Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČSA musí létat do Paříže malými letadly. Airbus mají pronajatý v Indii

Je to dobrá i špatná zpráva zároveň. ČSA po letech nemusí řešit nadbytečnou kapacitu svých letadel, naopak se dostaly letos do situace, kdy jim letadla chybí. Na linky běžně obsluhované proudovým letadlem proto dopravce nasazuje pomalejší a méně pohodlné turbovrtulové stroje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P74e67t34r 40J67u15r16č31e86k 4529514980

Proboha, tak už ty ČSA zrušte!!! Kdo má sledovat tu několikaletou agónii. Linky zavádějí a ruší asi jako, když střídáte fusekle, airbusy si prodali a teď rvou lidi do toho šrotu ATR. které už většina evropských aerolinek dávno vyřadila. O malých rychlých a úsporných proudových letounech typu CRJ asi vedení ČSA nikdy neslyšelo.

0/−1
20.8.2015 11:15

R51o39s75t28i34s58l32a17v 10K90o54r58m70o72š 3777565371782

No uvidíme, s čím budou lítat do toho Stuttgartu. Jestli to bude to ATR, tak to raději pojedu do ČR na kole. Nedavno jsem hledal letenky na trase Praha - Stuttgart a našlo to ČSA. Letenky jsem neobjednával, ale po týdnu jsem si řekl, že by to nebyl špatný nápad, ať mám jisté termíny. A hle, najednou již ČSA v nabídce nebylo. Tomu se říká splehlivost nadevše ;-D

0/0
21.7.2015 15:49

V49l84a70s43t41i18m69i17l 86H25a59l81b58i27c45h 8433425746128

Když se odprodají letadla tak potom není s čím létat.

0/0
21.7.2015 9:48

P76e80t37r 33K93o94š65í25č73e28k 8401730705841

Luftjarda odvedl dobrou práci.

+2/−1
20.7.2015 15:38

H74o77n61z57a 51B68o57b95u84l72a 9716139423209

Čekal jsem celkem dlouho, na takový odborný argument.;-DR^

+1/0
20.7.2015 16:00

J46o23s13e91f 22H96o29n17e87š 7421712810683

To spíš ten krizový manažer co přišel po Tvrdíkovi

0/0
20.7.2015 19:21

J17a29n 40B43e92n34e19š 5579255428185

Tahle taktika by mohla konečně vyjít. Všechny letadla pronajmout a radši nic nedělat. šité na míru ČSA ;-D

+4/0
20.7.2015 15:17

J96i22r69i 28D62o30b67r80ý 9588709593

Tohle je vsude stejne. Koruna se musi usetrit, i kdyby to milion stalo.

(prelozim: letedlo je treba pronajmout, i kdyby to znamenalo neschopnost fungovat a prichazet o zakaznika jak primo, tak ztratou duvery. Dalo se to spocitat predem.)

+11/0
20.7.2015 14:27

B29o85r69i10s 49P75o54u39z77a78r 5338618315807

Nezbývá nic jiného,než nasadit osvědčené Dakoty

+2/0
20.7.2015 14:11

J84a27n 90K29o12t62l15í86n 9619584835327

vybrakovat Kbelské letiště a hned bude s čím létat ;-D

+2/0
20.7.2015 15:54

J20i90ř35í 22K32o13c14u30r67e44k 6675444895948

DC3? Jakože historický let za cenu běžné jízdenky?

0/0
20.7.2015 22:44

M86a84r40t62i33n 23J49i97r10o82u16s93e62k 7246945545548

Je potřeba to hodit na Tvrdíka, jako se neúspěchy posledních 25 let stále hází na komunisty. :-)

0/−9
20.7.2015 14:01

J94o67s72e25f 12R16o26h82a32n 8831214679147

Tvrdik ten hrob vykopal tim, ze megalomansky zacal nakupovat aniz by mel plan navratnosti investic. Takze jako kazdy socialista v teto zemi vytvoril dluhy a pak byl odejit. Od te doby se CSA snazi z toho hrobu vyhrabat.

