- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobrý den, sleduji, že se ve výrobě rz velmi angažujete, ale Vaše výsledky podnikání nezveřejňujete! Na justici nemáte jediný hospodářský výsledek, na Vás se tato povinnost přece také vztahuje. Jak jste velká firma? V článku vystupujete jako výrobce, ale pokud je mi známo do posledního tendru jste se ani nepřihlásil? Spíše to na mě působí, že pro někoho lobujete. Mluvíte o tom, jak je výroba rz korunová záležitost, ale sám na vašich webových stránkách nabízíte rz za 170,- Kč bez DPH a pro MDČR za 78,- Kč bez DPH!
Dobrý den, nemůžu poslouchat pana Zingela, Pane Zingel, mohu Vás ujistit, že cena 77 kč je stále vysoká a to nemluvím o ostatních rozměrech kde cena jednoho rozměru RZ je nad 140kč/ks. o samotné výrobě víte kulový, jinak by jste neplácal takové nesmysly. Doporučuji zavolat do jednoho ze 3 nejv. výrobců polotovaru RZ v DE a objednat 1000 ks polotovaru. cena od 0,9-1,00 euro, včetně refl. folie a modrého pruhu se znakem EU. Samotné ražení trvá 5 sek. a přetáhnout plech přes foliárku dalších 5 sec. Jestliže máte zájem, mohu Vám poslat odkaz na video. od rána jich 40 ks -označení parkovacího místa bylo vyrobeno a cena nejde určitě do tisíců kč . Pro nás je to 4 roky práce a věřte mi, že jsme schopni dodávek a to s jedním palcem v zadku. Kapacita automatu na který se nám rok práší je 850ks/hodina. Ochraný prvek jak vy mluvíte signmaking je trapný laser, který vám udělá každá reklamka. Není ve struktuře folie/tak jako byla vlnovka/, ale vypálené do folie. cena - cca 1 kč. Výrobce RZ
Hlavne konecne dotahnete od ledna znacku na prani, uz se na ni tesim.
hlavně ať už zavedou možnost dokoupení třetí stejné registrační značky na nosič kol a podobná zařízení montovaná na tažné zařízení. V současné době je nemožné s tímto jezdit legálně. V PČR ta kutilská řešení tolerují, ale vyjeďte s tím někam do zahraničí ...
jaká kutilská řešení ?
Pokud je nosič kol homologovaný a je na něm i rámeček na RZ, proč by měl být problém umístit do něj RZ ze zadní části vozu ?
Nechápu proč se pořád dokola v médiích řeší značky. Nás uživatele to hrubě nezajímá neb státu platíme stále vyšší výpalné za registraci bez ohledu na výši nákupní ceny RZ. také si myslím, že oproti jiným tunelům je zisk z výroby bagatelní částka.
Jeden z nejviditelnějších a nejdéle trvajících případů korupce...Opět se nabízí převzetí německých pravidel, kdy Vám může vyrobit značku (podle vzoru stanoveným zákonem) kdokoliv. Cena by šla asi na čtvrtinu. A pro začátek bych zrušil přední RZ (dříve SPZ), po vzoru USA a stát (my všichni) by ušetřil polovinu.
proč bychom měli rušit přední RZ ? Z nějakých důvodů tam je a pokud se člověk zamyslí, sám na tyto důvody přijde.
Proč mám novou znaku vždy s novým přihlášením? Proč nemůžu mít jednu značku na doživotí(pokud mi ji někdo neukradne)?
to už neplatí. Pokud RZ není poškozená, tak i když bydlíš na Moravě a koupíš auto v severních Čechách, zůstane ti RZ ze severu Čech. Tzn. RZ není vázaná k člověku, ale k autu
proč tuto zakázku nedají věznicím .jako je to v cizině?klausovic idea,stát špatně hospodaří,lotr jeden.
že stát špatně hospodaří je vidět na tomto případu
Jak může takovou věc popisovat člověk, kterej ani nechápe, proč sériová výroba stojí 77,- , ale individuální kusovka pro dočasné použití 125,-. Firma ho poslala kamsi s rozhovorem, tak se mstí. Tomu se říká objektivní žurnalistika. To by jeden blil.
Upřímně pane Sůro, divím se, že po všech excesech se s novinářema ještě někdo baví. Sám bych rozhodně taky na nic neodpovídal. Tím spíš, že mají aktuálně od podzimu podepsanou smlouvu na poloviční peníze, než předtím.
Vy to popisujete jakoby normální značky lítaly z automatu a ty omezené klepal klempíř na koleně
Proč v Německu dodá značku kdejaká trafika a taky to jde?
Protože neměli na ministerstvu vnitra v 90. letech Honzu Rumla...