- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jezdim ICOMem na lince 501 z Litvinova do Chlumce u UL. A jsem moc spokojeny bo na ni jezdi klimatizovane nizkopodlazni autobusy Mercedes zakoupene v roce 2014. Je super ze tento dopravce nakupuje Mercedesy. V Nemecku standard, u nas pro mnohe dopravce luxus!
Pchá, KAD jezdí s pět až deset let starými SORkami a taky s klimou, stejně jako u Busline mají patnáctileté devítistovkové Karosy též klimatizované.
Že ve výběrovém řízení není položka provozní náklady? Kolik to žere je nezajímá?
ta se definuje už v technick´ých podmínách. To by si mohl mít 100 hodnotících kritérií včetně měkkosti a barevného provedení sedaček
Doufám, že ICOMu dá již někdo "na budku", autobusy bez výbavy v holobytu, sedačky vhodné na linky maximálně do 20 km, dálková doprava radši no comment... Ano, je fajn, že to je nové,ale chtělo by to brát více než základ, ve voze například není ani 24V zásuvka na dobití telefonu... Další snad už legenda je spotřeba nafty, také docela kruté podmínky... Ve výsledku to aspoň na Rychnovsku dopadlo tak, že zůstavají jen blbci, které by nikdo nikde nezaměstal,ale s kterýma nechce dost cestujících jezdit a lidé, kteří už to mají do důchodu za pár... Proto se i těším na Vř, které v tomto kraji nastane již brzy...
Chybí mi jedna podstatná informace: zda a kolik na ty autobusy bude ICOM požadovat dotací z veřejných rozpočtů
Icomu je to jedno - zaplatí objednavatelé dopravy tak jako tak. Je totiž jedno, zda to bude přímá dotace, nebo jako uznatelný náklad, který je součástí ZVS
Kde takovou pálku vezmou? Budou žádat na kraji zvýšení dotace na km, nebo zvýší jízdné cestujícím?
Slyšel jste pojem obnova základních výrobních prostředků? Na tohle prostě musí rozpočet pamatovat od počátku. Nebo by snad podle Vás měli jezdit s autobusy, dokud se jim úplně nerozpadnou a pak si možná koupit nové?
Hlavně, aby nevybrali čínské šunty.
Ve výroční zprávě za rok 2011 je vyplacení odměn vrcholovému managmentu firmy , cca 17 lidí ve výši 77 mio. při obdobném hodnocení.
Firma, která žije ve většině případů z dotací, by si měla vyplácet odměny dle zisku a né je odepsat jako náklady, jinak to není možné.
A to chtěli řidičům sebrat 5 tisíc ze 17 ky hrubého.
Firma měla obrat 1200 mio , z toho zisk 60 mio -,5%!!!!!
A to se vyplatí pane Sůra!
V podstatě nevypověditelné smlouvy s krajem, jistota že budou mít stejný zisk i za rok, dva, pět.. Ano, vyplatí. Velmi slušně.