- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je naivní se domnívat, že to vyřeší nějaké důraznější proškolování v autoškole, že na červenou se stojí. Milion lidí tam bude stát a pak jeden pojede a už to je důvod proč ten nadjezd stavět. Jednoznačně jsem pro. + takový koridor musí být ve městě obehnanej plotem jako to maj v japonsku tak, aby si sousedi nezkracovali cestu do hospody přes koleje. Pak, a pouze pak může vak uhánět 200 až do stanice, tak jak to je jinde, kde jsou ty rychlosti mnohem vyšší.
...což by umožnilo zvýšit i přepravní rychlost na maximálních 200 kilometrů v hodině...
No to nemi tak uplne pravda...
To je daň za draze zpoplatněné dálnice. Nákladní i autobusová doprava na nátlak přepravců musí řidiči volit levnější trasy. To nikdo nechce přiznat. Pak se jezdí městy a okresními silnicemi. Co je asi levnější? Raději rozbijeme vše. Proč zboží jelo po silnici a ne železnicí? Srážka je jen důsledek přepravní politiky v ČR.
noo to je tak, když se nerespektují předpisy. motoristé jsou hrozně bezohlední jako když přednost má autobus, ale ne chytrák za volantem prostě musí mít přednost. ale ty mimoúrovňové přejezdy jsou nutné, pořád ta doprava je strašně pomalá.
Co takhle zrušit auta, když ohrožují vlaky??
Taky úvaha, když vidím tu diskuzi....
Zrušte postele. Tam umírá nejvíce lidí.
Já bych to zhrnul jednou větou a řešení nestojí ani 1 Kč.
Nebuďmě dementi a uvědomme si, že se na červenou stojí !!
Drtiva vetsina ridicu to respektuje. Ale pak se najde debil, co na to kasle, a protoze je uplne vymasteny, tak z toho prejezdu ani neodjede. Jak chcete garantovat, ze k zadnemu ceskemu prejezdu nikdy neprijede autem takovy idiot? :o(
Teď mě zabijete - ale já si myslím, že stačí dodržovat regule. Co má kdo co dělat na přejezdu, když mu bliká červená...
Stačí dodržovat předpisy a nemusí být žádné nadjezdy, dokonce ani závory... stačí světelné upozornění.
Takhle jednou začneme kdekterou křižovatku dělat víceúrovňovou, protože paka nedodržující předpisy, budou lítat na červenou...?
Ono to má vadu na kráse. Jdete k vlaku. Je tam červená. Jiná cesta není.
Čekáte více než 5 minut - třeba 10 minut. Další vlak Vám jede za hodinu.
Na hlavní trati měli být nadchody a podchody. Na to ODS v roce 1996 zapomněli při stavbě koridoru Brno - Česká Třebová. Na nádraží v Rájci - Jestřebí přejeli od té doby 18 lidí. Dnes je tam provoz třeba 4-5 vlaků za sebou.
Někde se stala chyba ?
V tomto má pravdu ministr a nadjezdy či podjezdy by se měly stavět všude, kde je to technicky možné (měly se vystavět už při budování koridoru), protože jakýkoliv přejezd je bezpečnostní riziko pro auta i vlaky
Technicky možné je to úplně všude.
Já nějak nechápu, když se rekonstruují železniční koridory za miliardy, proč se prostě nevybagruje koryto o pět metrů hlubší, a neudělá se celý úsek koridoru pod úrovní okolní zástavby. Pak se tam dá (relativně, oproti současnému stavu) snadno postavit most, a nemuseli by se řešit telátka na přejezdech. A o moc dražší, než nové Pendolino by to také nebylo.
Že by peníze ? I ten nadpis článku je také dost naivní. Ano, teď je to díky nehodě aktuální téma, ale časem ho překryjou jiné témata, ale hlavně to narazí na omezené finanční zdroje.