Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Leo Express spouští linku na jih Čech. Místo vlaků pojede autobusy

Soukromý železniční dopravce Leo Express začne od neděle provozovat svoji první vnitrostátní autobusovou linku. Spojí Prahu a Český Krumlov.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H44a96n17a 86Š16m92a92l71i26n95s73k49á 1470277559777

Mne to potěšilo moc,včera jsem jela z Prahy do Českého Krumlova 6 hod,,,bylo to na chcípnutí,samá výluka,,,v Boršově to totálně nezvládli dali 3 výlukové autobusy na 200 lidí,děti tam kolabovali,,,,ve vlaku z Prahy žádná klimatizace,,,nevím proč tam nešoupnou alespoň jídelňák,,,,fandím Leu H. Český Krumlov

0/0
13.6.2015 11:27

M54i48r18o43s76l89a11v 43Z37i63k80m93u78n98d 7949773514643

Mne (a patrně i další) by potěšilo, kdyby jste psala bez pravopisných chyb ... pokud tam bylo 200 cestujících, tak to ovlivnila patrně nějaká organizovaná skupina, která neráčila svoji cestu oznámit, takže se neobjednal další BUS ...

+3/−1
13.6.2015 18:28

L83u56k40a46s 25H72e39r90o10u19t 3559554144855

Je úsměvné, když kážete o psaní bez pravopisných chyb a sám tam máte hrubici

0/0
23.7.2015 9:40

D25a43v74e 69Ř61e89h19á11k 8698535155223

Nechápu, proč železniční společnosti zavádějí autobusovou dopravu tam, kde je vlak stejně rychlý nebo dokonce rychlejší...??? Pochopil bych trasy Praha-Liberec nebo Praha-Chomutov, ale zrovna na jih Čech je trať poměrně kvalitní.

+1/0
13.6.2015 10:13

P24e92t75r 47N53e19c64h90a85n18i61c80k19ý 7263426678430

Ještě to tam dost kazí občasné výluky, brzy tam ta trať kvalitní bude. Jinak souhlasím, plevelit silnice a ubírat vlaku, který tam je právě kvůli vysoké kapacitě je dost kontraproduktivní

0/0
14.6.2015 23:16

D54a39n50i47e47l 29D19r46n15e68c 6501949406502

Protože autobus pro 50 lidí se naplní snáze než vlak pro 250 a má výrazně nižší pořizovací náklady. Současné vlaky LeoExpresu jsou pouze jednosystémové (jsou levnější) a nemohou tedy na jih Čech zajíždět (pokud by je netáhla jiná lokomotiva). Osvědčí-li se mu linka v praxi, možná se za několik let dočkáme i vlaku.

0/0
15.6.2015 3:46
Foto

T28o32m31á95š 90Z47e90l54e64n69k94a 4334446340576

Autobusak. Na drahu se dostal omylem. Pastikarska nula!!

0/−4
13.6.2015 0:34

J36i93ř56í 64K70o28c15u67r91e15k 6565704785138

Zavedeme úřad, který každému zcela jasně vymezí v jakém oboru muže někdo podnikat. A systém kast. Podle toho v jaké třídě bude, tak může podnikat jen v oborech ze stejné kasty. Přičemž nejvyšší kasta budou státní zaměstnanci, potom zaměstnanci státem placených firem. Potom bude kasta prázdá. A ti co vyrábějí jídlo budou v kastě nejnižší. Protože jídlo není třeba vyrábět, stačí si ho koupit.;-O

+2/−1
13.6.2015 1:17
Foto

T23o34m50á66š 85Z40e83l27e78n50k23a 4774846440266

Vas je mi lito. Mel jste dnes svou davku koblizku a pastik??

0/−6
13.6.2015 1:33

J13i23ř70í 81K51o57c14u78r75e34k 6815364265748

Aspoň neuřážím nikoho za původ. Chápu že v jistých kruzích to patří k "vytí s vlky" ale nepovažuju to za slušnost.

+5/0
13.6.2015 1:38

K35a22r43e76l 29F23i12l18i92p 3598165780850

Krásná ukázka toho, že v čechách se úspěch neodpouští. Nabízí se pak otázka kam jste to dotáhl vy, dle vzhledu v Vašem krátkém životě? Oni přes paštiky k LE. Na Vaší fotce v pozadí bych si typl posilovnu. Že její majitel mohl být nějaký taky "paštikář" nebo světe div se posilku udělal vlastním přičiněním tak se opět nabízí proč tam lezete když Vám vadí podnikatelé. Nebo snad je posilovna v nějakém státním zařízení to pak ano a omlouvám se.

