Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Letadlo ČSA nouzově přistálo v Hamburku. Stroj měl poruchu motoru

Letadlo ATR 42 v barvách Českých aerolinií, které mířilo do Prahy z dánského Billundu, muselo mimořádně přistát v Hamburku. Turbovrtulový stroj, který je nejmenším ve flotile dopravce, má zatím nejasnou závadu na jednom z motorů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P74e49t20r 28A67d38l45e75r 8833102696591

tomu rikam cestina: ticketing ... identifikuji zavadu a provedou jeji odstraneni ... dobra, dobra, veta v uvozovkach take zni skvele, a vynetim z uvozovek by bylo mozne ji take prepsat do cestiny, ale tohle!

+1/0
5.5.2015 18:28
Foto

P82a36v11e11l 69M39a91k59o79v77e46c 8618375781

ČSA byly jediné aerolinie z východního bloku, které měly vysokou úroveň bezpečnosti provozu a nebáli se s nimi cestovat i cestující z vyspělých zemí...Bylo by smutné, kdyby byla faktická likvidace ČSA jeho vlastníkem (vláda zastoupená ministerstvem financí) završena leteckým neštěstím...:-(

+2/0
5.5.2015 12:59

M43i46c67h70a69l 42P83a89v76l11á37t 9553293364329

To se tyka pouze 80. let. Do te doby stejny bordel jako v jinych komunistickych zemich, stejne katastrofy atd.

+2/−4
5.5.2015 14:08
Foto

P28a78v32e44l 29M43a92k92o73v51e63c 8248555811

A i let dalších...(od té doby až téměř do současnosti...).:-)

+1/0
5.5.2015 16:41

M95i13c57h89a88l 94P97a17v23l39á37t 9743923594109

Od 90. let Vase tvrzeni neplati. Naopak v 50. - 70. letech byla uroven bezpecnosti provozu v CSA podobne tragicka, jako v jinych komunistickych zemich. Tudiz jsme u toho, ze Vas vyrok je platny jenom a pouze pro ta 80. leta..

0/0
6.5.2015 18:15

M72i23c19h64a36l 60P98a24v27l18á44t 9493523924289

PS: Nesouhlasicim doporucuju seznamit se s fakty. Vse je snadno dostupne..

0/0
6.5.2015 18:16

L16e27o37p17o79l96d 79H65o40r41á34k 4212648919172

ČSA bohužel nasazuje tato malá a nekomfortní letadla i na delší lety, na kterých obvykle létá Airbus 320. Kromě toho, že cesta trvá prakticky jednou tak déle, je to velmi nepohodlné a subjektivně se v něm necítím bezpečně :-(. A jako palubní občerstvení se podává výtečná müsli tyčinka!  Bohužel jsou to lety, kde není konkurence :(

+1/−1
5.5.2015 12:29

M53i50c43h92a10l 38P53a59d29ě31r96a 7880402800537

Treba proto, ze velke letadlo se nerentuje? Jinak lehky snack je u CSA legendarni. U Lufthansy muzete snist relativne dobrych sendvicu co hrdlo raci, u CSA to je balicek cca 6 orisku. Vyjimokou pouze linka do Bruselu, kde se podava tortila.

+2/0
5.5.2015 12:33

M54a54r23t94i33n 19H47o84u78b12a 6923561789328

to jsou tezke nesmysly, co tu pisete. ATR leta tam, kam se to vyplati. Tato turbovrtulova letadla se vyplatiprave na kratsi trate (ostatne dolet techto letadel delsi neumoznuje), na delsi jiz nikoliv.

Jestli me osobne neco vadi na kratsich letech, tak je to prave obcerstveni. Na co potrebuju na cca hodinovy let neco jist. Kdyz si predtavite takovy 60-90minut let, tak po dobu, kdy jde letadlo nahoru a dolu (2xcca15min), tam ma byt clovek prikurtovany. A kdyz uz to leti rovne, tak letusky ucpou chodbu a porad musite davat pozor, aby vam nekdo neco nechrstnul do klina.

