Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Leo Express spouští linku na jih Čech. Místo vlaků pojede autobusy

Soukromý železniční dopravce Leo Express začne od neděle provozovat svoji první vnitrostátní autobusovou linku. Spojí Prahu a Český Krumlov.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H68a46n96a 62Š77m51a80l88i50n21s68k62á 1980397509677

Mne to potěšilo moc,včera jsem jela z Prahy do Českého Krumlova 6 hod,,,bylo to na chcípnutí,samá výluka,,,v Boršově to totálně nezvládli dali 3 výlukové autobusy na 200 lidí,děti tam kolabovali,,,,ve vlaku z Prahy žádná klimatizace,,,nevím proč tam nešoupnou alespoň jídelňák,,,,fandím Leu H. Český Krumlov

0/0
13.6.2015 11:27

M96i21r92o58s80l97a17v 11Z28i82k42m32u82n52d 7799853854783

Mne (a patrně i další) by potěšilo, kdyby jste psala bez pravopisných chyb ... pokud tam bylo 200 cestujících, tak to ovlivnila patrně nějaká organizovaná skupina, která neráčila svoji cestu oznámit, takže se neobjednal další BUS ...

+3/−1
13.6.2015 18:28

L34u78k49a91s 48H68e87r36o90u66t 3909754634945

Je úsměvné, když kážete o psaní bez pravopisných chyb a sám tam máte hrubici

0/0
23.7.2015 9:40

D18a13v68e 82Ř62e61h57á69k 8388955445933

Nechápu, proč železniční společnosti zavádějí autobusovou dopravu tam, kde je vlak stejně rychlý nebo dokonce rychlejší...??? Pochopil bych trasy Praha-Liberec nebo Praha-Chomutov, ale zrovna na jih Čech je trať poměrně kvalitní.

+1/0
13.6.2015 10:13

P19e58t15r 97N40e82c75h30a15n71i27c15k71ý 7333706548170

Ještě to tam dost kazí občasné výluky, brzy tam ta trať kvalitní bude. Jinak souhlasím, plevelit silnice a ubírat vlaku, který tam je právě kvůli vysoké kapacitě je dost kontraproduktivní

0/0
14.6.2015 23:16

D50a19n51i29e46l 24D79r82n96e32c 6341309636492

Protože autobus pro 50 lidí se naplní snáze než vlak pro 250 a má výrazně nižší pořizovací náklady. Současné vlaky LeoExpresu jsou pouze jednosystémové (jsou levnější) a nemohou tedy na jih Čech zajíždět (pokud by je netáhla jiná lokomotiva). Osvědčí-li se mu linka v praxi, možná se za několik let dočkáme i vlaku.

0/0
15.6.2015 3:46
Foto

T53o56m54á59š 39Z30e91l35e18n10k42a 4894456840636

Autobusak. Na drahu se dostal omylem. Pastikarska nula!!

0/−4
13.6.2015 0:34

J20i38ř90í 13K61o86c85u91r74e71k 6445354245438

Zavedeme úřad, který každému zcela jasně vymezí v jakém oboru muže někdo podnikat. A systém kast. Podle toho v jaké třídě bude, tak může podnikat jen v oborech ze stejné kasty. Přičemž nejvyšší kasta budou státní zaměstnanci, potom zaměstnanci státem placených firem. Potom bude kasta prázdá. A ti co vyrábějí jídlo budou v kastě nejnižší. Protože jídlo není třeba vyrábět, stačí si ho koupit.;-O

+2/−1
13.6.2015 1:17
Foto

T59o51m10á50š 31Z72e57l27e73n41k33a 4244256110516

Vas je mi lito. Mel jste dnes svou davku koblizku a pastik??

0/−6
13.6.2015 1:33

J85i55ř77í 93K29o85c92u42r27e12k 6615664645788

Aspoň neuřážím nikoho za původ. Chápu že v jistých kruzích to patří k "vytí s vlky" ale nepovažuju to za slušnost.

+5/0
13.6.2015 1:38

K86a93r94e77l 90F57i58l42i49p 3238225150920

Krásná ukázka toho, že v čechách se úspěch neodpouští. Nabízí se pak otázka kam jste to dotáhl vy, dle vzhledu v Vašem krátkém životě? Oni přes paštiky k LE. Na Vaší fotce v pozadí bych si typl posilovnu. Že její majitel mohl být nějaký taky "paštikář" nebo světe div se posilku udělal vlastním přičiněním tak se opět nabízí proč tam lezete když Vám vadí podnikatelé. Nebo snad je posilovna v nějakém státním zařízení to pak ano a omlouvám se.

