Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Na pěti úsecích dálnic by se nemuselo platit. Ťok to navrhne vládě

Ministr dopravy Dan Ťok chce vyjít vstříc řidičům. V nejbližších týdnech přinese na jednání vlády návrh, který by na pěti úsecích dálnic a rychlostních silnic kolem měst zrušil poplatky. Tvrdí, že přínos pro řidiče bude větší, než případná ztráta na výběru.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zrušení zpoplatnění od Kývalky po Brno chápu, uleví to Bosonohám. Ale nechápu proč v rámci úlevy dopravy v Brně se nenavrhuje zrušení placení i úseků jižní tangenty Brna? tedy mezi  190-203, naopak zrušení placeného úseku mezi 203 po Holubice nechápu, tam je zcela souběžně krásná široká okrska.

0 0
možnosti

Ako už viacerí písali... Dodnes som nepochopil, na čo je postavená dialnica okolo Brna keď je soplatnená ?! Vodiči ktorí tak idú z jednej strany Brna na druhú (napr raz za mesiac) , sa dostávajú do zápchy v meste , miesto toho aby to mohli obísť po diaľnici. 

Takže vyberanie penazí na takýchto úsekoch nielen že spomaľuje dopravu, ale ju aj robí nebezpečnejšou. Potom je otázne či štát viac vyberie na dialničných známkach, alebo zaplatí na výjazdy záchranárov k nehodám, spôsobených prehustenou dopravou.

2 1
možnosti

Já u vás nepochopím třeba, jakým podvodem jste se dostali k EURU

0 2
možnosti

Líbí se mi situace v Maďarsku. Nejen jednoduchým bezznámkovým systémem.

Ale hlavně tím, že úseky dálnic které se používají jako obchvat měst jsou neplacené. Má to logiku - veškerý tranzit vyhnat z měst. To u nás je jiná - vemte takové Pohořelice. Když někdo jede z Brna do Znojma nebo do Mikulova a nemá známku (zase ten placený úsek není tak velký a souběžná silnice je velmi slušná) tak podle poslední úpravy musí prokodrcat Pohořelicema. Dříve byl ten 3 km dlouhý úsek volný a fungoval skvěle jako obchvat.

2 0
možnosti

To, že se musí platit na D3 mezi Měšicemi a Čekanicemi, je naprostý výsměch, když je tam provoz stažen do jednoho pruhu a 80 km/h....navíc, kdo by si to tam "zkracoval"? Při otevření úseku z Tábora do Veselí se politici plácali po ramenou, že otevřeli další úsek, ale kdy ty dva úseky hodlají konečně propojit v jeden celistvý?

0 0
možnosti

P85e68t96r 33B57á19č81a

11. 5. 2015 17:13

Naprosto k nicemu. Drtiva vetsina lidi z vetsich mest znamku stejne ma.

A tech par km co povolite pro ty socky co to objizdi po vedlejsi, ti akorat nadelaji na dalnici zmatky svymi ridicskymi schopnostmi.

1 4
možnosti

a proč rovnou socky? Když někdo potřebuje občas přejet kousek, tak si nebude kupovat známku...ale socka přeci není!

3 0
možnosti

M52a59r31t55i29n 17V96r43b19a

11. 5. 2015 12:45

Konkrétně v případě R6 je pan Ťok úplně mimo.Jím navržený úsek byl postaven na zelené louce a polích,dá se poměrně slušně objet po původní silnici.Ovšem zbytek R6 vede většinou po původní silnici 1.třídy č.6 .Objíždět je dost problém,časově i spotřebou paliva.V čem by tedy zrušení poplatku řidičům pomohlo ?  Je to jen a jen čirý populismus.:-/

1 0
možnosti

E60m98i34l 52M27i18n88á38ř

21. 5. 2015 12:19

Nemáte pravdu!! Když jedete z Aše-Fr. Lázní do Mar. Lázní, musíte projet Chebem nebo si zaplatit známku. By mě zajímalo kudy to "poměrně slušně" objíždíte po původní silnici.

