Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Leo Express spouští linku na jih Čech. Místo vlaků pojede autobusy

Soukromý železniční dopravce Leo Express začne od neděle provozovat svoji první vnitrostátní autobusovou linku. Spojí Prahu a Český Krumlov.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H30a11n12a 19Š29m72a28l47i64n69s22k15á 1850807149887

Mne to potěšilo moc,včera jsem jela z Prahy do Českého Krumlova 6 hod,,,bylo to na chcípnutí,samá výluka,,,v Boršově to totálně nezvládli dali 3 výlukové autobusy na 200 lidí,děti tam kolabovali,,,,ve vlaku z Prahy žádná klimatizace,,,nevím proč tam nešoupnou alespoň jídelňák,,,,fandím Leu H. Český Krumlov

0/0
13.6.2015 11:27

M16i78r23o87s66l49a19v 63Z65i12k94m68u86n26d 7149653704773

Mne (a patrně i další) by potěšilo, kdyby jste psala bez pravopisných chyb ... pokud tam bylo 200 cestujících, tak to ovlivnila patrně nějaká organizovaná skupina, která neráčila svoji cestu oznámit, takže se neobjednal další BUS ...

+3/−1
13.6.2015 18:28

L23u39k92a12s 21H21e94r56o58u18t 3729824414805

Je úsměvné, když kážete o psaní bez pravopisných chyb a sám tam máte hrubici

0/0
23.7.2015 9:40

D73a26v22e 28Ř89e89h23á72k 8238195735813

Nechápu, proč železniční společnosti zavádějí autobusovou dopravu tam, kde je vlak stejně rychlý nebo dokonce rychlejší...??? Pochopil bych trasy Praha-Liberec nebo Praha-Chomutov, ale zrovna na jih Čech je trať poměrně kvalitní.

+1/0
13.6.2015 10:13

P95e62t33r 72N97e14c44h84a58n16i12c78k59ý 7523846208920

Ještě to tam dost kazí občasné výluky, brzy tam ta trať kvalitní bude. Jinak souhlasím, plevelit silnice a ubírat vlaku, který tam je právě kvůli vysoké kapacitě je dost kontraproduktivní

0/0
14.6.2015 23:16

D70a94n75i49e53l 23D23r54n15e64c 6651209406232

Protože autobus pro 50 lidí se naplní snáze než vlak pro 250 a má výrazně nižší pořizovací náklady. Současné vlaky LeoExpresu jsou pouze jednosystémové (jsou levnější) a nemohou tedy na jih Čech zajíždět (pokud by je netáhla jiná lokomotiva). Osvědčí-li se mu linka v praxi, možná se za několik let dočkáme i vlaku.

0/0
15.6.2015 3:46
Foto

T39o52m30á62š 76Z93e97l74e45n52k80a 4524706700806

Autobusak. Na drahu se dostal omylem. Pastikarska nula!!

0/−4
13.6.2015 0:34

J38i25ř24í 83K86o34c17u87r81e96k 6865874305278

Zavedeme úřad, který každému zcela jasně vymezí v jakém oboru muže někdo podnikat. A systém kast. Podle toho v jaké třídě bude, tak může podnikat jen v oborech ze stejné kasty. Přičemž nejvyšší kasta budou státní zaměstnanci, potom zaměstnanci státem placených firem. Potom bude kasta prázdá. A ti co vyrábějí jídlo budou v kastě nejnižší. Protože jídlo není třeba vyrábět, stačí si ho koupit.;-O

+2/−1
13.6.2015 1:17
Foto

T61o73m24á77š 76Z86e64l75e65n60k13a 4144876960876

Vas je mi lito. Mel jste dnes svou davku koblizku a pastik??

0/−6
13.6.2015 1:33

J58i91ř58í 24K19o46c88u14r28e75k 6705454535678

Aspoň neuřážím nikoho za původ. Chápu že v jistých kruzích to patří k "vytí s vlky" ale nepovažuju to za slušnost.

+5/0
13.6.2015 1:38

K57a23r13e46l 17F57i22l22i55p 3438105530660

Krásná ukázka toho, že v čechách se úspěch neodpouští. Nabízí se pak otázka kam jste to dotáhl vy, dle vzhledu v Vašem krátkém životě? Oni přes paštiky k LE. Na Vaší fotce v pozadí bych si typl posilovnu. Že její majitel mohl být nějaký taky "paštikář" nebo světe div se posilku udělal vlastním přičiněním tak se opět nabízí proč tam lezete když Vám vadí podnikatelé. Nebo snad je posilovna v nějakém státním zařízení to pak ano a omlouvám se.

