Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Leo Express spouští linku na jih Čech. Místo vlaků pojede autobusy

Soukromý železniční dopravce Leo Express začne od neděle provozovat svoji první vnitrostátní autobusovou linku. Spojí Prahu a Český Krumlov.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H70a82n27a 81Š65m38a25l59i63n58s16k44á 1760667159507

Mne to potěšilo moc,včera jsem jela z Prahy do Českého Krumlova 6 hod,,,bylo to na chcípnutí,samá výluka,,,v Boršově to totálně nezvládli dali 3 výlukové autobusy na 200 lidí,děti tam kolabovali,,,,ve vlaku z Prahy žádná klimatizace,,,nevím proč tam nešoupnou alespoň jídelňák,,,,fandím Leu H. Český Krumlov

0/0
13.6.2015 11:27

M22i55r81o89s50l10a21v 33Z77i12k48m41u67n73d 7589393794153

Mne (a patrně i další) by potěšilo, kdyby jste psala bez pravopisných chyb ... pokud tam bylo 200 cestujících, tak to ovlivnila patrně nějaká organizovaná skupina, která neráčila svoji cestu oznámit, takže se neobjednal další BUS ...

+3/−1
13.6.2015 18:28

L95u95k71a83s 46H37e21r84o39u50t 3819864434165

Je úsměvné, když kážete o psaní bez pravopisných chyb a sám tam máte hrubici

0/0
23.7.2015 9:40

D66a46v16e 94Ř67e71h39á69k 8718925145623

Nechápu, proč železniční společnosti zavádějí autobusovou dopravu tam, kde je vlak stejně rychlý nebo dokonce rychlejší...??? Pochopil bych trasy Praha-Liberec nebo Praha-Chomutov, ale zrovna na jih Čech je trať poměrně kvalitní.

+1/0
13.6.2015 10:13

P88e83t90r 88N98e75c63h71a70n19i77c37k18ý 7533786648690

Ještě to tam dost kazí občasné výluky, brzy tam ta trať kvalitní bude. Jinak souhlasím, plevelit silnice a ubírat vlaku, který tam je právě kvůli vysoké kapacitě je dost kontraproduktivní

0/0
14.6.2015 23:16

D69a50n89i67e41l 74D31r67n63e71c 6171749366332

Protože autobus pro 50 lidí se naplní snáze než vlak pro 250 a má výrazně nižší pořizovací náklady. Současné vlaky LeoExpresu jsou pouze jednosystémové (jsou levnější) a nemohou tedy na jih Čech zajíždět (pokud by je netáhla jiná lokomotiva). Osvědčí-li se mu linka v praxi, možná se za několik let dočkáme i vlaku.

0/0
15.6.2015 3:46
Foto

T77o79m82á47š 36Z92e49l51e16n32k71a 4454566670776

Autobusak. Na drahu se dostal omylem. Pastikarska nula!!

0/−4
13.6.2015 0:34

J86i23ř92í 73K98o12c52u23r94e57k 6185694315448

Zavedeme úřad, který každému zcela jasně vymezí v jakém oboru muže někdo podnikat. A systém kast. Podle toho v jaké třídě bude, tak může podnikat jen v oborech ze stejné kasty. Přičemž nejvyšší kasta budou státní zaměstnanci, potom zaměstnanci státem placených firem. Potom bude kasta prázdá. A ti co vyrábějí jídlo budou v kastě nejnižší. Protože jídlo není třeba vyrábět, stačí si ho koupit.;-O

+2/−1
13.6.2015 1:17
Foto

T13o55m96á43š 84Z98e56l34e15n51k71a 4294276440666

Vas je mi lito. Mel jste dnes svou davku koblizku a pastik??

0/−6
13.6.2015 1:33

J70i68ř30í 61K18o50c12u78r83e17k 6565974615898

Aspoň neuřážím nikoho za původ. Chápu že v jistých kruzích to patří k "vytí s vlky" ale nepovažuju to za slušnost.

+5/0
13.6.2015 1:38

K17a40r67e55l 41F95i16l63i72p 3898455250330

Krásná ukázka toho, že v čechách se úspěch neodpouští. Nabízí se pak otázka kam jste to dotáhl vy, dle vzhledu v Vašem krátkém životě? Oni přes paštiky k LE. Na Vaší fotce v pozadí bych si typl posilovnu. Že její majitel mohl být nějaký taky "paštikář" nebo světe div se posilku udělal vlastním přičiněním tak se opět nabízí proč tam lezete když Vám vadí podnikatelé. Nebo snad je posilovna v nějakém státním zařízení to pak ano a omlouvám se.

