Diskuze

Arrivederci. Italové v ČR silnice stavět nebudou, opravu D1 ale zdrželi

Snaha italské společnosti Serenissima Costruzioni proniknout do českého dopravního stavitelství končí nakonec neúspěchem. V tendrech buď nabídla příliš vysoké ceny, nebo nesplnila podmínky soutěže. Firma však o několik měsíců zdržela modernizaci D1.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Talijáni zkrátka nepřistoupili na všimné do úřednických kapes...

0 0
možnosti

Chtějí zahíjit modernizaci, není to trochu pozdě v půlce léta? Neměly by se modernizace a stavby zahajovat na začátku stavební sezony aby se toho stihlo co nejvíce? Takhle kopnout do stavby trochu to pošolichat a zakonzervovat na příští rok.

Taky by mě zajímalo jak Eurovia která postavila u Ostravy shitovou dálnici může dále soutěžit a dostávat zakázky;-€

4 0
možnosti

1) výběrové řízení chvíli trvá a jelikož ŘSD neumí soutěžit práce s rozvazovací doložkou, není pro ně reálné, aby měli vítěze třeba v únoru nebo v listopadu

2) zákon nedovoluje vyhodit z VŘ firmu, když nezvádla stavbu. stačí když jich pár zvládla. Takže co nemá oporu v zákoně, nelze použít

0 0
možnosti

"Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) skončil správní řízení k zakázce na modernizaci úseku poté, co italská společnost nesložila kauci ani v dodatečné..."

Pokud tu chtějí podnikat, mohli by si aspoň nastudovat zákony, či jim povinnost dodržovat určité lhůty oznámit jejich právník, co je v ČR zastupuje.

Opravdu nepotřebujeme další firmu, která nezná ani základní zákony

2 0
možnosti

Ona ta kauce nejsou drobné ... 5% z předpokládané ceny zakázky. V tomto případě 5 % z miliardy = 50 milionů. Ta kauce je zadržena po dobu přezkumu ze strany ÚOHS a kdybyste si ty peníze měl u banky půjčit s tím, že je po 3 měsících vrátíte, tak byste se divil nad úrokem, který bude banka požadovat.

0 0
možnosti

Na Italy nikdy nebyl spoleh viz. zajištění schengenského prostoru a stavět dálnice to už vůbec Né Rv oni tak v zimě tancovat a v letě nepracovat. :-P:-P:-P

4 5
možnosti

R76a94d46e98k 56K75l36o40s

13. 7. 2015 16:32

jel jste někdy po italských dálnicích? Evidentně ne!

8 0
možnosti

Hm,Eurovia-se divím,že jim po fiasku na ostravských mostech ještě někdo něco dá tvořit na D1-jedině že by přímo instalovali retardéry,na to jsou odborníci;-D

8 0
možnosti

P45e90t25r 32B43á74č92a

13. 7. 2015 17:25

To je prave tady ten bordel, dokud by tu Ostravu nedali do poradku, o statnich zakazkach by si mohli nechat zdat, ale ne u nas.

3 0
možnosti

J13a56n 30C57e31p42e30k

13. 7. 2015 16:06

Co to je za Italský klauny?

0 0
možnosti

Jen en Italové. To by dopadlo jako rekonstrukce pražského hlavního nádraží.

0 2
možnosti

Co se Vám na ní nelíbí?

Ze špinavého hnusu plného heren a pornokina se stal funkční dopravní uzel.

3 0
možnosti

J42i36ř40í 51N28o31s25e37k

13. 7. 2015 15:58

italská mafie je zkrátka za zenitem a naše pevně sedí na té tlusté svini , které se jinak říká státní zakazky...nic pozitivníhoRv

9 0
možnosti

No výborně, alespoň jeden nový úsek se letos začne. Sice v půlce roku, ale dobrý. ANO - fakt dobrý.;-D A co ten úsek mezi Velkou Bíteší a Lhotkou, co měl být otevřen nejprve již před rokem a půl a dle současného ministra nejpozději do prázdnin? Zvládnete to aspoň do švestek?

6 0
možnosti

P13e59t76r 11B25á10č69a

13. 7. 2015 15:11

Velka Bites je prakticky hotova, uz se dokonce po novym povrchu jezdi, sice omezene, ale jezdi.

Spis ti komedianti u Jihlavy co jeste nemaji ani polozenej povrch poradne.

1 0
možnosti

P32e97t58r 64B88á36č28a

13. 7. 2015 14:37

Tak jasne proc nezacit jeste v lete, vsechny objizdny trasy kolem zavreny, tak honem rozkopat i dalnici ;-D

1 0
možnosti