0/0
13.6.2015 22:56

J77a22n 73Z58b39o13ř15i27l 3419447799

A na Plzeň možná taky vyšle Leo autobusy, které budou navazovat na jeho vlaky R^R^

+2/−2
12.6.2015 15:34
Foto

A10l57a13n 40Ř91e52p22k60a 4725266

Jo, kdyby hned ty svoje tramvaje koupil vícesystémové, tak se nemusel teď prát s konkurencí na jedné trati a mohl poslat do Budějovic klidně ty vlaky :)

+8/−1
12.6.2015 14:07

M20a71r42t19i78n 35K65a20r97á57s42e74k 9388953708408

A konkurovat dotovanym vlakum CD? To asi dost tezko....

+1/−2
12.6.2015 17:19
Foto

T75o62m47á50š 69Z36e37l32e56n11k56a 4844676780376

Nekdo slysel slovo dotace a orosil se az na zadku???

+1/−4
13.6.2015 0:34

M61a82r47t46i20n 21K87a42r77á89s19e86k 9788883258898

Nejaky konstruktivnejsi prispevek by nebyl?

0/0
13.6.2015 1:39

J34i12ř39í 69K74o24c61u15r31e38k 6635294695488

Vono to do nic pude asi domontovat. Vony totiž tyhle tramvaje v Švajcu vozí trafo. A trafo na 25 kV 50 Hz nebude větší jak trafo na 15 kV 16,7 Hz.

0/0
13.6.2015 1:14

D85a31v82e 67Ř18e71h97á35k 8948265235573

Alane, dle vašich příspěvků železnici celkem rozumíte, tak proč plácáte takové nesmysly o nějaké "tramvaji"? 

1) V německu jezdí tyto flirty jezdí jako osobní vlaky (ale jeden region v německu je velký třeba jako celá naše ČR)

2) leo provedl vnitřní úpravu na dálkovou verzi, takže pokud jste někdy jel premium třídou, byste tohle v životě neřekl

3) ukažte mi tramvaje, ve kterých se dá jet stejně pohodlně jako v premium LE

4) neexistuje lepší sedačka na železnici v evropě než má LE ve své premium (ta napodobenina v railjet premium je směšná)

+2/0
13.6.2015 10:18

M27i72r14o81s53l90a98v 19Z55i11k92m97u43n31d 7859163854373

Jenomže v tuzemsku se dostalo černé soupravě přezdívky TRAMVAJ .... tak jako se něčemu říká Hurvínek, něčemu jinému Loďák nebo Kredenc ..

O lepších sedačkách bych raději nediskutoval. Co taková německá kupátková jednička, v současné době v rámci "deklasifikace" vozů na dvojky jezdí jako nejluxusnější dvojky v Evropě ... třeba IC 2020/2021/2041

Skvělé jsou švýcarské jedničky, rovněž tak francouzské ...

Ve švédských vozech na dálkových vlacích na sever - do Narviku nebo Luleá jsou jen dvojky, ale předčí mnohé jedničky "dole" v Evropě ... hlavně nejsou z tvrdé kůže nebo koženky, ale měkoučké čalounění ...

0/0
13.6.2015 18:35

J52i75r33k37a 15D71v20o78ř97á33k 4835210903628

Ani ne, "tramvaj" prosazuje spíš pár lidí, co se jim to prostě nelíbí. A spíš soukromničení na železnici jako takové, než jen ten vlak.

0/0
16.6.2015 9:17

P35e63t25r 41N22e61c54h11a41n75i69c59k83ý 7743826588440

1) Ano jeden tamní osobák, resp. regional express sice ujede vzdálenost jako Leo u nás, ale je určený především jako přibližovák blízkých měst. Většinou vyjede z nějakého městečka, pak projíždí metropolí a stejnou vzdálenost jeden do dalšího městečka na opačném konci kraje.

2) Premium myslíte těch pár sedaček? Pro většinu cestujících je měřítkem třída druhá.

3) Je to "příměr" a z pohledu dálkové dopravy to v Economy tu tramvaj připomíná. Především "citlivostí" na každé výhybce nebo horším spoji na trati.

4) Což je fajn, ale je to jako dát do fabie dozadu jednu sedačku z Mercedesu S. Pořád to z ní ten Mercedes neudělá.

Pokud bych narážel na nesmysly ve výše zmíněném příspěvku, tak by mohl přemýšlet proč by tam LE stejně nejel. Především z kapacitních důvodů (ještě tam je dost jednokolejek a silná příměstká u Prahy na nezrekonstruované trati) a stále ještě kvůli častým totálním výlukám, kdy by stejně ty autobusy musel shánět. Do toho vám nikdo na vlastní triko nepůjde (na objednávku to je jiná).

