- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro mne je to Messerschmidt a nikoliv Zátopek.
Pres vsechnu uctu panu Zatopkovi je tohle pro lokomotivu trochu nevhodny nazev, uz jenom pro ceskou diakritiku. Preci jenom, Traxx, Taurus, Vectron, Griffin ci Gamma Marathon zni lepe.
Gratuluji a doufám, že to vyplatí taky na nějaké vysokorychlostní tratě.
Snad se konecne probehne dvoustovkou jinde nez u Velimi...
I když to trvalo velmi dlouho, než se podařilo všem požadavkům vyhovět, je to velký úspěch českého strojírenství na nejnáročnějším evropském trhu. Klobouk dolů.
Hlavně že jsme mi Německu otevřeli celý trh hned po revoluci.
Německé lokomotivy musí být pro provoz v ČR schvalovány podobným způsobem jako české pro provoz v Německu.
Rajouske papiry baleni klicu budou kdy?
Ty už nějaký ten měsíc jsou - http://youtube.com/watch?v=5wTuqYGHBKg
Je dobře, že Škoda má konečně papír na klíče ale proč sem cpou, že nějakej Zátopek může jezdit v německu. To můžu taky
Teda pane Beneš, voni jsou vtipnej....
Konečne,to teda bola doba,než sa nemecký DÚ rozhýbal.Teraz už len aby aj jazdila až do Hamburku a nielen do Drážďan / to pre prípad,ak by nemeckí strojvedúci už po 15-20 krát zastavili dopravu a štrajkovali
Když budou němečtí strojvůdci stávkovat, tak se ani lok 380 nepodívá dál než do Dresden ... z DD jede německý strojvedoucí, nikoli český. Kdyby měl český strojvedoucí tzv. poznání trati do Berlína nebo Hamburgu, tak by tam dojel i s lok 371 ... holt třeba se zpožděním, ale dojel by ...
Pokud toto povolení získala jako jedna z prvních na světě, tak asi nebylo úplně snadné požadavkům vyhovět a za zpoždění lokomotiv možná Škoda tak úplně nemůže.
No hlavně, že už je to doma a v prosinci může vyrazit do Hamburku.
Konečně se to povedlo, kvalitní mašinu alespoň Němci i se zpožděním pořádně proklepli. Přece jen je to nejlepší stroj co vyrábíme a můžeme být na ni hrdí.
S tím přívlastkem "nejlepší" bych drobet šetřil .... mohlo by být více prostoru na stanovišti strojvedoucího ...
A ejhle - česky vlastněná extrémně úspěšná česky vlastněná a řízená firma, extrémně úspěšná i v zahraničí a zaměstnávající velké tisíce lidí... Přesto u nás terčem pomluv a protikoručpního blouznění...
Takže stačí být úspěšný a zaměstnávat tisíce lidí a můžeme vesele korumpovat? Zajímavá logika.