Diskuze

Pivovary hrají o hokejové fandy. V největších kampaních za deset let

Zatímco hokejisté se přetahují o puk na širokém kluzišti, pivovary zápolí o zákazníky na o poznání užším hřišti. O pozornost diváka se letos uchází několik velkých značek. Do kampaní, které jsou největší od dob minulého šampionátu, vkládají miliony korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IS

Nejhorší reklamu jakou jsem viděl byla Nauč Fina Pít Kyselý Ostravar Rv:-P

1 0
možnosti
PB

P91e10t57r 54B61á59r70t19a

7. 5. 2015 12:48

Líbí se mi ta pravopisná chyba v hlavním sloganu reklamy za miliony pro Prazdroj. Děti na základní škole za to dostávají horší známky z diktátu. Kdybyste Prazdroji a reklamko nevěděli, která to je a kde, tak si zopakujte rozdíl mezi naši a naší. :-)

0 0
možnosti
TV

kdyby radši místo do reklamy investovali do surovin a přestali ředit a urychlovat...

1 0
možnosti
VS

Tak oni to mají dobře spočítané. Pro ně je prostě lepší nabízet patoky skrz hloupý marketing, než dělat dobré pivo.

Nebo nabízet průměrné pivo se zcela nesmyslnou cenou 24 Kč za 0,5 litru (Pilsner v lahvi).

Je to prostě zneužívání hloupých a líných zákazníků v přímém přenosu.

Ředění je pak podle mě spíše provozní záležitost. Marketing jim zajistil takovou poptávku, že by jim na ni nestačili varny, kdyby to vařili na originální stupňovitost.

Ať tak či tak, já kupuji piva pivovarů, které do hokejového marketingu nedaly ani korunu ;-).

1 0
možnosti
ZM

všem jmenovaným značkám se opravdový pivař vyhne velkým obloukem...

3 0
možnosti
PBN

nejhorší pivo je žádný .....;-D

2 0
možnosti
JK

Přitom jsou k nicemu, protoze lidi, pokud se budou chtit divat spolecne v hospudce, pujdou do te, co chodili uz driv, nebo do te, kde najdou televizi. Nebudou se rozhodovat podle toho, ktera reklama se jim libila vic. Pritom zvysena spotreba piva je diky mistrovstvi zarucena. Velmi dobrej tah reklamnich agentur, jak vysosat z pivovaru lehce prasule.

1 0
možnosti
PR

Tak to rozhodně neni pravda, že je to k ničemu. Člověk si to ani neuvědomuje, ale reklama má na všechny opravdu velký vliv. Ne nadarmo jsou nejvíc prodávaná piva, která jsou nejvíc vidět v reklamách. A neplatí to jen u piv, ale úplně všude, třeba samsung, aplle a takhle bych mohl pokračovat u všech odvětví...

1 0
možnosti
LP

Prosim o nazyvani veci pravymi jmeny. Ani v jednom pripade se nejedna o pivo nybrz o europivo. A kecy o vynikajici tankove plzni od sab milleru si nechte od cesty....

2 0
možnosti
MH

Tak článek o pivovarech je na světě, teď ještě článek o dobrém pivu. ;-)

2 0
možnosti

Ja piju uz jen piva z mensich pivovaru, predevsim Matusku. Nekdo muze namitat, ze je to drahy, ale jestli si mam dat za stejne penize jedno dobre pivo, nebo dva patoky, tak se vzdycky rozhodnu pro prvni moznost.

4 0
možnosti
LH

Krušovice ? To není pivo. To je jen výplach trubek. Člověk aby to pil konečníkem.Rv

5 4
možnosti
VB

V48í48t 92B34e34n73e37š

6. 5. 2015 8:43

Můžu Vám říct, že oproti tomu, co točí přímo v O2 aréně, jsou Krušky, přestože je jindy rozhodně nevyhledávám, balzám na chuťové buňky. Ten Staropramen v hale chutná jak mýdlová voda. To je opravdu k zblití. Pokud byste někdo na hokej v Praze šli, určitě se aspoň na jedno zastavte Na Staré ráně, naproti metru. Tanková P12 je tam skvostná R^

0 3
možnosti
Foto

€patoky nechlastat!

10 0
možnosti