Diskuze

Češi se vrací k malým autům. Kvůli zlevnění ropy rostou i terénní vozy

Automobilový trh v Česku zažívá velké změny, výrazně se mění struktura aut, která si Češi kupují. Může za to jak nabídka nových modelů, tak i levné tankování. Po letech propadu letos výrazně ožívá poptávka po malých autech.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zvýšení prodeje SUV spíše svědčí o tom, že Češi na tom finančně nebudou tak špatně, jak se snaží prezentovat. Tyhle auta jsou totiž neekonomické snad ve všem a stejně se stále dobře prodávají.

2 2
možnosti

Jak "neekonomické"? Dá se říct, že mají vyšší spotřebu, ale zase mírně víc vydrží pokud jezdíte po rozbitých cestách, jako je třeba D1.

2 1
možnosti

J82i87ř17í 67M22a27c62h

21. 7. 2015 18:40

Chlap sám v obrovským autě koupí manželce s dvěma dětmi na nákupy mini auto. Fakt nechápu.:-/

0 0
možnosti

Co nechapete? Na nakupy je maly vuz idealni.

0 0
možnosti

P60e51t56r 40Š66í34p52e94k

21. 7. 2015 16:32

"Kvůli zlevnění ropy rostou i terénní vozy"

To zlevnění ropy je fakt užitečnej ukazatel, když benzínky naopak zdražujou.

Výmluvy ke zdražování se najdou vždycky, i kdyby šel dolů i ten poslední vstup ovlivňující cenu benzínu, že, BANDO ZLODĚJSKÁ!!!!

0 1
možnosti

P14e67t58r 40B53á71č29a

21. 7. 2015 15:37

Skatule Fabia jak jinak ;-D

0 4
možnosti

J96a50n 56N83o19v81o41t59n88ý

21. 7. 2015 17:33

Já ví! 20 let starý japonec je lepší. Hlavne, že má 300 koní.

3 0
možnosti

Češi se vrací  k malým vozům z důvodu, že díky seškrtávání spojů se nemají jak dostat do práce, neboť někde autobusy jezdí dvakrát denně, dělnické autobusy se zrušili, spousty spojů se zrušilo a též auta jako 120, Felicie, Favoriti už dosluhují a lidé potřebují být mobilní.

1 0
možnosti

SUV != terenni vuz

0 0
možnosti

Není pravda. Zkratka SUV značí sportovně užitkové vozidlo, s terénem to nemá nic společného. Pro terénní využití je podstatná mimo jiné velká světlá výška, a tou většina SUV nedisponuje, protože vychází z platformy běžného modelu a mají akorát trochu zvedlé podvozkové skupiny (pružiny atd.) a větší profilové číslo na pneu, a domnělou výšku navozuje akorát ta stavba karoserie. Proto také věťšina menších SUV fakticky nedojede dál než bežný hatchback nebo sedan, akorát to většinou majitelé té druhy skupiny narozdíl od té první nezkouší.

1 0
možnosti

Je to jednoduché. Nová Fabia se z pohledu zákazníků povedla a navíc má i vůči konkurenci rozumnou cenovku, takže se prodává mnohem lépe než designově nepovedená dvojka.

4 1
možnosti

Přesně. Oproti předchůdkyni jde fakt o krásný auto. O cenovce to není. Jen o značce.

0 1
možnosti

No levné tankování ... to mohli napsat tak v lednu, kdy se tankovalo hluboko pod 30Kč/l. Teď když je zase průměr kolem 33-34Kč, tak bych jej sice stále napsal jako levnějším, ale ne už levným.

3 0
možnosti

levne tankovani? tak o levnem tankovani mam jinou predstavu, kde ty terenni vozy rostou? ze bych si tam skocil az uzrajou.....

0 0
možnosti