Diskuze
Německo má stávek plné zuby. Odborářům přistřihne křídla zákon
Děkujeme za pochopení.
V93i50l71é50m 54K27o72s
Kdyby se v Evropě podařilo postavit odbory a islám mimo zákon, začal bych věřit, že jako civilizace brzy neskončí.. Je to ale zatím nereálné a později bude asi pozdě..:-/
R49o12s73t24i37s12l40a35v 84V30á12c18h40a20l
Jak říkal Jára Cimrman . kdo chce víc nemá nic
M65i34r61o18s12l23a23v 77Z56i91k40m71u83n61d
Existují názory, že spolkový ústavní soud takový zákon zruší ... V řadě případů je důvodem početnosti odborových organizací v podstatě profesní organizovanost, např. strojvedoucí ... Tato práce má svá specifika odlišná od specifik spojených s prací výpravčího, vlakový doprovod má zase jiná specifika atd.
V tuzemsku existuje pluralita odborových organizací, třeba u ČD ... všechny odborové organizace mají stejné postavení v rámci kolektivního vyjednávání ...
Platová otázka je především věcí zařazení příslušné pracovní profese do konkrétní tarifní třídy, samostatná odborová organizace strojvedoucích - Federace strojvůdců se podílí na jednáních, do jaké tarifní třídy bude tato profese zařazena. Nicméně strojvedoucí jsou odborově organizováni i v OSŽ, resp. další odborové organizaci ...
V65i53l13é97m 90K70o48s
A já si zase myslím, že komu nevyhovuje jeho ohodnocení, měl by si najít jinou práci nebo začít podnikat. Ne vydírat. Váš jazyk odborare je pro mě nesrozumitelný..:-/
V10l15a89s56t95i62m50i77l 50F85i97a64l82a
Jenda krasa klasicky chce aby tady jezdili superspickove rychle vlaky s levnymi listky a drahy si na to sami vydelali
T69o87m63á48š 40S14k94á92l19a
Já myslím, že nemusí být levné. Ať jezdí jak umí, ať jsou jaké jsou, ale ať si na sebe vydělají. Jestli to nedokáží, tak nevím, proč je tu mít. Dle mého vlaky mají "konkurovat" kontinentálním letadlům. Vozit lidi po Unii za třetinový čas, než byste strávil v autě. Měly by být i provozně levnější, proto se vlaky staví. Jestli tohle nedají, tak se peníze mají dát na lepší dálnici.
P43e52t52r 50K73u80l80i32c20h
dokud jsou požadavky odborů a možnosti zaměstnavatelů jakž takž vyvážené, ať si stávkují, vždy se doberou výsledku.
průšvih bude, až to odbory přeženou a dostanou se tlakem za hranici akceptovatelnou zaměstnavateli, pak se taky můžou začít přesouvat nebo rušit tisíce pracovních míst
T91o20m59á43š 15B21a48u72e44r
Přesunou např. do Číny, kde je průměrný plat v přepočtu skoro 20.000 Kč (plat dělníka 15.000, jako u nás). Nebo k ,,disciplinovaným" a kvalitním Indům? Samozřejmě s náklady jak hrom za dopravu tam i zpět
J36a70n 92Č74e87r24m72á12k
dokud budou ony "nezávislé" odbory jen prodlouženou rukou oranžových či rudých politických stran a budou za ně sedět v parlamentu, do té doby nechci s odbory mít cokoliv společného...
T72o93m95á76š 38B65a62u46e15r
Těžko lze pane Čermáku očekávat, že odbory budou prodlouženou rukou pravicových stran, např. TOP09 a budou postupovat proti zaměstnancům s cílem stabilizovat trvalý bantustan s platy nižšími než v Indii.
J32i81ř69í 55B39r47u16t54o33v35s82k51ý
Dokud bude přetlak na pracovní místa,tak si Středula může kecat co chce,v momentě kdy je nedostatek lidí na určité pozice tak si to trh sám vyřeší
V67l68a67s31t26i67m63i38l 77F70i75a18l38a
Ano to jsou zaklinaci trhu.
Ale obracene kdyz je nedostek pracovniku v oblasti vede to ke zvyseni platu ? Ani prd nabiraji se levni cizinci,kteri maji doma radove nizsi naklady a mohou si nizsi mzdu dovolit
J24a69n 62M53a96l96ý
To je dle mého rozumné. Čím více odborových organizací ve firmě, tím hůře se jedná. Zpravidla celé kolektivní vyjednávání padá s tím, že se jednotlivé organizace nemohou dohodnout mezi sebou. A pokud jde o zaměstnance, tak ten má právo si vybrat do jaké OO vstoupí/vystoupí. Tedy to vyvolá i trochu zdravé konkurence mezi OO.
M98i88r66o12s87l96a32v 86B30u64č88e89k
NEPOZNAL JSEM JEŠTĚ ČLOVĚKA, KTERÝ BY SE CHTĚL MÍT HŮŘE. Ano - SHODA ! Ta ovšem končí v okamžiku realizace ! Co může být lepšího - než-li realizace slov a činů ! Viz příklad Baťa, cosi vyprodukovat na zelené louce a uplatnil tam sociální program zúčastněných ! Tady je ten rozpor Marxů, Středulů, Grebeníčků, ap. .. Svou budoucnost, si na Vuvuzéle vytroubit opravdu - Nelze
R59a15d15o34s37l55a22v 97K98l18a37u60d16a
Baťa vše vybudoval na zelené louce. Jenže na své. Neměl žádné investiční pobídky, zasíťování zdarma, daňové prázdniny. Minimálně od firem které takové výhody dostaly, by se dalo očekávat že pak budou přívětivější ke svým zaměstnancům a v případě zisků se "s nimi rozdělí".
J61o27s24e76f 52L10e35b37d82u62š42k64a
U nás by stačilo zavřít Středulu.
T80o70m98á38š 46B97a49u87e20r
Že by dle názoru školou povinný mladý ,,demokrat", který by zavíral lidi s odlišným názorem
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů
Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
Zastropování dotací by bylo pro české zemědělce smrtící, říká ministr Výborný
Kdyby se Česká republika rozhodlo tzv. zastropovat zemědělské dotace, musela by je zastavit na...
Nukleární restart. V USA poprvé vracejí do provozu uzavřenou jadernou elektrárnu
K jaderné elektrárně Palisades u Michiganského jezera to z Chicaga trvá autem dvě hodiny. Spuštěna...
Kdo má v Evropě nejlepší vlaky, odhalil žebříček. Česko se stydět nemusí
Přestože je vlaková doprava stále dražší než letecká, vlaky v Evropě nejenom vzhledem ke své...
Deset tisíc eur za kabelku Chanel. Ikona luxusu se o zákazníky neobává
Ačkoli velká část zákazníků po celé Evropě pod vlivem inflace omezila nákupy některých...