Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSA získaly velkou zakázku: stovky letů pro Škodu díky novému superbu

České aerolinie získaly netradiční zakázku na následujících sedm týdnů. Z celé Evropy budou svými letadly svážet prodejce vozů Škoda na Sardinii na velké školení, jak prodávat nový superb. Pro dopravce je to jeden z největších charterových byznysů v letošním roce v řádu desítek milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J82i76ř98í 57K23o48c64u52r39e31k 6635334705778

Hlavně zamlčet, že motor V6 není z České republiky. Rozumíte, on by si to pak mohl kupující rozmyslet, že to auto pro něj nebude dost české, když má motor z Maďarska.

0/0
20.5.2015 23:15

M98i60c48h70a13l 76T21o23m19i42n11s59k47ý 9351335887964

Já jsem si koupil škodovku a vůbec nejsem nacionalista. Navíc, jestli kupujete čínská nebo japonská auta, tak také podporujete český průmysl - snižujete totiž kurz koruny a tím pomáháte českým exportérům :-/

+1/0
21.5.2015 1:55

Z55u70z34a94n77a 39K63a56u10f15m40a44n18o26v81á 8948924246887

Bacha Škodovko, v půlce to bude pro ČSA příliš ziskové a tak vám zruší lety :-)

Dělají to běžně.

+1/0
20.5.2015 22:43

P49e61t90r 25K25m32í37n37e53k 5467364511433

A proč vůbec na tu Sardinii nejezděj Superbem? :)

+1/0
20.5.2015 20:46

R95o30b13e84r45t 53P20a62c92i10n77a 7804429825541

Protože nějaký kpt. Nemo nedodal manuál.

0/0
20.5.2015 21:15

J85a10n 54V16a90v25ř71í25č59e76k 2207165381774

Co se ušetřilo při vývoji dožene reklama. Nová strategie Škody.;-D

+3/−1
20.5.2015 19:55

J72i40ř84í 81B13r16u63t79o54v53s59k27ý 3676459769541

Auto se musí prodávat samo,kvalitou,ne že daj do víčka nádrže škrabku;-)

0/−1
20.5.2015 19:46

A70l14e68s 43P37a75v64e93l 7677883208304

co je na tom superbu tak zazracneho?

0/0
20.5.2015 15:36

R57a77d54e37k 47J47a43n32a66t74a 9145156814542

Asi nic, proto je potřeba tak masivní marketing :-)

+11/−1
20.5.2015 15:39

M25a71r13e83k 61K90l70u16f27a 3928474914116

Napadla mne podobná otázka. Takový šrumec kvůli hromadě plechu. :-/

+3/−1
20.5.2015 19:14

Z27d69e79n23ě68k 78H86a25n59z84l 1701176472874

Hromada plechů musí uživit tisíce lidí

+1/0
20.5.2015 22:06

L98a10d42i65s31l10a15v 19H89a88š62k16a 4653156841730

Pěkný auto s evropským decentnim designem

+6/0
20.5.2015 15:31

M69i75c55h75a37l 14P73l36e22š14t63i84l 2445581445

Když vybíhala Škoda 120 nebo Favorit, žádná taková akce se kvůli tomu nedělala a jaký na ně byly pořadníky... ;-D

+39/−2
20.5.2015 14:40

P15a74v75l20a 30H56r85a98d13i12l26o36v23a 3907671721764

R^;-D

+4/0
20.5.2015 14:42

J34a70n 32P63r50o42c12h34a39z66k20a 1547725109457

Pane Vaňku, proč to mínus? Chybí vám smysl pro humor?

0/−2
20.5.2015 15:53

J62a75n 57P51r80o69c35h39a64z11k78a 1657175569877

Podle dvou mínusek, která jsem dostal,  se humor v Čechách vytrácí všeobecně.

0/0
20.5.2015 23:34

P37a18v12e47l 57M30a67t75o41u96š50e49k 5960927448664

Bože, to jsou hovadiny. Ať žije všemocný konzum a plýtvání!

+9/−4
20.5.2015 13:47

J10o76s86e68f 13J45u94h71á41s71z 1939742218

Jedním slovem: Hustý!

