- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Koukám, že soused ze zelných polí (dle vlastní reklamy tak kvalitní, že škodovka mu nesahá ani po kotníky) ztratil 2. místo.
No, krásný příklad, že reklama bylo zbožné přání
A někoho to jako překvapuje? Drtivá většina firem si nakupuje nová auta, protože se jim to vyplatí. Mají nejen lepší nákupní ceny, ale hned při nákupu ušetří za DPH 21% a k tomu několikaletá záruka. Byli by proti sobě, kdyby si kupovali ojetiny bez záruky. U OSVČ už to ovšem není pravidlem. Takže to tak bylo, je a bude, leda že by někdo přišel s revoluční cenou vozu kolem 150 000kč, i když si takový vůz nějak nedovedu představit, protože už dnes některá low-cost auta v ceně kolem 280 000kč vypadají, že se rozpadnou po výjezdu z autosalonu. Takže zatím opravdu nehrozí boom v nákupu nových aut u soukromých osob a vozový park bude nadále stárnout.
Tak já nevím, ale přijde mi to, že kvalitních ojetin na trhu moc není. Úplně například z trhu zmizela auta starší deseti let s nájezdem do 100 tisíc kilometrů.
Ta ilustrační fotografie už moc aktuální není. Chtělo by to začít používat nějakou jinou.
vždyť ten model na ní je starej jen 20 let