- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Myslím, že, že Česká republika tu soutěž vyhraje. Na rozdíl od Polska má vše potřebné včetně kvalitního zázemí odbornosti a infrastruktury. Je zde plno podniků zaměřených na automobilový průmysl, což Polsko nemá, a nemalý význam bude hrát také naše tradice v tomto odvětví.
Halík, toto je vaše představa fungující ekonomiky?
Podíl lidí, kteří zatím do sociálního vyloučení nespadli, ale nejsou mu daleko, je ještě daleko větší. „Ohroženo chudobou či sociálním vyloučením je v celém Česku přibližně 1,5 milionů lidí a z toho téměř 100 tisícdětído šesti let a bezmála 180 tisíc lidí starších 65 let,“ uvádí zpráva.
Zdroj:http://zpravy.idnes.cz/v-cesku-pribylo-ghett-0t5-/domaci.aspx?c=A150526_221616_domaci_zt
To jo, už se pomalu začínám těšit na novou reklamu na další "český automobil".
Automobilku nelze stavět kdekoliv. Tam, kde je už dlouhá tradice, vyrostla už i řada generací řemeslníků, techniků a inženýrů. Nová výroba se proto bude snažit získat co nejvíce zkušených lidí z té původní- efekt známý třeba už ze Silicon Valley.
Takže předpovídám, že se Jaguar bude zajímat o místa, kde najde i dostatek kvalifikovaných zaměstnanců.
dlouhá tradice, generace řemeslníků, techniků, inženýrů a to vše za ''77'' Kč za hodinu práce, tradice, generace?
Jdete rovnou do Polska. Tady vam do toho nimbiste a ekovyderaci hodi vidle hned na zacatku a nepostavite to ani za 10 let.
Mohli by treba chtit stavet v Brne na pozemku urceny puvodne pro Amazon, a nebo vlastne radci ne. Souhlasim s Vami Jakube. At jdou rovnou do Polska, my totiz investory zasadne odmitame, stat vybere na danich uz moc a nezamestnanost vlastne taky zadna neni... :-)
Stejně to bude na Slovensku . Mají tam euro a navíc se tam vyrábí další typicky slovenská auta, jako Volkswagen Touareg, Audi Q7 a karoserie na Porsche Cayenne a Bentley. A není to žádná montovna. Navíc je na tom Bratislava lépe než Vídeň, Stuttgart, Paříž, Stockholm a Mnichov
Vy jste pobavil. Předně Britové euro nemají, takze je jim jedno zda budou libry převádět na euro nebo koruny, pak by me zajímalo v čem je tam Bratislava lépe nez zmiňována města.
Copak? Britům se nechce makat za pár šušniků?
Jaguár patří Indům, Tata Motors Ltd, tak ať si indičtí soudruzi postaví svoji továrnu doma a využijí svoje kvalifikované, spolehlivé lidi doma. Myslím si že mají dost vysokou nezaměstnanost aby práci rozdali doma.
A pokud se jim zachce zaměstnat hloupé, líné, gramlavé Čechy, tak zaplaťte.
Jenže tady náš pan premiér + sekundant ministr průmyslu a obchodu Mládek jistě bude jiného názoru.
bude následovat státní investiční pobídka, ''vyhrajeme'', i ti co budou makat u pásu mají na hodinu 76,33 Kč/ hod. + 2 x týdně itrnici. A pan premiér si připne metál jak se o své občany stará. Argumentace proč tak málo když...., logická odpověď ''Ale vždyť máte 2x týdně itrnici''
O prebiehajúcich jednaniach nemožno potvrdiť ani jednanie? To je nejaký logický spor.
Otazka je, jestli management Jaguaru bude preferovat polskou nebo ceskou kvalitu.
To by mě zajímal, kdo je kvalitnější. Jestli Polák pracující v automobilce v Polsku, nebo Polák pracující v automobilce v ČR.