Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Letadlo ČSA nouzově přistálo v Hamburku. Stroj měl poruchu motoru

Letadlo ATR 42 v barvách Českých aerolinií, které mířilo do Prahy z dánského Billundu, muselo mimořádně přistát v Hamburku. Turbovrtulový stroj, který je nejmenším ve flotile dopravce, má zatím nejasnou závadu na jednom z motorů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P52e63t70r 19A51d94l71e88r 8243382486251

tomu rikam cestina: ticketing ... identifikuji zavadu a provedou jeji odstraneni ... dobra, dobra, veta v uvozovkach take zni skvele, a vynetim z uvozovek by bylo mozne ji take prepsat do cestiny, ale tohle!

+1/0
5.5.2015 18:28
Foto

P24a22v78e81l 57M14a19k11o72v41e14c 8988945981

ČSA byly jediné aerolinie z východního bloku, které měly vysokou úroveň bezpečnosti provozu a nebáli se s nimi cestovat i cestující z vyspělých zemí...Bylo by smutné, kdyby byla faktická likvidace ČSA jeho vlastníkem (vláda zastoupená ministerstvem financí) završena leteckým neštěstím...:-(

+2/0
5.5.2015 12:59

M13i65c87h98a35l 25P60a32v83l96á39t 9583313804829

To se tyka pouze 80. let. Do te doby stejny bordel jako v jinych komunistickych zemich, stejne katastrofy atd.

+2/−4
5.5.2015 14:08
Foto

P37a67v65e66l 38M62a79k35o94v39e59c 8508895401

A i let dalších...(od té doby až téměř do současnosti...).:-)

+1/0
5.5.2015 16:41

M38i35c32h93a37l 82P91a17v66l34á38t 9233513794749

Od 90. let Vase tvrzeni neplati. Naopak v 50. - 70. letech byla uroven bezpecnosti provozu v CSA podobne tragicka, jako v jinych komunistickych zemich. Tudiz jsme u toho, ze Vas vyrok je platny jenom a pouze pro ta 80. leta..

0/0
6.5.2015 18:15

M82i61c14h16a45l 83P42a77v82l43á76t 9283673574499

PS: Nesouhlasicim doporucuju seznamit se s fakty. Vse je snadno dostupne..

0/0
6.5.2015 18:16

L14e43o77p93o25l41d 72H30o67r11á57k 4422388159252

ČSA bohužel nasazuje tato malá a nekomfortní letadla i na delší lety, na kterých obvykle létá Airbus 320. Kromě toho, že cesta trvá prakticky jednou tak déle, je to velmi nepohodlné a subjektivně se v něm necítím bezpečně :-(. A jako palubní občerstvení se podává výtečná müsli tyčinka!  Bohužel jsou to lety, kde není konkurence :(

+1/−1
5.5.2015 12:29

M47i31c51h98a72l 45P32a67d96ě33r70a 7110922790857

Treba proto, ze velke letadlo se nerentuje? Jinak lehky snack je u CSA legendarni. U Lufthansy muzete snist relativne dobrych sendvicu co hrdlo raci, u CSA to je balicek cca 6 orisku. Vyjimokou pouze linka do Bruselu, kde se podava tortila.

+2/0
5.5.2015 12:33

M12a27r33t14i29n 32H77o66u46b95a 6103271369878

to jsou tezke nesmysly, co tu pisete. ATR leta tam, kam se to vyplati. Tato turbovrtulova letadla se vyplatiprave na kratsi trate (ostatne dolet techto letadel delsi neumoznuje), na delsi jiz nikoliv.

Jestli me osobne neco vadi na kratsich letech, tak je to prave obcerstveni. Na co potrebuju na cca hodinovy let neco jist. Kdyz si predtavite takovy 60-90minut let, tak po dobu, kdy jde letadlo nahoru a dolu (2xcca15min), tam ma byt clovek prikurtovany. A kdyz uz to leti rovne, tak letusky ucpou chodbu a porad musite davat pozor, aby vam nekdo neco nechrstnul do klina.

