Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Konec přískoků do Karibiku. Do Prahy se vracejí dálkové chartery

Klienty českých cestovních kanceláří čeká po letech výrazně komfortnější spojení pro zimní exotickou dovolenou v Karibiku. Tuzemské cestovky a Travel Service se dohodly, že si na letošní zimu pronajmou z Kanady dálkový Airbus A330.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L92u45k74a12s 37B18u93c78h94t32a 8239150104637

Všude jsou komáři.

0/0
30.5.2015 21:55

O94l21d15ř10i97c32h 20S67t31a22r24ý 2729538325377

S Travelservice může lítat jen naprostý zoufalecRv

+3/−3
30.5.2015 21:09

V67l20a75d12i96m95í81r 49M20e49n93d27i 3432159341346

Tak viete, zas nie každý si môže dovoliť private jet...

+2/0
30.5.2015 21:29

K46a98r51e74l 39F13a88j19t 5638852351233

To není o PJ ... ale pro TS osvědčená metoda: prodáváme totéž jako smarti a zbytek jako charter je v jejich případě opravdu hrůznost.

0/0
30.5.2015 21:34

R61o87m64a64n 71K50r36a21t47o13c12h66v22í70l 6936607136154

Jiná letecká společnost v ČR není!

0/0
31.5.2015 11:06

O76l62d96ř87i76c72h 11S56t96a63r31ý 2659488205707

To určitě ne, ale zase si může dovolit společnost,kde se stewardky chovají slušně k cestujícím..

0/0
30.5.2015 21:37

E67v87a 32D84r39o54z91d78o22v85á 7439967845615

A víte, že ani ne?

0/0
30.5.2015 21:52

O67l19d37ř15i57c19h 71S25t72a20r90ý 2639258525717

Tak to je váš problém :-P

0/0
30.5.2015 22:28

R88o80m63a91n 94K53r82a71t75o73c60h84v83í84l 6126437756254

A jaká je teda jiná volba?

Leteckou společnost přece volí cestovka, cestující nemá možnost si zvolit leteckou společnost (při cestě na dovolenou).

+1/0
30.5.2015 21:54

R94o39m54a92n 60K89r11a97t52o24c21h92v75í39l 6486167326144

Například?

0/0
31.5.2015 11:07

R78o14m89a17n 84K46r61a41t96o33c87h40v70í76l 6246477306234

Je jiná volba, když jedu s českou cestovkou na dovolenou?

+3/0
30.5.2015 21:40

O27l95d30ř72i89c95h 11S68t59a81r97ý 2319468765617

S českou cestovkou? Nikdy.

0/0
30.5.2015 21:44

E96v63a 70D35r86o54z17d41o29v92á 7769207215535

Také se mi nelíbilo, že musím letět do určité destinace s TS, resp. SW. Jenže z ČR tam nikdo jiný nelítal. A to jsme nejeli přes cestovku. 

Ještě se při prodeji schovávali za ČSA.

0/0
30.5.2015 22:04

R44o77m37a19n 34K88r36a83t15o24c92h15v26í85l 6786437756864

Co je to SW?

0/0
31.5.2015 8:42
Foto

J21a78n 72T22o53k21o42š 5688192636119

Smart Wings

0/0
31.5.2015 9:37
Foto

J79a22n 85T89o24k25o14š 5698222216879

SmartWings

0/0
31.5.2015 9:38

A34l22e57š 56K42o80z38e31l62s84k27ý 5891970410794

Při zpátečním letu v roce 2012 bylo ještě jedno mezipřistání na Bermudách, o kterém cestovní kancelář předem neinformovala. Před odletem nám průvodce tvrdil, že budeme muset přistát na Bermudách kvůli špatnému počasí. Pilot se ale prořekl, že typ boeingu, se kterým jsme letěli není z Mexika schopen doletět do Evropy jen s jedním mezipřistáním na Azorských ostrovech.

+2/0
30.5.2015 21:04

L31u34k26a75s 65B78u71c82h35t11a 8179250114707

šak pohoda ne? Pustili Vás ven?

0/0
30.5.2015 21:48

R73o72m63a75n 32K53r60a63t96o78c61h40v87í11l 6256627326864

No myslím, že letecky zdatnější cestující to předpokládali.