Dále pak, mezi Cheb-Jih a Ypsilonkou (Jesenicí) je pak krásná souběžná rovná původní silnice. Takže by se mohl neplacený úsek zkrátit na Cheb-Sever,Cheb-Jih, ale jinak jste úplně mimo Vy pane Vrba!

0 0
možnosti

P74a27v94e51l 73N71o22v68á98k

11. 5. 2015 11:21

Pokud si dobře vzpomínám, když se zavádělo zpoplatnění dálnic, dušovali se politici, že známka bude potřeba jen tam, kde se dá dálnice objet po silnici 1. třídy... Ano, zpočátku byly vedle dálnic silnice 1. třídy, některé se však hned nebo časem potichu převedly na silnice 2. a 3. třídy, ale dálnice zůstala zpoplatněná. Případně se dálnice postavila místo té silnice 1. třídy... Stejné to bylo s dálnicí kolem měst. Aby se centru měst ulehčilo, byly to úseky bez poplatku. Pak se to opět potichu zrušilo... Asi se známek prodávalo málo a rozpočet potřebuje víc a víc... Možná by stálo za to zavést silniční daň pro všechny a mít dálnice pro tuzemce zdarma, jako to chtějí udělat v Německu. Vrchnost by nemusela složitě rozhodovat, co zpoplatnit a co ne, a my bychom jezdili v klidu bez strachu, že vjedeme někam, kam bez štemplu nesmíme...

2 0
možnosti
Foto

úplně by stačilo zrušit dálniční poplatky všude tam, kde komunikace nesplňuje normy pro dálnici, to by pak těch zpoplatněných zbyla jen asi desetina

1 0
možnosti

Jednou se má platit za silnice I. třídy, podruhé se má naopak přestat platit za úseky dálnic. Většina našich politiků jsou jen populisti bojící se navrhnout nepopulární opatření, a tak jdou na ruku těm, které je nejvíce slyšet. Přitom by se za používání silnic platit jednoznačně mělo, stejně jako se platí za všechno ostatní. Nechápu, pro musí mít motoristé neustále nějaká privilegia. Tím spíše, když individuální motorismus je nejméně ekonomickou a nejméně ekologickou formou dopravy, jejíž následky odnášejí všichni. A třeba se uklikejte na minusy, už se na ně těším!

3 0
možnosti

J91o81s56e29f 77N86o19v86a30k

11. 5. 2015 10:27

Flexibilita, dojíždění za prací, doprava zboží, materiálu - to by pane stoupla nezaměstanost a ceny by letěly nahoru.

Kdepak, použitelnost silniční sítě má přímou úměrou vliv na výkon ekonomiky a potažmo životní úroveň obyvatel a jako taková by se měla chápat jako služba placená paušálem.

3 0
možnosti

...ale zejména také mnohem nebezpečnější, než kdyby jeli po dálnici.

 

Tok vi, ze dalnice jsou mnohem bezpecnejsi nez jine silnice. Ale zato pokuty se tam vybiraji dobre a kluci policajtsky si muzou za odmenu zahrat na Kobru 11.

 

A nechavat si platit za nase "dalnice" je taky drzost. Clovek dojede do Brna a hned aby menil podvozek.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu

23. dubna 2024  20:16

Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...

Švédsko se připravuje na válku. Investuje nejen do energetické infrastruktury

24. dubna 2024

Švédsko se připravuje na možný válečný střet s Ruskem. V současné době se zaměřuje zejména na...

Na léto jsme připraveni. Letiště Heathrow čeká nejrušnější sezonu v historii

24. dubna 2024

Největší londýnské letiště očekává letos historicky nejrušnější letní prázdninovou sezonu. Počet...

Česko může být vzorem racionálního přístupu k závislostem, říká adiktolog

24. dubna 2024

Oblast závislostí nepatří mezi priority, které by politici kandidující do nadcházejících voleb do...

Kurýři preferují flexibilitu. Tu ale ohrožuje nová evropská legislativa

24. dubna 2024  15:52

Pokud nová evropská legislativa omezí flexibilitu, kurýři a partnerští řidiči taxislužby raději...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!