+1/0
20.5.2015 13:38

P69e71t76r 94T74y65č40k88a 6655532579342

Tak to, že má Superb dva deštníky mohli poslat prodejcům i emailem. (p.s. nadsázka)

+8/0
20.5.2015 13:38

P67e55t14r 32D48v67o62ř33á13k 9374267192630

Proč je Superb napsán malým a zároveň velkým písmenem?

+2/0
20.5.2015 13:30

O52n70d18ř35e60j 87B27u31k79á68č65e78k 8546329800731

Když je to obecný označení (v Boleslavi jezdí hodně superbů), tak je malý, pokud označení modelu (Premiéra Škody Superb), pak velký. To je jako Škodovka = fabrika, škodovka = auto.

+1/0
20.5.2015 15:08

M93i33c80h22a13l 72T55o39m28i83n46s36k29ý 9161465337184

obecný označení ?

0/0
21.5.2015 1:51

M41i50c61h12a72l 55T88o14m63i59n30s53k43ý 9311455817634

V Boleslavi žije hodně čechů ?

+1/0
21.5.2015 1:53

O47t58a70k85a81r 77V76a83l53e47k 6836532745502

Ve finale celou tuhle saskarnu zaplati zakaznik. ;-)

+18/−2
20.5.2015 13:07

R49a81d41e28k 13K74l37o70s 4245490708510

a pak že ty plechy nejsou předražený co

+7/0
20.5.2015 13:19

M70a82r82e39k 78S82u76c98h62á12n11e72k 2591866238529

Vždy v konečné fázi to zaplatí zákazník.

+1/0
20.5.2015 14:28

J11i69ř16í 35N86o74v75o15t58n76ý 8699417238658

A kdo jinej? Máte lepší nápad?

+2/0
21.5.2015 9:35

P27a52v82e17l 50Ř16a68p13e76k 7422826919675

Automobilismus je novodobá Potěmkinova vesnice naší ekonomiky, a tenhle článek to jen potvrzuje.

+6/−8
20.5.2015 12:46

B20o12r58i51s 14P22o34u68z51a89r 5828378275807

Jakou má kadenci ?

+2/0
20.5.2015 12:48

R23a32d52e94k 11J32a56n53a33t12a 9275736574342

Tohle spíš než absurditu automobilismu ukazuje absurditu přebujelého marketingu.

Vždyť celá tahle drahá akce je jen o tom, jak že se trénuje, jak vnucovat zákazníkovi, aby si koupil naše zboží a ne to, co by si jinak vybral sám ... zákazník to pak sám zaplatí v ceně zboží ...

+6/−3
20.5.2015 12:53

J58a85n 97P84o80l16á72c37h 2260921770737

Tohle není žádná absurdita, takhle to prostě chodí a naopak by absurdita byla, kdyby to Škoda nedělala, pokud je to zisková věc.

+9/0
20.5.2015 13:09

R13a62d68e11k 78J94a26n46a26t23a 9935146644202

To je ale právě ta absurdita. Teorie, proč volný trh funguje tak dobře, je založena (mj.) na tom, že si zákazník vybírá to zboží s nejlepším poměrem cena/výkon.

A marketing tuto ideu narušuje tím, že do chování zákazníka vnáší iracionalitu, emoce, atd. Prostě "lidi kupujou to, co vlastně ani nechtěj".

+4/−3
20.5.2015 15:01

V53i86k58t62o49r 81N64á80r44o48ž71n19ý 3789912318

R^

+2/−1
20.5.2015 15:22

M36i33c67h24a93l 59V28e36s39e34l53ý 1693949

Ale to je přece na každém, jestli se nechá tímto tlakem ovlivnit nebo ne.

+2/0
20.5.2015 15:23

R65a57d17e13k 67J43a88n58a43t21a 9385666294252

Schopnost odolat tlaku reklamy má jen málokdo.

To je jako byste řekl, že je zcela v pořádku, že se důchodci dají ovlivnit různými "obchodníky", že je to přece na nich. Každý prostě není a nikdy nebude dost bystrý.

