- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prodělečný podnik bude investovat svoje ztráty
No hlavně se musí doprava upravit tak, aby se už opravdu nikomu nepodařilo přijet pro někoho na letiště zadarmo. Proto je zmatek co nejdůležitější a systém zákazů stání již teď dostatečně promyšlený. A Magistrát jim jde stále na ruku, zlodějům.
Letiště žádnou investici nepotřebuje. je jedno z nejpříjemnějších a nejlépe zorganizovaných na světě. Nakonec ani ta doprava na něj není tak obtížná, jak tady všichni tvrdí.
Jenže investovat se musí, aby z toho káplo něco soukromě. To bude zase hezký tunýlek. Letiště je státní podnik, tak bude na další volební kampaně té partaje, v jejíž režii se to bude konat.
Připadá mi zvláštní dělat na Ruzyni větší úpravy, když má následovat výstavba rychlodráhy (zahloubení - 1 nebo 2(?) stanice). Barajas má pokud vím 3. Ale rychlodráhu považuji za velmi spornou, Praha není Frankfurt s propracovaným S Bahnem. Stejně se musí přestupovat na metro nebo jet na otřesnou Masaryčku?
Kdyby za pouhé miliony zrekonstruovali Zličín - rychlý přechod z metra - schody, autobus přímo před budovou, kulturní prostředí, ne dnešní humus s bezdomovci, tak to stačí. Nice má více odbavených než Ruzyně a autobus stačí.
No veď to bolá hanbá do něbes volajúca.
Keď sa nám koněčno vďaka pánú režíséru F.Feníčú podarílo presadíť názov po svetoznámom hrdínovi a na planétě najznámejšom politíkovi a prezidéntovi ,tak němóže taký čestný názov nosíť dajaká něvzhľadná stavbá z dob totalíty.
Veď to bol ibá náš pán prezídent na ktorého móžme byť hrdý a ktorého nam celý svet móže ibá závidiet.
Je mi veľmo ľúto, keď vidievam v televíziji ako dokáže slavíť také zavostalá Severná Koreja svojho Kíma, že my štát s takú tradícijú a kultúrú sa k tejto ikóně slobody a demgrácije nědokážeme chováť ako si zaslúži
Ešče by to chcelo vytvoríť a doplníť tam zopár lavíček V. Havlá a njé ich cpať dakdě v rvózných kútov v cizíně.
Spíš by měli tý frašce vrátit starej dobrej název a né tenhle nesmysl.
e se zda ze se tam nic delat nemusi, je to tam hezke a prostorne
zase dalsi vyhozene penize, nekdo se chce nakapsovat
Východy jsou extra malé. Kdo to kdy viděl, aby se čekala fronta na východ z budovy...
Titulek mě zmátl, myslel jsem, že článek bude na téma vězeňství...(i vzhledem k tomu, že kapacity věznic opět přestávají stačit).
Letiště potřebuje přímé spojení s centrem rychlodráhou nebo metrem, jsou i menší letiště po světě, v menších městech, zdaleka ne metropolích nebo hlavních městech, která to dávno mají. Praha má v tomto dvacetileté zpoždění !! A samozřejmě potřebuje pražské letiště cenově dostupnou infrastrukturu, kde nebude stát pivo jako ve Skandinávii. Vše ostatní je zatím naprosto zbytečné a nepotřebné plýtvání.
Letiště by hlavně mělo dostat jiný název.
Nebojte, časem to budou stejně pojmenovávat podle sponzorů.
Časem to bude letiště Renáty Kellnerové.
Ale vážně - nemyslím, že by tohle někomu kdo cestuje nějak vadilo. Budete létat "do Prahy" (v dohledné době asi druhé letiště neotevřou). Stejně jako letíte "do Mnichova" (a ne na Franze Josefa Strausse).
Jediné co Ruzyňské letiště opravdu potřebuje je spojení s městem nějakou rychlodráhou. Co se týká příjezdu je vcelku adekvátní, parkovacích míst je dostatek a vnitřní vybavenost je lepší než na mnoha jiných evropských letištích.
Tento projekt mi připadá pouze jako akce k vyvedení peněz z Aeroholdingu.
Taky bych řekl.
Vnitřek se mi zdá slušný. Docela přehledný a příjemně navržený.
Osobně třeba nemám rád Vídeň - temné, chladné a ze všech stran se tam sypou "Mozartovy koule" a vtipné hrníčky "Kangaroos not in Austria". Pro všechny ty obchody si tam není ani kde odpočinout.
A že bychom u nás postavili nějakou parádu a la Changi v Singapuru s výstavami orchidejí - to asi nehrozí :).
Ale jak se tu píše - kapacitní doprava po kolejích do města. Ta by pomohla!