0/0
13.6.2015 22:56

J80a77n 78Z36b12o12ř54i31l 3329147239

A na Plzeň možná taky vyšle Leo autobusy, které budou navazovat na jeho vlaky R^R^

+2/−2
12.6.2015 15:34

A74l33a47n 10Ř67e40p68k65a 4585156

Jo, kdyby hned ty svoje tramvaje koupil vícesystémové, tak se nemusel teď prát s konkurencí na jedné trati a mohl poslat do Budějovic klidně ty vlaky :)

+8/−1
12.6.2015 14:07

M45a72r92t64i81n 35K33a52r16á91s95e70k 9788343528738

A konkurovat dotovanym vlakum CD? To asi dost tezko....

+1/−2
12.6.2015 17:19
Foto

T32o37m14á93š 70Z21e46l20e39n29k55a 4704486370116

Nekdo slysel slovo dotace a orosil se az na zadku???

+1/−4
13.6.2015 0:34

M10a43r22t86i23n 96K10a77r58á47s39e36k 9428433508808

Nejaky konstruktivnejsi prispevek by nebyl?

0/0
13.6.2015 1:39

J73i77ř39í 36K74o94c46u67r35e43k 6735184205858

Vono to do nic pude asi domontovat. Vony totiž tyhle tramvaje v Švajcu vozí trafo. A trafo na 25 kV 50 Hz nebude větší jak trafo na 15 kV 16,7 Hz.

0/0
13.6.2015 1:14

D95a50v16e 57Ř83e82h65á36k 8518945735883

Alane, dle vašich příspěvků železnici celkem rozumíte, tak proč plácáte takové nesmysly o nějaké "tramvaji"? 

1) V německu jezdí tyto flirty jezdí jako osobní vlaky (ale jeden region v německu je velký třeba jako celá naše ČR)

2) leo provedl vnitřní úpravu na dálkovou verzi, takže pokud jste někdy jel premium třídou, byste tohle v životě neřekl

3) ukažte mi tramvaje, ve kterých se dá jet stejně pohodlně jako v premium LE

4) neexistuje lepší sedačka na železnici v evropě než má LE ve své premium (ta napodobenina v railjet premium je směšná)

+2/0
13.6.2015 10:18

M74i66r37o76s95l38a64v 51Z25i44k73m41u64n41d 7189773234143

Jenomže v tuzemsku se dostalo černé soupravě přezdívky TRAMVAJ .... tak jako se něčemu říká Hurvínek, něčemu jinému Loďák nebo Kredenc ..

O lepších sedačkách bych raději nediskutoval. Co taková německá kupátková jednička, v současné době v rámci "deklasifikace" vozů na dvojky jezdí jako nejluxusnější dvojky v Evropě ... třeba IC 2020/2021/2041

Skvělé jsou švýcarské jedničky, rovněž tak francouzské ...

Ve švédských vozech na dálkových vlacích na sever - do Narviku nebo Luleá jsou jen dvojky, ale předčí mnohé jedničky "dole" v Evropě ... hlavně nejsou z tvrdé kůže nebo koženky, ale měkoučké čalounění ...

0/0
13.6.2015 18:35

J85i24r80k17a 41D80v52o59ř77á23k 4395770133498

Ani ne, "tramvaj" prosazuje spíš pár lidí, co se jim to prostě nelíbí. A spíš soukromničení na železnici jako takové, než jen ten vlak.

0/0
16.6.2015 9:17

P60e17t66r 69N71e95c78h32a91n74i22c63k85ý 7743496158690

1) Ano jeden tamní osobák, resp. regional express sice ujede vzdálenost jako Leo u nás, ale je určený především jako přibližovák blízkých měst. Většinou vyjede z nějakého městečka, pak projíždí metropolí a stejnou vzdálenost jeden do dalšího městečka na opačném konci kraje.

2) Premium myslíte těch pár sedaček? Pro většinu cestujících je měřítkem třída druhá.

3) Je to "příměr" a z pohledu dálkové dopravy to v Economy tu tramvaj připomíná. Především "citlivostí" na každé výhybce nebo horším spoji na trati.

4) Což je fajn, ale je to jako dát do fabie dozadu jednu sedačku z Mercedesu S. Pořád to z ní ten Mercedes neudělá.

Pokud bych narážel na nesmysly ve výše zmíněném příspěvku, tak by mohl přemýšlet proč by tam LE stejně nejel. Především z kapacitních důvodů (ještě tam je dost jednokolejek a silná příměstká u Prahy na nezrekonstruované trati) a stále ještě kvůli častým totálním výlukám, kdy by stejně ty autobusy musel shánět. Do toho vám nikdo na vlastní triko nepůjde (na objednávku to je jiná).

