jindy rozhodně nevyhledávám, balzám na chuťové buňky. Ten Staropramen v hale chutná jak mýdlová voda. To je opravdu k zblití. Pokud byste někdo na hokej v Praze šli, určitě se aspoň na jedno zastavte Na Staré ráně, naproti metru. Tanková P12 je tam skvostná R^

0/−3
6.5.2015 8:43

L15u50k17a63s 54N56e46m67e36c 7669710542894

A takove lidi oni potrebuji.

+1/0
6.5.2015 9:00

R68u88d73o57l66f 86P64e34k17á62r61e26k 9522621689953

... to bude spíš P11

+1/0
6.5.2015 9:19

P62a66t36r66i10k 78H58r90a49d36i75l 9569742374160

Plzen neni 12 a jestli je z tanku nebo lahvová je uplne jedno.

0/0
16.5.2015 19:11

M56i69l92a53n 33Č68e64r34n26ý 5743769529882

€patoky nechlastat!

+10/0
6.5.2015 8:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.