+4/0
5.5.2015 14:32

K11a49r43e31l 20N64e93d16o59p91i89l 7618676189854

Jist pravda nepotrebuji. Ale pro obchodniho pasazera je to prijemne vylepseni cestovniho komfortu. Pokud plati firma, tak je mi jedno zda let stoji o 100 eur vic. Letim linkou, kde mam komfort. Ten CSA nenabizi. Jidlo nula. S ATR komfort nula, pocit bezpeci nula, navic nelze pouzit s rukavem, takze cesta busem po letistni plose. Tj. +2x15 minut pri cestovani navic.

CSA se bohuzel vyhybam.

+1/0
5.5.2015 17:31

M81i18r49o84s85l86a78v 96Z69i68k97m15u64n63d 7899173804733

Furt lepší nouzově přistát pro nejasnou závadu motoru než havarovat pro jasnou závadu, s níž si nedokázala posádka poradit ...

+10/0
5.5.2015 12:26

M36i27c80h63a67l 29P26a59d47ě93r30a 7140702510387

http://www.flightradar24.com/2015-05-05/05:33/12x/CSA501/62d2e40

+1/0
5.5.2015 12:10

M97i95r93o53s71l92a44v 32K51o72n61e21č58n39ý 2515690845187

KFP, skoro desetiletý stroj... to není skoro žádný věk na letadlo :)

+2/0
5.5.2015 12:15

M87i40c90h14a28l 50P29a67d36ě49r83a 7760642970557

Asi jste chtel reagovat jinde, ne?:)

0/0
5.5.2015 12:34

M76i65r66o94s63l19a80v 91K94o39n89e15č18n66ý 2305940345457

šlo by to, ale i vzhledem k odkazu ke konkrétnímu stroji jsem to napsal sem :)

0/0
5.5.2015 12:40

P95e82t21r 47S93t77r53a34k13a 9667947475743

Po asi deseti letech jsem pred nekolika dny letel s CSA. Myslel jsem, ze uz ATR nepouzivaji...? K memu prekvapeni stale ano. Pred 25ti lety jsem v nem absolvoval svuj prvni let a jiz v te dobe to byla postarsi letadla. Prekvapeni druhe... 15kg zavazadlo? To opravdu mysli vazne? U letu ktere nejsou jako lowcost bych toto nepredpokladal (letenka stala 7k z Nemecka do Prahy). Musel jsem prestupovat v Nemecku a CSA me pekne nechalo zaplatit 30 EUR... Tak si zase dam na deset let od CSA oraz... Nastesti jsou i jine volby. Skoda. Kdysi jsem s nimi rad letal.

+3/−7
5.5.2015 11:47

M18i63r65o81s72l83a73v 31K98o16n48e95č74n38ý 2445210115167

ČSA mívají 23kg, Travel service 15 kg, neměl jste sloučený let s Travelem?

+1/0
5.5.2015 11:55

O53n59d41ř68e25j 44Z38d71e88r51a38d15i24č95k56a 6644815513518

Nene, CSA uz fakt na spouste linek operovanych jejich strojema ma doopravdy 15kg... Ne na všech, ale na vetsine..

+2/0
5.5.2015 11:58

M84i56r20o60s23l95a75v 72K51o29n49e18č22n12ý 2595510875437

Ano, již na to koukám, je to rozděleno do 2 oblastí. "Vtipné" je, že třeba 15 kilo je i pro let s airbusem do Říma a 23 kg s ATRem do Frankfurtu....

http://www.csa.cz/cs/portal/info-and-services/travel-information/baggage2.htm

0/0
5.5.2015 12:02

P48e48t30r 52S11t94r32a91k93a 9917527485193

nee. Normalni samostatny let CSA (OK....)... 20-23kg jsem predpokladal a tak jsem balil mene, ikdyz muj predchozi let byl 30kg.

0/0
5.5.2015 12:04

Z55u92z68a26n58a 42K98a27u72f48m71a85n52o49v42á 8268134636537

Stačí se přihlásit do věrnostního programu OK plus a limit se navýší na 23 kg u všech destinací, bez ohledu na to, kolik má člověk nalítáno.