0/0
13.6.2015 22:56

J48a11n 20Z41b89o31ř92i55l 3929687249

A na Plzeň možná taky vyšle Leo autobusy, které budou navazovat na jeho vlaky R^R^

+2/−2
12.6.2015 15:34
Foto

A49l73a97n 57Ř46e27p19k89a 4375376

Jo, kdyby hned ty svoje tramvaje koupil vícesystémové, tak se nemusel teď prát s konkurencí na jedné trati a mohl poslat do Budějovic klidně ty vlaky :)

+8/−1
12.6.2015 14:07

M25a87r48t56i44n 77K94a17r95á40s26e92k 9268633778728

A konkurovat dotovanym vlakum CD? To asi dost tezko....

+1/−2
12.6.2015 17:19
Foto

T75o65m76á68š 44Z23e71l52e16n66k97a 4584266540806

Nekdo slysel slovo dotace a orosil se az na zadku???

+1/−4
13.6.2015 0:34

M55a86r95t32i23n 71K84a54r52á96s48e96k 9388973558578

Nejaky konstruktivnejsi prispevek by nebyl?

0/0
13.6.2015 1:39

J43i78ř72í 51K52o22c68u92r11e25k 6945504775798

Vono to do nic pude asi domontovat. Vony totiž tyhle tramvaje v Švajcu vozí trafo. A trafo na 25 kV 50 Hz nebude větší jak trafo na 15 kV 16,7 Hz.

0/0
13.6.2015 1:14

D46a89v50e 58Ř69e15h29á40k 8648115905203

Alane, dle vašich příspěvků železnici celkem rozumíte, tak proč plácáte takové nesmysly o nějaké "tramvaji"? 

1) V německu jezdí tyto flirty jezdí jako osobní vlaky (ale jeden region v německu je velký třeba jako celá naše ČR)

2) leo provedl vnitřní úpravu na dálkovou verzi, takže pokud jste někdy jel premium třídou, byste tohle v životě neřekl

3) ukažte mi tramvaje, ve kterých se dá jet stejně pohodlně jako v premium LE

4) neexistuje lepší sedačka na železnici v evropě než má LE ve své premium (ta napodobenina v railjet premium je směšná)

+2/0
13.6.2015 10:18

M33i70r95o26s42l53a59v 19Z63i78k52m13u37n43d 7279133304963

Jenomže v tuzemsku se dostalo černé soupravě přezdívky TRAMVAJ .... tak jako se něčemu říká Hurvínek, něčemu jinému Loďák nebo Kredenc ..

O lepších sedačkách bych raději nediskutoval. Co taková německá kupátková jednička, v současné době v rámci "deklasifikace" vozů na dvojky jezdí jako nejluxusnější dvojky v Evropě ... třeba IC 2020/2021/2041

Skvělé jsou švýcarské jedničky, rovněž tak francouzské ...

Ve švédských vozech na dálkových vlacích na sever - do Narviku nebo Luleá jsou jen dvojky, ale předčí mnohé jedničky "dole" v Evropě ... hlavně nejsou z tvrdé kůže nebo koženky, ale měkoučké čalounění ...

0/0
13.6.2015 18:35

J75i43r76k72a 59D57v56o78ř38á50k 4375120243718

Ani ne, "tramvaj" prosazuje spíš pár lidí, co se jim to prostě nelíbí. A spíš soukromničení na železnici jako takové, než jen ten vlak.

0/0
16.6.2015 9:17

P60e41t87r 96N95e84c81h50a90n67i25c67k46ý 7473316368870

1) Ano jeden tamní osobák, resp. regional express sice ujede vzdálenost jako Leo u nás, ale je určený především jako přibližovák blízkých měst. Většinou vyjede z nějakého městečka, pak projíždí metropolí a stejnou vzdálenost jeden do dalšího městečka na opačném konci kraje.

2) Premium myslíte těch pár sedaček? Pro většinu cestujících je měřítkem třída druhá.

3) Je to "příměr" a z pohledu dálkové dopravy to v Economy tu tramvaj připomíná. Především "citlivostí" na každé výhybce nebo horším spoji na trati.

4) Což je fajn, ale je to jako dát do fabie dozadu jednu sedačku z Mercedesu S. Pořád to z ní ten Mercedes neudělá.

Pokud bych narážel na nesmysly ve výše zmíněném příspěvku, tak by mohl přemýšlet proč by tam LE stejně nejel. Především z kapacitních důvodů (ještě tam je dost jednokolejek a silná příměstká u Prahy na nezrekonstruované trati) a stále ještě kvůli častým totálním výlukám, kdy by stejně ty autobusy musel shánět. Do toho vám nikdo na vlastní triko nepůjde (na objednávku to je jiná).

