Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČD Cargo chystá další propouštění, mluví se až o 560 nadbytečných lidech

Státního nákladního dopravce čeká v příštích měsících zřejmě opět další propouštění. I když není ještě definitivní návrh na stole, kvůli rostoucí konkurenci a klesajícím tržbám firmě nic jiného nejspíše nezbyde. Na tuto hrozbu upozornili železniční odboráři ve svém časopise Obzor. Už dříve mluvili o 260 lidech, teď je číslo dvojnásobné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P60a63v85e33l 66P54o50k23o33r86n79ý 2926314720422

Logicky je tam nadbytečných více.

0/0
2.8.2015 9:20

P64e33t23r 71C88i66b58u25l91k43a 1666337459878

pri dalsim propousteni tem zbylym hrozi prace, toho se odborari nejvic bojej

+2/−4
12.6.2015 8:14

D83a48v71i67d 52P92e55c44a 1155584361916

Začínám se obávat že dokud bude Cargo státní půjde přesně na ruku konkurenci. Ať už silniční nebo železniční. Prostě že vedení je prolobovane aby státní Cargo pridusilo. A odbory jen hrají kompars.

+1/0
12.6.2015 7:50

K64a13r82e28l 89M14a21r40č98a71n 4644493132762

:-)Nejvíc nadbyteční jsou většinou manažéři a jejich aparát včetně mnoha zbytečných kancelářských funkcí.

+8/−1
12.6.2015 7:46

O12n48d92ř89e10j 31M15a34r48e48k 9172350787799

Jistě, firmu by měli řídit zkušení posunovači.

+5/−2
12.6.2015 7:50

Z85d29e27n63ě45k 95H11a54n41z73l 1531626222144

jaký, už jich moc neni

+1/0
12.6.2015 7:52

K87a21r83e32l 64M75a89r17č50a25n 4584143862402

těch je věřím mín,než těch v kancelářích,moc šéfu na málo lidí,to je dnešní trend:-)

+3/0
12.6.2015 8:52

R63o43m21a63n 35J41e53s79c53h10k13e 9168755567165

Před 30 lety jsem mluvil s panem továrníkem z první republiky. Před znárodněním měl 120 zaměstnanců a 4 úředníky. Dneska je 1 úředník na 2 pracující.

0/0
2.8.2015 8:11

V29i45k47t19o10r 45N37á64r83o70ž12n88ý 3789782128

Managament ČD Cargo má moji plnou podporu. Na jednu stranu vyjádření odborářů chápu...nicméně...i tito odboráři si musí uvědomit , že vzhledem k současnému rozložení sil na dopravním trhu jsou pouze jenom dvě cesty vývoje ČD Cargo..buď zeštíhlet a být maximálně efektivní anebo ukončit svoji činnost...Pokud Cargo zkrachuje , přijde o práci 10.000 lidí (nikoliv pouze 550) a troufnu si říci , že většina z těchto lidí žádné podobné uplatnění na trhu práce nenajde. Uplatnění najdou pouze strojvedoucí...armády pokladních či disponentů věkově 50+ už nikoliv...

Odboráři si bohužel nic takového nepřipouštějí a tím dělají vše možné proto , aby jejich firma zanikla...

+7/−3
12.6.2015 7:40

D14a40v19i70d 90P97e62c88a 1365804601186

Dnes už jen přes 7000 zaměstnanců. 10000 dávno ne.

0/0
12.6.2015 7:46

Z67d82e28n57ě98k 43H10a31n78z21l 1941856932364

To už nemají 80 tisic?To už je davno.

0/0
12.6.2015 7:54

Z78d36e92n32ě51k 74H10a51n95z72l 1961156642184

50+ je potřeba se zbavit,přitom tito lidé mají největší zkušenosti. Já, už bych se vlakem bál jet.Strojvedouci důchodového věku, minimální údržby kolejí a techniky.To bude brzo pěkná hromada

0/−1
12.6.2015 7:49

M65a56r20t37i49n 36H68a80n64z22a12l 8548779569325

Dopnil bych jeste jednu profesi: Vozmistri. Marne shanime, stale nemame...