0/0
14.6.2015 23:23

K60a50t37e23ř65i57n92a 24V77r98á82n98o85v47á 6744827651743

Přeju mu aby s ním nikdo nejezdil, za ty sv*a co předvádí jeho otec v Radějovské oboře. Pro ty co to zajímá: http://denikreferendum.cz/clanek/20523-obora-radejov-adrenalinovy-vylet-do-realkapitalismu?fb_action_ids=1102966006396633&fb_action_types=og.recommends

+4/−4
12.6.2015 12:55

J94a69n 21J97e89m22e20l11k27a 1305650

No je to téma, ale co hlavně nechápu, jak mu to může státní podnik předat.. Ještě chráněnou oblast.. Teda chápu.. Ale nevím, že by byl někdo z lesů vyhozen. Přece někdo tam musel být podepsaný a musí tam být nějaká zodpovědná linie.. - krajské ředitelstvi.. Ředitel tuším taky tam byl do teď a údajně program "výměn" běží do dnes. Tehdy se toho zastal  ministr 

i premiér Nečas. Takže..

 To je totiž asi jediný způsob, jak získat do soukromého vlastnictví lesy, které jsou jinak státní.. Je to dnes dobrá investice. A tady je vidět, kam vede soukromé vlastnictví u klíčových pozemků (každý to hned oplotí)

+1/0
12.6.2015 13:42

K40a46t88e27ř71i12n63a 47V90r67á92n88o70v87á 6964917841273

Tak oni jsou odsud vyhazování i majitelé pozemků, které vlastní v Oboře. Nechce tam pouštět ani výletníky a houbaře, prý aby mu neplašili zvěř - a vyvádí je ozbrojená stráž. Ale to že tam jezdí džípem zvěři očividně nevadí. A paradoxně to nevadí ani ochráncům přírody, přitom je to chráněná rezervace, autem se tam normálně nesmí ale on může jezdit i po loukách kde rostou přísně chráněné orchideje. No dokud si tam budou ministři jezdit zastřílet, tak to asi dlouho nikdo řešit nebude;-O;-€

0/0
12.6.2015 14:14

J90a56n 88J90e14m37e16l79k48a 1395350

Tak já myslel vyhozen z lesů ČR..

0/0
12.6.2015 14:23

K95a45t91e62ř76i87n80a 20V96r31á98n82o25v72á 6844347801243

No on hlavně nemá právo vyhazovat nikoho ani z Obory. Patří mu tam jen část pozemků ale oplotil všechno a majitelé se na svůj pozemek nemají jak dostat. Všude jsou kamery, jakmile jeho pohůnci vidí, že je někdo u brány nebo jde přes přelez už jsou u něho. Ale má holt asi hodně dlouhé prsty, tak se o jeho chování nikde nepíše. Před časem byla o něm připravena i reportáž myslím na Nově, šla na ni i upoutávka ale odvysíláno to nebylo:-(

0/0
12.6.2015 14:40

J16i14ř93í 29K53o38c38u60r12e39k 6195784425758

Takže za činy fotra potrestáme syna. Hezky podle Stalinova pořádku.

0/0
13.6.2015 1:18

V67o12j98t14ě25c10h 88M76i10k69o84l43á74š83e13k 9660338236109

Zakopaného psa vlakové dopravy z ČB do Prahy hledejte v poslední větě článku. Tato "některá omezení" představují většinou přestup z vlaku na autobus a z autobusu na vlak, což, když s sebou máte nějaké zavazadlo, dokáže zkazit náladu. Co se ceny týká, tak se podívejte například na Studenta, který je také dražší jak vlak (165 Kč) a je zvláště v některé dny plně zamluvený týden dopředu.

+5/0
12.6.2015 12:38

J74o53s20e80f 67H16o40n59e47š 7781122770303

To zase budou arbitráže na predátorské ceny

+1/−1
12.6.2015 12:11

M63i96r82o20s56l83a44v 14Z24i45k28m60u53n69d 7349713374883

Mezi jižními Čechami a střední / severní Moravou jezdí přes Prahu denně stovky osob, které stávající modrý dopravce není schopen uspokojit a to ani v kombinaci se silničními dopravci ... Zejména občané z České Krumlova zásobují radnici stížnostmi na nedostatečnou kapacitu spojení ....

+2/−3
12.6.2015 11:42

P38e43t35r 32N93e10c94h68a54n76i31c86k97ý 7783166878590

Zde se spíš nabízí otázka. Proč takovou oklikou přes Prahu? Není spíš na vině stát, že není schopen zajistit adekvátní spojení s Brnem? Brno, Jihlava třeba mělo být dávno elektrifikováno a optimalizováno na 120kmh. Jihlava - Veselí je i přes četné dlouho trvající výluky pořád ve špatném stavu s rychlostí běžné neelektrifikované trati. 4 a půl hodiny ČB-Brno je ostuda, nemělo by to být víc než 3.