+4/0
5.5.2015 14:32

K77a36r92e73l 49N65e82d12o36p84i29l 7458426309614

Jist pravda nepotrebuji. Ale pro obchodniho pasazera je to prijemne vylepseni cestovniho komfortu. Pokud plati firma, tak je mi jedno zda let stoji o 100 eur vic. Letim linkou, kde mam komfort. Ten CSA nenabizi. Jidlo nula. S ATR komfort nula, pocit bezpeci nula, navic nelze pouzit s rukavem, takze cesta busem po letistni plose. Tj. +2x15 minut pri cestovani navic.

CSA se bohuzel vyhybam.

+1/0
5.5.2015 17:31

M86i35r56o81s46l59a57v 69Z92i82k57m49u97n79d 7979783644453

Furt lepší nouzově přistát pro nejasnou závadu motoru než havarovat pro jasnou závadu, s níž si nedokázala posádka poradit ...

+10/0
5.5.2015 12:26

M64i79c10h65a80l 70P12a29d65ě31r32a 7860922430107

http://www.flightradar24.com/2015-05-05/05:33/12x/CSA501/62d2e40

+1/0
5.5.2015 12:10

M39i53r31o60s61l53a85v 50K51o72n38e16č44n30ý 2245110375467

KFP, skoro desetiletý stroj... to není skoro žádný věk na letadlo :)

+2/0
5.5.2015 12:15

M98i82c72h91a92l 51P98a42d48ě78r58a 7890372460917

Asi jste chtel reagovat jinde, ne?:)

0/0
5.5.2015 12:34

M69i96r23o27s18l62a26v 98K58o76n78e87č36n12ý 2885220985717

šlo by to, ale i vzhledem k odkazu ke konkrétnímu stroji jsem to napsal sem :)

0/0
5.5.2015 12:40

P35e48t57r 58S87t79r92a53k26a 9327707495233

Po asi deseti letech jsem pred nekolika dny letel s CSA. Myslel jsem, ze uz ATR nepouzivaji...? K memu prekvapeni stale ano. Pred 25ti lety jsem v nem absolvoval svuj prvni let a jiz v te dobe to byla postarsi letadla. Prekvapeni druhe... 15kg zavazadlo? To opravdu mysli vazne? U letu ktere nejsou jako lowcost bych toto nepredpokladal (letenka stala 7k z Nemecka do Prahy). Musel jsem prestupovat v Nemecku a CSA me pekne nechalo zaplatit 30 EUR... Tak si zase dam na deset let od CSA oraz... Nastesti jsou i jine volby. Skoda. Kdysi jsem s nimi rad letal.

+3/−7
5.5.2015 11:47

M36i39r32o71s38l30a58v 38K14o60n13e23č11n64ý 2155160725507

ČSA mívají 23kg, Travel service 15 kg, neměl jste sloučený let s Travelem?

+1/0
5.5.2015 11:55

O65n41d81ř74e30j 92Z20d30e44r39a80d60i36č86k58a 6144535483788

Nene, CSA uz fakt na spouste linek operovanych jejich strojema ma doopravdy 15kg... Ne na všech, ale na vetsine..

+2/0
5.5.2015 11:58

M11i41r16o28s18l25a85v 18K73o53n62e30č53n93ý 2495900845327

Ano, již na to koukám, je to rozděleno do 2 oblastí. "Vtipné" je, že třeba 15 kilo je i pro let s airbusem do Říma a 23 kg s ATRem do Frankfurtu....

http://www.csa.cz/cs/portal/info-and-services/travel-information/baggage2.htm

0/0
5.5.2015 12:02

P78e29t57r 37S65t53r32a41k19a 9477817295893

nee. Normalni samostatny let CSA (OK....)... 20-23kg jsem predpokladal a tak jsem balil mene, ikdyz muj predchozi let byl 30kg.

0/0
5.5.2015 12:04

Z84u22z61a30n31a 11K10a24u92f16m61a25n90o89v11á 8168354546517

Stačí se přihlásit do věrnostního programu OK plus a limit se navýší na 23 kg u všech destinací, bez ohledu na to, kolik má člověk nalítáno.

