- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak se na ty příspěvky dívám a mám pocit,že všichni závistivci dostali školení od Miroslava Kalouska (který jako poslanec mohl vlakem cestovat zadarmo,aniž by si musel předem cosi zaplatit).Na železnici jsem pracoval pouhých 35 let a většinu z toho jsem dojížděl do míst,kde moje služby zaměstnavatel potřeboval.Takže to byla jakási kompenzace a ta je poskytována také důchodcům.Přiznám se,že nejraději jezdím vlakem,auto jsem nikdy neměl.Přesto dokáži ročně projezdit tak za 700 Kč a manželka sotva polovinu.Takže vlastně ČD ještě dotujeme.A ten debil,co vykládá o desetiminutovém stání u přejezdu by si měl koupit stopky.
Ono se taky nepíše o DP. Tam mají taky všichni "režijky" a jízdu v MHD zdarma a to i rodinný příslušník. Tam se možná projede víc jak ve vlaku. Co vy na to pane Sůra?
A musí DP Praha automaticky uznávat režijky úředníků DP Hradec Králové? Musí teplická Veolie vozit za hubičku tramvajáky z Brna?
"Režinky" majú i na Slovensku,v Maďarsku,v iných krajinách,len neviem presnú sumu,ktorú musia zamestnanci a rodinní príslušníci zaplatiť.Je to benefit od zamestnávateľa.Viacerí zamestnanci ČD možu mať v čistom na výplatnej páske cca aj 14.tisíc,keď zaplatia za prenájom a podobne,tak nie je čo závidieť.Napr.banková úradnička v jednej nemenovanej banke dostane 18 tisíc v čistom a nemusí vstávať ráno okolo 4.hodiny ako ¨viacerí železničiari v turnuse.
ale to přeci nikdo nerozporuje!
tady jde o to, kdo má na režijky nárok! zaměstnanci ČD - v pořádku. zaměstnanci dceřiných firem - snad, záleží na tom, co je to za firmu. zaměstnanci SŽDC, tedy firmy, jejímž zákazníkem ČD je - proč??! a i kdyby pro určité profese pro dojíždění na pracoviště, tak ale určitě ne pro rodinné příslušníky!
No to je blábol ten článek. Kdy zase napišete něco o Hyundai? Dřive se sloužilo lidu a dneska.....
Něco o Hyundai? Až napíšete pět podobně hlubokomyslných příspěvků do diskuze.
Režijky jsou neuvěřitelný nesmysl a paskvil - optimálně komplet zrušit
Ještě by se to dalo pochopit jako výhoda pro daného zaměstnance drah, ale žádní rodinní příslušnící či jiní pracovníci státu
A cena by měla být aspoň trochu logická, např. čtvrtina - tedy 5000 kč.
Podle mne by novináři měli psát články jen o tom, co si důkladně prověří i z druhé strany. Což se zásadně neděje. Prostě tiskový mluvčí ministerstva, nebo nějaké firmy, pošle "materiál" a do novin se to prostě opíše a ještě opepří. No a pak, když už se najde někdo, kdo věc vidí jinak, protože s tím má zkušenosti a zná to, protože v oboru pracuje, nebo se ho to týká, a napíše komentář, jen se to zpochybňuje, bagatelizuje, dokonce zesměšňuje, nebo se vytáhnou fráze o objektivnosti a vyváženém přístupu.
Mám s tím dlouholeté zkušenosti zejména co se týče hlukové problematiky a pochybných investic, které se protlačují silou a úplatky.
Takže - co uvádí média, automaticky beru s despektem, protože všechno jsou to když ne přímo promo články, tak přinejmenším účelově vybrané argumentace. Prostě aby to vyhovovalo záměru.
Jsem přesvědčen, že zrovna data o permanentkách na dráze se dají vyhodnotit i naopak, že totiž na nich dráhy vlastně vydělávají. Neexistuje žádný důkaz, že je to tak, jak píšete, totiž že dráhy přicházejí o stamiliony.
No já znám spoustu lidí s permicí a jsou to jen příbuzní zaměstnanců a nikdy na dráze nedělali a jezdí si po železnici sem tam jak by se nechumelilo. Procestovanou mají celou republiku křížem krážem a furt někam jezdí vlakem. Za 1 000Kč dobrý byznys. Reálně by za ten rok ČD zaplatili tak 50 000. Takže rozhodně beru Váš argument, že ČD na tom vydělává. Těch co dají za permici 1 000Kč a neprojezdí je bude minimum. Možná i 0. Takže ČD prodělávají a ještě navíc ti lidé zabírají místo.
Opravdu mi chcete tvrdit, že nemáte žádný "pracovní" benefit?
Zaměstnanec ČD - OK nejsem proti režijce, zaměstnanecký benefit
Rodinní příslišníci? Přočpak by měli mít režijku? Nějaký socialistický výdobytek?
Zaměstnanci cizích firem? To už vůbec nechápu.
Protoze do tech cizich firem CD prevedli sve zamestnance, aby papirove zamaskovali cervena cisla. A prevod benefitu byl jednou s podminek tohoto prevodu.
Je poněkud nezvykle, že SZDC poskytuje takove benefity z oblasti, ktera neni jeji hlavni cinnosti. Proc radsi zaměstnancům neposkytne slevu na pouziti zeleznicni dopravní cesty, pokud by tam chtěli projet svym vlastnim vozidlem?
U tech SZDC je to zvláštní, ale budiz. Ale aby nebyly naštvaný, az par trati vysoutěží nekdo jiny nez ČD a budou tam muset jezdit za prachy, i do práce.