0/0
12.6.2015 8:04

Z92d44e32n75ě64k 28H36a95n14z38l 1841176262854

Obory na to snad uz nejsou a stávající jsou pretezovany a platy nic moc

0/0
12.6.2015 8:09

R55o60m93a77n 91J64e32s11c66h46k66e 9668965707795

Před 100 lety se přemýšlelo , jak účtovat efektivně železniční opravy. Psaly se celky, aby se nepsala každá matička a propustili se písaři. A dneska jsou mistři písaři a píší každou matičku. A po nich to ještě další úředník na ředitelství kontroluje. Na dva pracující jeden úředník. Byť je to nemilé, jako zámečník také snad najdu práci.

0/0
2.8.2015 8:20

Z29d96e95n53ě28k 13H37a73n38z10l 1891396602154

Nemají co vozit,vše jde na kamiony

+1/0
12.6.2015 7:17

J98a63n 28N52o94v19á61k 7185764858917

za to si ale mohou sami.  I když na druhou stranu, kdyby kamionové doprava platila za ty škody co napáchají na silnicích tak by se podstatně zdražila.

0/0
12.6.2015 9:28

J10i90ř76í 84N19o96v30o64t25n83ý 2418872635977

Odboráři, jděte do zádele. V AWT mají na každém výplatním lístku napsáno toto: Přiveď k nám strojvedoucího a dostaneš bonus 10.000,- Kč"

0/0
12.6.2015 7:05

Z82d27e86n65ě76k 12H34a71n94z67l 1811476242124

Tam mělo být 100.000kc

0/0
12.6.2015 7:19
Foto

A60l28a21n 29Ř20e61p27k21a 4605876

Pro stávající bonus 10tis, ale o kolik (o co) si polepší ten strojvedoucí pokud přijde od konkurence? ;-D

+3/0
12.6.2015 7:33

M28a13r68e74k 44K31a67l75i64n54a 3219904735518

Soudruzi z odborů se mi snad zdají... Management údajně že nemá právo propustit zaměstnance, opro které nemá práci???? Muhehe...

+2/−1
12.6.2015 7:04

Z98d83e66n37ě95k 19H13a71n82z27l 1141956722214

Nemá právo si managment vyplacet statisícové odměny,když jsou prodělečny.

+5/0
12.6.2015 7:21

M76a12r79e71k 66K97a46l73i42n59a 3369734105168

To bych tak netvrdil. Někdy je kvalitní manažerský výkon i to, že např. za daných okolností není ztráta daleko větší... I takové případy jsou...

+2/−5
12.6.2015 7:25

Z82d68e90n68ě53k 69H30a36n93z89l 1251506842564

Jo,ale v Cargu to určite neplatí

+1/0
12.6.2015 7:36

M30i51r70o48s58l55a97v 62G74r48o34s75s14m35a50n17n 8102329184

Pokud vím, Cargo je v roce 2014 v zisku.

0/0
12.6.2015 7:55

Z95d87e23n36ě44k 51H13a90n50z17l 1881566252234

Obrovské dluhy jsou pořád

+1/0
12.6.2015 8:02

J88a53n 90K88a87š25p53a18r 9291933510447

A na silnicích jezdí čím dál tím více kamionů. Rv

Naší politické garnituře se od roku 1993 podařio železniční nákladní dopravu téměř zlikvidovat.

+12/−1
12.6.2015 6:38

M77a64r93e84k 86K88a91l42i87n67a 3169254355958

A není to spíše tím, že firmy spíše shledávají silniční dopravu rychleší / levnější / praktičtější?

+5/−2
12.6.2015 7:07

Z55d64e57n54ě84k 91H18a62n24z81l 1591276222164

To určitě, pak ty silnice tak vypadají

+2/0
12.6.2015 7:42

P64e87t68r 28S83t10r73n47a95d 5645293104636

no takže mi z toho plyne, že je na nákladní dopravu nízké mýtné.

+3/0
12.6.2015 8:03

Z82d34e31n46ě74k 62H91a69n87z60l 1741186592354

Zeleznice je drahá po silnici platíte cestu jen jednim směrem po železnici tam i zpět

0/0
12.6.2015 8:11

M25i49c22h35a69l 75P85a76v98l98á86t 9403353314179

Ono nejde jen o cenu. Jde i o naprostou neflexibilitu a nespolehlivost CD Carga. O tom uz bylo napsano tolik.. a sotousi a ekologiste to stale jeste nepochopili.

