- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Omlouvám se za duplikakovaný komentář.
Brrr! Cola Zero = ochutnal jsm párkrát a jen jsm se uvtrdil. Ani "zadara !"
Brrr! Coca Cola Zero jsm ochutnal párkrát = vždy stejný výsledek. Ani "zadara!"
Kdybyste sem radši přestali lifrovat ty sra*ky slazené fruktózovým sirupem a dovezli normální Colu. Tohle není Coca cola a nepomůže vám ani pitomá reklama se Santa Klausem
A pak nemá stát 2l ke 40Kč (pokud není akce), někdo tu opičárnu musí zaplatit. Dalším úspěchem marketingu je přesvědčit lidi, že cola zahání žízeň (proto taky musí být ledová, jinak by to v horku nikdo nechtěl), což je podobná situace jako pravidelně zahánět hlad pojídáním dortů a zákusků. No a taky, že výrobce stojí na straně zákazníka a dělá vše pro jeho dobro a vůbec, staňte se členem komunity, udělejte ze sebe blbce a získejte zdarma...
COCA COLA mi naposledy chutnala v 0,33 skleněných lahvích. Ale to bylo v roce 1988 za 1,70 KČS.
ZERO = aspartam. Děkuji, nemám zájem.
Od doby, co do ní nedávají cukr je Coca-Cola plně srovnatelná s kterýmkoli černým humusem za pět korun litr. Reklama - nereklama.