- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Odvedený zisk z těchto firem nestačí ani na platy a zdravotní pojištění všech českých úředníků. Pokud to tak bude pokračovat, tak se stát vytuneluje sám.
Prekvapive malo dani tu plati Skoda Auto. Ze ji predstihne i E.ON distribuce je na zamysleni se o vyvadeni zisku za hranice
statistika, ktera absolutne nic nerika krom toho, ze se jedna o velike spolecnosti v zisku.
Spis by byla zajimava statistika ovedena dan na pocet zamestnancu pracujicich v techto spolecnostech.
ČEZ je pro české občany takový roztomilý stínový výběrčí daně-nedaně z elektřiny...
proc plati vice "Hjundee" nez Skoda? vysvetli nekdo?
Jsou dvě možnosti. Buď Škodovka víc investuje, nebo Hjundéé používá lacinější součástky
Takže Bureš zaplatil 743 mega a k tomu dostal 1,5 miliardy na investičních pobídkách, dotace, daňové zvýhodnění biopaliv, povinné přimíchávání - a tenhle estébák vykřikuje, že všichni kradou a že živnostníci platí málo a proto musí mít eet. Fuj.
Mě nejvíce překvapil Hyundai. Hlavně to, že zaplatil více než Škoda Auto. Doufám, že všem posměváčkům této značky, alespoň na chvíli "poklesla brada".
A co z toho vyplývá? Jen pravděpodobně vetší zisk pro majitele....
vzhledem obratu bych tam někdo čekal Agrof.... kdepak je????
Tak. Taková transfuze z pravé ruky do levé a něco se ztratí cestou.
A Agrofert co? Samozrejme nic - ten je silnej nikoli v zaplacenych danich, ale v inkasovanych dotacich!