Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSA získaly velkou zakázku: stovky letů pro Škodu díky novému superbu

České aerolinie získaly netradiční zakázku na následujících sedm týdnů. Z celé Evropy budou svými letadly svážet prodejce vozů Škoda na Sardinii na velké školení, jak prodávat nový superb. Pro dopravce je to jeden z největších charterových byznysů v letošním roce v řádu desítek milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J92i19ř66í 63K97o45c86u41r18e89k 6985934535288

Hlavně zamlčet, že motor V6 není z České republiky. Rozumíte, on by si to pak mohl kupující rozmyslet, že to auto pro něj nebude dost české, když má motor z Maďarska.

0/0
20.5.2015 23:15

M76i80c98h40a35l 78T63o59m57i42n73s11k28ý 9671825277234

Já jsem si koupil škodovku a vůbec nejsem nacionalista. Navíc, jestli kupujete čínská nebo japonská auta, tak také podporujete český průmysl - snižujete totiž kurz koruny a tím pomáháte českým exportérům :-/

+1/0
21.5.2015 1:55

Z35u63z91a77n12a 55K76a62u18f45m59a25n82o94v51á 8288954246667

Bacha Škodovko, v půlce to bude pro ČSA příliš ziskové a tak vám zruší lety :-)

Dělají to běžně.

+1/0
20.5.2015 22:43

P16e53t68r 83K16m43í60n34e89k 5957264291573

A proč vůbec na tu Sardinii nejezděj Superbem? :)

+1/0
20.5.2015 20:46

R50o74b34e32r76t 27P42a14c43i73n47a 7324819315521

Protože nějaký kpt. Nemo nedodal manuál.

0/0
20.5.2015 21:15

J41a83n 75V51a50v12ř98í86č85e67k 2247945761414

Co se ušetřilo při vývoji dožene reklama. Nová strategie Škody.;-D

+3/−1
20.5.2015 19:55

J79i17ř16í 60B74r15u34t12o45v21s35k26ý 3126199679241

Auto se musí prodávat samo,kvalitou,ne že daj do víčka nádrže škrabku;-)

0/−1
20.5.2015 19:46

A20l25e74s 12P84a35v92e24l 7387823458624

co je na tom superbu tak zazracneho?

0/0
20.5.2015 15:36

R45a28d50e95k 48J69a54n98a26t60a 9905506254382

Asi nic, proto je potřeba tak masivní marketing :-)

+11/−1
20.5.2015 15:39

M48a63r25e33k 10K88l29u71f56a 3988294734556

Napadla mne podobná otázka. Takový šrumec kvůli hromadě plechu. :-/

+3/−1
20.5.2015 19:14

Z53d23e90n31ě90k 68H70a66n26z69l 1391776412634

Hromada plechů musí uživit tisíce lidí

+1/0
20.5.2015 22:06

L68a97d59i33s33l86a55v 86H38a98š14k82a 4553436721700

Pěkný auto s evropským decentnim designem

+6/0
20.5.2015 15:31

M51i75c74h23a10l 84P34l38e98š81t54i71l 2325931845

Když vybíhala Škoda 120 nebo Favorit, žádná taková akce se kvůli tomu nedělala a jaký na ně byly pořadníky... ;-D

+39/−2
20.5.2015 14:40

P55a67v34l59a 72H96r74a95d86i10l66o83v90a 3277181221364

R^;-D

+4/0
20.5.2015 14:42

J92a54n 28P63r13o28c63h82a73z31k33a 1517415839647

Pane Vaňku, proč to mínus? Chybí vám smysl pro humor?

0/−2
20.5.2015 15:53

J44a23n 58P25r30o83c10h73a75z79k86a 1237435119427

Podle dvou mínusek, která jsem dostal,  se humor v Čechách vytrácí všeobecně.

0/0
20.5.2015 23:34

P20a90v68e28l 77M76a74t31o51u49š70e76k 5980747518534

Bože, to jsou hovadiny. Ať žije všemocný konzum a plýtvání!

+9/−4
20.5.2015 13:47

J54o25s12e48f 76J67u91h90á52s91z 1799512838

Jedním slovem: Hustý!

