Diskuze

VIDEO: Reklama v metru nutí lidi zívat. Pak dostanou kávu

Zívání je nakažlivé. Toho využil brazilský výrobce silné kávy Café Pelé, když do metra v brazilském velkoměstě umístil reklamu se zívajícím mužem. „Nakaženým“ cestujícím pak nabídl svou kávu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To by se dalo brát jako podprahová reklama

2 0
možnosti

Už mě to sociální inženýrství začíná otravovat. Je už úplně všude, v EK, EP, v práci, ve společnosti, v domácí politice a nyní už i v reklamě. Nechutná manipulace, asertivní egocentrismus a sprosté experimentování na lidech. Lidé začali brát svobodu jako samozřejmost a proto si ji přestali vážit.

5 2
možnosti

Za kafe by někdo zíval a za koblihu zase volí i estébáka. Myslíte, že je to také nakažlivé? Preference mu prý rostou už i bez koblih.

7 1
možnosti

P31a74v57e61l 28K75r48a31l

5. 6. 2015 16:28

Jak muze reklama nekoho nutit zivat ;-D Pry nakazlive.... tak to pak jo :-P:-P;-D;-D

0 6
možnosti

Skuste si to. Opravdu to funguje na spoustu lidí.

2 0
možnosti

Tak jsem si taky zivnul, ale zadna slecna mi sem zadne kafe nabidnout neprisla... :-(

2 1
možnosti

Až se to bojím napsat, ale zdá se, že tedy máte smůlu. ;-D

0 0
možnosti