Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČD Cargo chystá další propouštění, mluví se až o 560 nadbytečných lidech

Státního nákladního dopravce čeká v příštích měsících zřejmě opět další propouštění. I když není ještě definitivní návrh na stole, kvůli rostoucí konkurenci a klesajícím tržbám firmě nic jiného nejspíše nezbyde. Na tuto hrozbu upozornili železniční odboráři ve svém časopise Obzor. Už dříve mluvili o 260 lidech, teď je číslo dvojnásobné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P77a18v28e11l 23P55o41k85o32r50n88ý 2266144810902

Logicky je tam nadbytečných více.

0/0
2.8.2015 9:20

P85e94t56r 21C96i41b98u38l89k77a 1506947809938

pri dalsim propousteni tem zbylym hrozi prace, toho se odborari nejvic bojej

+2/−4
12.6.2015 8:14

D46a22v78i33d 24P26e58c81a 1685904311396

Začínám se obávat že dokud bude Cargo státní půjde přesně na ruku konkurenci. Ať už silniční nebo železniční. Prostě že vedení je prolobovane aby státní Cargo pridusilo. A odbory jen hrají kompars.

+1/0
12.6.2015 7:50

K44a45r20e22l 82M42a36r30č45a91n 4754923522212

:-)Nejvíc nadbyteční jsou většinou manažéři a jejich aparát včetně mnoha zbytečných kancelářských funkcí.

+8/−1
12.6.2015 7:46

O98n67d33ř29e29j 19M28a16r97e35k 9722660327229

Jistě, firmu by měli řídit zkušení posunovači.

+5/−2
12.6.2015 7:50

Z10d63e64n21ě74k 86H28a25n94z62l 1561156122144

jaký, už jich moc neni

+1/0
12.6.2015 7:52

K10a92r11e79l 65M90a95r39č72a49n 4834323142712

těch je věřím mín,než těch v kancelářích,moc šéfu na málo lidí,to je dnešní trend:-)

+3/0
12.6.2015 8:52

R77o86m98a81n 77J71e19s69c15h57k76e 9568585527615

Před 30 lety jsem mluvil s panem továrníkem z první republiky. Před znárodněním měl 120 zaměstnanců a 4 úředníky. Dneska je 1 úředník na 2 pracující.

0/0
2.8.2015 8:11

V31i25k28t25o27r 36N42á44r75o36ž59n72ý 3259402608

Managament ČD Cargo má moji plnou podporu. Na jednu stranu vyjádření odborářů chápu...nicméně...i tito odboráři si musí uvědomit , že vzhledem k současnému rozložení sil na dopravním trhu jsou pouze jenom dvě cesty vývoje ČD Cargo..buď zeštíhlet a být maximálně efektivní anebo ukončit svoji činnost...Pokud Cargo zkrachuje , přijde o práci 10.000 lidí (nikoliv pouze 550) a troufnu si říci , že většina z těchto lidí žádné podobné uplatnění na trhu práce nenajde. Uplatnění najdou pouze strojvedoucí...armády pokladních či disponentů věkově 50+ už nikoliv...

Odboráři si bohužel nic takového nepřipouštějí a tím dělají vše možné proto , aby jejich firma zanikla...

+7/−3
12.6.2015 7:40

D49a95v98i28d 42P26e90c47a 1445954561326

Dnes už jen přes 7000 zaměstnanců. 10000 dávno ne.

0/0
12.6.2015 7:46

Z45d51e36n14ě69k 79H21a56n31z57l 1891686942514

To už nemají 80 tisic?To už je davno.

0/0
12.6.2015 7:54

Z36d36e65n47ě21k 69H72a16n38z44l 1391666152264

50+ je potřeba se zbavit,přitom tito lidé mají největší zkušenosti. Já, už bych se vlakem bál jet.Strojvedouci důchodového věku, minimální údržby kolejí a techniky.To bude brzo pěkná hromada

0/−1
12.6.2015 7:49

M34a68r94t79i75n 98H38a74n94z25a13l 8508679499905

Dopnil bych jeste jednu profesi: Vozmistri. Marne shanime, stale nemame...