+1/0
20.5.2015 13:38

P25e14t30r 81T40y20č41k82a 6235162869682

Tak to, že má Superb dva deštníky mohli poslat prodejcům i emailem. (p.s. nadsázka)

+8/0
20.5.2015 13:38

P91e16t74r 59D16v11o98ř34á35k 9424967402610

Proč je Superb napsán malým a zároveň velkým písmenem?

+2/0
20.5.2015 13:30

O65n52d98ř76e75j 84B95u33k46á36č44e50k 8946679640191

Když je to obecný označení (v Boleslavi jezdí hodně superbů), tak je malý, pokud označení modelu (Premiéra Škody Superb), pak velký. To je jako Škodovka = fabrika, škodovka = auto.

+1/0
20.5.2015 15:08

M70i40c19h24a78l 83T61o26m41i45n90s80k26ý 9571825177884

obecný označení ?

0/0
21.5.2015 1:51

M29i74c67h42a15l 47T30o89m45i55n79s40k19ý 9201425437254

V Boleslavi žije hodně čechů ?

+1/0
21.5.2015 1:53

O64t11a86k25a81r 80V89a81l44e39k 6936252165882

Ve finale celou tuhle saskarnu zaplati zakaznik. ;-)

+18/−2
20.5.2015 13:07

R52a37d60e75k 92K96l75o64s 4925870348430

a pak že ty plechy nejsou předražený co

+7/0
20.5.2015 13:19

M38a80r85e32k 34S57u47c11h92á80n29e72k 2461926768609

Vždy v konečné fázi to zaplatí zákazník.

+1/0
20.5.2015 14:28

J69i17ř36í 74N38o66v36o12t57n44ý 8499467488108

A kdo jinej? Máte lepší nápad?

+2/0
21.5.2015 9:35

P17a97v90e48l 51Ř18a94p22e15k 7452766149945

Automobilismus je novodobá Potěmkinova vesnice naší ekonomiky, a tenhle článek to jen potvrzuje.

+6/−8
20.5.2015 12:46

B71o17r86i38s 98P29o24u93z85a61r 5588148715547

Jakou má kadenci ?

+2/0
20.5.2015 12:48

R73a88d18e10k 62J92a73n31a81t96a 9515676654572

Tohle spíš než absurditu automobilismu ukazuje absurditu přebujelého marketingu.

Vždyť celá tahle drahá akce je jen o tom, jak že se trénuje, jak vnucovat zákazníkovi, aby si koupil naše zboží a ne to, co by si jinak vybral sám ... zákazník to pak sám zaplatí v ceně zboží ...

+6/−3
20.5.2015 12:53

J12a90n 96P33o70l64á94c70h 2160491260337

Tohle není žádná absurdita, takhle to prostě chodí a naopak by absurdita byla, kdyby to Škoda nedělala, pokud je to zisková věc.

+9/0
20.5.2015 13:09

R15a31d46e41k 43J78a63n21a47t25a 9375766514122

To je ale právě ta absurdita. Teorie, proč volný trh funguje tak dobře, je založena (mj.) na tom, že si zákazník vybírá to zboží s nejlepším poměrem cena/výkon.

A marketing tuto ideu narušuje tím, že do chování zákazníka vnáší iracionalitu, emoce, atd. Prostě "lidi kupujou to, co vlastně ani nechtěj".

+4/−3
20.5.2015 15:01

V96i85k15t40o57r 61N58á45r82o69ž60n79ý 3119892878

R^

+2/−1
20.5.2015 15:22

M13i82c68h82a38l 86V51e83s49e62l71ý 1143539

Ale to je přece na každém, jestli se nechá tímto tlakem ovlivnit nebo ne.

+2/0
20.5.2015 15:23

R19a86d63e30k 81J67a66n19a64t74a 9905646734682

Schopnost odolat tlaku reklamy má jen málokdo.

To je jako byste řekl, že je zcela v pořádku, že se důchodci dají ovlivnit různými "obchodníky", že je to přece na nich. Každý prostě není a nikdy nebude dost bystrý.

