- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Talijáni zkrátka nepřistoupili na všimné do úřednických kapes...
Chtějí zahíjit modernizaci, není to trochu pozdě v půlce léta? Neměly by se modernizace a stavby zahajovat na začátku stavební sezony aby se toho stihlo co nejvíce? Takhle kopnout do stavby trochu to pošolichat a zakonzervovat na příští rok.
Taky by mě zajímalo jak Eurovia která postavila u Ostravy shitovou dálnici může dále soutěžit a dostávat zakázky
1) výběrové řízení chvíli trvá a jelikož ŘSD neumí soutěžit práce s rozvazovací doložkou, není pro ně reálné, aby měli vítěze třeba v únoru nebo v listopadu
2) zákon nedovoluje vyhodit z VŘ firmu, když nezvádla stavbu. stačí když jich pár zvládla. Takže co nemá oporu v zákoně, nelze použít
"Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) skončil správní řízení k zakázce na modernizaci úseku poté, co italská společnost nesložila kauci ani v dodatečné..."
Pokud tu chtějí podnikat, mohli by si aspoň nastudovat zákony, či jim povinnost dodržovat určité lhůty oznámit jejich právník, co je v ČR zastupuje.
Opravdu nepotřebujeme další firmu, která nezná ani základní zákony
Ona ta kauce nejsou drobné ... 5% z předpokládané ceny zakázky. V tomto případě 5 % z miliardy = 50 milionů. Ta kauce je zadržena po dobu přezkumu ze strany ÚOHS a kdybyste si ty peníze měl u banky půjčit s tím, že je po 3 měsících vrátíte, tak byste se divil nad úrokem, který bude banka požadovat.
Na Italy nikdy nebyl spoleh viz. zajištění schengenského prostoru a stavět dálnice to už vůbec Né oni tak v zimě tancovat a v letě nepracovat.
jel jste někdy po italských dálnicích? Evidentně ne!
Hm,Eurovia-se divím,že jim po fiasku na ostravských mostech ještě někdo něco dá tvořit na D1-jedině že by přímo instalovali retardéry,na to jsou odborníci
To je prave tady ten bordel, dokud by tu Ostravu nedali do poradku, o statnich zakazkach by si mohli nechat zdat, ale ne u nas.
Jen en Italové. To by dopadlo jako rekonstrukce pražského hlavního nádraží.
Co se Vám na ní nelíbí?
Ze špinavého hnusu plného heren a pornokina se stal funkční dopravní uzel.
italská mafie je zkrátka za zenitem a naše pevně sedí na té tlusté svini , které se jinak říká státní zakazky...nic pozitivního
No výborně, alespoň jeden nový úsek se letos začne. Sice v půlce roku, ale dobrý. ANO - fakt dobrý. A co ten úsek mezi Velkou Bíteší a Lhotkou, co měl být otevřen nejprve již před rokem a půl a dle současného ministra nejpozději do prázdnin? Zvládnete to aspoň do švestek?
Velka Bites je prakticky hotova, uz se dokonce po novym povrchu jezdi, sice omezene, ale jezdi.
Spis ti komedianti u Jihlavy co jeste nemaji ani polozenej povrch poradne.
Tak jasne proc nezacit jeste v lete, vsechny objizdny trasy kolem zavreny, tak honem rozkopat i dalnici