- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A nás pořád nikdo nesvolává. Více než 10 let stará Corolla se čtvrtmilionovým nájezdem jede i bez toho. Pochybuji, že bych si po Toyotě koupil ještě auto jiné značky.
Tento a podobné články nahrávají nefér přístupu jiných automobilek, které vše tutlají, svolávačky nedělají, díly mění aniž by o tom zákazník věděl, když je auto v servisu na pravidelné prohlídce. Toyota je světlá výjimka.
no jestli výrobce airbagů překvapí vlhkost v běžné úrovni (tj. nikoli v hodnodách odpovídajícím tropickým pralesům) a automobilce to nevadí, tak žádný nefér to vůči nikomu není
Zajímalo by mě, proč se pod podobnými články neobjevují příspěvky typu "nejlepší auta na světě dělají Japonci" :-) Nemám nic proti japonským autům, jen je mi vždycky k smíchu jejich nekritické zbožšťování.
Chodí takhle týpek kolem Patrola: "Mno pěkné to je, ale pořád to není Škodovka, počkal bych si na Skauta nebo Jetiho"
A náhle každý druhý majitel zjistí, že ta jeho Toyota je nějaká divná a že určitě má vadný airbag. Do tý doby nic nepozoroval...
zatloukat,zatloukat,zatloukat das auto
Ono to vypadá, jako že toyota má furt problémy. Je to tím, že jim záleží na bezpečnosti vozů, které prodávají. Prostě jak je sebemenší problém, řeší ho.
a ja mam toyotu 17 let a problémy nemam