- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zvýšení prodeje SUV spíše svědčí o tom, že Češi na tom finančně nebudou tak špatně, jak se snaží prezentovat. Tyhle auta jsou totiž neekonomické snad ve všem a stejně se stále dobře prodávají.
Jak "neekonomické"? Dá se říct, že mají vyšší spotřebu, ale zase mírně víc vydrží pokud jezdíte po rozbitých cestách, jako je třeba D1.
Chlap sám v obrovským autě koupí manželce s dvěma dětmi na nákupy mini auto. Fakt nechápu.
Co nechapete? Na nakupy je maly vuz idealni.
"Kvůli zlevnění ropy rostou i terénní vozy"
To zlevnění ropy je fakt užitečnej ukazatel, když benzínky naopak zdražujou.
Výmluvy ke zdražování se najdou vždycky, i kdyby šel dolů i ten poslední vstup ovlivňující cenu benzínu, že, BANDO ZLODĚJSKÁ!!!!
Já ví! 20 let starý japonec je lepší. Hlavne, že má 300 koní.
Češi se vrací k malým vozům z důvodu, že díky seškrtávání spojů se nemají jak dostat do práce, neboť někde autobusy jezdí dvakrát denně, dělnické autobusy se zrušili, spousty spojů se zrušilo a též auta jako 120, Felicie, Favoriti už dosluhují a lidé potřebují být mobilní.
Není pravda. Zkratka SUV značí sportovně užitkové vozidlo, s terénem to nemá nic společného. Pro terénní využití je podstatná mimo jiné velká světlá výška, a tou většina SUV nedisponuje, protože vychází z platformy běžného modelu a mají akorát trochu zvedlé podvozkové skupiny (pružiny atd.) a větší profilové číslo na pneu, a domnělou výšku navozuje akorát ta stavba karoserie. Proto také věťšina menších SUV fakticky nedojede dál než bežný hatchback nebo sedan, akorát to většinou majitelé té druhy skupiny narozdíl od té první nezkouší.
Je to jednoduché. Nová Fabia se z pohledu zákazníků povedla a navíc má i vůči konkurenci rozumnou cenovku, takže se prodává mnohem lépe než designově nepovedená dvojka.
Přesně. Oproti předchůdkyni jde fakt o krásný auto. O cenovce to není. Jen o značce.
No levné tankování ... to mohli napsat tak v lednu, kdy se tankovalo hluboko pod 30Kč/l. Teď když je zase průměr kolem 33-34Kč, tak bych jej sice stále napsal jako levnějším, ale ne už levným.
levne tankovani? tak o levnem tankovani mam jinou predstavu, kde ty terenni vozy rostou? ze bych si tam skocil az uzrajou.....