- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zisk je víc, než slušný. Tak ale to se jede dle smluv. Pozoruhodný je ten obrat Ťoka a spol., ale nevěřím, že by za tím bylo nějaké "setkání na golfu".
Celý náš mýtný systém je podvod. Nejen, že z nás akorát vysává peníze, které mizí bůhvíkde, ale navíc tento systém i škodí, a to nejen šmírováním. Opravdu nechci blíže specifikovat, co mají v makovici lidé, kteří zavedli další zpoplatnění kapacitních komunikací, kde provoz vadí nejméně a kde je žádoucí, aby se odehrávala většina provozu, zatímco průjezdy obcemi, kde kamiony smrdí, dělají kravál, ničí silnice i domy, jsou zdarma. Mýtné v našem pojetí je přímo zločin.
NJ no opět velká domu po Česku, stačilo rozdělit pár krejcárků při sepisování smluv a je vyděláno na desítky let dopředu. Ze státního se krade nejsnadněji, bohužel za tyhle zlodějiny v milionech žádný spravedlivý trest nepřijde, jsme v Čechystánu, kde rozkrádání společných peněz je vládním sportem napříč stranami.
ANO, pane Babiši, jen se vrhejte jako šelmy na živnostníky a malé podnikatele. Ti co prodávají zmrzlinu, mají, zcela jistě zisk 400 melounů ročně, těm je třeba zatnout tipec ať to stojí, co to stojí!
A Babiš se diví" Ovčané ,ovčané proč nechcete platit daně? Vždyť je to pro vaše dobro. Běžte do pr...
Já taky přestávám chápat proč se mají platit daně, když důchod mít nebudu a kdykoliv se obrátím na stát tak mě pošle do háje :-/ V nemocnicích strava jak ve vyhlazovacím táboře apod. Takže nevím jaký já mám užitek z toho, že odevzdám státu tolik peněz... jednu dobu se věřilo, že aspoň v důchodu stát pomůže ale dneska spíše stát háže všem slušným lidem klacky pod nohy
Není divný, když firma nadměrně vydělává na státu? Že by zas nějaký věhlasný český právník a ekonom ve státních službách nedokázal uzavřít pro stát výhodnou smlouvu?
tvrdá práce ? Brány dávno stojí, SW je nainstalován a běží. Takže se jedná v podstatě již jen o údržbu bran, sběr, analýzu a přeposlání dat ... . Vím, trochu to zjednodušuji, ale i tak ... SUPER kšeft.
teď evidentně někam poslali pár igelitek a najednou se zapomíná na vládní usnesení .... a Kapsch je "překvapen", že bude dál kasírovat tařka bezpracné stamiliony ročně ...
A ČR pak bude v EU somrovat peníze na modernizaci a výstavbu dálnic.
Jooo není nad státem garantovaný kšeft.
Nechtěl by stát i delegovat pravomoce na výběr jiných daní (od přímých po nepřímé) na soukromé firmy? Ano, vybral by ještě méně, ale podpořil by další monopolní podnikatele.
Jen technické objasnění: žádné "satelitní mýto" neexistuje. Systém, kde by krabička v autě hlásila přes satelit pohyb kamiónu někde po silnici prostě je sci-fi, to v reálném světe neexistuje
Byť si to někteří jednodušší jedinci pořád myslí a tak jim připadají mýtné brány "nemoderní".
Ta tzv. sateltiní technologie spočívá v tom, že máte v autě GPS+záznamové médium a občas se ty data načtou přes GSM modul na server státu. Takže samozřejmě stačí GPS vypnout nebo přes ní hodit alobal a už se jede zadara, kór v Česku.
Takže samozřejmě stejně musíte mít ty mýtné brány, kde kontrolujete, zda to "satelitní mýto" kamióny mají zapnuté. Nebo nasadíte tisíce policistů, co to budou kontrolovat.
Ještě ani dnes, v roce 2015 žádná satelitní technologie reálně nefunguje a v roce 2005, kdy se mýto zavádělo, už vůbec neexistovala. Čili mýta přes brány a mikrovlnu bylo jediné rozumné řešení, za to má Šimonovský a Kapsch palec nahoru.
Mimochodem. cena výstavby mýta s bránama byla cca 2.8 mld. Kč a zaplatila se po 7 měsících provozu, v červenci 2007.
Mícháte to trochu dokupy dle toho, jak se Vám to hodí. Mýtné brány jsou samozřejmě výhodnější co se týče spolehlivosti. A sám uvádíte, že jejich výstavba stála necelé 3 mld Kč.
Ale proč stát pořád platí provozovateli přes 2 mld Kč ročně za systém, do kterého už se moc neinvestuje?