Diskuze

Jančura koupil dalších 70 vagonů, chce nahradit ČD na trati do Žiliny

Soukromý železniční dopravce RegioJet míří k další velké expanzi. Žluté vlaky začnou od prosince jezdit i do Starého Města u Uherského Hradiště, hlavní expanzi chystá RegioJet ale na další rok. Jeho byznysu věří trio bank, které mu půjčilo nově miliardu korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je sice hezké, ale pokud pro to nebude vytvořena podpora, tedy pravidla pro podílování tržeb a SW který to bude dělat, tak se to do objednávky nebo soutěže dát nedá. Jak myslíte, že kraje zapojují dopravce do IDS.

0 1
možnosti

Předmětem objednávky MD mohou být skutečnosti, které RegioJet prostě nemá ... Například vlaky jsou zahrnuty v celoevropském rezervačním systému - tudíž akceptuje mezistátní jízdenky, jízdenku InterRail apod ... takže cestující s jízdenkou InterRail Global Pass si může třeba v Dánsku rezervovat 2 měsíce předem místo ve žlutém vlaku do Košic ....

0 0
možnosti
Foto

Chce jezdit ráno Praha - Staré Město a odpoledne zpět.

A napadne ho někdy, že by bylo dobré jet ráno Staré Město - Praha a odpoledne Praha - Staré Město?

0 1
možnosti

Přečtěte si (pozorně) článek.

0 0
možnosti

Kdyby ČD ukončily, mohl by to být problém pro menší tratě. Ono ty Suchdoly, Studénky (dnes je drží vlak na Brno), Kolíny mají svůj význam. A otázka taky co kola..  Takže podle mě ČD by měli mít částečně dotované R. A jestli tam jezdí ČD se ztrátou 300M :-) tak to se bude muset hodně snažit aby to dostal do 0 :-) Kdyby tam jezdily 2 miliony cestujicích(což podle mě nejezdí, protože Pendolínem jezdil 1m) tak je to dotace 150 Kč na jízdenku ne:-)

5 0
možnosti

Mluví o tom, že chce, aby ČD skončily. Následně je bude žalovat pro predátorské ceny.

6 0
možnosti

Se starými vraky se vždycky dá jezdit pod cenou, to dá rozum.

0 0
možnosti

Tak to se máme na co těšit až vytlačí ČD, jestli to bude fungovat jako s autobusy. Právě řeším jízdenku na středu autobus SA Písek - Praha, místo z Písku v systému není, ale z Českých Budějovic jich je 24 volných, tedy kdo nejede z konečné musí řešit jestli náhodou bude místo těsně před odjezdem. Jinak smůla. Stejný problém řeším často z Jihlavy (autobus Brno - Praha), ale i ve vlaku, pokud jedu například Pardubice - Praha, nebo Zábřeh - Pardubice, jízdenka není v předprodeji, přestože vlak je poloprázdný, až těsně před odjezdem, kdy je milostivě prodána. Doprava v podání pana Jančury, zkuste si rezervovat podobnou jízdenku v pátek, nebo v neděli.... Na kom se vydělá málo, je nezajímavý, ale všichni nejezdí jen na konečnou. Když jsem napsal na Student Agency, napsali mi, že jsou soukromá firma bez dotací a mohou si dělat co chtějí :) A jestli se mi to nelíbí, tak mám využít konkurenci. Bohužel ji už někde zlikvidoval, tak není jiná možnost. Tady často píšete o výjimečném servisu, ten není až tak super, když jezdíte častěji. Mohu napsat spoustu odlišných zážitků za poslední půlrok.

16 0
možnosti

Přesně tak. Přepravní a provozní podmínky StudentAgency/Regiojet jsou velmi rozdílné od standardní dopravní obslužnosti. Povinné rezervace, omezování počtu míst z nácestných stanic, žádné levné a flexibilní možnosti pro pravidelnou dojížďku (všechna tato opatření jsou cílena na co nejvyšší load factor a tím co nejvyšší tržby).

Takže stesky pana majitele "mu chcem linku převzít bez dotací, dejte nám ji" (přeloženo - zrušte jiné možnosti, aby lidi museli s náma), by měl správně každý oboru znalý novinář zesměšnit, aby lidi věděli, o co jde. Bohužel o dopravě píšou lidi, co místo dopravní koncepce vidí to kafe.

10 0
možnosti

Pane Sůra mám dotaz:  RJ nakoupil lůžkové a lehátkové vozy?? Nebo něco podobného??

0 0
možnosti

Do Žiliny? A masážní lavice k tomu !

0 0
možnosti

A28l53a89n 29Ř83e88p65k31a

1. 6. 2015 15:26

Ne že bych mu podnikání nepřál, ale doufám, že tam dráhy zůstanou. S Regiojetem opravdu jezdit nechci! Leda, že by se dohodli na vzájemném uznávání jízdenek, vč. in-karet a výhodných síťových nabídek ČD :)

 A taková drobnost- pořád nás zásobuje nějakými ojetinami a ty na začátku slibované nové vozy z Rumunska, které měly být hodně levné stále nikde (ten jeden vůz co už jezdí nepočítám, to je skoro nic).

10 3
možnosti

"RegioJet je chce předělat do podoby, v jaké představil vagony Astra z Rumunska" takže z nich urobia nepoužitelnú tlačenku, pre ľudí normalizovaných rozmerov....

4 1
možnosti

Lidi se klidně budou tlačit, když zaplatí o 25-30% méně (to je rozdíl v kapacitě mezi vozem s kupé a velkoprostorem). Ženy navíc ocení "pocit sucha a bezpečí".

2 0
možnosti