0/0
12.6.2015 8:04

Z53d54e71n91ě75k 78H79a76n71z89l 1271876152834

Obory na to snad uz nejsou a stávající jsou pretezovany a platy nic moc

0/0
12.6.2015 8:09

R31o86m44a21n 25J75e55s57c61h93k98e 9358335857975

Před 100 lety se přemýšlelo , jak účtovat efektivně železniční opravy. Psaly se celky, aby se nepsala každá matička a propustili se písaři. A dneska jsou mistři písaři a píší každou matičku. A po nich to ještě další úředník na ředitelství kontroluje. Na dva pracující jeden úředník. Byť je to nemilé, jako zámečník také snad najdu práci.

0/0
2.8.2015 8:20

Z96d29e25n27ě43k 46H67a60n86z37l 1541446502164

Nemají co vozit,vše jde na kamiony

+1/0
12.6.2015 7:17

J74a90n 77N51o40v83á98k 7365934208867

za to si ale mohou sami.  I když na druhou stranu, kdyby kamionové doprava platila za ty škody co napáchají na silnicích tak by se podstatně zdražila.

0/0
12.6.2015 9:28

J95i53ř28í 48N16o77v80o59t61n53ý 2558802305537

Odboráři, jděte do zádele. V AWT mají na každém výplatním lístku napsáno toto: Přiveď k nám strojvedoucího a dostaneš bonus 10.000,- Kč"

0/0
12.6.2015 7:05

Z96d92e41n98ě69k 18H11a64n78z20l 1631256362954

Tam mělo být 100.000kc

0/0
12.6.2015 7:19
Foto

A90l87a19n 32Ř71e98p93k40a 4885786

Pro stávající bonus 10tis, ale o kolik (o co) si polepší ten strojvedoucí pokud přijde od konkurence? ;-D

+3/0
12.6.2015 7:33

M37a75r11e87k 69K85a30l92i84n19a 3409234895358

Soudruzi z odborů se mi snad zdají... Management údajně že nemá právo propustit zaměstnance, opro které nemá práci???? Muhehe...

+2/−1
12.6.2015 7:04

Z38d41e76n42ě37k 90H52a24n89z70l 1361886542604

Nemá právo si managment vyplacet statisícové odměny,když jsou prodělečny.

+5/0
12.6.2015 7:21

M49a41r73e68k 27K40a20l98i32n79a 3709924115328

To bych tak netvrdil. Někdy je kvalitní manažerský výkon i to, že např. za daných okolností není ztráta daleko větší... I takové případy jsou...

+2/−5
12.6.2015 7:25

Z11d46e69n61ě56k 42H89a43n17z51l 1251986182104

Jo,ale v Cargu to určite neplatí

+1/0
12.6.2015 7:36

M85i55r37o29s54l55a33v 67G78r30o23s66s55m67a47n74n 8202369544

Pokud vím, Cargo je v roce 2014 v zisku.

0/0
12.6.2015 7:55

Z81d61e43n37ě46k 55H46a19n34z41l 1651676402834

Obrovské dluhy jsou pořád

+1/0
12.6.2015 8:02

J82a79n 77K33a46š35p31a12r 9861783240937

A na silnicích jezdí čím dál tím více kamionů. Rv

Naší politické garnituře se od roku 1993 podařio železniční nákladní dopravu téměř zlikvidovat.

+12/−1
12.6.2015 6:38

M18a66r78e17k 61K69a62l64i79n63a 3399184275948

A není to spíše tím, že firmy spíše shledávají silniční dopravu rychleší / levnější / praktičtější?

+5/−2
12.6.2015 7:07

Z22d88e64n36ě93k 46H43a88n31z30l 1211526172484

To určitě, pak ty silnice tak vypadají

+2/0
12.6.2015 7:42

P75e66t67r 34S69t66r48n84a48d 5705763854146

no takže mi z toho plyne, že je na nákladní dopravu nízké mýtné.

+3/0
12.6.2015 8:03

Z10d74e64n83ě64k 43H81a97n37z64l 1521896922734

Zeleznice je drahá po silnici platíte cestu jen jednim směrem po železnici tam i zpět

0/0
12.6.2015 8:11

M96i24c71h67a85l 12P94a39v19l96á90t 9333783344459

Ono nejde jen o cenu. Jde i o naprostou neflexibilitu a nespolehlivost CD Carga. O tom uz bylo napsano tolik.. a sotousi a ekologiste to stale jeste nepochopili.

