Diskuze

ČSA musí létat do Paříže malými letadly. Airbus mají pronajatý v Indii

Je to dobrá i špatná zpráva zároveň. ČSA po letech nemusí řešit nadbytečnou kapacitu svých letadel, naopak se dostaly letos do situace, kdy jim letadla chybí. Na linky běžně obsluhované proudovým letadlem proto dopravce nasazuje pomalejší a méně pohodlné turbovrtulové stroje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P82e25t19r 55J38u46r74č13e12k

20. 8. 2015 11:15

Proboha, tak už ty ČSA zrušte!!! Kdo má sledovat tu několikaletou agónii. Linky zavádějí a ruší asi jako, když střídáte fusekle, airbusy si prodali a teď rvou lidi do toho šrotu ATR. které už většina evropských aerolinek dávno vyřadila. O malých rychlých a úsporných proudových letounech typu CRJ asi vedení ČSA nikdy neslyšelo.

0 1
možnosti

No uvidíme, s čím budou lítat do toho Stuttgartu. Jestli to bude to ATR, tak to raději pojedu do ČR na kole. Nedavno jsem hledal letenky na trase Praha - Stuttgart a našlo to ČSA. Letenky jsem neobjednával, ale po týdnu jsem si řekl, že by to nebyl špatný nápad, ať mám jisté termíny. A hle, najednou již ČSA v nabídce nebylo. Tomu se říká splehlivost nadevše ;-D

0 0
možnosti

Když se odprodají letadla tak potom není s čím létat.

0 0
možnosti

Luftjarda odvedl dobrou práci.

2 1
možnosti

Čekal jsem celkem dlouho, na takový odborný argument.;-DR^

1 0
možnosti

J95a19n 22B25e61n23e48š

20. 7. 2015 15:17

Tahle taktika by mohla konečně vyjít. Všechny letadla pronajmout a radši nic nedělat. šité na míru ČSA ;-D

4 0
možnosti

J84i14r14i 33D42o31b10r61ý

20. 7. 2015 14:27

Tohle je vsude stejne. Koruna se musi usetrit, i kdyby to milion stalo.

(prelozim: letedlo je treba pronajmout, i kdyby to znamenalo neschopnost fungovat a prichazet o zakaznika jak primo, tak ztratou duvery. Dalo se to spocitat predem.)

11 0
možnosti

Nezbývá nic jiného,než nasadit osvědčené Dakoty

2 0
možnosti

J17a85n 82K57o60t57l11í32n

20. 7. 2015 15:54

vybrakovat Kbelské letiště a hned bude s čím létat ;-D

2 0
možnosti

Je potřeba to hodit na Tvrdíka, jako se neúspěchy posledních 25 let stále hází na komunisty. :-)

0 9
možnosti

J31o36s69e61f 82R35o45h60a97n

20. 7. 2015 14:23

Tvrdik ten hrob vykopal tim, ze megalomansky zacal nakupovat aniz by mel plan navratnosti investic. Takze jako kazdy socialista v teto zemi vytvoril dluhy a pak byl odejit. Od te doby se CSA snazi z toho hrobu vyhrabat.

CSA se pak zacalo orientovat na Rusko, kdy otevirali jedno spojeni za druhym. Bohuzel jim do toho pozdeji nepasoval Putin s anexi Krymu a nasledne sankce maji na pocty cestujicich znacny negativni dopad.

Osobne letam do Parize kazde 2 tydny pracovne. Rano v 7:00 tam a vecer v 8:00 zpet. Nedokazi si predstavit, ze bych tam letal pomalym vrtulakem. Hluk ani neresim, ale ten casovy skluz je zasadni. Air France nemam rad, ale nebude mi nic jineho zbyvat. :-(

5 0
možnosti

Na jaře 2011 kdy se nelétalo ve vhodné dny z Prahy do Manchesteru, tak jsem letěl se SWISS přes Basilej... Bohužel , asi byla tato letecká společnost také v úzkých, protože oproti plánovaným Avroliner RJ100 byly OBA LETY realizovány ATR...

Alespoň to bylo trochu dobrodružné, ale začal jsem pochybovat, je-li letecká doprava nejpohodlnější :-) (zpátky jsem naštěstí letěl přes Frankfurt s Lufthansou (z Manchesteru Boeing 737-300, z Frankfurtu Airbus 321).

0 0
možnosti

Swiss je stokrat lepsi nez CSA, to je bez debat;-)

0 0
možnosti

P85e58t22r 95K76o32z65á70k

20. 7. 2015 13:32

ČSA jsou dávno v......co mi říkal známý, který tam dělá x let, tak jednou z největších chyb bylo pořízení airbusů, na místo boeingů - Za prvé se jim ty A319 nehodily do flotily, museli se přeškolovat piloti, ano ČSA byl přislíben nějaký trenažer, ale dostali nějaký pro jiný model, muselo se to předělávat atd. Jen co si matně pamatuji, každopádně to krásně vykresluje jak je firma vedená.

1 0
možnosti

Nemyslím, že problém byl zrovna ve značce.

0 0
možnosti