+1/0
12.6.2015 11:47

J68i91ř34í 83P37l35a37v92s44k83ý 9630306461759

tak uprimne, za to si muzou cd do znacne miry tak nejak samy ... maloktera firma si muze dovolit poslat zbozi a doufat, ze dalsi den nebude misto u zakaznika nekde na prekladisti v trebove. vetsina vetsich firem funguje v rezimu jit, a na tohle se opravdu ceske drahy nehodi.

+1/0
12.6.2015 7:10

A37l92e20x33a73n58d97r 82K39o59s33t77k16a 8342318586444

Spíš další týden pojezdí po celé republice. Smutná realita ČD. DOprava týden a stojí víc než ten kamion.

0/0
12.6.2015 7:14
Foto

A37l69a61n 29Ř67e49p34k31a 4105866

No tak když má osobní doprava přednost a je jí hodně, tak co se má dělat? Má snad na každém rohu stát vlak s lidmi, aby náklad mohl projet rychleji? Rv

+1/0
12.6.2015 7:32

M55a77r50e15k 55K48a11l71i16n76a 3179614725188

No jistě...

0/0
12.6.2015 7:17

A85l62e74x60a59n28d12r 71K84o49s36t59k84a 8562688536844

Vyhodí alespoň jednoho manažera? Jednoho? Z těch 500+ lidí?

+17/0
12.6.2015 6:12

M12a72r70e51k 14K87a54l76i39n15a 3629254815378

Už statitisticky nepochybně... Když půjde tolik lidí, tak mezi nimi bude i X "Team Leadrů", apod..

+1/−1
12.6.2015 7:05

K74a96r52e43l 14M74a72r70č80a84n 4834913102772

Naivko,vsadím,že nebude,,:-)

+1/−1
12.6.2015 7:48

V95i63k53t12o61r 90N14á87r11o65ž80n73ý 3309822308

Další z naivů , který si myslí , že několik vyhozených manažerů to všechno zachrání

+2/−1
12.6.2015 7:41

A23l48e55x13a22n60d62r 41K23o64s78t22k40a 8912858676224

Možná by to zachránilo, kdyby je vyhodili komplet a zařídili do vedení pár odborníků. Jinač jasně že pár panáčků s platy 80 a víc tisíc to nezachrání, ale bývá takovou specialitkou restrukturalizace, že se vyhodí 100 normálních zaměstnanců a přijmou dva noví manažeři. Snad budete souhlasit, že takto to asi nejde.

+2/0
12.6.2015 7:53

V87i75k80t74o60r 59N62á89r32o86ž94n86ý 3619402538

Odborníky tam máte...projděte si jejich profily.

0/0
12.6.2015 10:34

A89l50e66x45a37n87d87r 26K42o32s40t47k82a 8782728956254

Ale já nemyslel odborníky na odklánění :)

0/0
12.6.2015 10:37

M97a67r85e53k 12J54a62n 2873922234892

Podle šéfa Ivana Bednárika - firma se musí chovat ekonomicky. Na kolik si snížil plat? Nebo, že by, jako na aeroholdingu?

+9/−2
12.6.2015 6:10

M73a67r53e60k 33K34a31l89i34n49a 3409334105588

Firmu takové velikosti nějak zachrání, že bude mít demotivovaného GŘ?

+1/0
12.6.2015 7:17

V47i52k29t22o78r 20N58á89r78o87ž92n53ý 3989862948

Přesně tak. Jde o velikou firmu...a má -li tato firma fungovat , musí mít dobře motivovaný management

0/0
12.6.2015 7:42
Foto

T13o56m43á74š 96J52á74r77a79i 7237586569822

To pan Baťa nato šel jinak. Například slevnil své zboží jen aby udržel lidi, tak je to alespoň napsáno v knihách a teď je to už historie.

+6/0
12.6.2015 6:04

V71i74k66t44o85r 94N63á12r43o75ž23n12ý 3409822878

Pan Baťa hlavně žil a podnikal úplně v jiné době. Přišel na tehdejší dobu z high tech řešením a jeho konkurencí byli pouze malí ševci....

+1/0
12.6.2015 7:34

J64e66n79d34a 43K94r30á92s95a 1579126168

Kdyby nebyla levnější a kvalitnější konkurence, tak by se "bašta socialismu " i s odborovými trubci v pohodě udržela ......

+2/−1
12.6.2015 5:45

V71o74j48t97a 30S63u74k 3287145317581

Nejproductivnejsi grupa lidi v [>-] a bude to na ulici bez prace.Hruza.....8-oV[>-]!!

+1/0
12.6.2015 5:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.