- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je prekvapeni. Holt to chce k nemeckym cenam pridat i nemeckou kvalitu, jinak lidi proste chodit nebudou
Ja uz po zkusenostech s ceskymi servisy radeji obetuji den volna a zajedu prave do toho Nemecka - levnejsi, kvalitnejsi, prijemnejsi. A nekrachuji
No spíše to tipuji na tunýlek....
Mé zkušenosti s ATU na Chodově:
1, 2009 výměna zadních brzd (desky a kotouče) - vyměněmo rychle, cena ok
2, 2011 - dotaz na výměnu kostí - dozvěděl jsem se cenu, ale ne značku a kvalitu materiálu, šel jsem jinam
3, 2012 - přijel jsem s viditelně nahryznutým kabelem od nějakého hlodavce a chtěl ho vyměnit. Následoval krátký rozhovor
technik: "To může být i něčím jiným, necháme si to tu na diagnostiku a pak vám řekneme, čím to je..."
já: "Ale já vím, že je to tímhle kabelem, koukněte se..."
technik: "no, ale u nás to takhle neděláme!"
-už mě tam neviděli...
A co čekali? Postavit nové budovy, vybavit servisy, zaměstnat cca 15 lidi na jednu pobočku a do roka chtěli byt v zisku 15 milionu???
To se vůbec nedivím. Byl jsem u nich jednou (na Praze 5) a naštvali mě ažaž. Kupoval jsem u nich bezpečnostní šrouby (značku jmenovat nebudu) na kola a ten ořech se po dvou použitích strhnul. Slyšel jsem něco o tom, že ta firma nemá problém s tím, že tam ořech zašlete a ona vám pošle nový. Na prodejně tedy že se zeptají a uvidí. Když ořech přišel, dorazil jsem tam a chtěli po mě 450 Kč a že nic o tom, že by výrobce měnil ořech zdarma, nevědí. Nakonec mi dali drobnou slevu, i když arogantní jednání pana vedoucího bylo do nebe volající. Po nějaké době se podařilo ořech strhnout jednomu servisu, tak jsem ho poslal do Německa té firmě a skutečně se zdrarma vrátil ořech nový (vlastně mě to tedy jen stálo poštovné za poškozený ořech). Komunikoval jsem pak s vedením A.T.U. a ti že pochybení dané pobočky (resp. pana vedoucího) neshledali a že je vlastně vše v pořádku.
Je vcelku jedno, jestli mě A.T.U. o ty čtyři stovky okradlo, nebo jen z nevědomosti koupili od dodavatele nový ořech místo výměny poškozeného. Vadilo mi hlavně jejich jednání a jen jsem si říkal, že pokud takový přístup uvidí i další zákazníci, tak jim jich nakonec moc nezbude. A ono to tak asi nejspíš i dopadlo. Dobře jim tak. Kdyby si to vedení z Německa pořádně hlídalo, tak se mohli uchytit - jenže oni si asi mysleli, že si Češi nechají srát na hlavu do nekonečna a že nemusí nabízet služby v kvalitě, jako je v Německu. Tam by s tímhle přístupem do roka zkrachovali...
Dodnes jsem netušil, že u nás takové servisy jsou.....
tak kdepak asi udelali soudruzi z NDR chybu?
Malá prožnost. Na přezouvání nebo výměnu pneu či výfuku asi OK ale se sloýitější opravou si nevěděli rady. Ani nedokázali odhadnout kolik bude zhruba stát oprava. Střelili nějakou sumu podle oka ne podle servisních tabulek, tak jsem to dal do značkového a vyšlo to levněji než odhadovali.
Za celou dobu co tu existují jsem u nich nakoupil asi 3x. Měli akční letáky ale chodily nepravidelně a ty jejich www stránky to je taky pěknej úlet. Vrchol nepřehlednosti.
to spis vypada na nejakej tunylek z cesky strany
Začínali na stovce za přezutí, 350 Kč/h za Škodovku, 600 Kč/h + poctivé účetnictví.
Za sedm let bankrot a sekera 100 milionů.
Obrázek českého ''nezávislého'' autoopravárenství.