Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Letadlo ČSA nouzově přistálo v Hamburku. Stroj měl poruchu motoru

Letadlo ATR 42 v barvách Českých aerolinií, které mířilo do Prahy z dánského Billundu, muselo mimořádně přistát v Hamburku. Turbovrtulový stroj, který je nejmenším ve flotile dopravce, má zatím nejasnou závadu na jednom z motorů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P32e87t46r 67A68d64l44e81r 8353342936731

tomu rikam cestina: ticketing ... identifikuji zavadu a provedou jeji odstraneni ... dobra, dobra, veta v uvozovkach take zni skvele, a vynetim z uvozovek by bylo mozne ji take prepsat do cestiny, ale tohle!

+1/0
5.5.2015 18:28
Foto

P94a11v58e62l 75M75a90k91o22v53e92c 8798905681

ČSA byly jediné aerolinie z východního bloku, které měly vysokou úroveň bezpečnosti provozu a nebáli se s nimi cestovat i cestující z vyspělých zemí...Bylo by smutné, kdyby byla faktická likvidace ČSA jeho vlastníkem (vláda zastoupená ministerstvem financí) završena leteckým neštěstím...:-(

+2/0
5.5.2015 12:59

M10i51c57h58a55l 39P78a15v82l22á55t 9813763234299

To se tyka pouze 80. let. Do te doby stejny bordel jako v jinych komunistickych zemich, stejne katastrofy atd.

+2/−4
5.5.2015 14:08
Foto

P75a84v78e47l 24M20a42k87o79v13e11c 8368875941

A i let dalších...(od té doby až téměř do současnosti...).:-)

+1/0
5.5.2015 16:41

M51i96c77h66a27l 17P84a36v95l54á87t 9903813544759

Od 90. let Vase tvrzeni neplati. Naopak v 50. - 70. letech byla uroven bezpecnosti provozu v CSA podobne tragicka, jako v jinych komunistickych zemich. Tudiz jsme u toho, ze Vas vyrok je platny jenom a pouze pro ta 80. leta..

0/0
6.5.2015 18:15

M85i61c56h25a16l 43P15a77v69l57á80t 9303473564329

PS: Nesouhlasicim doporucuju seznamit se s fakty. Vse je snadno dostupne..

0/0
6.5.2015 18:16

L66e44o36p18o14l55d 38H74o90r86á33k 4302958879652

ČSA bohužel nasazuje tato malá a nekomfortní letadla i na delší lety, na kterých obvykle létá Airbus 320. Kromě toho, že cesta trvá prakticky jednou tak déle, je to velmi nepohodlné a subjektivně se v něm necítím bezpečně :-(. A jako palubní občerstvení se podává výtečná müsli tyčinka!  Bohužel jsou to lety, kde není konkurence :(

+1/−1
5.5.2015 12:29

M68i43c56h35a33l 87P93a91d82ě26r81a 7480962460797

Treba proto, ze velke letadlo se nerentuje? Jinak lehky snack je u CSA legendarni. U Lufthansy muzete snist relativne dobrych sendvicu co hrdlo raci, u CSA to je balicek cca 6 orisku. Vyjimokou pouze linka do Bruselu, kde se podava tortila.

+2/0
5.5.2015 12:33

M60a62r68t60i28n 79H85o36u26b11a 6943741329938

to jsou tezke nesmysly, co tu pisete. ATR leta tam, kam se to vyplati. Tato turbovrtulova letadla se vyplatiprave na kratsi trate (ostatne dolet techto letadel delsi neumoznuje), na delsi jiz nikoliv.

Jestli me osobne neco vadi na kratsich letech, tak je to prave obcerstveni. Na co potrebuju na cca hodinovy let neco jist. Kdyz si predtavite takovy 60-90minut let, tak po dobu, kdy jde letadlo nahoru a dolu (2xcca15min), tam ma byt clovek prikurtovany. A kdyz uz to leti rovne, tak letusky ucpou chodbu a porad musite davat pozor, aby vam nekdo neco nechrstnul do klina.

