Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

MAFRA posílila, koupila realitního specialistu AdInternet

Mediální skupina MAFRA rozšířila své portfolio o českou společnost AdInternet, která se specializuje na prodej nových domů a bytů přes internet. Multimediální dům tak posílí svůj on-line katalog nemovitostí Reality.idnes.cz, který je druhý největší na českém internetu, a zvýší tak svůj tržní podíl v oboru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D39a86n36a 51N29a84i90m53a42n75o90v74á 1301530856796

Jiz tu delsi dobu (asi tyden) nebyl propagacni clanek na spolecnosti Bytecheck nebo Alisen. Dockame se?

+3/0
17.6.2015 14:13

J64a98n 64Č79e74r85n63ý 9304650220540

Ševče, drž se svého kopyta!

0/0
17.6.2015 13:54

J92a88k15u34b 53Z62e27m76á49n69e86k 2354243721708

To gratuluju. Zakoupit realitku je pro noviny jistě důležité. Tak teď by konečně mohli sáhnout i do s jejich prací naprosto nesouvisejících oborů a zaplatit i nějaké korektory.

+3/0
17.6.2015 13:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.