- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tok nevedel, ze myto je silne politicke tema? On zil nekde na Marsu, ze nevedel to, co si tady cvrlikaji vrabci na strese???
On je to hlavne mistrny lhar.
Celou dobu je to pro Kaopsch slepice, která nese zlatý vajca a najednou to nějakej Ťok, kterej je tam jenom na chvilku, bude měnit?
Kdo ma nejake zkusenosti s Kapshem vi uz ted jaky bude vysledek. Nikdy se myta v CR nevzdaji a udelaji cokoliv aby se nemenil ani obsah smlouvy. Pro CR to asi zlate vejce neni, ale pro Kapsh urcite ano.
hlavne do dneska nechapu proc se normalne nedelali znamky i pro nakladaky a na cely uzemy a nemusel by clovek na nake silnici cislo 4 potkavat kamion navic se nemuseli montovat ty sileny brany navic je sranda ze ted uvazuji o satelitech ze prej chcou zpoplatnit vic useku no dalsi tunel sak na to mame
Zlaté vejce - plynárenství nám prodal Zeman. Takže zbývá už jen to mýto.
... mýto se nepovedlo, a zřejmě už zůstane nepovedené navždy.
Ťok se nechal koupit od Kapshe a novinář nemá koule mu to omlátit o hlavu. Či ona ta idnes vlastně je? Nepřipadáte si kluci novinářský jak za komančů?
Jan Sůra. Nic dalšího dodávat netřeba.
o charakteru, případně o jeho přehledu a iq tohoto člověka vypovídá věta "je úsměvné, že mě kritizuje vláda, která smlouvu podepsala". jednak to byli socani, kteří se kapschem nechali koupit a jednak kam až se tento bývalý člen strany chce vracet, aby zahladil své nedostatky-jako že bude říkat Tu silnici mi v zanedbaném stavu zanechal už Hitler?
souhlas, navíc si myslím, že vzhledem k tomu jak se to (ne)hýbe, je sponzorovaný Kapschem a dělá jen ramena, že jakoby ne, že s Kapschem prodlužovat nechce, na konci až s nima podepíše dohodu, protože se nic nestihlo, tak řekne neměl jsem na výběr, vždyť jsem vám říkal, že s nima jsem to dělat nechtěl, ale víte co, nejsem pánbůh, abych to mohl nějak urychlit....bla bla bla, vymlouvačné kecy, podle mě lže, aby rok trvalo zadat zakázku, která se už opakuje, takže spousta ujednání by se měla kopírovat a jen ty věci ladit a pozměnit podle potřeby a zkušeností, tak je nesmyslně dlouhá doba, kdyby to uměl, tak dohoda leží na stole, nevim, co chce pořád vyjednávat měsíce a měsíce, samé kecy, ve velkých firmách se taky neladí dokumenty rok, když se tlačí na pilu tak řeže rychleji
Nyní už otevřeně přiznávají to, co předtím vehementně popírali - že se připravuje úsekové automatizované měření rychlosti.