Diskuze

Stát platí za pracoviště úředníků čtyři miliardy, každý má 13 metrů

Ministerstvo financí zveřejnilo na webu detaily o tisících budov ve vlastnictví státu. Za prostory pro zhruba 120 tisíc úředníků zaplatí ročně kolem čtyř miliard korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tvl, tak ten developerský projekt Corso mi vychází na měsíční nájem ca. 26 EUR/m2/měsíc. Obvyklá cena je kolem 8 EUR, vím to, pracuji v tomto oboru. Pěkná malá domů pro někoho.

0 0
možnosti

Na Corsu je to priserny. Kancelare preplneny, v necelych 30 m2 sedi 5 uredniku, k tomu jeste spousta skrini a stejne se jim sanony valeji po zemi, protoze je nemaji kam davat. Ve vetsich kancelarich okolo 35 m2 lidi treba 8. Opravdu jsou radi, kdyz se vejdou ke stolu a muzou odsunout zidli. O nejakem klidu na praci (neustale nekdo vola nebo chodi do kancelare) nejde vubec mluvit. Kdo nekdy delal v open spacu, tak tohle je skoro totez. Kancelare nejsou dimenzovane na takove vysoke "zalidneni", takze klimatizace tam vecne nestiha a v lete teploty okolo 30 C a zadny kyslik (sklenena fasada je hezka vec, ale kdyz si nemuzete otevrit okno...) nejsou vyjimkou.

A za TOHLE plati MSMT temer 50 mil. rocne? To se zase nekdo pekne nakapsoval...

0 0
možnosti

Otázkou je, k čemu MŠMT potřebuje tolik úředníků, když řada činností přešla na zřizovatel a řada odpadla vůbec.

0 0
možnosti

Ten nadpis článku je fakt bomba ;-D;-D;-D Páni redaktoři, aspoň si po sobě čtěte ty nesmysly!!!

2 0
možnosti

D49a43v94i71d 25P45e44t46r

19. 5. 2015 4:35

13m čtverečních není nic moc. (3,25x4m).

1 0
možnosti

Na netechnického pracovníka, kterému stačí PC, část tiskárny a příruční archiv je to ažaž. Otázkou je vhodné dispoziční řešení všech ploch, logistika archiválií a schopnost udržet pořádek na pracovišti.

Ve vyspělých firmách v hromadných pracovnách (open space) je na hlavu daleko méně. Tam ovšem také jinak funguje logistika, dispoziční řešení pracovišť a kázeň v pořádku na pracovišti.

Pokud je průměr 13 m2, a přitom existují pracoviště přeplněná úředníky, pak musí být hodně pracovišť, kde je na hlavu 30 m2 nebo i víc. O pár takových vím. A to je nesmyslné plýtvání plochou.

0 0
možnosti

Tak nevim, vzal jsem si data, sloupec Dislokovano zmestnancu a Prumerna plocha kancelari na 1 zamestnance, prenasobil a secetl, vydelil 120 tisici a dostal plochu cca 25m2.

V cem udelali soudruzi z NDR chybu? No v tom, ze nektere budovy jsou tam vicekrat. Kdyz se v tabulce secte pocet zamestnancu, pak totiz vyjde 217601. A na takovy pocet zamestnancu pak skutecne vyjde 13m2 kancelarske plochy.

Takze treba Katastr v Kobylisich je tam vicekrat, podle kazdeho z uradu, ktery tam sidli. Takze jsem zjistil, ze obdobne sloupecky jsou jeste dale, a mluvi se o Uzivane plose a na ni pripadajici zamestnance. Ale tam zase vyjde prumerna plocha na 120 tisic lidi jen 3.6 m2 protoze se tam napocita jen 29853 zamestnancu. Pokud by se plocha vydelila pouze temi 29 tis. zamestnanci, pak je prumerna plocha 15m2.

Docela humorne vysledky. Protoze kdyz k tem datum neni popsano, jak je interpretovat, tak se da dojit k rozdilnym cislum.

Takze ja bych bral vsechno s rezervou!

0 0
možnosti

J11a86n 39H34l96e74d86í86k

18. 5. 2015 15:50

každý monarcha si vydržuje žoldnéry na ochranu a pluk věrných úředníků na nápady,--  všechny musí pravidelně odměňovat a za předvídavost dát prémie

0 0
možnosti

Milý pane redaktore, až ten titulek o třináctimetrovém úředníkovi budete nenápadně opravovat, kdybyste se alespoň trochu zastyděl8-o

12 0
možnosti

Odborná erudice novinářů je tristní, i když se dlouhodobě zabývají nějakou odbornou tématikou. Katastrofální však je, když neznají jednotky z matematiky pro 6. tř. ZŠ, pletou si řády jednotek (cal X kcal), komolí odbornou terminologii apod.

Zaplať pánbů za povinné státní maturitní zkoušky!

0 0
možnosti

J71a41n 30R83i31c88h10t85e16r

18. 5. 2015 15:00

Nevím, jak to kdo spočítal, ale v tom Karlíně to dělá osm metrů.

Jinak do těch třinácti se počítají evidentně i chodby, záchody, archívy apod., takže ve skutečnosti to moc nebude.

Ze zkušenosti vím, že řadoví úředníci jsou často rádi za stůl a židli...

14 0
možnosti

Souhlas. To je jako s průměrným platem. Ať už úředníka nebo dělníka. Stačí jedna Nečasova-ná (bomba) co dře jako kůň a průměry letí nahoru. ;-D Tady je to podobné. Sečteme plochu a máme prostor kanceláří. Ha ha.

1 0
možnosti

Další miliardy zbytečně vyhozené. Kdyby ti úředníci byli v terénu, tak by se nejen ušetřilo za jejich pracoviště a mohli by mít např. větší platy, ale také by byli daleko prospěšnější těm kdo je platí - daňový poplatníci.

0 5
možnosti

M39a13r55e12k 88O13p

18. 5. 2015 14:43

Takže má úředník z ÚP sedět na cestě, nebo ve městě?

9 0
možnosti

R61u88d26a 11S47l85a71v22í93k

18. 5. 2015 13:57

Třináctimetrový úředník...:-)

6 0
možnosti

D68a64v48i14d 10D55o72b71e38š

18. 5. 2015 14:22

Potřebuje hodně vzduchu - víte, jak se při té práci zadýchá?

0 0
možnosti