- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a co by chtěli, jen samé výhody a přidávání platu?pokud se jim nelíbí,ať jdou makat do soukromé firmy a poznají,jak se vydělávají těžce prachy
Je to bordel st.správy,že nedokáže vypracovat projekty(kvalitní)leda ,tak na soukromé účely a ti hlupáci co posuzují projekty,pokud jim něco nepřiteče do vlastní kapsy,tak nemá kvalitní projekt šanci.Přes to na blbosti je financí dost,což je vidno jen pokud se rozhlédnete kolem sebe.A kvalita je k zaplakání(silnice,dálnice)a různé zbytečnosti darmo psát o tom.
předpokládám že , po vzoru Řecka, dostanou příplatky a 15-té platy.
danovy poplatnik zasne.
Predchudci Toka tupe setrili za kazdou cenu, Bartou s Kalouskem pocinaje, az tak, ze zastavili projektovou pripravu, pry Recko. Nyni o ty prachy z EU asi prijdem, tak se bere jako pozitivum, ze cena zakazky je vyssi, nez se planovalo??? WTF
Kecy. Se sekerou ve státní kase (převážně díky recesi) prostě nezbyly peníze ve státní kase, ty peníze, ze kterých se hradí 15% spoluúčast (unijní dotace je potom oněch zbylých 85%). Když nedokážete z vlastních státních zdrojů kofinacovat projekty, nemůžete ani čerpat unijní prachy. Tak je nastavená metodika finančních toků a nejede přes to vlak.
.. Musíme to utratit ...
Jak dlouho máme euro dotace 8 let? 8 let se stavěly lavičky, soukromé welness hotely místo zateplování škol a státních budov, investic do železnice.¨
A teď když se konečně investuje do příměstské a regionální želenice se dělá jen tupý repas (protože to asi nemají připravené) místo pořádných konečných variant na nějakou dobu (třeba aby byla železnice konkurenceschcopná tam kde vyroste rychlostní komunikace)
S aspoň částečným zdvoukolejením v místě křížení, elektrifikací a pořádným řízením a zabezpečením, retrasováním. A to ještě většinu peněz pálí na předražených podchodech, které konkurenceschopnosti železnice nepřidají, naopak, do kterých pak stejně teče.
njn soc management cerpe je jadno na co v jake kvalite a v jake pomeru cena/vykon hlavne ze cerpeme
Připomíná mi to doby socialismu, kdy podniky honem honem koncem roku nakupovaly kraviny, jen aby se vyčerpaly naplánované peníze.
To se deje ve statnim i dnes. Kazdy listopad a zejmena prosinec pozoruju, jak se urady snazi utratit penize a na posledni chvili kupuji skoro cokoliv :-(
proč prajzáci trénují běh na sto metrů? aby byly vždy u popelnice dříve než krysy. proč češi pracují přesčas? aby se k eurům dostali dřív než řekové.
Pokud čeští stavitelé železnic nestíhají a zdražují , proč tedy stát neosloví s tendrem okolní státy , jako Slovensko , Polsko , nebo Neměcko ? Ti rádi vezmou zakázky a co se týče Německa , ti stavějí kvalitněji a levnějí , než české firmy .
U takového komentáře se vždycky zeptám - která z, u nás působících, železničních stavebních firem je podle Vás česká? Respektive, z jakého státu je majitel Metrostavu, Skansky, Strabagu... ?
Pekna ilustracni fotka celkem dobre poukazujici na to, ze EU a jeji dotace zajimaji uz jen moralni prasata :-)