+1/0
12.6.2015 11:47

J13i60ř35í 29P81l59a33v86s48k22ý 9250526941849

tak uprimne, za to si muzou cd do znacne miry tak nejak samy ... maloktera firma si muze dovolit poslat zbozi a doufat, ze dalsi den nebude misto u zakaznika nekde na prekladisti v trebove. vetsina vetsich firem funguje v rezimu jit, a na tohle se opravdu ceske drahy nehodi.

+1/0
12.6.2015 7:10

A73l93e37x55a94n79d97r 45K75o46s75t16k19a 8512858596294

Spíš další týden pojezdí po celé republice. Smutná realita ČD. DOprava týden a stojí víc než ten kamion.

0/0
12.6.2015 7:14
Foto

A40l30a72n 18Ř82e92p65k15a 4355836

No tak když má osobní doprava přednost a je jí hodně, tak co se má dělat? Má snad na každém rohu stát vlak s lidmi, aby náklad mohl projet rychleji? Rv

+1/0
12.6.2015 7:32

M97a28r72e10k 38K11a12l62i12n21a 3349424575978

No jistě...

0/0
12.6.2015 7:17

A37l53e26x76a94n98d13r 56K27o49s17t68k11a 8292678676524

Vyhodí alespoň jednoho manažera? Jednoho? Z těch 500+ lidí?

+17/0
12.6.2015 6:12

M57a75r17e97k 17K74a43l22i14n96a 3269524115318

Už statitisticky nepochybně... Když půjde tolik lidí, tak mezi nimi bude i X "Team Leadrů", apod..

+1/−1
12.6.2015 7:05

K13a75r55e40l 86M93a61r58č17a43n 4894583702802

Naivko,vsadím,že nebude,,:-)

+1/−1
12.6.2015 7:48

V69i42k58t15o35r 13N36á35r82o63ž24n49ý 3289602528

Další z naivů , který si myslí , že několik vyhozených manažerů to všechno zachrání

+2/−1
12.6.2015 7:41

A96l81e52x51a93n76d81r 17K66o18s60t18k67a 8262468266464

Možná by to zachránilo, kdyby je vyhodili komplet a zařídili do vedení pár odborníků. Jinač jasně že pár panáčků s platy 80 a víc tisíc to nezachrání, ale bývá takovou specialitkou restrukturalizace, že se vyhodí 100 normálních zaměstnanců a přijmou dva noví manažeři. Snad budete souhlasit, že takto to asi nejde.

+2/0
12.6.2015 7:53

V41i84k17t78o93r 88N27á28r66o87ž36n36ý 3789442958

Odborníky tam máte...projděte si jejich profily.

0/0
12.6.2015 10:34

A79l16e65x49a22n76d62r 23K61o80s49t47k19a 8662198876504

Ale já nemyslel odborníky na odklánění :)

0/0
12.6.2015 10:37

M78a17r70e34k 70J34a78n 2253632254672

Podle šéfa Ivana Bednárika - firma se musí chovat ekonomicky. Na kolik si snížil plat? Nebo, že by, jako na aeroholdingu?

+9/−2
12.6.2015 6:10

M97a46r21e86k 12K94a68l54i48n82a 3139844605448

Firmu takové velikosti nějak zachrání, že bude mít demotivovaného GŘ?

+1/0
12.6.2015 7:17

V69i69k36t78o38r 76N86á80r65o11ž17n19ý 3269642518

Přesně tak. Jde o velikou firmu...a má -li tato firma fungovat , musí mít dobře motivovaný management

0/0
12.6.2015 7:42
Foto

T49o80m24á40š 50J36á58r85a79i 7917696839162

To pan Baťa nato šel jinak. Například slevnil své zboží jen aby udržel lidi, tak je to alespoň napsáno v knihách a teď je to už historie.

+6/0
12.6.2015 6:04

V13i89k44t46o11r 97N90á95r12o37ž81n59ý 3669892378

Pan Baťa hlavně žil a podnikal úplně v jiné době. Přišel na tehdejší dobu z high tech řešením a jeho konkurencí byli pouze malí ševci....

+1/0
12.6.2015 7:34

J94e31n60d54a 86K39r18á41s75a 1359736638

Kdyby nebyla levnější a kvalitnější konkurence, tak by se "bašta socialismu " i s odborovými trubci v pohodě udržela ......

+2/−1
12.6.2015 5:45

V76o98j52t72a 35S85u52k 3437645127261

Nejproductivnejsi grupa lidi v [>-] a bude to na ulici bez prace.Hruza.....8-oV[>-]!!

+1/0
12.6.2015 5:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.