Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČSA získaly velkou zakázku: stovky letů pro Škodu díky novému superbu

České aerolinie získaly netradiční zakázku na následujících sedm týdnů. Z celé Evropy budou svými letadly svážet prodejce vozů Škoda na Sardinii na velké školení, jak prodávat nový superb. Pro dopravce je to jeden z největších charterových byznysů v letošním roce v řádu desítek milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J88i93ř35í 81K63o35c92u52r16e42k 6575364935768

Hlavně zamlčet, že motor V6 není z České republiky. Rozumíte, on by si to pak mohl kupující rozmyslet, že to auto pro něj nebude dost české, když má motor z Maďarska.

0/0
20.5.2015 23:15

M30i49c56h70a67l 33T76o76m48i97n91s18k80ý 9351585827764

Já jsem si koupil škodovku a vůbec nejsem nacionalista. Navíc, jestli kupujete čínská nebo japonská auta, tak také podporujete český průmysl - snižujete totiž kurz koruny a tím pomáháte českým exportérům :-/

+1/0
21.5.2015 1:55

Z30u13z17a74n32a 12K89a12u70f26m70a71n57o58v49á 8188384216547

Bacha Škodovko, v půlce to bude pro ČSA příliš ziskové a tak vám zruší lety :-)

Dělají to běžně.

+1/0
20.5.2015 22:43

P93e32t64r 56K35m51í10n82e92k 5517504641253

A proč vůbec na tu Sardinii nejezděj Superbem? :)

+1/0
20.5.2015 20:46

R18o89b47e64r63t 85P35a28c59i91n23a 7644919295251

Protože nějaký kpt. Nemo nedodal manuál.

0/0
20.5.2015 21:15

J73a58n 49V80a98v46ř42í75č28e25k 2877775161174

Co se ušetřilo při vývoji dožene reklama. Nová strategie Škody.;-D

+3/−1
20.5.2015 19:55

J91i37ř65í 17B28r98u18t88o13v17s96k46ý 3966439389441

Auto se musí prodávat samo,kvalitou,ne že daj do víčka nádrže škrabku;-)

0/−1
20.5.2015 19:46

A89l72e35s 75P16a74v29e55l 7107743238294

co je na tom superbu tak zazracneho?

0/0
20.5.2015 15:36

R20a74d10e84k 98J84a10n25a65t68a 9465736114982

Asi nic, proto je potřeba tak masivní marketing :-)

+11/−1
20.5.2015 15:39

M45a42r88e80k 96K15l79u40f78a 3268174204166

Napadla mne podobná otázka. Takový šrumec kvůli hromadě plechu. :-/

+3/−1
20.5.2015 19:14

Z52d85e88n50ě36k 98H77a36n31z43l 1531456152714

Hromada plechů musí uživit tisíce lidí

+1/0
20.5.2015 22:06

L46a38d55i53s11l39a79v 39H66a78š12k48a 4783956821760

Pěkný auto s evropským decentnim designem

+6/0
20.5.2015 15:31

M77i57c39h76a28l 19P74l33e71š23t98i45l 2455901425

Když vybíhala Škoda 120 nebo Favorit, žádná taková akce se kvůli tomu nedělala a jaký na ně byly pořadníky... ;-D

+39/−2
20.5.2015 14:40

P69a30v41l86a 61H65r15a23d15i58l82o56v95a 3387561351594

R^;-D

+4/0
20.5.2015 14:42

J75a56n 37P24r79o42c28h28a80z30k38a 1257805939317

Pane Vaňku, proč to mínus? Chybí vám smysl pro humor?

0/−2
20.5.2015 15:53

J78a57n 64P94r25o32c72h43a34z28k44a 1627775939247

Podle dvou mínusek, která jsem dostal,  se humor v Čechách vytrácí všeobecně.

0/0
20.5.2015 23:34

P87a48v68e88l 63M27a88t87o22u68š80e45k 5750977338634

Bože, to jsou hovadiny. Ať žije všemocný konzum a plýtvání!

+9/−4
20.5.2015 13:47

J59o98s70e64f 59J33u64h80á54s24z 1839652128

Jedním slovem: Hustý!

