- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No snad to nebude tak zlé vzhledem k závislosti Česka na automobilovém průmyslu
Každýmu normálně uvažujícímu dojde (tj. mimo analytiků odtržených od reality), že nic nemůže růst neustále a donekonečna
Kromě počtu imigrantů do naší krásné země.
Kupní síla v Rusku logicky po oslabení rublu klesá. A pokud jsem zaznamenal, tak v Číně je taky trochu problémek s ekonomikou. Řekl bych, že tam bude zakopaný pes. Na druhou stranu, nic nemůže růst věčně.
Komedie na entou. Cituji ( tento citát se objevuje na idnes.cz i na novinkách.cz )
"Pro značku Škoda to bylo náročné, ale úspěšné první pololetí," řekl člen představenstva zodpovědný za prodej a marketing Werner Eichhorn.
idnes.cz i novinky.cz citují úplně ty samé informace ( jeden zdroj )
Přesto mají titulky diametrálně odlišné :)
idnes.cz: Končí velkolepá jízda Škody Auto? Prodeje v červnu přestaly růst
novinky.cz: Škodovka za půl roku prodala rekordních 544 300 aut
Krásně je vidět jak se dá pracovat s čísly a statistikou. Jedna statistika jeden zdroj a je pouze na novináři zdali z toho udělá pozitivní či negativní článek. Neříkám, že jeden či druhý je špatně. Pouze je to ideální ukázka jak "lze" pracovat se statistikou.
Zapoměl jsem napsat zdroj:
http://www.novinky.cz/ekonomika/374890-skodovka-za-pul-roku-prodala-rekordnich-544-300-aut.html
Tak nevim, asi pred tydnem jsem najezdil v Italii po dalnici cca 10 hodin a kdyz nepocitam felicii (to jsem neveril vlastnim ocim), novou policejni(!) fabii + nekolik ceskych skodovek, tak ty s italskyma spz by se daly pocitat na prstech skoro jedne ruky. Uznavam ale, ze velkym mestum jsme se vyhnuli. I tak si myslim, ze dvouciferny rust v IT asi nebude z temer nuly zase takovej problem...
Problém je to vždy. Jestli růst je jak pises téměř z nuly, tak aby byl dvouciferny musí auta něčím zaujmout.
Dnes druhý článek o škodovce, BAČA má vánoce.
Nekončí, nestíhají vyrábět, na některé modely se čeká i 5-6 měsíců, tak nestrašte!!!
Nebojte, postrašit to může jen ty, co neumí číst. Zkuste si článek přečíst znova (nebo možná poprvé) a zjistíte, proč nestíhají vyrábět.
Nejprodávanější auta v Evropě Golf,Clio,Fiesta,Corsa.Octavka je asi moc velká
Oktavka 8. v Evrope za rok 2014 s nejvetsim narustem prodeju z cele TOP 10. slusne
firmy obnovili svůj vozový park tak teď budou prodeje MB závodu klesat.
sem četl, že číňani už nechtějí kupovat šmejdy, ale luxusní zboží.to se dalo čekat
Tak to je fajn, protože tím pádem koncern bude držet v Číně už jen VW, Audi, Bentley, Bugatti, Porsche a Lamborghini. Zase tak zle tedy nebude