Diskuze

Problémový Airbus A380: Největší letadlo zpomaluje nejrušnější letiště

Dubajské letiště má problém. Velmi častým hostem na něm jsou obří Airbusy A380, které při přistání i odletech způsobují ve vzduchu „malou bouři“, a tudíž vyžadují větší odstupy. Tím ale zpomalují provoz a omezují ostatní, zejména menší letadla.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Asi před měsícem jsem měl možnost letět do Singapuru z Prahy přes Dubaj.Z Prahy B 777 a z Dubaje A 380. V Dubaji na letišti v jednu v noci se prodíráte neskutečným davem lidí a hledáte svůj odlet.A 380 je opravdu technický zážitek, nástup do dvou poschodí letadla je přehledný, spodní patro je ekonomiká třída, tedy pro mě.Oproti B 777 je více místa na nohy i ramena, lepší ovládání monitoru a podstatně méně hluku. Obě letadla mají 10 míst v řadě.A 380 má 3 kamery a můžete sledovat po celou dobu pohyb letadla. Při startu čekáte v koloně nejméně 10 letadel A 380 a B 777 na start.Co se děje ve vzduch stejnak nevíte, ale asi ví co dělají, hlavně když berpečné přistanete.

4 0
možnosti
Foto

No to jsou zase plky. Dvakrát větší letadlo, 1,75x větší odstup, kapacita se zvýšila, tak jaképak zpomalení. Bulvární novinařina. Rv

2 1
možnosti
JL

J37a86n 63L13u50k32á86š

30. 5. 2015 19:45

To je sice hezke, ze se kapacita zvysila, ale A380 muze obsluhovat jen specificke trasy, kde se naplni, na jine trasy musi mensi letadla a v tom je ten  problem.

1 0
možnosti
MP

Pomerne spatny clanek, ale ten nadpis, to je fakt perla, za kterou by se nemuseli stydet ani lhari z Blesku. Vstric k bulvaru milovymi kroky!

7 0
možnosti
OM

a kolik mílí je prosím pěkně odstup A380 za A380, za A380 ... ?

3 0
možnosti
JF

jen 3 míle, je to hmota

1 0
možnosti
MD

mediální masáž B proti A - krásný článek vystihující podstatu médií - stačí zaplati....

10 0
možnosti
OM
FG

Hmmm...tak a ted bych prosil srovnani szejne tridy ledel..srovnavat B777 s A380 je tro hu hardcore uz jen z pohledu kapacity a rozmeru.. Proc to nesrovnat treba s B747, ktere je po A380 druhe nejvetsi bezne pouzivane linkove letadlo?

3 0
možnosti
LV

B747 dosluhuje, nevyplaci se investovat do udrzby starych stroju. 777-300ER se sice neda srovnavat s A380 co do kapacity, ale jinak s tim srovnanim nemam problem

2 0
možnosti
KP

Za ten nadpis by autor opravdu zaslouzil facku. S A380 jsem nekolikrat letel a brzo zase poletim a tak jsem se lekl, ze je s nim nejaky problem. Holt iDNES.

16 1
možnosti
JM

souhlasim, akorat mam pocit, ze titulek dela titulkar a ne autor

2 0
možnosti
LV

Kdyby kazde letadlo bylo tak 'problemove' jake A380, tak by byla vcelku radost letat. Fyzikalni zakony funguji, to vime I bez tohoto clanku. Ja letam zhruba 60krat to me a na A380 nedam dopustit:-)

8 0
možnosti
LV
MD

... nebude mít bloomberg nějaké spoluzájmy s boeing? ... celé to vyznívá jako konkurenční boj  ... ;-);-);-)

7 0
možnosti
JZ

v pondělí se bloomberg nazuje do boeingu, ve středu do airbusu, jsou to hadi! a proti všem.

3 0
možnosti
PK

P20a74v36e68l 82K64ů23r

26. 5. 2015 22:53

těch 12,9 kilometrů představuje zhruba tři a půl minuty časového odstupu. Vzhledem ke kapacitě letadla to opravdu není moc. Navíc konstruktéři pracovali na tom, aby úplav za letadlem nebyl větší jako u B747. U těchto letadel je  povolený odstup stejný, ale o tom Bloomberg mlčí.

22 0
možnosti
OL

Hlavně ten rozdíl je malý. Je to pořád efektivnější, než odbavovat víc menších letadel s méně cestujícími.

12 0
možnosti