+1/0
5.5.2015 21:12

V85l44a33d91i44m37i87r 52Z96a64b31l46o27u88d31i83l 6117941659830

Z Nemecka do Prahy to byva nejdrazsi spojeni z cele Evropy, to by jste mohl vedet, kdyz litate... 7 tis. za letenku z Nemecka do Prahy muze dat bud jen blb, nebo bohac, kteremu je to jedno. Ja litam obcas z Hamburku do Prahy, bez prestupu s CSA za  maximalne 80€, jsou i levnejsi a spokojenost... Samozrejme kdyz objednate letenku na posledni chvili, tak zaplatite tu cenu s kazdou leteckou spolecnosti a prestupovat budete taky... Rv

+1/0
5.5.2015 12:02

P47e61t89r 68S80t75r18a74k68a 9197787885263

Letenku mi objednava moje pracovnice pro cestovani. Dam jen termin a cas... Je krasne, kdyz mate moznost casove volby. Ja to vetsinou nemam, a tak se bere to co vyhovuje casove. Cena neni vzdy podstatna a 7k mi nevadi. Jen me prekvapilo tech 15kg a to, ze jsem sedel ve starickem ATR, ktere jsem si myslel, ze uz u CSA neleta.

+2/−2
5.5.2015 12:08

M79a28r74t90i15n 10H14o40u21b98a 6173671619198

tak pak nechapu, na co si stezujete.

krom jineho, csa ma pomerne nove ATR42

+3/0
5.5.2015 12:25

J39a55n 65D18o71l96e65ž97e87l 3782122559274

Před 25 lety jste letěl verzí 200, teď mají ČSA mnohem modernější verzi 500. Jinak ATR se pořád vyrábí (ve verzi 600) a je o ně velký zájem. Takže z toho, že je ČSA mají, nejde vyvozovat žádné negativní názory.

+13/0
5.5.2015 12:07

P13e78t84r 85S68t28r67a33k53a 9897747835543

ok. Beru. Netusim ktery to byl model. Vypadalo stare a i ty kozenkove, tmavemodre sedacky, byly stejne, tak jak si je pamatuji z dob minulych.

+1/0
5.5.2015 12:10

O89n45d69ř94e20j 50H76o63r61á53k 8589984391

Před 25 lety žádné postarší letadlo ATR neexistovalo.

+5/0
5.5.2015 12:08

V91i20k46y93r 47B21o36h53u75m49i17l 52S10t83r29a45n64s34k67y 9197118486419

No jestli s tím poletuchem předtím letěl kpt. Nečas, co s námi říznul 19.4. v Paříži o beton že málem vylezly tlumiče křídlem, pak se není závadě co divit....

+1/−9
5.5.2015 11:20

O93n78d36ř70e41j 52Z59d88e20r11a23d38i32č63k58a 6794335163908

To je dost nepravdepodobny, neb CSA do Parize ATR neleta.. Procez kpt. Necas bude tezko sedet v kokpitu ATR z Billundu..

+10/0
5.5.2015 11:24

M37i90r20o94s80l58a65v 26K67o15n46e72č84n25ý 2705390505477

Možné to není, protože letadla ATR nejsou nasazována do CDG.

+2/0
5.5.2015 11:31

J37a16n 17K21a25r49l43í97č45e87k 5518841979958

Zcela určitě ne už jen proto, že ATR nemá podvozek na křídle, aby mohly vylézt ty tlumiče, ale ve spodní části trupu. Takže to muselo být jiné letadlo... ;-)

+5/0
5.5.2015 11:58

M76a58r87t51i82n 76H22o42u19b87a 6103191859938

jablka neo hrusky, vsechno je to ovoce

+1/0
5.5.2015 12:28

J32a10n 40C53e62l97l73e49r 4739696843724

Hodinky nebo holínky? Je to jedno, obojí se natahuje.

+1/0
5.5.2015 13:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.