+4/0
5.5.2015 14:32

K20a55r49e19l 35N11e54d95o58p61i39l 7838276549684

Jist pravda nepotrebuji. Ale pro obchodniho pasazera je to prijemne vylepseni cestovniho komfortu. Pokud plati firma, tak je mi jedno zda let stoji o 100 eur vic. Letim linkou, kde mam komfort. Ten CSA nenabizi. Jidlo nula. S ATR komfort nula, pocit bezpeci nula, navic nelze pouzit s rukavem, takze cesta busem po letistni plose. Tj. +2x15 minut pri cestovani navic.

CSA se bohuzel vyhybam.

+1/0
5.5.2015 17:31

M17i18r58o23s37l27a71v 12Z26i11k38m52u41n60d 7609103934833

Furt lepší nouzově přistát pro nejasnou závadu motoru než havarovat pro jasnou závadu, s níž si nedokázala posádka poradit ...

+10/0
5.5.2015 12:26

M46i42c17h55a46l 51P50a30d97ě32r84a 7430722200777

http://www.flightradar24.com/2015-05-05/05:33/12x/CSA501/62d2e40

+1/0
5.5.2015 12:10

M27i67r86o66s57l60a90v 92K53o20n65e92č49n92ý 2945640775927

KFP, skoro desetiletý stroj... to není skoro žádný věk na letadlo :)

+2/0
5.5.2015 12:15

M89i92c32h50a61l 96P57a54d65ě30r39a 7430322730877

Asi jste chtel reagovat jinde, ne?:)

0/0
5.5.2015 12:34

M22i59r39o71s61l24a32v 61K87o29n98e80č48n55ý 2895560615867

šlo by to, ale i vzhledem k odkazu ke konkrétnímu stroji jsem to napsal sem :)

0/0
5.5.2015 12:40

P10e28t68r 46S34t16r23a71k93a 9757977155643

Po asi deseti letech jsem pred nekolika dny letel s CSA. Myslel jsem, ze uz ATR nepouzivaji...? K memu prekvapeni stale ano. Pred 25ti lety jsem v nem absolvoval svuj prvni let a jiz v te dobe to byla postarsi letadla. Prekvapeni druhe... 15kg zavazadlo? To opravdu mysli vazne? U letu ktere nejsou jako lowcost bych toto nepredpokladal (letenka stala 7k z Nemecka do Prahy). Musel jsem prestupovat v Nemecku a CSA me pekne nechalo zaplatit 30 EUR... Tak si zase dam na deset let od CSA oraz... Nastesti jsou i jine volby. Skoda. Kdysi jsem s nimi rad letal.

+3/−7
5.5.2015 11:47

M26i20r60o54s81l41a87v 26K50o12n72e32č69n22ý 2505660975147

ČSA mívají 23kg, Travel service 15 kg, neměl jste sloučený let s Travelem?

+1/0
5.5.2015 11:55

O43n38d25ř62e36j 63Z15d45e66r76a85d26i26č95k70a 6194475353668

Nene, CSA uz fakt na spouste linek operovanych jejich strojema ma doopravdy 15kg... Ne na všech, ale na vetsine..

+2/0
5.5.2015 11:58

M23i12r39o20s83l37a94v 98K33o83n48e25č67n60ý 2465820525387

Ano, již na to koukám, je to rozděleno do 2 oblastí. "Vtipné" je, že třeba 15 kilo je i pro let s airbusem do Říma a 23 kg s ATRem do Frankfurtu....

http://www.csa.cz/cs/portal/info-and-services/travel-information/baggage2.htm

0/0
5.5.2015 12:02

P62e15t24r 87S14t55r70a98k54a 9417627845433

nee. Normalni samostatny let CSA (OK....)... 20-23kg jsem predpokladal a tak jsem balil mene, ikdyz muj predchozi let byl 30kg.

0/0
5.5.2015 12:04

Z55u36z64a67n92a 58K11a30u63f12m78a65n30o98v25á 8488424736677

Stačí se přihlásit do věrnostního programu OK plus a limit se navýší na 23 kg u všech destinací, bez ohledu na to, kolik má člověk nalítáno.