CSA se pak zacalo orientovat na Rusko, kdy otevirali jedno spojeni za druhym. Bohuzel jim do toho pozdeji nepasoval Putin s anexi Krymu a nasledne sankce maji na pocty cestujicich znacny negativni dopad.

Osobne letam do Parize kazde 2 tydny pracovne. Rano v 7:00 tam a vecer v 8:00 zpet. Nedokazi si predstavit, ze bych tam letal pomalym vrtulakem. Hluk ani neresim, ale ten casovy skluz je zasadni. Air France nemam rad, ale nebude mi nic jineho zbyvat. :-(

+5/0
20.7.2015 14:23

H53o68n50z95a 51B37o22b48u95l19a 9666539493229

No nevím, jak dlouho že jsou sankce kvůli Krymu? Tohle není úplně nejlepší argument.

0/0
20.7.2015 14:58

L89u84b81o39š 14H28o22l24í59k 5277960652740

Na jaře 2011 kdy se nelétalo ve vhodné dny z Prahy do Manchesteru, tak jsem letěl se SWISS přes Basilej... Bohužel , asi byla tato letecká společnost také v úzkých, protože oproti plánovaným Avroliner RJ100 byly OBA LETY realizovány ATR...

Alespoň to bylo trochu dobrodružné, ale začal jsem pochybovat, je-li letecká doprava nejpohodlnější :-) (zpátky jsem naštěstí letěl přes Frankfurt s Lufthansou (z Manchesteru Boeing 737-300, z Frankfurtu Airbus 321).

0/0
20.7.2015 13:43

L26u71k48a89s 74V49o31n11d85r63a25c29e66k 7555343284926

Swiss je stokrat lepsi nez CSA, to je bez debat;-)

0/0
20.7.2015 13:46

P48a72v43l19a 93H36r84a73d82i54l60o38v18a 3337981841614

Swiss ma vyborny servis na palube, ale celkem casto rusi lety :/ (predpokladam, ze pro nevytizenost konkretniho spoje). Byvalo to lepsi.

0/0
20.7.2015 13:51

L95u76k56a29s 90V13o27n21d13r30a65c20e46k 7725873944666

Swiss ma, mozna s vyjimkou Turkish, nejlepsi business class mezi evropskymi aerolinkami. Zatim mi zadny let nezrusili

0/0
20.7.2015 13:53

P77a33v32l64a 31H44r62a25d91i93l70o71v76a 3407251431154

Ja s nima posilam klienty a stava se. Hlavne takovy ty poevropsky "priskoky". Jinak nejen business, i economy je na evropske pomery vyborna.

0/0
20.7.2015 13:58

S59t56a71n72i57s69l25a97v 89M15o29k62r46ý 8817712426512

Ja nedam dopustit na TAP ;-)

+1/0
20.7.2015 14:22

P83e64t19r 49K67o53z95á31k 3308593882335

ČSA jsou dávno v......co mi říkal známý, který tam dělá x let, tak jednou z největších chyb bylo pořízení airbusů, na místo boeingů - Za prvé se jim ty A319 nehodily do flotily, museli se přeškolovat piloti, ano ČSA byl přislíben nějaký trenažer, ale dostali nějaký pro jiný model, muselo se to předělávat atd. Jen co si matně pamatuji, každopádně to krásně vykresluje jak je firma vedená.

+1/0
20.7.2015 13:32

H37o68n18z32a 42B58o24b32u28l95a 9686759593479

Nemyslím, že problém byl zrovna ve značce.

0/0
20.7.2015 13:36

L89u48k43á51š 31B78l56a48ž47e90k 1920772189597

S ATR 72 jsme letěli na služebku asi přes měsícem z Ostravy do Düsseldorfu. Přes ČSA. Moje první zkušenost s vrtuláčem a doufám, že poslední. Letí pomaleji, je hlasitější, těm vrtulím podvědomě nedůvěřujete a neustále přes okénka sledujete, jestli se obě točí. Hlavní problém byl ale v tom, že je v tom letadle ještě méně místa než v klasickém economy oddělení A320 apod. Navíc byl ten let formulován jako přímý let do Düsseldorfu s krátkým mezipřistáním v Praze. To trvalo hodinu, kdy nesmíte vysednout a vypnou klimu... To jsou momenty, kdy se prostě chcete odstěhovat někam daleko, aby jste tyto české speciality nemuseli snášet...