0/0
14.6.2015 23:23

K85a88t73e41ř44i63n85a 79V84r82á85n46o31v94á 6984207291503

Přeju mu aby s ním nikdo nejezdil, za ty sv*a co předvádí jeho otec v Radějovské oboře. Pro ty co to zajímá: http://denikreferendum.cz/clanek/20523-obora-radejov-adrenalinovy-vylet-do-realkapitalismu?fb_action_ids=1102966006396633&fb_action_types=og.recommends

+4/−4
12.6.2015 12:55

J65a16n 56J22e51m80e74l85k61a 1285870

No je to téma, ale co hlavně nechápu, jak mu to může státní podnik předat.. Ještě chráněnou oblast.. Teda chápu.. Ale nevím, že by byl někdo z lesů vyhozen. Přece někdo tam musel být podepsaný a musí tam být nějaká zodpovědná linie.. - krajské ředitelstvi.. Ředitel tuším taky tam byl do teď a údajně program "výměn" běží do dnes. Tehdy se toho zastal  ministr 

i premiér Nečas. Takže..

 To je totiž asi jediný způsob, jak získat do soukromého vlastnictví lesy, které jsou jinak státní.. Je to dnes dobrá investice. A tady je vidět, kam vede soukromé vlastnictví u klíčových pozemků (každý to hned oplotí)

+1/0
12.6.2015 13:42

K51a55t23e22ř20i33n18a 29V73r37á70n44o64v55á 6194477911413

Tak oni jsou odsud vyhazování i majitelé pozemků, které vlastní v Oboře. Nechce tam pouštět ani výletníky a houbaře, prý aby mu neplašili zvěř - a vyvádí je ozbrojená stráž. Ale to že tam jezdí džípem zvěři očividně nevadí. A paradoxně to nevadí ani ochráncům přírody, přitom je to chráněná rezervace, autem se tam normálně nesmí ale on může jezdit i po loukách kde rostou přísně chráněné orchideje. No dokud si tam budou ministři jezdit zastřílet, tak to asi dlouho nikdo řešit nebude;-O;-€

0/0
12.6.2015 14:14

J97a52n 17J47e90m69e21l47k31a 1205820

Tak já myslel vyhozen z lesů ČR..

0/0
12.6.2015 14:23

K84a68t42e74ř60i30n33a 71V49r32á36n69o61v97á 6174447951733

No on hlavně nemá právo vyhazovat nikoho ani z Obory. Patří mu tam jen část pozemků ale oplotil všechno a majitelé se na svůj pozemek nemají jak dostat. Všude jsou kamery, jakmile jeho pohůnci vidí, že je někdo u brány nebo jde přes přelez už jsou u něho. Ale má holt asi hodně dlouhé prsty, tak se o jeho chování nikde nepíše. Před časem byla o něm připravena i reportáž myslím na Nově, šla na ni i upoutávka ale odvysíláno to nebylo:-(

0/0
12.6.2015 14:40

J36i81ř48í 10K34o41c94u25r12e32k 6855514585348

Takže za činy fotra potrestáme syna. Hezky podle Stalinova pořádku.

0/0
13.6.2015 1:18

V11o83j76t63ě43c61h 26M54i83k16o95l25á95š29e31k 9950428446209

Zakopaného psa vlakové dopravy z ČB do Prahy hledejte v poslední větě článku. Tato "některá omezení" představují většinou přestup z vlaku na autobus a z autobusu na vlak, což, když s sebou máte nějaké zavazadlo, dokáže zkazit náladu. Co se ceny týká, tak se podívejte například na Studenta, který je také dražší jak vlak (165 Kč) a je zvláště v některé dny plně zamluvený týden dopředu.

+5/0
12.6.2015 12:38

J62o53s55e48f 33H51o86n89e54š 7331172750303

To zase budou arbitráže na predátorské ceny

+1/−1
12.6.2015 12:11

M11i40r37o26s87l54a89v 49Z34i13k39m60u20n78d 7179863494803

Mezi jižními Čechami a střední / severní Moravou jezdí přes Prahu denně stovky osob, které stávající modrý dopravce není schopen uspokojit a to ani v kombinaci se silničními dopravci ... Zejména občané z České Krumlova zásobují radnici stížnostmi na nedostatečnou kapacitu spojení ....

+2/−3
12.6.2015 11:42

P31e55t23r 41N46e56c93h37a38n40i31c64k43ý 7143976198740

Zde se spíš nabízí otázka. Proč takovou oklikou přes Prahu? Není spíš na vině stát, že není schopen zajistit adekvátní spojení s Brnem? Brno, Jihlava třeba mělo být dávno elektrifikováno a optimalizováno na 120kmh. Jihlava - Veselí je i přes četné dlouho trvající výluky pořád ve špatném stavu s rychlostí běžné neelektrifikované trati. 4 a půl hodiny ČB-Brno je ostuda, nemělo by to být víc než 3.

