Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČD Cargo chystá další propouštění, mluví se až o 560 nadbytečných lidech

Státního nákladního dopravce čeká v příštích měsících zřejmě opět další propouštění. I když není ještě definitivní návrh na stole, kvůli rostoucí konkurenci a klesajícím tržbám firmě nic jiného nejspíše nezbyde. Na tuto hrozbu upozornili železniční odboráři ve svém časopise Obzor. Už dříve mluvili o 260 lidech, teď je číslo dvojnásobné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P79a22v90e45l 59P63o16k25o66r97n57ý 2526244880352

Logicky je tam nadbytečných více.

0/0
2.8.2015 9:20

P93e21t20r 16C62i48b89u65l34k36a 1276307819728

pri dalsim propousteni tem zbylym hrozi prace, toho se odborari nejvic bojej

+2/−4
12.6.2015 8:14

D83a47v25i82d 63P32e90c23a 1965744781796

Začínám se obávat že dokud bude Cargo státní půjde přesně na ruku konkurenci. Ať už silniční nebo železniční. Prostě že vedení je prolobovane aby státní Cargo pridusilo. A odbory jen hrají kompars.

+1/0
12.6.2015 7:50

K95a68r27e36l 86M83a61r43č38a78n 4494843222122

:-)Nejvíc nadbyteční jsou většinou manažéři a jejich aparát včetně mnoha zbytečných kancelářských funkcí.

+8/−1
12.6.2015 7:46

O89n56d66ř18e42j 42M33a52r81e60k 9412690607669

Jistě, firmu by měli řídit zkušení posunovači.

+5/−2
12.6.2015 7:50

Z44d80e24n44ě36k 82H52a31n48z97l 1481426682484

jaký, už jich moc neni

+1/0
12.6.2015 7:52

K43a15r96e39l 69M60a41r44č55a87n 4424463552522

těch je věřím mín,než těch v kancelářích,moc šéfu na málo lidí,to je dnešní trend:-)

+3/0
12.6.2015 8:52

R85o66m93a26n 33J94e98s56c63h14k58e 9398585687185

Před 30 lety jsem mluvil s panem továrníkem z první republiky. Před znárodněním měl 120 zaměstnanců a 4 úředníky. Dneska je 1 úředník na 2 pracující.

0/0
2.8.2015 8:11

V68i69k98t73o84r 18N76á63r11o10ž98n35ý 3109342358

Managament ČD Cargo má moji plnou podporu. Na jednu stranu vyjádření odborářů chápu...nicméně...i tito odboráři si musí uvědomit , že vzhledem k současnému rozložení sil na dopravním trhu jsou pouze jenom dvě cesty vývoje ČD Cargo..buď zeštíhlet a být maximálně efektivní anebo ukončit svoji činnost...Pokud Cargo zkrachuje , přijde o práci 10.000 lidí (nikoliv pouze 550) a troufnu si říci , že většina z těchto lidí žádné podobné uplatnění na trhu práce nenajde. Uplatnění najdou pouze strojvedoucí...armády pokladních či disponentů věkově 50+ už nikoliv...

Odboráři si bohužel nic takového nepřipouštějí a tím dělají vše možné proto , aby jejich firma zanikla...

+7/−3
12.6.2015 7:40

D12a88v36i10d 44P80e13c31a 1195724491866

Dnes už jen přes 7000 zaměstnanců. 10000 dávno ne.

0/0
12.6.2015 7:46

Z50d91e80n39ě12k 71H35a86n28z42l 1721706432184

To už nemají 80 tisic?To už je davno.

0/0
12.6.2015 7:54

Z12d91e26n33ě68k 97H31a38n12z68l 1131586342364

50+ je potřeba se zbavit,přitom tito lidé mají největší zkušenosti. Já, už bych se vlakem bál jet.Strojvedouci důchodového věku, minimální údržby kolejí a techniky.To bude brzo pěkná hromada

0/−1
12.6.2015 7:49

M64a47r88t10i45n 31H36a71n30z69a96l 8638739479165

Dopnil bych jeste jednu profesi: Vozmistri. Marne shanime, stale nemame...