0/0
13.6.2015 22:56

J64a58n 79Z46b71o84ř50i88l 3259657419

A na Plzeň možná taky vyšle Leo autobusy, které budou navazovat na jeho vlaky R^R^

+2/−2
12.6.2015 15:34

A94l57a66n 18Ř81e47p68k16a 4925486

Jo, kdyby hned ty svoje tramvaje koupil vícesystémové, tak se nemusel teď prát s konkurencí na jedné trati a mohl poslat do Budějovic klidně ty vlaky :)

+8/−1
12.6.2015 14:07

M46a38r46t33i53n 91K52a16r63á81s24e92k 9388833478658

A konkurovat dotovanym vlakum CD? To asi dost tezko....

+1/−2
12.6.2015 17:19
Foto

T89o81m23á89š 70Z38e62l82e42n90k49a 4594126530156

Nekdo slysel slovo dotace a orosil se az na zadku???

+1/−4
13.6.2015 0:34

M21a53r77t21i50n 98K47a41r58á45s19e11k 9598803648378

Nejaky konstruktivnejsi prispevek by nebyl?

0/0
13.6.2015 1:39

J33i44ř81í 78K33o79c58u25r18e74k 6635904625518

Vono to do nic pude asi domontovat. Vony totiž tyhle tramvaje v Švajcu vozí trafo. A trafo na 25 kV 50 Hz nebude větší jak trafo na 15 kV 16,7 Hz.

0/0
13.6.2015 1:14

D91a13v20e 75Ř12e48h59á71k 8958655525493

Alane, dle vašich příspěvků železnici celkem rozumíte, tak proč plácáte takové nesmysly o nějaké "tramvaji"? 

1) V německu jezdí tyto flirty jezdí jako osobní vlaky (ale jeden region v německu je velký třeba jako celá naše ČR)

2) leo provedl vnitřní úpravu na dálkovou verzi, takže pokud jste někdy jel premium třídou, byste tohle v životě neřekl

3) ukažte mi tramvaje, ve kterých se dá jet stejně pohodlně jako v premium LE

4) neexistuje lepší sedačka na železnici v evropě než má LE ve své premium (ta napodobenina v railjet premium je směšná)

+2/0
13.6.2015 10:18

M64i53r60o37s13l12a77v 62Z25i25k30m74u80n41d 7949623134753

Jenomže v tuzemsku se dostalo černé soupravě přezdívky TRAMVAJ .... tak jako se něčemu říká Hurvínek, něčemu jinému Loďák nebo Kredenc ..

O lepších sedačkách bych raději nediskutoval. Co taková německá kupátková jednička, v současné době v rámci "deklasifikace" vozů na dvojky jezdí jako nejluxusnější dvojky v Evropě ... třeba IC 2020/2021/2041

Skvělé jsou švýcarské jedničky, rovněž tak francouzské ...

Ve švédských vozech na dálkových vlacích na sever - do Narviku nebo Luleá jsou jen dvojky, ale předčí mnohé jedničky "dole" v Evropě ... hlavně nejsou z tvrdé kůže nebo koženky, ale měkoučké čalounění ...

0/0
13.6.2015 18:35

J44i56r78k16a 52D16v90o83ř77á26k 4765610473258

Ani ne, "tramvaj" prosazuje spíš pár lidí, co se jim to prostě nelíbí. A spíš soukromničení na železnici jako takové, než jen ten vlak.

0/0
16.6.2015 9:17

P36e83t24r 14N63e80c71h61a22n98i35c76k82ý 7443936698530

1) Ano jeden tamní osobák, resp. regional express sice ujede vzdálenost jako Leo u nás, ale je určený především jako přibližovák blízkých měst. Většinou vyjede z nějakého městečka, pak projíždí metropolí a stejnou vzdálenost jeden do dalšího městečka na opačném konci kraje.

2) Premium myslíte těch pár sedaček? Pro většinu cestujících je měřítkem třída druhá.

3) Je to "příměr" a z pohledu dálkové dopravy to v Economy tu tramvaj připomíná. Především "citlivostí" na každé výhybce nebo horším spoji na trati.

4) Což je fajn, ale je to jako dát do fabie dozadu jednu sedačku z Mercedesu S. Pořád to z ní ten Mercedes neudělá.

Pokud bych narážel na nesmysly ve výše zmíněném příspěvku, tak by mohl přemýšlet proč by tam LE stejně nejel. Především z kapacitních důvodů (ještě tam je dost jednokolejek a silná příměstká u Prahy na nezrekonstruované trati) a stále ještě kvůli častým totálním výlukám, kdy by stejně ty autobusy musel shánět. Do toho vám nikdo na vlastní triko nepůjde (na objednávku to je jiná).

