- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A opět se na opravu vlnící a houpací D 47 v úseku Ostrava - Bohumín nic neopraví.
Většina financí je pro čecháčky. Už mě to štve.Ať si to přijedou projet několikrát za týden.Hlavně,že se na západ domlouvají na rychlodráhu.
Nechápu, na co je tam ta mapa, když nejde zvětšit.
aha, tak zpět, už se mi to podařilo rozchodit.
To bude zase k vzteku. Český silničář je horší než noční můra. Proč se u nás nemůžou frekventovaná místa opravovat přes noc? Spousta peněz zas nateče do kapes a silnice budou za rok ve stejném stavu.
O tomhle se ovšem nikde nepíše. Dokonce to není ani na dopravní info. Protože silnici zavřeli kvůli přestavbě - skal!
http://www.slapyreport.cz/content/peklo-na-silnici-102-na-slapy-bude-trvat-do-konce-roku-2015
Takže na Severní Moravě můžeme být zase v klidu, tady zácpy nebudou žádné... Většina prachů na opravy totiž opět skončily ve nejdál ve Středočeském kraji nebo na Vysočině...
A že se vám tam postavily 2 dálnice hned vedle sebe (D1 a R48) jste si nevšiml?
Hurá.
Však bylo na čase... Taková cesta Praha-Kladno byl v sychravém počasí (nedejbože mlze, kdy absence krajnic byla dost zásadní) dost adrenalin :D
Proti opravám nic nemám, naopak je vítám. Ale ať mi někdo vysvětlí, proč tolik tlačí na to, aby se to stihlo přes prázdniny? Často slyším argument, že na silnici je v tomto období daleko méně motoristů. (na motocyklisty pochopitelně nikdo nemyslí) A to mi přijde jako nesmysl, často jezdím jedno trasu (E50) a na ní je provoz o prázdninách dle mého názoru spíše hustší než řidší. (spíš má na to vliv konkrétní den a denní doba) Závěr? Myslím, že co de to by se mělo opravovat celoročně a jen technologicky náročnější úseky nechat na prázdniny.
Je chvályhodné opravit více silnic ale proč se natom nedomluvíte s drahami? Je normální mít výluku na železnici a přitom opravovat vozovku po které bude jezdit náhradní doprava a tisíce dalších aut? To snad někdo dělá schválně.
Já mám tu zkušenost, že ty silnice, které se mají opravovat se neopravují a naopak. Docela bych to nazval i plýtváním. Příklad rychlostní Frýdek Místek, Frýdlant nad Ostravicí - silnice byla na většině míst dobém stavu, přesto vyměnili povrch. (tam kde to bylo dobré a k instalaci svodidel stejně nedošlo) V křižovatkách, kde asvalt potřebuje celkem nutně výměnu však k výměně nedošlo. Atd atd. Dle úřednického hesla - co můžeš utratit dnes neodkládej na zítřek, protože ještě by ti ty peníze někdo odebral. Jestli věc má smysl - to už je druhá věc..
To je klasika. Vloni tu dělali 3km povrch a vzali přitom i 800m silnice rok staré v dobrém stavu a 600m silnice v rozkladu která na tento úsek navazovala nechali jak je. V Hradci Králové malovali nové pruhy na křižovatku, ale že tam je skoro 30cm vytlačený asfalt nezájem, prostě to namalovali na to. Lepší by bylo kdyby tu vybouleninu aspoň odfrézovali.
Hlavne to chlapi neopravujte az tak dosledne... ved co budeme opravovat za rok ked sa to nerozbije?