+1/0
5.5.2015 21:12

V68l31a42d13i31m41i54r 25Z37a30b12l82o29u13d19i92l 6257531849110

Z Nemecka do Prahy to byva nejdrazsi spojeni z cele Evropy, to by jste mohl vedet, kdyz litate... 7 tis. za letenku z Nemecka do Prahy muze dat bud jen blb, nebo bohac, kteremu je to jedno. Ja litam obcas z Hamburku do Prahy, bez prestupu s CSA za  maximalne 80€, jsou i levnejsi a spokojenost... Samozrejme kdyz objednate letenku na posledni chvili, tak zaplatite tu cenu s kazdou leteckou spolecnosti a prestupovat budete taky... Rv

+1/0
5.5.2015 12:02

P19e88t25r 75S98t57r66a58k54a 9887757895383

Letenku mi objednava moje pracovnice pro cestovani. Dam jen termin a cas... Je krasne, kdyz mate moznost casove volby. Ja to vetsinou nemam, a tak se bere to co vyhovuje casove. Cena neni vzdy podstatna a 7k mi nevadi. Jen me prekvapilo tech 15kg a to, ze jsem sedel ve starickem ATR, ktere jsem si myslel, ze uz u CSA neleta.

+2/−2
5.5.2015 12:08

M97a78r87t22i89n 47H83o13u26b70a 6953691659518

tak pak nechapu, na co si stezujete.

krom jineho, csa ma pomerne nove ATR42

+3/0
5.5.2015 12:25

J82a42n 56D27o71l27e62ž43e79l 3152662139724

Před 25 lety jste letěl verzí 200, teď mají ČSA mnohem modernější verzi 500. Jinak ATR se pořád vyrábí (ve verzi 600) a je o ně velký zájem. Takže z toho, že je ČSA mají, nejde vyvozovat žádné negativní názory.

+13/0
5.5.2015 12:07

P74e95t70r 48S54t21r54a31k33a 9307797345163

ok. Beru. Netusim ktery to byl model. Vypadalo stare a i ty kozenkove, tmavemodre sedacky, byly stejne, tak jak si je pamatuji z dob minulych.

+1/0
5.5.2015 12:10

O10n96d92ř27e29j 15H43o16r82á25k 8979704131

Před 25 lety žádné postarší letadlo ATR neexistovalo.

+5/0
5.5.2015 12:08

V72i74k64y98r 82B55o85h73u19m17i54l 31S50t57r20a30n58s22k75y 9917658266659

No jestli s tím poletuchem předtím letěl kpt. Nečas, co s námi říznul 19.4. v Paříži o beton že málem vylezly tlumiče křídlem, pak se není závadě co divit....

+1/−9
5.5.2015 11:20

O50n61d84ř60e69j 66Z90d79e71r76a50d48i78č65k34a 6464335473418

To je dost nepravdepodobny, neb CSA do Parize ATR neleta.. Procez kpt. Necas bude tezko sedet v kokpitu ATR z Billundu..

+10/0
5.5.2015 11:24

M90i88r47o94s77l57a32v 84K33o13n31e77č47n55ý 2195230465967

Možné to není, protože letadla ATR nejsou nasazována do CDG.

+2/0
5.5.2015 11:31

J94a26n 17K27a36r82l54í10č19e41k 5638341749518

Zcela určitě ne už jen proto, že ATR nemá podvozek na křídle, aby mohly vylézt ty tlumiče, ale ve spodní části trupu. Takže to muselo být jiné letadlo... ;-)

+5/0
5.5.2015 11:58

M54a33r35t75i13n 66H17o13u46b80a 6673761499978

jablka neo hrusky, vsechno je to ovoce

+1/0
5.5.2015 12:28

J13a91n 68C52e87l49l38e31r 4349726613644

Hodinky nebo holínky? Je to jedno, obojí se natahuje.

+1/0
5.5.2015 13:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.