0/0
14.6.2015 23:23

K96a68t30e30ř94i70n58a 10V54r45á29n33o61v84á 6634767141483

Přeju mu aby s ním nikdo nejezdil, za ty sv*a co předvádí jeho otec v Radějovské oboře. Pro ty co to zajímá: http://denikreferendum.cz/clanek/20523-obora-radejov-adrenalinovy-vylet-do-realkapitalismu?fb_action_ids=1102966006396633&fb_action_types=og.recommends

+4/−4
12.6.2015 12:55

J96a26n 89J97e32m13e82l43k78a 1795750

No je to téma, ale co hlavně nechápu, jak mu to může státní podnik předat.. Ještě chráněnou oblast.. Teda chápu.. Ale nevím, že by byl někdo z lesů vyhozen. Přece někdo tam musel být podepsaný a musí tam být nějaká zodpovědná linie.. - krajské ředitelstvi.. Ředitel tuším taky tam byl do teď a údajně program "výměn" běží do dnes. Tehdy se toho zastal  ministr 

i premiér Nečas. Takže..

 To je totiž asi jediný způsob, jak získat do soukromého vlastnictví lesy, které jsou jinak státní.. Je to dnes dobrá investice. A tady je vidět, kam vede soukromé vlastnictví u klíčových pozemků (každý to hned oplotí)

+1/0
12.6.2015 13:42

K32a55t88e17ř72i79n91a 27V93r40á22n65o13v19á 6444527381603

Tak oni jsou odsud vyhazování i majitelé pozemků, které vlastní v Oboře. Nechce tam pouštět ani výletníky a houbaře, prý aby mu neplašili zvěř - a vyvádí je ozbrojená stráž. Ale to že tam jezdí džípem zvěři očividně nevadí. A paradoxně to nevadí ani ochráncům přírody, přitom je to chráněná rezervace, autem se tam normálně nesmí ale on může jezdit i po loukách kde rostou přísně chráněné orchideje. No dokud si tam budou ministři jezdit zastřílet, tak to asi dlouho nikdo řešit nebude;-O;-€

0/0
12.6.2015 14:14

J24a71n 98J78e95m95e53l62k97a 1455260

Tak já myslel vyhozen z lesů ČR..

0/0
12.6.2015 14:23

K47a61t91e77ř34i32n89a 39V25r88á15n70o58v20á 6174847601853

No on hlavně nemá právo vyhazovat nikoho ani z Obory. Patří mu tam jen část pozemků ale oplotil všechno a majitelé se na svůj pozemek nemají jak dostat. Všude jsou kamery, jakmile jeho pohůnci vidí, že je někdo u brány nebo jde přes přelez už jsou u něho. Ale má holt asi hodně dlouhé prsty, tak se o jeho chování nikde nepíše. Před časem byla o něm připravena i reportáž myslím na Nově, šla na ni i upoutávka ale odvysíláno to nebylo:-(

0/0
12.6.2015 14:40

J88i87ř60í 54K81o64c18u75r53e59k 6915634195818

Takže za činy fotra potrestáme syna. Hezky podle Stalinova pořádku.

0/0
13.6.2015 1:18

V55o11j56t78ě30c86h 78M85i53k22o22l71á18š10e49k 9680888216919

Zakopaného psa vlakové dopravy z ČB do Prahy hledejte v poslední větě článku. Tato "některá omezení" představují většinou přestup z vlaku na autobus a z autobusu na vlak, což, když s sebou máte nějaké zavazadlo, dokáže zkazit náladu. Co se ceny týká, tak se podívejte například na Studenta, který je také dražší jak vlak (165 Kč) a je zvláště v některé dny plně zamluvený týden dopředu.

+5/0
12.6.2015 12:38

J76o18s57e64f 92H78o36n69e58š 7781402460603

To zase budou arbitráže na predátorské ceny

+1/−1
12.6.2015 12:11

M78i33r25o56s63l37a63v 72Z17i13k43m47u41n20d 7559183354843

Mezi jižními Čechami a střední / severní Moravou jezdí přes Prahu denně stovky osob, které stávající modrý dopravce není schopen uspokojit a to ani v kombinaci se silničními dopravci ... Zejména občané z České Krumlova zásobují radnici stížnostmi na nedostatečnou kapacitu spojení ....

+2/−3
12.6.2015 11:42

P69e80t71r 42N72e96c46h62a10n92i27c30k17ý 7233756608920

Zde se spíš nabízí otázka. Proč takovou oklikou přes Prahu? Není spíš na vině stát, že není schopen zajistit adekvátní spojení s Brnem? Brno, Jihlava třeba mělo být dávno elektrifikováno a optimalizováno na 120kmh. Jihlava - Veselí je i přes četné dlouho trvající výluky pořád ve špatném stavu s rychlostí běžné neelektrifikované trati. 4 a půl hodiny ČB-Brno je ostuda, nemělo by to být víc než 3.