+1/0
5.5.2015 21:12

V17l13a32d47i61m66i40r 39Z65a52b73l20o65u77d56i83l 6567741129450

Z Nemecka do Prahy to byva nejdrazsi spojeni z cele Evropy, to by jste mohl vedet, kdyz litate... 7 tis. za letenku z Nemecka do Prahy muze dat bud jen blb, nebo bohac, kteremu je to jedno. Ja litam obcas z Hamburku do Prahy, bez prestupu s CSA za  maximalne 80€, jsou i levnejsi a spokojenost... Samozrejme kdyz objednate letenku na posledni chvili, tak zaplatite tu cenu s kazdou leteckou spolecnosti a prestupovat budete taky... Rv

+1/0
5.5.2015 12:02

P62e87t35r 83S48t93r87a88k17a 9377357855343

Letenku mi objednava moje pracovnice pro cestovani. Dam jen termin a cas... Je krasne, kdyz mate moznost casove volby. Ja to vetsinou nemam, a tak se bere to co vyhovuje casove. Cena neni vzdy podstatna a 7k mi nevadi. Jen me prekvapilo tech 15kg a to, ze jsem sedel ve starickem ATR, ktere jsem si myslel, ze uz u CSA neleta.

+2/−2
5.5.2015 12:08

M59a61r95t93i68n 33H37o37u16b36a 6193971349318

tak pak nechapu, na co si stezujete.

krom jineho, csa ma pomerne nove ATR42

+3/0
5.5.2015 12:25

J81a72n 34D23o13l79e84ž41e33l 3642382589724

Před 25 lety jste letěl verzí 200, teď mají ČSA mnohem modernější verzi 500. Jinak ATR se pořád vyrábí (ve verzi 600) a je o ně velký zájem. Takže z toho, že je ČSA mají, nejde vyvozovat žádné negativní názory.

+13/0
5.5.2015 12:07

P59e13t14r 78S28t24r58a68k83a 9867607285473

ok. Beru. Netusim ktery to byl model. Vypadalo stare a i ty kozenkove, tmavemodre sedacky, byly stejne, tak jak si je pamatuji z dob minulych.

+1/0
5.5.2015 12:10

O95n18d52ř89e11j 61H66o30r63á74k 8139564491

Před 25 lety žádné postarší letadlo ATR neexistovalo.

+5/0
5.5.2015 12:08

V54i10k93y32r 46B30o19h30u33m57i87l 22S60t38r50a43n30s53k86y 9277948376939

No jestli s tím poletuchem předtím letěl kpt. Nečas, co s námi říznul 19.4. v Paříži o beton že málem vylezly tlumiče křídlem, pak se není závadě co divit....

+1/−9
5.5.2015 11:20

O40n71d97ř18e93j 96Z55d55e63r34a27d29i36č32k62a 6774405943888

To je dost nepravdepodobny, neb CSA do Parize ATR neleta.. Procez kpt. Necas bude tezko sedet v kokpitu ATR z Billundu..

+10/0
5.5.2015 11:24

M18i94r90o61s60l27a45v 75K76o57n18e29č55n23ý 2385950235517

Možné to není, protože letadla ATR nejsou nasazována do CDG.

+2/0
5.5.2015 11:31

J33a62n 74K68a33r69l91í34č15e86k 5658891589968

Zcela určitě ne už jen proto, že ATR nemá podvozek na křídle, aby mohly vylézt ty tlumiče, ale ve spodní části trupu. Takže to muselo být jiné letadlo... ;-)

+5/0
5.5.2015 11:58

M18a98r46t41i79n 53H61o42u27b49a 6473351189208

jablka neo hrusky, vsechno je to ovoce

+1/0
5.5.2015 12:28

J87a33n 22C80e39l25l65e36r 4659476123654

Hodinky nebo holínky? Je to jedno, obojí se natahuje.

+1/0
5.5.2015 13:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.