- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to možná úsměvné,že pán leží,ale já si myslím,že má jen půl hod.pauzu.A když to srovnám s našimi podmínkami v Sungwoo Hitech,tak než dojdu do kantýny t= 5min.fronta +-10min,čas na jídlo+-10min,a cesta zpět=5min.( a to musím jít klusem a jídlo hltat),z čehož vyplívá, že buď nejím nebo mám jídlo z domu) Rosťa.
A už jezdí většina vozů na bezolovnatý ?
Pokud jsou to reinkarnované Peugeoty 405, tak ty už jezdili na bezolovnatý koncem 80 .let na 100%.
Ten chlap na fotce umřel z přepracování, nebo šli tak daleko, že ubytovna je rovnou součástí montážní linky?
Jo, republikani skripou zubama, ze evropa ma nejaky dalsi trh. Nejradeji by to cele schodili ze stolu. Doufam, ze uz evropa necouvne a dohodu uzna i bez USA
Jakmile jde o penize, tak se lecos prekousne...
Kdo chce kam, pomozme mu tam
A proč ne? Pokud je tam dostatečná kupní síla (a asi je, alespoň na vozy portfolia Dacia), je 77 milionová země hodně zajímavý trh. Zvlášť pokud tam jezdí auta koncepce 80. let, bude zájem obrovský.
Směnný provoz po íránsku - jeden maká, druhý odpočívá.
business vždycky ustoupí lidským právům
Vždycky ne. S Čínou se čile obchoduje, přestože se tam lidská práva denodenně poručují.
Jak je treba odbytište, zrušia sa aj sankcie...