+8/−1
12.6.2015 11:57

J63a36n 29J31e28m97e63l55k91a 1655210

A šlo by to? na 120? je to dost klikaté..

0/−1
12.6.2015 13:19

A42l44a12n 69Ř18e45p76k55a 4365636

A nešlo by to alespoň trochu narovnat?

0/0
12.6.2015 14:40

J11i23ř65í 78K62o57c15u45r39e40k 6105884435148

Šlo. Zhruba na 80-90 km/h. NA 120 km/h by to vyšlo stejně draho jako VRT.

0/0
13.6.2015 1:23

V49l18a89d74i86m42í65r 82S66o60k66o83l68í85k 5206524510520

Je pravda, že nějakých 230 kilometrů za 4,5 hodiny je fakt masakr. Díky bohu za zavedení SA.

0/0
14.6.2015 23:10

P85e45t97r 56N66e73c23h62a33n25i91c76k76ý 7383936928780

Jenže po takových silnicích bude jízda sebelepším autobusem krajně nepohodlná a autobus má velmi omezenou kapacitu. Mezi tak velkými městy (a kraji) jako jsou Budějice a Brno má být pořádná železniční trať

0/0
14.6.2015 23:15

J43i57n43d88ř53i95c50h 56M80o20r75á47v61e93k 86M 3535633895856

Jsem zvědav jak dlouho tam vydrží..

+4/0
12.6.2015 10:44

A47n74t94o37n50í71n 50D87o15u38b66e73k 3140359379

autobusem nikdy i kdyby byl vykladany zlatem 

:-(

+7/−2
12.6.2015 10:36

J75a62n 97J55e45m88e27l45k89a 1365610

Ale jel, jen kdyby u nás nejezdily sardinkárny 2+2 s nic moc sedadly a rychlostí omezenou na 100 .. http://www.supernice.com.my/images/fivestar_seat2.jpg

0/0
12.6.2015 12:40

P68e46t70r 37K85o89u89d28e97l51a 4910859926119

Leo expressu uz nestaci prodelavat jen na kolejich ?

+15/−1
12.6.2015 10:27

Ř48e67h82o82ř 75V84l47a70s97á94k 2414184741726

Tak pro nějakého fanatického odpůrce Českých drah nebo železnic obecně to může být užitečné spojení. Jinak smysl moc nevidím.

Leda skrz nějakou návaznost, třeba že to jede přímo do Krumlova bez přestupu. Nebo že to bude v Praze čekat na vlaky od Lea, i když budou mít zpoždění.

+7/−2
12.6.2015 10:14

N50i56k48o42l68a 14Č10e23c12h 9241479476

Jé to je ale skvělé, dopravce spouští autobusový spoj. Asi otevřu šampaňské.

+7/0
12.6.2015 9:34

L74u62k42á51š 81Š61m58a86h61e16l 2507604512644

Podle IDOSu je jízdní doba busu Praha hlavní nádraží - ČB aut.st. 2:35, ne 2:20. Z Florence ještě +5 minut navrch. Osobně nevidím důvod jet tímto spojem, když vlakem je to ve skutečnosti rychlejší, 160 Kč základní cena a 140 Kč s In-Kartou (v předstihu ještě levněji). Navíc každou hodinu.

+16/−1
12.6.2015 9:21

M62a72r14e62k 61D23e49m42č79á64k 9815874846795

Navíc ten vlak zastavuje ve více městech, takže dělá službu více lidem.

+12/0
12.6.2015 9:26

M98i33l30a45n 17L22a51š95ť88o46v46k53a 8552674313888

Chcete říci, že staví v každé díře?

0/0
13.6.2015 10:00

J14i83ř79í 95M98a47c60e87k 3735145664201

Proč se karta českého dopravce na vnitrostátní spoje jmenuje anglicky? To se zase někdo stydí za češtinu, nebo si myslí, že si z anglického názvu všichni sednou na zadek?

+14/−3
12.6.2015 9:17

N79i54k65o12l62a 35Č66e25c98h 9371199556

Ta kata platí i na mezinárodní spoje.

0/−1
12.6.2015 9:32

M74i26c36h59a16l 92K90o60h38o95u84t 6855879471284

Buďte rád, že je to Leo smile card, tedy v angličtině. Už vidím, jak lidi chtějí Leovu vysmátou kartu.;-D

+3/−3
12.6.2015 9:35

V20á59c25l78a96v 42J96o39n86á82š 8202863392683

Smile od slova smilnit?

+3/−4
12.6.2015 10:00

A93n79n58a 18T63v69a49r40ů66ž96k23o75v70á 4341926665278

Tak ať tím Češi nejezdí. Může si vozit Angličany.

+2/0
12.6.2015 9:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.