+8/−1
12.6.2015 11:57

J24a97n 74J82e10m96e63l68k26a 1275180

A šlo by to? na 120? je to dost klikaté..

0/−1
12.6.2015 13:19
Foto

A11l86a53n 84Ř55e24p42k60a 4315356

A nešlo by to alespoň trochu narovnat?

0/0
12.6.2015 14:40

J57i37ř29í 33K85o73c32u26r12e52k 6175354335918

Šlo. Zhruba na 80-90 km/h. NA 120 km/h by to vyšlo stejně draho jako VRT.

0/0
13.6.2015 1:23

V54l87a59d94i97m85í22r 23S69o29k14o22l37í78k 5576184800150

Je pravda, že nějakých 230 kilometrů za 4,5 hodiny je fakt masakr. Díky bohu za zavedení SA.

0/0
14.6.2015 23:10

P63e86t63r 13N76e95c86h83a92n48i21c14k80ý 7313386448130

Jenže po takových silnicích bude jízda sebelepším autobusem krajně nepohodlná a autobus má velmi omezenou kapacitu. Mezi tak velkými městy (a kraji) jako jsou Budějice a Brno má být pořádná železniční trať

0/0
14.6.2015 23:15

J50i59n54d95ř28i58c60h 49M45o39r47á61v27e44k 79M 4231712315820

Jsem zvědav jak dlouho tam vydrží..

+4/0
12.6.2015 10:44

A42n98t90o41n45í46n 46D76o82u32b67e85k 3760579649

autobusem nikdy i kdyby byl vykladany zlatem 

:-(

+7/−2
12.6.2015 10:36

J84a85n 97J72e64m94e32l66k39a 1595200

Ale jel, jen kdyby u nás nejezdily sardinkárny 2+2 s nic moc sedadly a rychlostí omezenou na 100 .. http://www.supernice.com.my/images/fivestar_seat2.jpg

0/0
12.6.2015 12:40

P10e70t79r 34K36o33u65d53e57l15a 4760949596739

Leo expressu uz nestaci prodelavat jen na kolejich ?

+15/−1
12.6.2015 10:27

Ř60e28h10o38ř 44V68l66a36s90á21k 2234684241266

Tak pro nějakého fanatického odpůrce Českých drah nebo železnic obecně to může být užitečné spojení. Jinak smysl moc nevidím.

Leda skrz nějakou návaznost, třeba že to jede přímo do Krumlova bez přestupu. Nebo že to bude v Praze čekat na vlaky od Lea, i když budou mít zpoždění.

+7/−2
12.6.2015 10:14

N15i47k48o27l79a 27Č46e17c41h 9241659406

Jé to je ale skvělé, dopravce spouští autobusový spoj. Asi otevřu šampaňské.

+7/0
12.6.2015 9:34

L94u64k43á95š 70Š69m92a35h25e77l 2517494922514

Podle IDOSu je jízdní doba busu Praha hlavní nádraží - ČB aut.st. 2:35, ne 2:20. Z Florence ještě +5 minut navrch. Osobně nevidím důvod jet tímto spojem, když vlakem je to ve skutečnosti rychlejší, 160 Kč základní cena a 140 Kč s In-Kartou (v předstihu ještě levněji). Navíc každou hodinu.

+16/−1
12.6.2015 9:21

M77a85r14e49k 39D71e88m69č82á87k 9215514786815

Navíc ten vlak zastavuje ve více městech, takže dělá službu více lidem.

+12/0
12.6.2015 9:26

M31i21l35a58n 59L58a64š26ť96o28v32k52a 8852364143628

Chcete říci, že staví v každé díře?

0/0
13.6.2015 10:00

J67i66ř94í 68M90a86c56e81k 3585485434751

Proč se karta českého dopravce na vnitrostátní spoje jmenuje anglicky? To se zase někdo stydí za češtinu, nebo si myslí, že si z anglického názvu všichni sednou na zadek?

+14/−3
12.6.2015 9:17

N42i89k20o43l64a 39Č66e57c81h 9811589156

Ta kata platí i na mezinárodní spoje.

0/−1
12.6.2015 9:32

M93i95c36h64a16l 62K38o98h59o48u32t 6815839301984

Buďte rád, že je to Leo smile card, tedy v angličtině. Už vidím, jak lidi chtějí Leovu vysmátou kartu.;-D

+3/−3
12.6.2015 9:35

V48á62c30l63a63v 32J98o20n44á88š 8332923462133

Smile od slova smilnit?

+3/−4
12.6.2015 10:00

A32n78n46a 66T55v16a70r33ů92ž59k59o37v97á 4851196965728

Tak ať tím Češi nejezdí. Může si vozit Angličany.

+2/0
12.6.2015 9:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.