+4/−2
20.5.2015 15:41

J47a75n 80P63o77l72á33c44h 2410671920227

Žádná teorie, která by tvrdila, že si zákazník vybírá zboží tak, aby byl co nejlepší poměr cena/výkon, není. Výběr závisí na preferencích každého člověka - od toho se pak odvíjí všechno ostatní, mj. i vysoká citlivost na cenu (tj. vysoká cenová elasticita) a z ní vyplývající maximalizace poměru cena/výkon - nicméně jaksi "fundamentálně" na poměru cena/výkon teorie volného trhu založena není. Jiná věc je ta s marketingem spojená iracionalita - tam s Vámi do jisté souhlasím, je to ale čistě na zákazníkovi, pokud se tímto nechá ovlivnit. Z pohledu firmy je celá akce bezpochyby naprosto racionální a ne-absurdní :-)

+4/0
20.5.2015 15:31

L25a55d11i65s76l84a57v 15H36a95š16k40a 4973426331770

Jak ale urcite to cena/vykon?

+1/0
20.5.2015 15:33

V48i17k76t28o64r 27N13á17r68o98ž92n40ý 3309742548

Tak to víte. V obrovské konkurenci zpravidla vyhrává ten , kdo umí prodat. A vzhledem k tomu , že konkurence je rok od roka tužší a tužší tak i objem peněz do školení obchodníků musí být vyšší a vyšší...

+6/0
20.5.2015 13:32

N94i36k68o52l21a 17Č97e96c15h 9171689426

Zřejmě nemáte vůbec ponětí, co ten termín popisuje.

+4/0
20.5.2015 13:26

P51a69v49e64l 44Ř49a54p95e33k 7902746579965

Spíše vy vůbec netušíte, jaký podfuk na lidech představuje státem budovaný automobilismus.

+3/−5
20.5.2015 13:45

N51i93k96o76l90a 26Č83e61c50h 9211139386

Možná jste si toho nevšiml, ale Škoda Auto už je přes 20 let soukromá společnost.

+3/−1
20.5.2015 16:23

M89a21r70t49i20n 70M21u94r84c61i47n28a 5438586896745

Je to velmi elegantna akcia.

Ceska automobilka bude svojich predajcov zvazat na skolenie lietadlami CSA. Presne takto to ma byt...

+26/−1
20.5.2015 12:27

M77a30r13e61k 21H54r68u23b11y 6297242891838

presneji - Nemci vlastnena automobilka svazi prodejce za pomoci spolecnosti vlastnene Korejci ;-):-P

+1/0
20.5.2015 15:00
Foto

T79o10m58a45s 36C53a38b83a56k 8235305634619

"...za pomoci spolecnosti vlastnene soukromym subjektem". Nejdriv si neco nastudujte a pak piste..

0/0
20.5.2015 15:45

J21i89ř55í 78K43o42c36u19r82e29k 6175504275458

Není náhodou hromada akcií VW držena státem?

+1/0
20.5.2015 22:50
Foto

T51o56m48á89š 56J30á20r14a60i 7887816179142

ja jen nechapu proc do Italie a ne do Cech. Urcite by usetrili, kdyby letadla litala do stredu nez na okraj.

+3/−6
20.5.2015 12:22

T61o89m31a17s 82T97a58b42o78r 7661311850808

Ne kazdy chce na vsem usetrit. Taky mohli jet na kole ne?

+9/−2
20.5.2015 12:29

N63i74k96o80l50a 93Č19e18c85h 9361179336

Škodovka podobné akce jak pro prodejce, tak i pro novináře, běžně pořádá na jihu. Tradičně třeba v Portugalsku. Těch důvodů je mnoho, od prestiže značky až po takové drobnosti, jako třeba lepší podmínky pro focení aut či slabší provoz na tamních vozovkách. Asi by nepůsobilo moc profesionálně, kdyby prodejci prostáli celý týden "seznamování s autem" v koloně na rozkopané D1 v dešti.

+9/0
20.5.2015 13:32

J73o42s50e17f 38V66a95l35a 9370733283613

tady jde o prestizni lokalitu a hotely, neco jako kratka dovolena v luxusnim prostredi, bonus pro prodejce na ucet vyrobce, a na to ma CZ malou prestiz....to je bezne ve vsech branzich, uz jsem par takovych pobytu na 2 dny v luxusnim hotelu all inklusive absolvoval. Berte to tak, ze prodejci Hjundaje se budou posklebovat a cekat, az jim Korejec take neco podobneho predhodi. Ale pokud vim, tak ze zacatku se delalo skoleni taky nekde v Jizni Koree

+5/0
20.5.2015 13:34

M22i33c52h67a12l 71P88l26e13š74t66i45l 2175791475

Nebo ve středu. To jen tak na okraj.

+1/0
20.5.2015 14:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.