- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A já chci, aby v obchodech prodávali banány bez slupek. Dyť já ty slupky vůbec na nic nevyužiju, tak proč si mám kupovat celej banán, když jím jen vnitřek?
ideální nápad, koupil bych si i pro druhé auto
Zrušit poplatky pro osobáky. Stát stejně nic na dálničních známkách reálně nevydělá. Je to jenom přerozdělení vydělaných peněz od lidí. To si mohou vzít a nakonec berou jinak. Jakýkoliv poplatek je určen na zamezení něčeho. Takže má smysl daň z alkoholu, z kouření a podobně co něčemu škodí. Ale tady zamezujeme, aby lidi jezdili po dálnici. U náklaďáků co ničí vozovku je to jiné, tam mají možnou alternativu to posílat vlakem. Smysl dálnic je také to, aby byly dopravy ušetřeny obce.
Jó až dálnice budou totálně přecpané, tak má smysl nějaký poplatek, který udělá regulaci.
Už se těším na to čelní okno... 2-3 známky + parkovačka pro Prahu a případně ještě nějaká ta zahraniční... Za chvíli ani neuvidím z auta
Když jedu z Nejdku (potažmo z Varů) do Sokolova, taj jedu přes Chodov u KV Když jedu do Prahy, tak od Nového Strašecí jedu po "staré Varské" přes Stochov - Slovanku, Tuchlovice, Kamenné Žehrovice, Velkou Dobrou, Unhošť, Jeneč a Hostivice Tím chci říct, že když si nechci koupit známku, tak si najdu jinou cestu, ale až bude někdy dostavená R6 (nebo D6), tak si ji rád koupím Fakt ale je ( a to už tady bylo "100x" řečeno, že elektronické mýto pro automobily do 3.5 tuny, by bylo asi spravedlivější.
Jedna znamka, nezdrazovat. Nekomplikujme system, cim dal vic neproduktivni system, ktery jeste vic komplikujeme.
Já bych to udělal stejně jako to mají náklaďáky. Krabička a platit podle Km. Krabička by šla přemístit na jakékoliv auto (stejné kategorie - tedy do 3,5 t). Nechápu proč nejde známka přenášet na jiné auto....
protoze osobni auto temer neposkozuje dalnici, tak pausalni poplatek bohate staci. Bezne obcany nediskriminujte jen kvuli tomu, ze jedou do prace.
Všichni chtějí ve všem spravedlnost,v práci stejnou mzdu jako šéfové,,jakmile napíšu že by se mělo platit podle počtu ujetých km na těchto cestách,obyvatelé velkých měst se cítí dotčeni-přitom je nejvíce využívají a spravedlnost je najednou fuč
Na druhou stranu jaka je "spravedlnost" v tom, ze obyvatel, ktery dojizdi do mesta kousek po dalnici by platil za ujete km a obyvatel vedlejsiho mesta ktery dojizdi po 4 prooude okresce by neplatil nic....
Já bych to rozhodila až na bývalé okresy :D
Co to rovnou předplácet od sjezdu po sjezd a byla by nějaká tarifní tabulka?
Pokud někdo jede po D11 mezi Chlumcem a Hradcem Králové, hned několikrát za sebou míjí ceduli s názvem kraje, protože jeho hranice se klikatí v trase dálnice. Takže tam to hodlají pánové řešit jak ? Bude tam platit královéhradecká nebo pardubická známka ? Boha, to jsou kraviny. Naše kraje jsou zřejmě velké jak spolkové republiky
Tipuju, že budou povolené určité přesahy jako to je u železničních síťových jízdenek. Hradecká známka by mohla končit někde u Dobšice, i tak by na celou známku bylo platných ani ne 40km dálnice.