Diskuze

Českým drahám utíkají stamiliony za režijky pro „cizí“ státní firmy

České dráhy musí téměř zdarma vozit zaměstnance firem a státních organizací, jimž samy platí miliardy. Je to podobné, jako by mlynáři měli nárok na rohlíky za pár haléřů od pekařů, kterým dodávají mouku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

Tak se na ty příspěvky dívám a mám pocit,že všichni závistivci dostali školení od Miroslava Kalouska (který jako poslanec mohl  vlakem cestovat zadarmo,aniž by si musel předem cosi zaplatit).Na železnici jsem pracoval pouhých 35 let a většinu z toho jsem dojížděl do míst,kde moje služby zaměstnavatel potřeboval.Takže to byla jakási kompenzace a ta je poskytována také důchodcům.Přiznám se,že nejraději jezdím vlakem,auto jsem nikdy neměl.Přesto dokáži ročně projezdit tak za 700 Kč a manželka sotva polovinu.Takže vlastně ČD ještě dotujeme.A ten debil,co vykládá o desetiminutovém stání u přejezdu by si měl koupit stopky.

0 0
možnosti
MP

Ono se taky nepíše o DP. Tam mají taky všichni "režijky" a jízdu v MHD zdarma a to i rodinný příslušník. Tam se možná projede víc jak ve vlaku. Co vy na to pane Sůra?

4 0
možnosti
Foto

J91i15ř11í 44E26r83b13e22n

20. 7. 2015 14:54

A musí DP Praha automaticky uznávat režijky úředníků DP Hradec Králové? Musí teplická Veolie vozit za hubičku tramvajáky z Brna?

1 3
možnosti
Foto

"Režinky" majú i na Slovensku,v Maďarsku,v iných krajinách,len neviem presnú sumu,ktorú musia zamestnanci a rodinní príslušníci zaplatiť.Je to benefit od zamestnávateľa.R^Viacerí zamestnanci ČD možu mať v čistom na výplatnej páske cca aj 14.tisíc,keď zaplatia za prenájom a podobne,tak nie je čo závidieť.Napr.banková úradnička v jednej nemenovanej banke dostane 18 tisíc v čistom a nemusí vstávať ráno okolo 4.hodiny ako ¨viacerí železničiari v turnuse.

6 0
možnosti
OJ

ale to přeci nikdo nerozporuje!

tady jde o to, kdo má na režijky nárok! zaměstnanci ČD - v pořádku. zaměstnanci dceřiných firem - snad, záleží na tom, co je to za firmu. zaměstnanci SŽDC, tedy firmy, jejímž zákazníkem ČD je - proč??! a i kdyby pro určité profese pro dojíždění na pracoviště, tak ale určitě ne pro rodinné příslušníky!

6 2
možnosti
KV

K41a11r68e97l 40V79o75j27t94a

20. 7. 2015 10:39

No to je blábol ten článek.;-D Kdy zase napišete něco o Hyundai?;-D Dřive se sloužilo lidu a dneska.....Rv

2 1
možnosti
JS

J44a76n 15S21ů57r46a

20. 7. 2015 14:49

Něco o Hyundai? Až napíšete pět podobně hlubokomyslných příspěvků do diskuze.

1 2
možnosti
MS

Režijky jsou neuvěřitelný nesmysl a paskvil - optimálně komplet zrušit!!R^

Ještě by se to dalo pochopit jako výhoda pro daného zaměstnance drah, ale žádní rodinní příslušnící či jiní pracovníci státu!!

A cena by měla být aspoň trochu logická, např. čtvrtina - tedy 5000 kč.

0 5
možnosti
PU

Podle mne by novináři měli psát články jen o tom, co si důkladně prověří i z druhé strany. Což se zásadně neděje. Prostě tiskový mluvčí ministerstva, nebo nějaké firmy, pošle "materiál" a do novin se to prostě opíše a ještě opepří. No a pak, když už se najde někdo, kdo věc vidí jinak, protože s tím má zkušenosti a zná to, protože v oboru pracuje, nebo se ho to týká, a napíše komentář, jen se to zpochybňuje, bagatelizuje, dokonce zesměšňuje, nebo se vytáhnou fráze o objektivnosti a vyváženém přístupu.

Mám s tím dlouholeté zkušenosti zejména co se týče hlukové problematiky a pochybných investic, které se protlačují silou a úplatky.

Takže - co uvádí média, automaticky beru s despektem, protože všechno jsou to když ne přímo promo články, tak přinejmenším účelově vybrané argumentace. Prostě aby to vyhovovalo záměru.

Jsem přesvědčen, že zrovna data o permanentkách na dráze se dají vyhodnotit i naopak, že totiž na nich dráhy vlastně vydělávají. Neexistuje žádný důkaz, že je to tak, jak píšete, totiž že dráhy přicházejí o stamiliony.

4 1
možnosti
MP

No já znám spoustu lidí s permicí a jsou to jen příbuzní zaměstnanců a nikdy na dráze nedělali a jezdí si po železnici sem tam jak by se nechumelilo. Procestovanou mají celou republiku křížem krážem a furt někam jezdí vlakem. Za 1 000Kč dobrý byznys. Reálně by za ten rok ČD zaplatili tak 50 000. Takže rozhodně beru Váš argument, že ČD na tom vydělává. Těch co dají za permici 1 000Kč a neprojezdí je bude minimum. Možná i 0. Takže ČD prodělávají a ještě navíc ti lidé zabírají místo.

2 4
možnosti
PZ

Opravdu mi chcete tvrdit, že nemáte žádný "pracovní" benefit?

3 0
možnosti
PN

Zaměstnanec ČD - OK nejsem proti režijce, zaměstnanecký benefit

Rodinní příslišníci? Přočpak by měli mít režijku? Nějaký socialistický výdobytek?

Zaměstnanci cizích firem? To už vůbec nechápu.

5 1
možnosti
PJ

P11e43t54r 46J48a73r62o11š

20. 7. 2015 8:12

Protoze do tech cizich firem CD prevedli sve zamestnance, aby papirove zamaskovali cervena cisla. A prevod benefitu byl jednou s podminek tohoto prevodu.

6 0
možnosti
PN

Je poněkud nezvykle, že SZDC poskytuje takove benefity z oblasti, ktera neni jeji hlavni cinnosti. Proc radsi zaměstnancům neposkytne slevu na pouziti zeleznicni dopravní cesty, pokud by tam chtěli projet svym vlastnim vozidlem?

0 1
možnosti
PJ

P49e77t68r 80J77a50r31o34š

20. 7. 2015 8:13

Vypravci jsou take zamestnanci SZDC.

1 0
možnosti
PN

U tech SZDC je to zvláštní, ale budiz. Ale aby nebyly naštvaný, az par trati vysoutěží nekdo jiny nez ČD a budou tam muset jezdit za prachy, i do práce.

1 0
možnosti