0/0
12.6.2015 8:04

Z68d26e65n65ě36k 78H20a15n84z14l 1501646212884

Obory na to snad uz nejsou a stávající jsou pretezovany a platy nic moc

0/0
12.6.2015 8:09

R22o36m52a47n 98J31e80s53c72h34k21e 9808405717555

Před 100 lety se přemýšlelo , jak účtovat efektivně železniční opravy. Psaly se celky, aby se nepsala každá matička a propustili se písaři. A dneska jsou mistři písaři a píší každou matičku. A po nich to ještě další úředník na ředitelství kontroluje. Na dva pracující jeden úředník. Byť je to nemilé, jako zámečník také snad najdu práci.

0/0
2.8.2015 8:20

Z36d15e33n83ě31k 42H52a46n92z96l 1571536412134

Nemají co vozit,vše jde na kamiony

+1/0
12.6.2015 7:17

J94a93n 66N25o81v17á43k 7545254748257

za to si ale mohou sami.  I když na druhou stranu, kdyby kamionové doprava platila za ty škody co napáchají na silnicích tak by se podstatně zdražila.

0/0
12.6.2015 9:28

J35i25ř52í 40N53o54v47o48t58n58ý 2988272805897

Odboráři, jděte do zádele. V AWT mají na každém výplatním lístku napsáno toto: Přiveď k nám strojvedoucího a dostaneš bonus 10.000,- Kč"

0/0
12.6.2015 7:05

Z56d69e88n58ě49k 51H77a48n49z76l 1401546652584

Tam mělo být 100.000kc

0/0
12.6.2015 7:19

A63l22a81n 89Ř58e67p95k26a 4985156

Pro stávající bonus 10tis, ale o kolik (o co) si polepší ten strojvedoucí pokud přijde od konkurence? ;-D

+3/0
12.6.2015 7:33

M48a52r19e15k 82K54a95l76i84n34a 3349474545948

Soudruzi z odborů se mi snad zdají... Management údajně že nemá právo propustit zaměstnance, opro které nemá práci???? Muhehe...

+2/−1
12.6.2015 7:04

Z74d33e47n85ě75k 75H10a97n87z88l 1831466762194

Nemá právo si managment vyplacet statisícové odměny,když jsou prodělečny.

+5/0
12.6.2015 7:21

M68a22r92e39k 69K83a20l96i41n71a 3659934805638

To bych tak netvrdil. Někdy je kvalitní manažerský výkon i to, že např. za daných okolností není ztráta daleko větší... I takové případy jsou...

+2/−5
12.6.2015 7:25

Z68d40e33n25ě67k 85H24a34n30z19l 1501336142494

Jo,ale v Cargu to určite neplatí

+1/0
12.6.2015 7:36

M63i30r30o46s77l86a18v 72G41r94o77s69s84m77a90n74n 8302809944

Pokud vím, Cargo je v roce 2014 v zisku.

0/0
12.6.2015 7:55

Z46d39e57n65ě68k 78H89a93n43z91l 1821876462784

Obrovské dluhy jsou pořád

+1/0
12.6.2015 8:02

J69a42n 21K51a28š26p92a54r 9951983370477

A na silnicích jezdí čím dál tím více kamionů. Rv

Naší politické garnituře se od roku 1993 podařio železniční nákladní dopravu téměř zlikvidovat.

+12/−1
12.6.2015 6:38

M96a11r46e43k 54K88a69l38i67n20a 3169634615678

A není to spíše tím, že firmy spíše shledávají silniční dopravu rychleší / levnější / praktičtější?

+5/−2
12.6.2015 7:07

Z86d91e74n80ě57k 16H40a90n25z44l 1791336112634

To určitě, pak ty silnice tak vypadají

+2/0
12.6.2015 7:42

P11e90t42r 57S37t30r80n88a57d 5105463934286

no takže mi z toho plyne, že je na nákladní dopravu nízké mýtné.

+3/0
12.6.2015 8:03

Z18d20e58n36ě56k 88H60a39n10z79l 1251516312164

Zeleznice je drahá po silnici platíte cestu jen jednim směrem po železnici tam i zpět

0/0
12.6.2015 8:11

M15i85c12h62a31l 87P15a36v75l77á58t 9363403854979

Ono nejde jen o cenu. Jde i o naprostou neflexibilitu a nespolehlivost CD Carga. O tom uz bylo napsano tolik.. a sotousi a ekologiste to stale jeste nepochopili.