+4/−2
20.5.2015 15:41

J13a16n 60P95o39l45á11c77h 2510841340717

Žádná teorie, která by tvrdila, že si zákazník vybírá zboží tak, aby byl co nejlepší poměr cena/výkon, není. Výběr závisí na preferencích každého člověka - od toho se pak odvíjí všechno ostatní, mj. i vysoká citlivost na cenu (tj. vysoká cenová elasticita) a z ní vyplývající maximalizace poměru cena/výkon - nicméně jaksi "fundamentálně" na poměru cena/výkon teorie volného trhu založena není. Jiná věc je ta s marketingem spojená iracionalita - tam s Vámi do jisté souhlasím, je to ale čistě na zákazníkovi, pokud se tímto nechá ovlivnit. Z pohledu firmy je celá akce bezpochyby naprosto racionální a ne-absurdní :-)

+4/0
20.5.2015 15:31

L87a27d62i89s47l54a32v 46H53a14š23k27a 4483836361730

Jak ale urcite to cena/vykon?

+1/0
20.5.2015 15:33

V28i30k10t80o15r 10N83á24r11o67ž34n54ý 3909592958

Tak to víte. V obrovské konkurenci zpravidla vyhrává ten , kdo umí prodat. A vzhledem k tomu , že konkurence je rok od roka tužší a tužší tak i objem peněz do školení obchodníků musí být vyšší a vyšší...

+6/0
20.5.2015 13:32

N20i72k32o41l21a 16Č58e85c65h 9771129626

Zřejmě nemáte vůbec ponětí, co ten termín popisuje.

+4/0
20.5.2015 13:26

P23a68v15e73l 92Ř90a96p63e34k 7452506459245

Spíše vy vůbec netušíte, jaký podfuk na lidech představuje státem budovaný automobilismus.

+3/−5
20.5.2015 13:45

N97i41k89o66l49a 31Č61e38c13h 9551929936

Možná jste si toho nevšiml, ale Škoda Auto už je přes 20 let soukromá společnost.

+3/−1
20.5.2015 16:23

M91a76r76t18i57n 76M48u93r93c35i37n45a 5898316906775

Je to velmi elegantna akcia.

Ceska automobilka bude svojich predajcov zvazat na skolenie lietadlami CSA. Presne takto to ma byt...

+26/−1
20.5.2015 12:27

M89a90r45e78k 40H44r56u81b22y 6457292631148

presneji - Nemci vlastnena automobilka svazi prodejce za pomoci spolecnosti vlastnene Korejci ;-):-P

+1/0
20.5.2015 15:00
Foto

T30o32m11a65s 52C41a61b92a18k 8415515574689

"...za pomoci spolecnosti vlastnene soukromym subjektem". Nejdriv si neco nastudujte a pak piste..

0/0
20.5.2015 15:45

J46i88ř83í 22K27o55c37u35r11e66k 6645704125248

Není náhodou hromada akcií VW držena státem?

+1/0
20.5.2015 22:50
Foto

T85o85m71á77š 46J14á46r22a22i 7917266369272

ja jen nechapu proc do Italie a ne do Cech. Urcite by usetrili, kdyby letadla litala do stredu nez na okraj.

+3/−6
20.5.2015 12:22

T70o55m88a34s 92T47a77b50o47r 7491701870608

Ne kazdy chce na vsem usetrit. Taky mohli jet na kole ne?

+9/−2
20.5.2015 12:29

N26i24k45o19l83a 20Č25e15c60h 9361529696

Škodovka podobné akce jak pro prodejce, tak i pro novináře, běžně pořádá na jihu. Tradičně třeba v Portugalsku. Těch důvodů je mnoho, od prestiže značky až po takové drobnosti, jako třeba lepší podmínky pro focení aut či slabší provoz na tamních vozovkách. Asi by nepůsobilo moc profesionálně, kdyby prodejci prostáli celý týden "seznamování s autem" v koloně na rozkopané D1 v dešti.

+9/0
20.5.2015 13:32

J49o42s81e59f 27V15a75l23a 9180243233193

tady jde o prestizni lokalitu a hotely, neco jako kratka dovolena v luxusnim prostredi, bonus pro prodejce na ucet vyrobce, a na to ma CZ malou prestiz....to je bezne ve vsech branzich, uz jsem par takovych pobytu na 2 dny v luxusnim hotelu all inklusive absolvoval. Berte to tak, ze prodejci Hjundaje se budou posklebovat a cekat, az jim Korejec take neco podobneho predhodi. Ale pokud vim, tak ze zacatku se delalo skoleni taky nekde v Jizni Koree

+5/0
20.5.2015 13:34

M50i38c52h40a68l 96P61l78e40š67t62i98l 2715511145

Nebo ve středu. To jen tak na okraj.

+1/0
20.5.2015 14:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.