+1/0
30.5.2015 21:52

P57e44t92r 78K53l45a55t19o61v39s32k54ý 1342645368598

Máte pravdu, se 737 přes oceán je to o život. Když vezme na Kubě lidi a zbytek do maximální hmotnosti palivo, do Evropy nedoletí. Proto taky loni došlo na Azorech k poškození OK-TVT. Nevyšlo počasí, byl velký vítr a déšť, ale když na nejbližší letiště s lepším počasím je to dalších 1500 km letu (Kanáry, Maroko, Portugalsko) a vy na to nemáte palivo, tak zkrátka přistát musíte, ať chcete nebo ne. A to to dopadlo ještě dobře. Tento styl létání zavání obecným ohrožením.

+4/0
30.5.2015 22:04

K87r21y63š23t75o86f 29L67a36n46í24k 1349900705675

v pravy cas, nez Kuba (nyní s vydatnou pomoci USA) zmeni svou tvar.

+1/0
30.5.2015 21:00

P72a78v29e67l 65K76a94f29k27a 8304233911305

Největší výhoda přímých letů je v tom, že se může přímo z Karibiku přivézt větší množství rumu, na přestupu ve Francii o to člověk lehce přišel ;-)

+13/0
30.5.2015 19:44

L41u52k53a95s 13B37u22c13h97t18a 8209690254357

To jo, to je argument!!!R^R^R^R^

0/0
30.5.2015 21:49

P52a16v31e30l 27V90e71t58e74š14n96í69k 7825928915457

Naopak.

Moje osobní zkušenost:

Když přiletím z Dubaje (a to Schengenu tak vstoupím v Praze), tak tam vždycky číhá kontrola, která namátkově vybírá cestující.

Naposledy jsem letěl Singapur-Amsterdam-Praha. Do Schengenu jsem tak vstoupil v Holandsku, ale zavazadlo si vyzvedl až v Praze. A v Praze na Terminálu 2 - tam není kontrola snad nikdy.

Takže s přestupem máte IMHO větší šanci něco provézt.

0/0
30.5.2015 22:18

M92i62r94o97s36l83a91v 28H30r63u57š63k73a 2695198969503

Pokud to ovšem máte v zapsaném zavazadle. V kabinovém o to na přestupu v EU přijdete.

0/−1
30.5.2015 23:07

P50a51v23e95l 98V94e10t58e81š76n48í97k 7425538295217

Samozřejmě mluvím o zavazadle co jede v zavazadlovém prostoru.

Dostat do kabinového "větší množství rumu" se vám asi těžko podaří, protože neprojdete bezpečnostní kontrolou.

+3/0
30.5.2015 23:10

P62a25v57e73l 26K98a67f23k12a 8984633421175

Při letu z  Kuby s využitím nákupu v duty free zóně tenhle argument odpadá ;-)

0/0
31.5.2015 0:04

P84a15v94e98l 29K42a50f78k49a 8934663931495

Tak tak, mělo být plus, řeší to tekutiny (rum)  v kabinovém zavazadle, nakoupené v odletové destinaci až po bezpečnostní kontrole...  Při přestupu v EU je s nimi amen :-(.  Při letu napřímo i celní v Pha kontroluje namátkově  jen odbavené zavazadlo, kabinové je nezajímá. Přičemž omezení při vstupu do EU jsou, pokud se dobře pamatuji, 2l tvrdého alkoholu nad 40%.

0/0
31.5.2015 0:11

J53i17ř52í 30V86o19t37o52u21p54a61l 6327349515834

Copak? Kmotři si stěžovali, že do svých firem a bank musí cestovat přískoky?

+1/0
30.5.2015 19:19

A98l92e98š 40K67o50z96e70l53s97k23ý 5211780420224

Kmotři nelétají s cestovkou.

+2/0
30.5.2015 20:59

P31a89v79e76l 54V60a69n81č22á54k 3144645734605

Tohle je opravdu výhra! Ta sedadla jsou pro sardinky, komfort cestování to žádný není a pěti letu do dominikánské republiky buse stejně přistání na Kubě. Ne díky ... radši s německou cestovkou a minimálně o 40% levnější zájezd včetně pohodlného letadla s LCD v každém sedadle a jídlem a pitím, před kterým servis travel service bledne závisí.

+8/0
30.5.2015 18:44

M43a76r93t89i65n 78V56a93n36ě36k 9974567452983

Travel má i pohodlná a luxusní letadla, to je problém cestovky, že šetří a nechá své klienty cestovat jako dobytek, dopravce se jen přizpůsobí požadavku a objednávce.

0/0
30.5.2015 19:02

R31o72m96a58n 20K97r33a71t52o57c95h33v38í20l 6866857626854

Kdo teda lítá, těma luxusníma letadlama?

