Diskuze

Lidé pijí Coca-Colu z billboardů a sklenici si nalévají z televize

Klasická reklama už nestačí. Z velkých firem si to uvědomuje třeba nápojářská firma Coca-Cola, která spustila zajímavou reklamní kampaň. Reklamu pojala jako interaktivní hru, ve které si lidé mohou nápoj přelít z televizních obrazovek do své prázdné virtuální sklenice v mobilu. V restauraci pak dostanou nápoj zdarma.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Omlouvám se za duplikakovaný komentář.

0 0
možnosti

Brrr! Cola Zero = ochutnal jsm párkrát a jen jsm se uvtrdil. Ani "zadara !" :-P

0 0
možnosti

Brrr! Coca Cola Zero jsm ochutnal párkrát = vždy stejný výsledek. Ani "zadara!" :-P

0 0
možnosti

Kdybyste sem radši přestali lifrovat ty sra*ky slazené fruktózovým sirupem a dovezli normální Colu. Tohle není Coca cola a nepomůže vám ani pitomá reklama se Santa KlausemRv

1 0
možnosti

A pak nemá stát 2l ke 40Kč (pokud není akce), někdo tu opičárnu musí zaplatit. Dalším úspěchem marketingu je přesvědčit lidi, že cola zahání žízeň (proto taky musí být ledová, jinak by to v horku nikdo nechtěl), což je podobná situace jako pravidelně zahánět hlad pojídáním dortů a zákusků. No a taky, že výrobce stojí na straně zákazníka a dělá vše pro jeho dobro a vůbec, staňte se členem komunity, udělejte ze sebe blbce a získejte zdarma...

2 0
možnosti

COCA COLA mi naposledy chutnala v 0,33 skleněných lahvích. Ale to bylo v roce 1988 za 1,70 KČS.

0 0
možnosti

ZERO = aspartam. Děkuji, nemám zájem.

3 0
možnosti

Hnusné, nepitelné.

2 0
možnosti

P62e56t68r 90K69o47l12á30ř

4. 7. 2015 14:12

Neskutečně trapné a křečovité ... Rv

2 0
možnosti

Od doby, co do ní nedávají cukr je Coca-Cola plně srovnatelná s kterýmkoli černým humusem za pět korun litr. Reklama - nereklama.

6 1
možnosti