+1/0
20.5.2015 13:38

P37e41t35r 42T34y52č88k69a 6525362449862

Tak to, že má Superb dva deštníky mohli poslat prodejcům i emailem. (p.s. nadsázka)

+8/0
20.5.2015 13:38

P95e45t10r 63D82v93o51ř44á25k 9264837182640

Proč je Superb napsán malým a zároveň velkým písmenem?

+2/0
20.5.2015 13:30

O98n46d43ř73e37j 12B77u19k62á69č91e38k 8296449820701

Když je to obecný označení (v Boleslavi jezdí hodně superbů), tak je malý, pokud označení modelu (Premiéra Škody Superb), pak velký. To je jako Škodovka = fabrika, škodovka = auto.

+1/0
20.5.2015 15:08

M38i28c37h25a46l 68T45o54m59i11n71s60k89ý 9971205577264

obecný označení ?

0/0
21.5.2015 1:51

M76i34c16h54a95l 24T33o66m76i43n74s18k35ý 9621585677734

V Boleslavi žije hodně čechů ?

+1/0
21.5.2015 1:53

O85t97a55k92a27r 39V11a88l23e36k 6406272285642

Ve finale celou tuhle saskarnu zaplati zakaznik. ;-)

+18/−2
20.5.2015 13:07

R59a43d22e51k 19K76l25o42s 4135140588680

a pak že ty plechy nejsou předražený co

+7/0
20.5.2015 13:19

M22a91r26e21k 21S11u32c59h94á15n64e81k 2861916488589

Vždy v konečné fázi to zaplatí zákazník.

+1/0
20.5.2015 14:28

J78i24ř73í 22N21o49v90o57t53n93ý 8519447588148

A kdo jinej? Máte lepší nápad?

+2/0
21.5.2015 9:35

P40a53v87e88l 28Ř34a12p52e47k 7422886919245

Automobilismus je novodobá Potěmkinova vesnice naší ekonomiky, a tenhle článek to jen potvrzuje.

+6/−8
20.5.2015 12:46

B59o26r21i19s 20P55o54u70z21a36r 5718118675667

Jakou má kadenci ?

+2/0
20.5.2015 12:48

R89a73d21e92k 97J73a24n55a35t76a 9415326284352

Tohle spíš než absurditu automobilismu ukazuje absurditu přebujelého marketingu.

Vždyť celá tahle drahá akce je jen o tom, jak že se trénuje, jak vnucovat zákazníkovi, aby si koupil naše zboží a ne to, co by si jinak vybral sám ... zákazník to pak sám zaplatí v ceně zboží ...

+6/−3
20.5.2015 12:53

J29a96n 92P77o39l34á47c57h 2840821760617

Tohle není žádná absurdita, takhle to prostě chodí a naopak by absurdita byla, kdyby to Škoda nedělala, pokud je to zisková věc.

+9/0
20.5.2015 13:09

R33a43d84e30k 81J11a90n34a96t48a 9655276464932

To je ale právě ta absurdita. Teorie, proč volný trh funguje tak dobře, je založena (mj.) na tom, že si zákazník vybírá to zboží s nejlepším poměrem cena/výkon.

A marketing tuto ideu narušuje tím, že do chování zákazníka vnáší iracionalitu, emoce, atd. Prostě "lidi kupujou to, co vlastně ani nechtěj".

+4/−3
20.5.2015 15:01

V63i30k77t38o88r 17N45á80r69o72ž48n29ý 3629622418

R^

+2/−1
20.5.2015 15:22

M45i27c90h22a49l 55V59e31s37e11l31ý 1583379

Ale to je přece na každém, jestli se nechá tímto tlakem ovlivnit nebo ne.

+2/0
20.5.2015 15:23

R60a91d39e82k 37J17a53n87a54t20a 9515726224812

Schopnost odolat tlaku reklamy má jen málokdo.

To je jako byste řekl, že je zcela v pořádku, že se důchodci dají ovlivnit různými "obchodníky", že je to přece na nich. Každý prostě není a nikdy nebude dost bystrý.

