- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proboha, tak už ty ČSA zrušte!!! Kdo má sledovat tu několikaletou agónii. Linky zavádějí a ruší asi jako, když střídáte fusekle, airbusy si prodali a teď rvou lidi do toho šrotu ATR. které už většina evropských aerolinek dávno vyřadila. O malých rychlých a úsporných proudových letounech typu CRJ asi vedení ČSA nikdy neslyšelo.
No uvidíme, s čím budou lítat do toho Stuttgartu. Jestli to bude to ATR, tak to raději pojedu do ČR na kole. Nedavno jsem hledal letenky na trase Praha - Stuttgart a našlo to ČSA. Letenky jsem neobjednával, ale po týdnu jsem si řekl, že by to nebyl špatný nápad, ať mám jisté termíny. A hle, najednou již ČSA v nabídce nebylo. Tomu se říká splehlivost nadevše
Když se odprodají letadla tak potom není s čím létat.
Čekal jsem celkem dlouho, na takový odborný argument.
Tahle taktika by mohla konečně vyjít. Všechny letadla pronajmout a radši nic nedělat. šité na míru ČSA
Tohle je vsude stejne. Koruna se musi usetrit, i kdyby to milion stalo.
(prelozim: letedlo je treba pronajmout, i kdyby to znamenalo neschopnost fungovat a prichazet o zakaznika jak primo, tak ztratou duvery. Dalo se to spocitat predem.)
Nezbývá nic jiného,než nasadit osvědčené Dakoty
vybrakovat Kbelské letiště a hned bude s čím létat
Je potřeba to hodit na Tvrdíka, jako se neúspěchy posledních 25 let stále hází na komunisty.
Tvrdik ten hrob vykopal tim, ze megalomansky zacal nakupovat aniz by mel plan navratnosti investic. Takze jako kazdy socialista v teto zemi vytvoril dluhy a pak byl odejit. Od te doby se CSA snazi z toho hrobu vyhrabat.
CSA se pak zacalo orientovat na Rusko, kdy otevirali jedno spojeni za druhym. Bohuzel jim do toho pozdeji nepasoval Putin s anexi Krymu a nasledne sankce maji na pocty cestujicich znacny negativni dopad.
Osobne letam do Parize kazde 2 tydny pracovne. Rano v 7:00 tam a vecer v 8:00 zpet. Nedokazi si predstavit, ze bych tam letal pomalym vrtulakem. Hluk ani neresim, ale ten casovy skluz je zasadni. Air France nemam rad, ale nebude mi nic jineho zbyvat.
Na jaře 2011 kdy se nelétalo ve vhodné dny z Prahy do Manchesteru, tak jsem letěl se SWISS přes Basilej... Bohužel , asi byla tato letecká společnost také v úzkých, protože oproti plánovaným Avroliner RJ100 byly OBA LETY realizovány ATR...
Alespoň to bylo trochu dobrodružné, ale začal jsem pochybovat, je-li letecká doprava nejpohodlnější (zpátky jsem naštěstí letěl přes Frankfurt s Lufthansou (z Manchesteru Boeing 737-300, z Frankfurtu Airbus 321).
Swiss je stokrat lepsi nez CSA, to je bez debat;-)
ČSA jsou dávno v......co mi říkal známý, který tam dělá x let, tak jednou z největších chyb bylo pořízení airbusů, na místo boeingů - Za prvé se jim ty A319 nehodily do flotily, museli se přeškolovat piloti, ano ČSA byl přislíben nějaký trenažer, ale dostali nějaký pro jiný model, muselo se to předělávat atd. Jen co si matně pamatuji, každopádně to krásně vykresluje jak je firma vedená.
Nemyslím, že problém byl zrovna ve značce.