- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To by se dalo brát jako podprahová reklama
Už mě to sociální inženýrství začíná otravovat. Je už úplně všude, v EK, EP, v práci, ve společnosti, v domácí politice a nyní už i v reklamě. Nechutná manipulace, asertivní egocentrismus a sprosté experimentování na lidech. Lidé začali brát svobodu jako samozřejmost a proto si ji přestali vážit.
Za kafe by někdo zíval a za koblihu zase volí i estébáka. Myslíte, že je to také nakažlivé? Preference mu prý rostou už i bez koblih.
Jak muze reklama nekoho nutit zivat Pry nakazlive.... tak to pak jo
Skuste si to. Opravdu to funguje na spoustu lidí.
Tak jsem si taky zivnul, ale zadna slecna mi sem zadne kafe nabidnout neprisla... :-(
Až se to bojím napsat, ale zdá se, že tedy máte smůlu.