+8/−1
12.6.2015 11:57

J84a83n 92J14e60m57e29l68k15a 1245260

A šlo by to? na 120? je to dost klikaté..

0/−1
12.6.2015 13:19

A60l68a80n 61Ř32e92p69k65a 4885466

A nešlo by to alespoň trochu narovnat?

0/0
12.6.2015 14:40

J59i27ř20í 10K37o69c55u86r94e29k 6715794275698

Šlo. Zhruba na 80-90 km/h. NA 120 km/h by to vyšlo stejně draho jako VRT.

0/0
13.6.2015 1:23

V33l42a79d19i33m51í72r 67S82o29k12o40l22í64k 5966234530200

Je pravda, že nějakých 230 kilometrů za 4,5 hodiny je fakt masakr. Díky bohu za zavedení SA.

0/0
14.6.2015 23:10

P55e34t66r 81N14e32c86h72a81n20i94c54k79ý 7513206378880

Jenže po takových silnicích bude jízda sebelepším autobusem krajně nepohodlná a autobus má velmi omezenou kapacitu. Mezi tak velkými městy (a kraji) jako jsou Budějice a Brno má být pořádná železniční trať

0/0
14.6.2015 23:15

J23i59n41d46ř72i91c44h 89M97o95r57á89v88e80k 75M 3615183705446

Jsem zvědav jak dlouho tam vydrží..

+4/0
12.6.2015 10:44

A65n59t74o86n46í78n 90D56o86u74b31e88k 3110369179

autobusem nikdy i kdyby byl vykladany zlatem 

:-(

+7/−2
12.6.2015 10:36

J10a92n 77J34e82m42e32l91k16a 1355380

Ale jel, jen kdyby u nás nejezdily sardinkárny 2+2 s nic moc sedadly a rychlostí omezenou na 100 .. http://www.supernice.com.my/images/fivestar_seat2.jpg

0/0
12.6.2015 12:40

P81e91t39r 29K92o71u79d74e71l39a 4480729946679

Leo expressu uz nestaci prodelavat jen na kolejich ?

+15/−1
12.6.2015 10:27

Ř80e44h56o24ř 75V17l55a62s80á80k 2814824831866

Tak pro nějakého fanatického odpůrce Českých drah nebo železnic obecně to může být užitečné spojení. Jinak smysl moc nevidím.

Leda skrz nějakou návaznost, třeba že to jede přímo do Krumlova bez přestupu. Nebo že to bude v Praze čekat na vlaky od Lea, i když budou mít zpoždění.

+7/−2
12.6.2015 10:14

N12i43k67o67l60a 17Č95e97c27h 9671819586

Jé to je ale skvělé, dopravce spouští autobusový spoj. Asi otevřu šampaňské.

+7/0
12.6.2015 9:34

L19u35k64á77š 60Š30m81a65h11e96l 2757764392284

Podle IDOSu je jízdní doba busu Praha hlavní nádraží - ČB aut.st. 2:35, ne 2:20. Z Florence ještě +5 minut navrch. Osobně nevidím důvod jet tímto spojem, když vlakem je to ve skutečnosti rychlejší, 160 Kč základní cena a 140 Kč s In-Kartou (v předstihu ještě levněji). Navíc každou hodinu.

+16/−1
12.6.2015 9:21

M81a28r20e58k 46D19e87m91č72á37k 9705794216875

Navíc ten vlak zastavuje ve více městech, takže dělá službu více lidem.

+12/0
12.6.2015 9:26

M70i81l27a88n 41L27a97š30ť96o13v29k61a 8102274853158

Chcete říci, že staví v každé díře?

0/0
13.6.2015 10:00

J67i89ř38í 42M34a77c87e68k 3305715704261

Proč se karta českého dopravce na vnitrostátní spoje jmenuje anglicky? To se zase někdo stydí za češtinu, nebo si myslí, že si z anglického názvu všichni sednou na zadek?

+14/−3
12.6.2015 9:17

N62i37k16o80l18a 93Č94e28c78h 9851459226

Ta kata platí i na mezinárodní spoje.

0/−1
12.6.2015 9:32

M30i61c30h17a38l 84K18o69h16o67u69t 6805519771634

Buďte rád, že je to Leo smile card, tedy v angličtině. Už vidím, jak lidi chtějí Leovu vysmátou kartu.;-D

+3/−3
12.6.2015 9:35

V92á93c57l67a68v 55J80o66n69á95š 8482523162313

Smile od slova smilnit?

+3/−4
12.6.2015 10:00

A66n35n80a 54T25v22a71r56ů80ž39k44o63v10á 4191946665358

Tak ať tím Češi nejezdí. Může si vozit Angličany.

+2/0
12.6.2015 9:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.