+3/0
20.7.2015 13:32

L66u37k22a20s 87V40o76n60d32r60a35c45e35k 7105623544986

Atr je jeste relativne ok vrtulak. Takovy Dornier 228 nebo Bombardier Dash 8, z toho jsem se malem podelal strachy

+2/0
20.7.2015 13:37

L51u43k21á64š 60B76l74a37ž57e22k 1690842519647

Teď jsem koukal, jak vypadají. Ten Dornier to je peklo. Ale takovým jsme letět ani nemohli, protože by museli ten let vypravit jen pro nás :-)

Ten Bombardier vypadá celkem fajn :-)

+1/0
20.7.2015 13:53

L46u24k68a38s 41V62o49n58d58r41a38c26e82k 7255843534566

Nebo hydroplan na Maledivach, to je taky vyzivne. Hlavne pri velke oblacnosti;-)

0/0
20.7.2015 13:57

L85u92k90á51š 44B95l94a16ž59e47k 1820392289177

To je exotická dovolená, takže takové musí být i pocity :-)

+1/0
20.7.2015 14:34

V75i79k94t88o31r 65N70á31r90o59ž91n83ý 3799352438

A co třeba AN-24 nebo AN-26. To byl zážitek ;-D

+1/0
20.7.2015 14:17

J93a58n 51K14o64t83l90í60n 9239124275727

jak píše kolega níže - AN24, to byla pecka...a za sebe přidávám ještě - L410 a AN2. Ale tam jsem se s padákem na zádech bál jen do momentu, než jsme alespoň trochu nastoupali ;-D pak už jsem si jen hlídal volnou cestu ke dveřím.

0/0
20.7.2015 15:53

M32i80r24o66s29l40a33v 61Z45i86k36m63u86n84d 7639113404583

A An24 v sovětském provedení by se vám nezamlouval, tam byla docela legrace ...

0/0
20.7.2015 16:23

J59o25s68e71f 65R87i40c35h62t33e84r 9296805867133

Dash 8 není o nic horší než ATR, spíš naopak. Do 228 po evropě prakticky nelítá a Do 328 je už taky rarita – kdy a kde jsi tím letěl?

+1/0
20.7.2015 18:20
Foto

D92a47v49i75d 92K72r53á55s72e96n16s31k87ý 7267790297

Bombardier Dash 8 je překvapivě velice příjemné letadlo - letěl jsem s ním asi 2x nebo 3x, pohodový let, měkké přistávání, aspoň za mne tedy spokojenost :-)

+2/0
20.7.2015 20:28

P88e29t63r 51J11u13r60č24e36k 4359924760

Souhlas, letěl jsem párkrát do Mnichova a docela dobrý.

0/0
20.8.2015 11:23

J10a76r26o16m49i59r 93F47a24r35e47k 4852153697

Priste si vyberte misto hned vedle vrtule. Ten pocit pri nahazovani motoru, kdy vas miji list vrtule a rychlost se zvysuje je k nezaplaceni.

+2/0
20.7.2015 13:45

L94u73k59á65š 51B19l82a14ž94e10k 1270442119887

Na cestě zpátky jsem u ní seděl :-)

0/0
20.7.2015 13:55

P86e35t49r 66F78e76i55g95l 5808103810372

Nechápu jak to myslíte, že těm vrtulím nedůvěřujete...vždyť vrtulová letadla nejsou více nebezpečná...u ATR je to dokonce naopak...to patří opravdu k těm bezpečnějším strojům...

+1/0
20.7.2015 13:47

L31u41k15á63š 81B77l46a41ž17e85k 1640692839837

Já neříkám, že je pro tu obavu nějaký objektivní důvod. Ale když na lety vrtuláčem nejste zvyklý a považujete to v mezistátní letecké dopravě za něco, co patří spíše do 20. století, tak se prostě těmto pocitům neubráníte...