0/0
30.5.2015 20:55

M33a20r19t31i29n 30V22a62n65ě36k 9634527772963

Ten kdo to dokáže zaplatit. Koupáci do Hurghády apod. holt letí B738 pro 189 cestujících, ale taky to jde, stejným letadlem, v pohodlné konfiguraci pro 64 osob. Vše je jen otázka peněz.

0/0
30.5.2015 21:07

R24o70m60a48n 56K55r53a74t37o71c33h46v92í42l 6506457166494

Slyším poprvé, že Travel Service má takovédle letadla.

0/0
30.5.2015 21:22

M73i22r33o35s88l10a53v 75H46r57u42š95k18a 2105798989183

A ma jich vcelku dost.

0/0
30.5.2015 21:30

R66o59m48a39n 17K41r57a82t47o97c81h37v78í21l 6306297236784

Sorry nevěřím.

+1/0
30.5.2015 21:39
Foto

I64v72a88n 80K59o93p79t18a 5957422401637

Proste se jen vynsaji sedačky. Zas ale zájezd bude nezanedbatelné dražší.

+1/0
30.5.2015 21:48

R32o66m93a33n 82K84r67a20t65o79c75h51v51í12l 6716487666464

hm, tak o to zase jen tak nikdo nestojí

0/0
31.5.2015 11:03

M22a75r93t30i24n 35V28a85n98ě54k 9584977452253

zkuste webové stránky Travelu.

0/0
30.5.2015 21:49

R51o83m74a25n 42P54o37l44á61č13e22k 5836969465

Má dvě.;-)

0/0
30.5.2015 21:56

R39o57m31a40n 51K59r29a63t68o11c51h68v15í96l 6846227616674

jenom.....takže to není řešení pro mainstream

0/0
31.5.2015 11:02

P44e59t10r 67K37l56a16t21o18v76s24k90ý 1182405378818

Německé cestovky, které létají např. s Air Berlin dávají své klienty také do A 320 a B 738 v konfiguraci Y 180/186/189. Takže i Němci jsou na tom stejně. Jinak na letech do Egypta nebo Řecka s Travelem problém nemám. Ty dvě až čtyři hodiny se dají vydržet celkem v klidu.

+1/0
30.5.2015 22:28

V56l51a32d27i56m85í94r 86M24e72n72d72i 3492399581486

Konfigurácia sedadiel je variabilná môže sa tam mačkať 300+ pax ,ale je možné urobiť to cestovanie aj pohodlnejším. Tu ide o čo najväčší zisk pre cestovku , preto to ide na spôsob ako sardinky. Tomu Air Transatu je to v podstate jedno on bude len zmluvný prepravca...

0/0
30.5.2015 19:08

J51o54s48e47f 46P70o30r74t34i39k 8507519494

Já bych změnil destinaci. Myslím, že mohli létat z řecka a itálie a 10% čechů pro stálý spoj (neziskovka na dotace) a zbytek utečenci z afriky

+1/0
30.5.2015 18:32

R77o92m20a40n 32D50y43m89e43š 6211585633229

V Listopadu jsem byl v Thajsku a věřte,že při cestě do Dubaje byl Boeing 777-300 plný lidí z Čech.A lítají tam několikrát týdně.Jinak mě váš plat mrzí.

0/0
30.5.2015 18:09

R53o63m82a42n 70D77y28m75e49š 6631905893449

Pro pana Zápotockého.

0/0
30.5.2015 18:10

M84i31c57h92a26l 44P52o47h45o79ř61e42l27s88k25ý 8572171421897

herdek co furt s tím platem , nejedu přece už zítra , něco poštřím a pak

jedu

0/0
30.5.2015 18:12

V82l33a27d65i90m90í68r 72H33o72l38ý 8394291506877

Já letěl v lednu a musím vaše slova potvrdit.

Jinak než přes Dubaj už příště nepoletím, ani kdyby létala z Prahy přímá linka. Let přes Dubaj je ideální.

Přestup zhruba v půli cesty, člověk se projde, dá si pár cigaret a za dalších 5 hodin je už v Bangkoku.

O létání s Emirates už bylo napsáno chvály dost, je to paráda. R^

+4/0
30.5.2015 19:09

R64o21m41a50n 94K23r20a74t17o83c30h10v53í87l 6136277416304

Souhlas, pro nás ideální spoj Emirates - Dubaj pro cesta kam koliv na východ.

+1/0
30.5.2015 20:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.