+1/0
12.6.2015 11:47

J44i73ř43í 63P86l32a79v65s17k32ý 9430506341109

tak uprimne, za to si muzou cd do znacne miry tak nejak samy ... maloktera firma si muze dovolit poslat zbozi a doufat, ze dalsi den nebude misto u zakaznika nekde na prekladisti v trebove. vetsina vetsich firem funguje v rezimu jit, a na tohle se opravdu ceske drahy nehodi.

+1/0
12.6.2015 7:10

A20l27e15x16a23n75d12r 55K46o25s15t23k80a 8432808776304

Spíš další týden pojezdí po celé republice. Smutná realita ČD. DOprava týden a stojí víc než ten kamion.

0/0
12.6.2015 7:14

A58l73a40n 65Ř15e80p87k43a 4835346

No tak když má osobní doprava přednost a je jí hodně, tak co se má dělat? Má snad na každém rohu stát vlak s lidmi, aby náklad mohl projet rychleji? Rv

+1/0
12.6.2015 7:32

M29a93r40e86k 47K79a35l65i59n52a 3309264205948

No jistě...

0/0
12.6.2015 7:17

A88l37e28x57a73n50d46r 84K39o12s83t75k92a 8442148456274

Vyhodí alespoň jednoho manažera? Jednoho? Z těch 500+ lidí?

+17/0
12.6.2015 6:12

M72a39r50e82k 60K15a37l67i42n54a 3779304355108

Už statitisticky nepochybně... Když půjde tolik lidí, tak mezi nimi bude i X "Team Leadrů", apod..

+1/−1
12.6.2015 7:05

K42a63r45e75l 77M62a39r68č43a87n 4444643382122

Naivko,vsadím,že nebude,,:-)

+1/−1
12.6.2015 7:48

V71i85k90t60o24r 34N56á86r68o22ž37n31ý 3909882408

Další z naivů , který si myslí , že několik vyhozených manažerů to všechno zachrání

+2/−1
12.6.2015 7:41

A94l67e63x13a11n51d21r 57K67o36s82t86k13a 8952618476954

Možná by to zachránilo, kdyby je vyhodili komplet a zařídili do vedení pár odborníků. Jinač jasně že pár panáčků s platy 80 a víc tisíc to nezachrání, ale bývá takovou specialitkou restrukturalizace, že se vyhodí 100 normálních zaměstnanců a přijmou dva noví manažeři. Snad budete souhlasit, že takto to asi nejde.

+2/0
12.6.2015 7:53

V76i34k95t56o63r 27N15á11r52o55ž93n32ý 3479552708

Odborníky tam máte...projděte si jejich profily.

0/0
12.6.2015 10:34

A49l37e47x30a79n60d36r 60K59o38s32t33k41a 8462538896174

Ale já nemyslel odborníky na odklánění :)

0/0
12.6.2015 10:37

M73a41r54e65k 92J83a41n 2493582124582

Podle šéfa Ivana Bednárika - firma se musí chovat ekonomicky. Na kolik si snížil plat? Nebo, že by, jako na aeroholdingu?

+9/−2
12.6.2015 6:10

M95a27r34e29k 79K21a46l74i57n41a 3679444495738

Firmu takové velikosti nějak zachrání, že bude mít demotivovaného GŘ?

+1/0
12.6.2015 7:17

V46i27k40t92o73r 63N98á64r86o58ž16n10ý 3159562538

Přesně tak. Jde o velikou firmu...a má -li tato firma fungovat , musí mít dobře motivovaný management

0/0
12.6.2015 7:42
Foto

T15o79m31á58š 77J63á41r13a12i 7527296989772

To pan Baťa nato šel jinak. Například slevnil své zboží jen aby udržel lidi, tak je to alespoň napsáno v knihách a teď je to už historie.

+6/0
12.6.2015 6:04

V42i74k16t96o15r 91N56á65r10o55ž83n48ý 3599412408

Pan Baťa hlavně žil a podnikal úplně v jiné době. Přišel na tehdejší dobu z high tech řešením a jeho konkurencí byli pouze malí ševci....

+1/0
12.6.2015 7:34

J75e23n78d16a 89K31r52á60s45a 1849716208

Kdyby nebyla levnější a kvalitnější konkurence, tak by se "bašta socialismu " i s odborovými trubci v pohodě udržela ......

+2/−1
12.6.2015 5:45

V14o24j38t50a 54S63u30k 3327215517181

Nejproductivnejsi grupa lidi v [>-] a bude to na ulici bez prace.Hruza.....8-oV[>-]!!

+1/0
12.6.2015 5:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.