0/0
14.6.2015 23:23

K26a19t67e34ř56i43n60a 21V47r69á63n25o19v81á 6604647801513

Přeju mu aby s ním nikdo nejezdil, za ty sv*a co předvádí jeho otec v Radějovské oboře. Pro ty co to zajímá: http://denikreferendum.cz/clanek/20523-obora-radejov-adrenalinovy-vylet-do-realkapitalismu?fb_action_ids=1102966006396633&fb_action_types=og.recommends

+4/−4
12.6.2015 12:55

J94a54n 30J16e45m24e35l52k18a 1575910

No je to téma, ale co hlavně nechápu, jak mu to může státní podnik předat.. Ještě chráněnou oblast.. Teda chápu.. Ale nevím, že by byl někdo z lesů vyhozen. Přece někdo tam musel být podepsaný a musí tam být nějaká zodpovědná linie.. - krajské ředitelstvi.. Ředitel tuším taky tam byl do teď a údajně program "výměn" běží do dnes. Tehdy se toho zastal  ministr 

i premiér Nečas. Takže..

 To je totiž asi jediný způsob, jak získat do soukromého vlastnictví lesy, které jsou jinak státní.. Je to dnes dobrá investice. A tady je vidět, kam vede soukromé vlastnictví u klíčových pozemků (každý to hned oplotí)

+1/0
12.6.2015 13:42

K20a18t57e11ř61i20n91a 56V47r13á97n36o85v58á 6254287341813

Tak oni jsou odsud vyhazování i majitelé pozemků, které vlastní v Oboře. Nechce tam pouštět ani výletníky a houbaře, prý aby mu neplašili zvěř - a vyvádí je ozbrojená stráž. Ale to že tam jezdí džípem zvěři očividně nevadí. A paradoxně to nevadí ani ochráncům přírody, přitom je to chráněná rezervace, autem se tam normálně nesmí ale on může jezdit i po loukách kde rostou přísně chráněné orchideje. No dokud si tam budou ministři jezdit zastřílet, tak to asi dlouho nikdo řešit nebude;-O;-€

0/0
12.6.2015 14:14

J85a63n 13J65e94m35e80l66k19a 1735520

Tak já myslel vyhozen z lesů ČR..

0/0
12.6.2015 14:23

K98a13t34e13ř28i37n60a 16V24r56á70n67o18v42á 6484967271443

No on hlavně nemá právo vyhazovat nikoho ani z Obory. Patří mu tam jen část pozemků ale oplotil všechno a majitelé se na svůj pozemek nemají jak dostat. Všude jsou kamery, jakmile jeho pohůnci vidí, že je někdo u brány nebo jde přes přelez už jsou u něho. Ale má holt asi hodně dlouhé prsty, tak se o jeho chování nikde nepíše. Před časem byla o něm připravena i reportáž myslím na Nově, šla na ni i upoutávka ale odvysíláno to nebylo:-(

0/0
12.6.2015 14:40

J57i29ř95í 10K70o31c92u88r53e23k 6315294945108

Takže za činy fotra potrestáme syna. Hezky podle Stalinova pořádku.

0/0
13.6.2015 1:18

V13o48j98t72ě33c66h 30M64i22k20o35l25á94š94e32k 9560388636329

Zakopaného psa vlakové dopravy z ČB do Prahy hledejte v poslední větě článku. Tato "některá omezení" představují většinou přestup z vlaku na autobus a z autobusu na vlak, což, když s sebou máte nějaké zavazadlo, dokáže zkazit náladu. Co se ceny týká, tak se podívejte například na Studenta, který je také dražší jak vlak (165 Kč) a je zvláště v některé dny plně zamluvený týden dopředu.

+5/0
12.6.2015 12:38

J61o54s56e97f 42H13o19n39e82š 7471832930603

To zase budou arbitráže na predátorské ceny

+1/−1
12.6.2015 12:11

M69i49r14o93s48l34a93v 76Z36i64k82m89u45n16d 7979933304653

Mezi jižními Čechami a střední / severní Moravou jezdí přes Prahu denně stovky osob, které stávající modrý dopravce není schopen uspokojit a to ani v kombinaci se silničními dopravci ... Zejména občané z České Krumlova zásobují radnici stížnostmi na nedostatečnou kapacitu spojení ....

+2/−3
12.6.2015 11:42

P92e65t72r 48N72e56c49h66a69n23i36c47k26ý 7373256738540

Zde se spíš nabízí otázka. Proč takovou oklikou přes Prahu? Není spíš na vině stát, že není schopen zajistit adekvátní spojení s Brnem? Brno, Jihlava třeba mělo být dávno elektrifikováno a optimalizováno na 120kmh. Jihlava - Veselí je i přes četné dlouho trvající výluky pořád ve špatném stavu s rychlostí běžné neelektrifikované trati. 4 a půl hodiny ČB-Brno je ostuda, nemělo by to být víc než 3.

