- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Naše dálniční známky taky diskriminují cizince - když tu bydlím, koupím si celoroční za 1500 Kč, 10 dní mě vyjde cca na 41 Kč. Němec, co sem jede na týden na dovolenou, nebo dokonce jen dvakrát projede někam do Maďarska a zpátky, zaplatí za 10 dní 310 Kč. To je přece taky diskriminace, ne?
3500,- ročně za německé dálnice? proč ne, pokud tam budu jezdit často tak je to pořád téměř zadarmo, maj 12000km dálnic a kterým směrem se pohnu tak frčím na přesun po dálnici, u nás platíme ročně 1500,- ale za nějakých 750km a jen najedete na dálnici tak stojíte v koloně
Doporucuji porovnat dalnice v EU a v USA. V USA jsou totiz zadarmo a mnohem kvalitnejsi. A sbete div se, i ceny paliv jsou tam nizsi. Jak to asi delaji?
Dalsi diskriminace v unii. Vsichni jeji obcane by meli mit stejna prava. Jsem pro placeni dalnic, ale vsichni stejnym dilem a za kilometr, ne pausalem. Ale asi mnohem lepsi by bylo platit za uzivani silnic jiz v cene pohonnych hmot. Placeni jen za dalnice a ne za silnice vidim jako vytlacovani aut z dalnic na bezne silnice.
Zdá se ti, že máme malé spotřební daně? Už teď jde státu z paliv kolem 60 %.
Je zajimave, ze EU takovou diskriminaci obyvatel EU dovolila. Neco je spatne!
Výše poplatku podle ekologické náročnosti provozu vozidla ? Nemělo by se platit podle míry zátěže vozovky ? Ta rádoby ekologická hlediska jsou trapná stejně jako politická koreknost.
Nedokážu se vžít do kůže Němce, který stojí u nás v koloně na rozsekaný D1 s dálniční známkou na skle a vzpomíná na to, jak se půl Evropy zadarmo prohání na jejich šestiproudých stradách. Bych se hanbou propad, pokud bych měl protestovat proti tomu, že chtějí cizince zpoplatnit. Ať si doma dělají, co uznají za vhodné
Vtip je totiž v tom, že pro "domácího" Němce bude "mýtné" výrazně levnější, díky "nějaké" dani. Zatímco u nás si musím tuzemskou známku koupit za "plnou palbu".
Nevidím důvod, aby Němci sponzorovali dálnice cizincům.