Diskuze

Zátopek může jezdit v Německu. Škoda po letech získala klíčový papír

Plzeňská Škoda Transportation i jejich hlavní zákazník České dráhy si můžou po letech oddychnout. Výrobci lokomotiv se podařilo po letech schvalování získat klíčové povolení k provozu lokomotiv řady 380 v Německu. To je důležité i pro České dráhy, které s nimi mají jezdit od prosince do Hamburku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pro mne je to Messerschmidt a nikoliv Zátopek.

4 0
možnosti

Pres vsechnu uctu panu Zatopkovi je tohle pro lokomotivu trochu nevhodny nazev, uz jenom pro ceskou diakritiku. Preci jenom, Traxx, Taurus, Vectron, Griffin ci Gamma Marathon zni lepe.

1 0
možnosti

Gratuluji a doufám, že to vyplatí taky na nějaké vysokorychlostní tratě.

1 0
možnosti

Snad se konecne probehne dvoustovkou jinde nez u Velimi...

1 0
možnosti

I když to trvalo velmi dlouho, než se podařilo všem požadavkům vyhovět, je to velký úspěch českého strojírenství na nejnáročnějším evropském trhu. Klobouk dolů.

5 0
možnosti

Hlavně že jsme mi Německu otevřeli celý trh hned po revoluci.;-D;-D;-D

1 3
možnosti

Německé lokomotivy musí být pro provoz v ČR schvalovány podobným způsobem jako české pro provoz v Německu.

3 0
možnosti

Rajouske papiry baleni klicu budou kdy?

0 0
možnosti

J89a62n 78B79e67n25e35š

22. 5. 2015 16:08

Je dobře, že Škoda má konečně papír na klíče ale proč sem cpou, že nějakej Zátopek může jezdit v německu. To můžu taky ;-D

2 3
možnosti
Foto

Teda pane Beneš, voni jsou vtipnej....

1 1
možnosti
Foto

Konečne,to teda bola doba,než sa nemecký DÚ rozhýbal.Teraz už len aby aj jazdila až do Hamburku a nielen do Drážďan / to pre prípad,ak by nemeckí strojvedúci už po 15-20 krát zastavili dopravu a štrajkovali ;-D

1 0
možnosti

Když budou němečtí strojvůdci stávkovat, tak se ani lok 380 nepodívá dál než do Dresden ... z DD jede německý strojvedoucí, nikoli český. Kdyby měl český strojvedoucí tzv. poznání trati do Berlína nebo Hamburgu, tak by tam dojel i s lok 371 ... holt třeba se zpožděním, ale dojel by ...

1 0
možnosti

Pokud toto povolení získala jako jedna z prvních na světě, tak asi nebylo úplně snadné požadavkům vyhovět a za zpoždění lokomotiv možná Škoda tak úplně nemůže. 

No hlavně, že už je to doma a v prosinci může vyrazit do Hamburku.

5 0
možnosti

Konečně se to povedlo, kvalitní mašinu alespoň Němci i se zpožděním pořádně proklepli. Přece jen je to nejlepší stroj co vyrábíme a můžeme být na ni hrdí.

20 1
možnosti

S tím přívlastkem "nejlepší" bych drobet šetřil .... mohlo by být více prostoru na stanovišti strojvedoucího ...

1 1
možnosti

A ejhle - česky vlastněná extrémně úspěšná česky vlastněná a řízená firma, extrémně úspěšná i v zahraničí a zaměstnávající velké tisíce lidí... Přesto u nás terčem pomluv a protikoručpního blouznění...

7 1
možnosti

Takže stačí být úspěšný a zaměstnávat tisíce lidí a můžeme vesele korumpovat? Zajímavá logika.

2 3
možnosti