Diskuze

Leo Express spouští linku na jih Čech. Místo vlaků pojede autobusy

Soukromý železniční dopravce Leo Express začne od neděle provozovat svoji první vnitrostátní autobusovou linku. Spojí Prahu a Český Krumlov.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mne to potěšilo moc,včera jsem jela z Prahy do Českého Krumlova 6 hod,,,bylo to na chcípnutí,samá výluka,,,v Boršově to totálně nezvládli dali 3 výlukové autobusy na 200 lidí,děti tam kolabovali,,,,ve vlaku z Prahy žádná klimatizace,,,nevím proč tam nešoupnou alespoň jídelňák,,,,fandím Leu H. Český Krumlov

0 0
možnosti

Mne (a patrně i další) by potěšilo, kdyby jste psala bez pravopisných chyb ... pokud tam bylo 200 cestujících, tak to ovlivnila patrně nějaká organizovaná skupina, která neráčila svoji cestu oznámit, takže se neobjednal další BUS ...

3 1
možnosti

D75a57v92e 85Ř34e49h60á15k

13. 6. 2015 10:13

Nechápu, proč železniční společnosti zavádějí autobusovou dopravu tam, kde je vlak stejně rychlý nebo dokonce rychlejší...??? Pochopil bych trasy Praha-Liberec nebo Praha-Chomutov, ale zrovna na jih Čech je trať poměrně kvalitní.

1 0
možnosti

Ještě to tam dost kazí občasné výluky, brzy tam ta trať kvalitní bude. Jinak souhlasím, plevelit silnice a ubírat vlaku, který tam je právě kvůli vysoké kapacitě je dost kontraproduktivní

0 0
možnosti
Foto

Autobusak. Na drahu se dostal omylem. Pastikarska nula!!

0 4
možnosti

Zavedeme úřad, který každému zcela jasně vymezí v jakém oboru muže někdo podnikat. A systém kast. Podle toho v jaké třídě bude, tak může podnikat jen v oborech ze stejné kasty. Přičemž nejvyšší kasta budou státní zaměstnanci, potom zaměstnanci státem placených firem. Potom bude kasta prázdá. A ti co vyrábějí jídlo budou v kastě nejnižší. Protože jídlo není třeba vyrábět, stačí si ho koupit.;-O

2 1
možnosti

J14a50n 95Z45b71o36ř61i71l

12. 6. 2015 15:34

A na Plzeň možná taky vyšle Leo autobusy, které budou navazovat na jeho vlaky R^R^

2 2
možnosti

A34l72a45n 60Ř15e62p93k67a

12. 6. 2015 14:07

Jo, kdyby hned ty svoje tramvaje koupil vícesystémové, tak se nemusel teď prát s konkurencí na jedné trati a mohl poslat do Budějovic klidně ty vlaky :)

8 1
možnosti

A konkurovat dotovanym vlakum CD? To asi dost tezko....

1 2
možnosti

J43a46n 57J62e18m15e46l75k49a

12. 6. 2015 13:42

No je to téma, ale co hlavně nechápu, jak mu to může státní podnik předat.. Ještě chráněnou oblast.. Teda chápu.. Ale nevím, že by byl někdo z lesů vyhozen. Přece někdo tam musel být podepsaný a musí tam být nějaká zodpovědná linie.. - krajské ředitelstvi.. Ředitel tuším taky tam byl do teď a údajně program "výměn" běží do dnes. Tehdy se toho zastal  ministr 

i premiér Nečas. Takže..

 To je totiž asi jediný způsob, jak získat do soukromého vlastnictví lesy, které jsou jinak státní.. Je to dnes dobrá investice. A tady je vidět, kam vede soukromé vlastnictví u klíčových pozemků (každý to hned oplotí)

1 0
možnosti

Zakopaného psa vlakové dopravy z ČB do Prahy hledejte v poslední větě článku. Tato "některá omezení" představují většinou přestup z vlaku na autobus a z autobusu na vlak, což, když s sebou máte nějaké zavazadlo, dokáže zkazit náladu. Co se ceny týká, tak se podívejte například na Studenta, který je také dražší jak vlak (165 Kč) a je zvláště v některé dny plně zamluvený týden dopředu.

5 0
možnosti

J96o71s19e43f 87H83o67n86e83š

12. 6. 2015 12:11

To zase budou arbitráže na predátorské ceny

1 1
možnosti

Mezi jižními Čechami a střední / severní Moravou jezdí přes Prahu denně stovky osob, které stávající modrý dopravce není schopen uspokojit a to ani v kombinaci se silničními dopravci ... Zejména občané z České Krumlova zásobují radnici stížnostmi na nedostatečnou kapacitu spojení ....

2 3
možnosti

Zde se spíš nabízí otázka. Proč takovou oklikou přes Prahu? Není spíš na vině stát, že není schopen zajistit adekvátní spojení s Brnem? Brno, Jihlava třeba mělo být dávno elektrifikováno a optimalizováno na 120kmh. Jihlava - Veselí je i přes četné dlouho trvající výluky pořád ve špatném stavu s rychlostí běžné neelektrifikované trati. 4 a půl hodiny ČB-Brno je ostuda, nemělo by to být víc než 3.

8 1
možnosti

Jsem zvědav jak dlouho tam vydrží..

4 0
možnosti