+8/−1
12.6.2015 11:57

J54a89n 38J18e14m68e54l35k88a 1725180

A šlo by to? na 120? je to dost klikaté..

0/−1
12.6.2015 13:19
Foto

A96l95a21n 45Ř62e80p90k38a 4875316

A nešlo by to alespoň trochu narovnat?

0/0
12.6.2015 14:40

J76i57ř53í 81K63o79c49u87r47e55k 6735704605538

Šlo. Zhruba na 80-90 km/h. NA 120 km/h by to vyšlo stejně draho jako VRT.

0/0
13.6.2015 1:23

V13l91a57d88i95m27í22r 82S82o41k68o72l12í90k 5846444450860

Je pravda, že nějakých 230 kilometrů za 4,5 hodiny je fakt masakr. Díky bohu za zavedení SA.

0/0
14.6.2015 23:10

P84e32t77r 41N83e36c49h88a14n46i51c27k44ý 7353446678410

Jenže po takových silnicích bude jízda sebelepším autobusem krajně nepohodlná a autobus má velmi omezenou kapacitu. Mezi tak velkými městy (a kraji) jako jsou Budějice a Brno má být pořádná železniční trať

0/0
14.6.2015 23:15

J69i33n12d41ř69i19c92h 74M22o22r89á77v58e13k 13M 4191862845370

Jsem zvědav jak dlouho tam vydrží..

+4/0
12.6.2015 10:44

A74n71t17o30n48í17n 23D74o41u65b96e42k 3380449599

autobusem nikdy i kdyby byl vykladany zlatem 

:-(

+7/−2
12.6.2015 10:36

J24a21n 43J54e24m23e83l66k71a 1235580

Ale jel, jen kdyby u nás nejezdily sardinkárny 2+2 s nic moc sedadly a rychlostí omezenou na 100 .. http://www.supernice.com.my/images/fivestar_seat2.jpg

0/0
12.6.2015 12:40

P21e55t42r 47K17o57u49d16e91l69a 4620129626349

Leo expressu uz nestaci prodelavat jen na kolejich ?

+15/−1
12.6.2015 10:27

Ř56e43h60o18ř 25V78l61a42s97á88k 2904744411696

Tak pro nějakého fanatického odpůrce Českých drah nebo železnic obecně to může být užitečné spojení. Jinak smysl moc nevidím.

Leda skrz nějakou návaznost, třeba že to jede přímo do Krumlova bez přestupu. Nebo že to bude v Praze čekat na vlaky od Lea, i když budou mít zpoždění.

+7/−2
12.6.2015 10:14

N24i90k14o45l16a 89Č95e66c41h 9921579486

Jé to je ale skvělé, dopravce spouští autobusový spoj. Asi otevřu šampaňské.

+7/0
12.6.2015 9:34

L92u31k52á89š 61Š18m80a30h67e79l 2327584562444

Podle IDOSu je jízdní doba busu Praha hlavní nádraží - ČB aut.st. 2:35, ne 2:20. Z Florence ještě +5 minut navrch. Osobně nevidím důvod jet tímto spojem, když vlakem je to ve skutečnosti rychlejší, 160 Kč základní cena a 140 Kč s In-Kartou (v předstihu ještě levněji). Navíc každou hodinu.

+16/−1
12.6.2015 9:21

M95a77r57e53k 56D41e25m78č91á11k 9655274946725

Navíc ten vlak zastavuje ve více městech, takže dělá službu více lidem.

+12/0
12.6.2015 9:26

M37i89l11a66n 59L75a85š40ť89o18v36k82a 8932204123438

Chcete říci, že staví v každé díře?

0/0
13.6.2015 10:00

J67i55ř87í 71M92a28c19e87k 3465265334231

Proč se karta českého dopravce na vnitrostátní spoje jmenuje anglicky? To se zase někdo stydí za češtinu, nebo si myslí, že si z anglického názvu všichni sednou na zadek?

+14/−3
12.6.2015 9:17

N39i51k34o43l23a 17Č92e76c77h 9641979796

Ta kata platí i na mezinárodní spoje.

0/−1
12.6.2015 9:32

M58i65c86h48a26l 72K46o15h75o57u42t 6195389331784

Buďte rád, že je to Leo smile card, tedy v angličtině. Už vidím, jak lidi chtějí Leovu vysmátou kartu.;-D

+3/−3
12.6.2015 9:35

V19á80c23l30a43v 52J71o11n48á82š 8922693852273

Smile od slova smilnit?

+3/−4
12.6.2015 10:00

A35n64n12a 56T18v22a36r40ů69ž70k72o78v27á 4461806185248

Tak ať tím Češi nejezdí. Může si vozit Angličany.

+2/0
12.6.2015 9:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.