+4/−2
20.5.2015 15:41

J61a47n 37P92o18l20á48c80h 2290131510807

Žádná teorie, která by tvrdila, že si zákazník vybírá zboží tak, aby byl co nejlepší poměr cena/výkon, není. Výběr závisí na preferencích každého člověka - od toho se pak odvíjí všechno ostatní, mj. i vysoká citlivost na cenu (tj. vysoká cenová elasticita) a z ní vyplývající maximalizace poměru cena/výkon - nicméně jaksi "fundamentálně" na poměru cena/výkon teorie volného trhu založena není. Jiná věc je ta s marketingem spojená iracionalita - tam s Vámi do jisté souhlasím, je to ale čistě na zákazníkovi, pokud se tímto nechá ovlivnit. Z pohledu firmy je celá akce bezpochyby naprosto racionální a ne-absurdní :-)

+4/0
20.5.2015 15:31

L32a78d66i79s44l58a21v 45H87a36š32k79a 4133806831380

Jak ale urcite to cena/vykon?

+1/0
20.5.2015 15:33

V90i17k48t48o37r 72N96á82r98o18ž23n48ý 3879782728

Tak to víte. V obrovské konkurenci zpravidla vyhrává ten , kdo umí prodat. A vzhledem k tomu , že konkurence je rok od roka tužší a tužší tak i objem peněz do školení obchodníků musí být vyšší a vyšší...

+6/0
20.5.2015 13:32

N36i40k55o84l74a 30Č74e74c91h 9611759936

Zřejmě nemáte vůbec ponětí, co ten termín popisuje.

+4/0
20.5.2015 13:26

P34a25v57e88l 37Ř35a20p89e21k 7642126539585

Spíše vy vůbec netušíte, jaký podfuk na lidech představuje státem budovaný automobilismus.

+3/−5
20.5.2015 13:45

N80i83k79o35l45a 72Č57e18c63h 9951489576

Možná jste si toho nevšiml, ale Škoda Auto už je přes 20 let soukromá společnost.

+3/−1
20.5.2015 16:23

M94a19r18t26i41n 55M86u60r78c71i67n50a 5298856226775

Je to velmi elegantna akcia.

Ceska automobilka bude svojich predajcov zvazat na skolenie lietadlami CSA. Presne takto to ma byt...

+26/−1
20.5.2015 12:27

M88a61r71e38k 12H35r92u46b93y 6487562871288

presneji - Nemci vlastnena automobilka svazi prodejce za pomoci spolecnosti vlastnene Korejci ;-):-P

+1/0
20.5.2015 15:00
Foto

T84o70m28a19s 41C41a25b12a73k 8785185254919

"...za pomoci spolecnosti vlastnene soukromym subjektem". Nejdriv si neco nastudujte a pak piste..

0/0
20.5.2015 15:45

J79i19ř25í 39K16o58c59u79r29e11k 6345204545698

Není náhodou hromada akcií VW držena státem?

+1/0
20.5.2015 22:50
Foto

T26o71m31á91š 98J98á42r92a10i 7487406879542

ja jen nechapu proc do Italie a ne do Cech. Urcite by usetrili, kdyby letadla litala do stredu nez na okraj.

+3/−6
20.5.2015 12:22

T96o75m25a81s 62T22a19b55o82r 7301631420968

Ne kazdy chce na vsem usetrit. Taky mohli jet na kole ne?

+9/−2
20.5.2015 12:29

N38i47k65o69l93a 98Č85e70c98h 9391519856

Škodovka podobné akce jak pro prodejce, tak i pro novináře, běžně pořádá na jihu. Tradičně třeba v Portugalsku. Těch důvodů je mnoho, od prestiže značky až po takové drobnosti, jako třeba lepší podmínky pro focení aut či slabší provoz na tamních vozovkách. Asi by nepůsobilo moc profesionálně, kdyby prodejci prostáli celý týden "seznamování s autem" v koloně na rozkopané D1 v dešti.

+9/0
20.5.2015 13:32

J18o26s58e86f 19V76a97l28a 9140623143143

tady jde o prestizni lokalitu a hotely, neco jako kratka dovolena v luxusnim prostredi, bonus pro prodejce na ucet vyrobce, a na to ma CZ malou prestiz....to je bezne ve vsech branzich, uz jsem par takovych pobytu na 2 dny v luxusnim hotelu all inklusive absolvoval. Berte to tak, ze prodejci Hjundaje se budou posklebovat a cekat, az jim Korejec take neco podobneho predhodi. Ale pokud vim, tak ze zacatku se delalo skoleni taky nekde v Jizni Koree

+5/0
20.5.2015 13:34

M29i70c96h44a23l 42P50l67e59š11t69i94l 2365401545

Nebo ve středu. To jen tak na okraj.

+1/0
20.5.2015 14:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.