+1/0
20.7.2015 13:56

P93a95v80l25a 88H15r57a14d59i88l84o79v16a 3387241981914

Vrtulac mi nevadi, clovek si to vic vychutna. Je to takove opravdovejsi. ;-D

+1/0
20.7.2015 14:00

J59o83s23e86f 50V98o41s27i48c96k68y 4813107696793

Nejste sam, kdo je vystraseny hned jak uvidi vrtule. Takovych lidi je vetsina! Jsou to ale ty nejuspornejsi a nejspolehlivejsi letadla na kratke trate. Tryskace se na takove trate vylozene nehodi ! Mohlo by se letat jeste lacineji, kdyby lidi nebyli hloupi.

+1/0
20.7.2015 14:23

L82u93k81á58š 25B64l21a75ž79e26k 1810252779127

Uznávám, beru, nic neříkám.

0/0
20.7.2015 14:32

P70a18v27l18a 92H15r84a69d95i52l96o48v97a 3497171881324

"Jsou to ale ty nejuspornejsi a nejspolehlivejsi letadla na kratke trate. "R^

+1/0
20.7.2015 14:43

P58e28t15r 95J22u55r64č83e37k 4489174430

Úplně s vámi nesouhlasím. Dnešní moderní malá proudová letadla typu např. Canadair Regional Jet jsou rychlejší a na sedačku úspornější než ty vrtulové fosilie.

0/0
20.8.2015 11:27

M69i68r82o62s25l77a88v 51Z72i17k64m93u22n96d 7389613754663

Letadlo musí být konstruováno tak, aby i při výpadku jednoho motoru mohlo "nouzově" doletět k nejbližšímu letišti ... Malá letadélka s jedním motorem proto nemohou nad Prahu ...

0/0
20.7.2015 19:24

J61i62ř33í 65H66o76r36á36k 2833240840816

Tak tímto jsem letěl i do Bruselu (přestup do New Yorku) a byl to můj první let ČSA. Nejen, že jsem si říkal, že ČSA jsou české a alespoň budou mít nějaký normální vstup do letadel nikoliv. Autobusem na takovej odlehlej plácek a nazdar. Když jsem viděl ty vrtule myslel jsem, že je to špatný vtip. Jsem terpve začínající cestující (letěl jsem mimo zmíněného letu jen do Londýna wizz aierem) ale jedno Vám zde řeknu:

S ČSA už nikdy více, nedivím se, že krachují.Rv

+1/−1
20.7.2015 13:22

V21i82k24y26r 13B17o69h76u49m52i75l 45S84t89r20a29n37s87k48y 9507978266859

Jistě, to je jediná cesta jak vychovávat ČSA. Na jedné straně ROZUNÝ servis, na straně druhé žádat vždy změnu letu či dopravce, pokud společnost neplní ani základní parametry spoje.

0/0
20.7.2015 13:20

O46t89o 84V10o49d52i44č80k43a 7604317449448

Airbusem do Paříže 1:45 minut? to je nesmysl, tak dlouho let netrvá ani náhodou...

+1/0
20.7.2015 13:06

J47a38k93u70b 50Š89a58f19a10n64d94a 7965527711651

Podle letového řádu ano. Vlastní let bude kratší.

0/0
20.7.2015 13:13

J38a87r84o91m38i32r 54F18a87r12e21k 4162173947

Papirove ano. Vcera jsem to letel s A 320, cisteho casu 1:49.

+1/0
20.7.2015 13:14

D34a90v71i91d 98P21r22o38c83h28á82z86k65a 5814655967293

on je v tom započítaný i čas na rolování po runway, čekačka na start, po příletu dojetí ke gatu, přistavení tunelu (jízda autobusem). Samotný let je kratší.

+3/0
20.7.2015 13:14
Foto

D41a65v58i31d 70P27o49m14m16e84r 3719719636922

Ve vzduchu jsme byli přesně 01:17 hod.

0/0
15.8.2015 21:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.